Kan je dat staven of blijf je schijt produceren uit je toetsenbord?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nope, ISIS staat hoger in aanzien dan ongelovigen bij moslims.
Ik hoop het echt voor de islam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, ISIS is de grootste vijand van de islam die er bestaat.
Je hoeft het niet te hopen, kom gewoon onder de mensen.quote:
Leer eerst propere vergelijkingen maken. Je gaat van de hak op de tak. Geen wonder dat je ze tegenkomt bij het ophalen van je uitkering.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef robber57 het volgende:
Het zijn geen appels met peren, ALLEEN de bedekte gezichten was al genoeg reden voor iedere agent in nederland om het spul op te pakken, niet toegestaan immers, als in VERBODEN bij wet.
Als je op straat je gezicht bedekt maak je je schuldig aan een strafbaar feit en als een agent een strafbaar feit gadeslaat zou hij moeten reageren.
Heeft niets met uitstraling of appels en peren te maken, als de mannen op maandag ochtend bij het uitkering-loket op het gemeente huis staan zijn ze immers gewoon nederlanders net als jij en ik en alle nederlanders dienen zich aan de wet te houden.
Misschien willen ze liever geen escalatie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef robber57 het volgende:
Als je op straat je gezicht bedekt maak je je schuldig aan een strafbaar feit en als een agent een strafbaar feit gadeslaat zou hij moeten reageren.
Dat is natuurlijk wel omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Misschien willen ze liever geen escalatie.
Jij denkt serieus dat er moslims ISIS steunenquote:
Ja, ik denk serieus dat er moslims zijn die ISIS steunen. Jij niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat er moslims ISIS steunen?
Nee. Dit is wat jouw beperkte vermogen ervan maakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Als een ongelovige in conflict raakt met een moslim zal er nooit een moslim zijn die het voor de ongelovige opneemt. Een islamitische coach zal zijn jongens altijd beschermen wanneer deze een ongelovige grensrechter doodtrappen. Een islamitische leraar zal zijn leerlingen beschermen wanneer deze een ongelovig kind beroofd hebben. Ongelovigen mogen niet rekenen op sympathie vanuit de moslimhoek.
nah dat zijn geen moslims, denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik denk serieus dat er moslims zijn die ISIS steunen. Jij niet?
In je zolderkamer zal dit vast de waarheid zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Als een ongelovige in conflict raakt met een moslim zal er nooit een moslim zijn die het voor de ongelovige opneemt. Een islamitische coach zal zijn jongens altijd beschermen wanneer deze een ongelovige grensrechter doodtrappen. Een islamitische leraar zal zijn leerlingen beschermen wanneer deze een ongelovig kind beroofd hebben. Ongelovigen mogen niet rekenen op sympathie vanuit de moslimhoek.
Ze zeggen zelf van wel. Ik heb hier ook wel eens een paar moslims gevraagd of ze met ISIS sympathiseren, maar daar komt vrijwel nooit antwoord op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nah dat zijn geen moslims, denk ik
Je kletst uit je nek. Geen van de beweringen die je hier doet kun je staven met feiten. Je schrijft maar wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik merk het juist sinds ik van de zolderkamer af ben eigenlijk, hiervoor had ik een rooskleuriger beeld van die gemeenschap.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In je zolderkamer zal dit vast de waarheid zijn.
Natuurlijk zijn die er. ISIS is niet uit de lucht komen vallen. Het is echter niet zo dat je ISIS kan linken met de gemiddelde moslim. Om het in perspectief te plaatsen: zelfs Al Qaida vindt ISIS te ver gaan. Moet je nagaan hoe er tegen die gasten wordt aangekeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik denk serieus dat er moslims zijn die ISIS steunen. Jij niet?
Ok... nobody cares.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik merk het juist sinds ik van de zolderkamer af ben eigenlijk, hiervoor had ik een rooskleuriger beeld van die gemeenschap.
Al zelfs Al-Qaida zich distantieert van ISIS, dan zegt dat wel wat denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf van wel. Ik heb hier ook wel eens een paar moslims gevraagd of ze met ISIS sympathiseren, maar daar komt vrijwel nooit antwoord op.
Al Qaida vindt ISIS vooral tever gaan omdat ISIS meer bereikt dan Al Qaida.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. ISIS is niet uit de lucht komen vallen. Het is echter niet zo dat je ISIS kan linken met de gemiddelde moslim. Om het in perspectief te plaatsen: zelfs Al Qaida vindt ISIS te ver gaan. Moet je nagaan hoe er tegen die gasten wordt aangekeken.
Er is niet een islam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Al zelfs Al-Qaida zich distantieert van ISIS, dan zegt dat wel wat denk ik
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet, maar als je van de dingen hoort die ISIS doet is dat volgens mij tegenstrijdig met wat moslims geloven
Het dragen van gelaatsbedekkende kleding (het zogenaamde boerkaverbod) is nog niet eens wet: http://www.eerstekamer.nl(...)od_op_het_dragen_vanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Misschien willen ze liever geen escalatie.
O, dat geloof ik ook wel hoor. Ik ben alleen wel benieuwd naar mensen die die organisatie wél steunen. Wat is hun motivatie? Wat vinden ze van die slachtingen, martelingen en de onderdrukking?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. ISIS is niet uit de lucht komen vallen. Het is echter niet zo dat je ISIS kan linken met de gemiddelde moslim.
Al Qaida opereert wereldwijd, ISIS alleen met de levant.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al Qaida vindt ISIS vooral tever gaan omdat ISIS meer bereikt dan Al Qaida.
Juist daarom: Al Qaida heeft door dat het niet verstandig is om wereldwijd te opereren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Al Qaida opereert wereldwijd, ISIS alleen met de levant.
Wat jij hier suggereert is abominaal
Nee... want ISIS.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat weet ik, theunderdog.
Maar alle verschillende stromingen hebben hetzelfde principe.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Juist daarom: Al Qaida heeft door dat het niet verstandig is om wereldwijd te opereren.
Daar bereik je niets mee. Sinds Al Qaida ziet wat voor successen ISIS boekt janken ze dat ISIS tever gaat.
Schijnheilige hoerenzonen.
Hihihi, ga maar slapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij pro Al Qaida of pro ISIS
Net als dat joden in Israël het gerechtvaardigd vinden dat er onschuldige mensen vermoord worden, het doel heiligt volgens hen het middel, vinden die mensen die ISIS steunen dat ook. Beide gedachten zijn bizar natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dat geloof ik ook wel hoor. Ik ben alleen wel benieuwd naar mensen die die organisatie wél steunen. Wat is hun motivatie? Wat vinden ze van die slachtingen, martelingen en de onderdrukking?
ik zeg het niet, ik heb gewoon bepaalde gedachtes erbijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee... want ISIS.
Je kan lastig zeggen dat die mensen geen moslims zijn, aangezien je dan hetzelfde doet als zij.
Waarom meteen boos zijn dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mad?
Je vraag was onnozel, niet meer dan dat.
“O you who believe! Stand out firmly for justice, as witnesses to Allah, even though it be against yourselves, or your parents, or your kin” [an-Nisa’ 4:135].quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Dat je nog de moeite neemt. Gelet op de teksten die hij produceert is hij of aan het trollen of lijdt hij aan een mentale ziekte. Hoe kan iemand serieus geloven dat alle moslims in de wereld elkaar boven het hand houden? Complotdenkers zijn er niets bij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
“O you who believe! Stand out firmly for justice, as witnesses to Allah, even though it be against yourselves, or your parents, or your kin” [an-Nisa’ 4:135].
Ibn al-Qayyim (may Allah have mercy on him) said:
In this verse, Allah, may He be glorified, commands us to stand out firmly for justice, which is equity. This is a command to be just towards everyone, whether he is an enemy or a friend. End quote from ar-Risaalah at-Tabookiyyah, p. 31
Ik zal vast naïef zijn, maar ik heb zoals zovelen de beelden gezien die ISIS zelf verspreidde. Daarop is te zien hoe ze op bijna industriële wijze tientallen mensen in koelen bloede executeren. Op een rijtje zetten en dan stuk voor stuk een of meer kogels in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Net als dat joden in Israël het gerechtvaardigd vinden dat er onschuldige mensen vermoord worden, het doel heiligt volgens hen het middel, vinden die mensen die ISIS steunen dat ook. Beide gedachten zijn bizar natuurlijk.
Helaas maak ik dit in de praktijk niet mee, vind het geen leuke mensen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
“O you who believe! Stand out firmly for justice, as witnesses to Allah, even though it be against yourselves, or your parents, or your kin” [an-Nisa’ 4:135].
Ibn al-Qayyim (may Allah have mercy on him) said:
In this verse, Allah, may He be glorified, commands us to stand out firmly for justice, which is equity. This is a command to be just towards everyone, whether he is an enemy or a friend. End quote from ar-Risaalah at-Tabookiyyah, p. 31
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van de dingen die ISIS doet?
Ik vind het ook weerzinwekkend. Maar blijkbaar, als je zodanig overtuigd bent dat het doel het waard is, worden de methoden opeens geaccepteerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zal vast naïef zijn, maar ik heb zoals zovelen de beelden gezien die ISIS zelf verspreidde. Daarop is te zien hoe ze op bijna industriële wijze tientallen mensen in koelen bloede executeren. Op een rijtje zetten en dan stuk voor stuk een of meer kogels in het achterhoofd.
Ik kan me echt niet voorstellen hoe iemand dat kan zien en dan denkt: ja, goed dat dit gebeurt.
Jouw persoonlijke ervaringen zijn om te zetten in universele waarheden? Draait het universum om jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Helaas maak ik dit in de praktijk niet mee, vind het geen leuke mensen.
Hij spreekt toch uit de ik-vorm?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke ervaringen zijn om te zetten in universele waarheden? Draait het universum om jou?
Lees zijn eerdere posts. Hij doet uitspraken over alle moslims.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij spreekt toch uit de ik-vorm?
Ik vind zijn uitspraken ook bekrompen, maar hij is niet aan het generaliseren strikt gezien.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nope, ISIS staat hoger in aanzien dan ongelovigen bij moslims.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Er is wel veel verbondenheid bij die lui, ik merk in de praktijk dat als een islamiet een conflict ziet tussen een andere islamiet en een ongelovige hij altijd blind de islamiet steunt, ook als de ongelovige het bij het juiste eind heeft. Dat is altijd zo, of het nu extremisten zijn of gematigde moslims, het zijn allemaal broeders, en broeders steun je onvoorwaardelijk.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik begin er toch wel een redelijk patroon in te herkennen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lees zijn eerdere posts. Hij doet uitspraken over alle moslims.
Zelfs dan kan ik het me niet voorstellen. Al zou het doel zijn om Jigzoz te voorzien van een miljard euro, dan nog zou ik denken: hou je miljard dan maar. Echt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind het ook weerzinwekkend. Maar blijkbaar, als je zodanig overtuigd bent dat het doel het waard is, worden de methoden opeens geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |