Verder: De passagierslijst hierboven is met expliciete toestemming van Yvonne geplaatst, waarschuwing blijft verder van kracht. Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toespraak Koning Willem-Alexander
Video speech Obama omtrent MH17
Video's VN Veiligheidsraad spoedbijeenkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident
Video van generaal buiten dienst Frans van Kappen waarom militair ingrijpen geen optie is
Video van persconferentie separatistenleider Alexander Borodai
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Video's van lokale bewoners van de crashsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Saluterende polite-agentenHier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Hoeveel kilometer nog tot de finish?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat Ilse dan weer beter doet. Maar die zal dan wel geen harp hebben. Ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef MaLo het volgende:
[..]en ze zingt een liedje van Ilse de Lange.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Bron: http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0FS1V920140723?irpc=932quote:Exclusive: Ukraine rebel commander acknowledges fighters had BUK missile![]()
nee Dr. Snuggles... Dat ze het zo vertaalt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef icloud het volgende: [..] Jij denkt dat zo pastoor voor de camera's een tekst gaat verzinnen? Uit zijn blote bol?
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Veel mensen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Ik zeg dat de tekst al uren bekend is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
nee Dr. Snuggles... Dat ze het zo vertaalt.![]()
Tis wel echt apart dat CNN de volle aandacht hiervoor heeft.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
DONETSK Ukraine (Reuters) - A powerful Ukrainian rebel leader has confirmed that pro-Russian separatists had anti-aircraft missiles of the type Washington says were used to shoot down Malaysia Airlines flight MH17.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bron: http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0FS1V920140723?irpc=932
In an interview with Reuters, Alexander Khodakovsky, commander of the Vostok Battalion, acknowledged for the first time since the airliner was brought down in eastern Ukraine on Thursday that the rebels did possess the BUK missile system.
He also indicated that the BUK may have originated in Russia and could have been sent back to remove proof of its presence.
Before the Malaysian plane was shot down, rebels had boasted of obtaining the BUK missiles, which can shoot down airliners at cruising height. But since the disaster the separatists' main group, the self-proclaimed People’s Republic of Donetsk, has repeatedly denied ever having possessed such weapons.
Since the airliner crashed with the loss of all 298 on board, the most contentious issue has been who fired the missile that brought the jet down in an area where government forces are fighting pro-Russian rebels.
Khodakovsky blamed the Kiev authorities for provoking what may have been the missile strike that destroyed the doomed airliner, saying Kiev had deliberately launched air strikes in the area, knowing the missiles were in place.
"I knew that a BUK came from Luhansk. At the time I was told that a BUK from Luhansk was coming under the flag of the LNR," he said, referring to the Luhansk People’s Republic, the main rebel group operating in Luhansk, one of two rebel provinces along with Donetsk, the province where the crash took place.
"That BUK I know about. I heard about it. I think they sent it back. Because I found out about it at exactly the moment that I found out that this tragedy had taken place. They probably sent it back in order to remove proof of its presence," Khodakovsky told Reuters on Tuesday.
"The question is this: Ukraine received timely evidence that the volunteers have this technology, through the fault of Russia. It not only did nothing to protect security, but provoked the use of this type of weapon against a plane that was flying with peaceful civilians," he said.
"They knew that this BUK existed; that the BUK was heading for Snezhnoye," he said, referring to a village 10 km (six miles) west of the crash site. "They knew that it would be deployed there, and provoked the use of this BUK by starting an air strike on a target they didn’t need, that their planes hadn’t touched for a week."
"And that day, they were intensively flying, and exactly at the moment of the shooting, at the moment the civilian plane flew overhead, they launched air strikes. Even if there was a BUK, and even if the BUK was used, Ukraine did everything to ensure that a civilian aircraft was shot down."
CIVILIAN FLIGHT
Washington believes that pro-Russian separatists most likely shot down the airliner "by mistake," not realizing it was a civilian passenger flight, U.S. intelligence officials said.
The officials said the "most plausible explanation" for the destruction of the plane was that the separatists fired a Russian-made SA-11 - also known as a BUK - missile at it after mistaking it for another kind of aircraft.
U.S. President Barack Obama's administration has said it is convinced the airliner was brought down by an SA-11 ground-to-air missile fired from territory in eastern Ukraine controlled by pro-Russian separatists. [ID:nL2N0PX1TW]
Other separatist leaders have said they did not bring the Malaysian plane down. Russia has denied involvement.
Khodakovsky is a former head of the "Alpha" anti-terrorism unit of the security service in Donetsk, and one of the few major rebel commanders in Donetsk who actually hails from Ukraine rather than Russia.
There has been friction in the past between him and rebel leaders from outside the region, such as Igor Strelkov, the Muscovite who has declared himself commander of all rebel forces in Donetsk province.
Khodakovsky said his unit had never possessed BUKs, but they may have been used by rebels from other units.
"The fact is, this is a theater of military activity occupied by our, let’s say, partners in the rebel movement, with which our cooperation is somewhat conditional," he said.
"What resources our partners have, we cannot be entirely certain. Was there (a BUK)? Wasn’t there? If there was proof that there was, then there can be no question."
Khodakovsky said it was widely known that rebels had obtained BUKs from Ukrainian forces in the past, including three captured at a checkpoint in April and another captured near the airport in Donetsk. He said none of the BUKs captured from Ukrainian forces were operational.
While he said he could not be certain where the BUK system operating on rebel territory at the time of the air crash had come from, he said it may have come from Russia.
"I’m not going to say Russia gave these things or didn’t give them. Russia could have offered this BUK under some entirely local initiative. I want a BUK, and if someone offered me one, I wouldn’t turn it down. But I wouldn’t use it against something that did not threaten me. I would use it only under circumstances when there was an air attack on my positions, to protect people’s lives."
He added: "I am an interested party. I am a ‘terrorist’, a ‘separatist’, a volunteer ... In any event, I am required to promote the side I represent, even if I might think otherwise, say otherwise or have an alternative view. This causes real discomfort to my soul."
(Reporting by Anton Zverev; Writing by Peter Graff; Editing by Giles Elgood)![]()
Stond al op nu.nl niet gelezen grquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bron: http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0FS1V920140723?irpc=932![]()
Daar is het begin van de middag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
Zeik niet zo manquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat Ilse dan weer beter doet. Maar die zal dan wel geen harp hebben. Ofzo.![]()
Gisteren zei ik nog dat mijn verjaardag vandaag niet anders zou zijn dan anders. Toch doet het me wel veel. Erg indrukwekkend hoe we rouwen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja en het beter brengt dan de Nederlandse zenders..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
Ik ook. Eén keer goed lezen, Cooper. Eén keer! AmERSfoort!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik schiet daarom telkens in de lach![]()
![]()
Dus ze wa te lui om m te vertalen? Je liep te haten op het vertalen Sjakie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zeg dat de tekst al uren bekend is.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Inderdaad, terwijl er in de Gaza ook nog wel het één en ander gebeurd. Wel bijzonder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
CNN doet alles beter dan NL-zenders. Soms wat overdreven, maar ze maken het wel altijd mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ja en het beter brengt dan de Nederlandse zenders..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
ook wel ene voordeel dat alles nu vol in de bloei staat en dat het weer heel erg mooi is"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Dit heeft betrekking op de hele wereld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Gefeliciteerd, en dit blijf je je elk jaar herinneren ....quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef MaLo het volgende:
Gisteren zei ik nog dat mijn verjaardag vandaag niet anders zou zijn dan anders. Toch doet het me wel veel. Erg indrukwekkend hoe we rouwen.![]()
Ik heb liever één beeld en rust. Dus liever de NOS nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
CNN doet alles beter dan NL-zenders. Soms wat overdreven, maar ze maken het wel altijd mooi.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
CNN Europe hè, dit is niet de Amerikaanse versie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit is inderdaad gek genoeg de 'frontlinie' in de nieuwe Koude Oorlog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit heeft betrekking op de hele wereld.![]()
Bestaat er CNN gemist? Ik wil dit kunnen terugkijkenHier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
CNN World volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
CNN Europe hè, dit is niet de Amerikaanse versie.Beneath the gold, the bitter steel![]()
Precies, ik blijf erbij dat zo tekst al uren bekend is, en dat je als cnn zijnde gewoon onprofessioneel bezig bent, als je hem live gaat vertalen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dus ze wa te lui om m te vertalen? Je liep te haten op het vertalen Sjakie.![]()
CNN International ook, of is dat dezelfde ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
CNN Europe hè, dit is niet de Amerikaanse versie.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
dat klappenHier schreef tong80 het volgende:
Al tig keer. Hoe sterk moet je wel niet zijn om bij zoiets niet acuut te sterven van verdriet? Alle respect voor deze mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)n-die-wij-nu-voelen/
Is dit al voorbij gekomen?![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom nemen ze de rotonde rechtsom?![]()
![]()
Omdat dat de verkeersregels zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom nemen ze de rotonde rechtsom?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De NOS doet dit nu ook prima. Geen opsmuk, weinig commentaar, gewoon alles goed in beeld brengen. Beelden die CNN daarna weer kan gebruiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
CNN doet alles beter dan NL-zenders. Soms wat overdreven, maar ze maken het wel altijd mooi.![]()
De cameraman dacht een mooi shot te hebben met bloemen langs de rouwstoet...... wordt er vervolgens over de bloemen gereden. Einde mooi shotDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja gek hequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom nemen ze de rotonde rechtsom?![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef rubbereend het volgende:
De cameraman dacht een mooi shot te hebben met bloemen langs de rouwstoet...... wordt er vervolgens over de bloemen gereden. Einde mooi shot![]()
Er is een vliegbasis in hilversum? Wist ik niet.. Waarom gaan ze daar niet naartoe vliegen? Zijn ze eerder in die kazerne..![]()
Commentaar van de NOS is niks.. bij CNN wordt meer inhoudelijks gezegdquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NOS doet dit nu ook prima. Geen opsmuk, weinig commentaar, gewoon alles goed in beeld brengen. Beelden die CNN daarna weer kan gebruiken.![]()
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?blablablabla![]()
rotondes zijn over het algemeen niet ingericht om linksom te rijdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef PG18 het volgende:
[..]
Verkeersregels zijn ook om op de snelweg zo veel mogelijk op de rechter rijbaan te rijden.DeLuna vindt me dik ;(
ongepast imoquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vind het niet zo vreemd?
Wel vaker gezien hoor.
maar dat is een kwestie van smaakHier schreef tong80 het volgende:
Ohquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Vliegveld Hilversum links af.. Helaas is dit alleen voor recreatieblablablabla![]()
Langere landingsbaan nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Er is een vliegbasis in hilversum? Wist ik niet.. Waarom gaan ze daar niet naartoe vliegen? Zijn ze eerder in die kazerne..Je raekt an de dinge geweun.![]()
Waarschijnlijk te korte landingsbaan. Helemaal voor die globemasterquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Er is een vliegbasis in hilversum? Wist ik niet.. Waarom gaan ze daar niet naartoe vliegen? Zijn ze eerder in die kazerne..Woord.![]()
Kun je over discussiëren. Het is juist heel Amerikaans om al het gods-ingegeven erbij te doen, muziek, foto's, etc. Nederlandse stijl is bewust erg sober.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ja en het beter brengt dan de Nederlandse zenders..WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Zweefvliegveld. Kun je moeilijk op landen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Er is een vliegbasis in hilversum? Wist ik niet.. Waarom gaan ze daar niet naartoe vliegen? Zijn ze eerder in die kazerne..![]()
Een kazerne, tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu is de show veel beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?![]()
Die heeft vast geen 2km landings/startbaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Is alleen voor recreatie.. Ze stijgen en landde daar volgensmij op grasquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?![]()
Er zijn daar echt véél te veel mensen. Straks gaat er nog iets mis.
Dat is een grasbaan. Normaal gesproken landen daar zweefvliegtuigen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Oh zoiets als breda international airportquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zweefvliegveld. Kun je moeilijk op landen.![]()
![]()
Eoa achenebbes vliegveldje...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
wat een volkDeLuna vindt me dik ;(
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Indrukwekkend. De getallen doen me erg genoeg weinig. Het zijn deze beelden waardoor je pas de impact beseft. Ook alle namen en verhalen trouwens.![]()
Mensen die gaan filmen/foto's maken.
De helft heeft achterluiken, de ander kleppenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef PG18 het volgende:
Dacht dat het allemaal dezelfde auto's waren, blijkbaar toch verschillende.![]()
Vliegveld Seppe bedoel je? Idioten die het zo genoemd hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oh zoiets als breda international airport
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Echt he? Zullen ze dat nu op verjaardagen gaan laten zien aan vrienden of zo? "Kijk eens waar ik bij was!!"quote:![]()
Ik ben van de mobieltjesgeneratie maar ik snap er ook geen klote van. Waarschijnlijk om alles op social media te pleuren en te laten zien hoe veel respect je wel niet hebt. Misselijkmakend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.AFCA!![]()
Bewijs voor laterquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Ik blijf het onwerkelijk vinden, auto na auto met slachtoffers.DeLuna vindt me dik ;(
Lekker al die kisten door elkaar schudden. Puik plan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Die australische boeing is gemaakt om op onverharde strips te kunnen landen opstijgen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Belachelijk dat ze dat Christenlijke aspect erbij trekken. Hoe zit het met de mensen die overtuigd atheïst zijn? Die zijn hier zeker niet van gediend....WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Mijn familie zat bijna in dat vliegtuig.. hoorde ook van mensen 'God heeft hen gespaard'.. maar ik zou zoiets nooit uit mijn strot kunnen krijgen, waarom heeft die God dan niet de mensen in dat vliegtuig gespaard.. Religie is gewoon een sprookje waaraan mensen houvast willen ontlenenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Cara het volgende:
wat fijn die liefde van jezus die de doden hebben gekregen![]()
Meteen..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Gaan ze nu meteen aan het werk of is dat meer een 9-17 baan?![]()
En dan is dit nog maar 1/7..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef rubbereend het volgende:
Ik blijf het onwerkelijk vinden, auto na auto met slachtoffers.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Daarom misschienquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl er in de Gaza ook nog wel het één en ander gebeurd. Wel bijzonder.![]()
CNN heeft trouwens "regionale" versies, ben er niet zeker van dat mensen in Rusland bvb dit ook allemaal te zien krijgen.![]()
Tuurlijk gaan ze gelijk aan het werk. Die lichamen hebben geen minuut te verliezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Gaan ze nu meteen aan het werk of is dat meer een 9-17 baan?Rossoneri siamo noi.![]()
Een rampschreeuwer of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Er zijn daar echt véél te veel mensen. Straks gaat er nog iets mis.![]()
Precies, het ligt niet eens tegen breda aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vliegveld Seppe bedoel je? Idioten die het zo genoemd hebben
Je woont hier in de buurt?![]()
![]()
Ik neem aan dat er teams klaar staan die vannacht meteen aan de slag gaan...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Als atheist kun je daar prima boven staan lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Kenju het volgende:
Belachelijk dat ze dat Christenlijke aspect erbij trekken. Hoe zit het met de mensen die overtuigd atheïst zijn? Die zijn hier zeker niet van gediend....![]()
Dat is zo dom inderdaad. Is er volgens mij ingekomen met Fortuyn. Maar daar sloeg het nog op het hebben gedaan van een taak oid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop steeds dat die mensen niet gaan klappen, maar helaasWHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Ploegendienst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
direct inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er teams klaar staan die vannacht meteen aan de slag gaan...How can I make this topic about me?![]()
Die oude man.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Iets van respect voor de slachtoffers is hier wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zwaar leven moet jij hebben zeg pff.
[ Bericht % gewijzigd door Specularium op 23-07-2014 19:47:33 ]![]()
kan iemand screencappen met die vlaggen?Hier schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ook ergens gelezen gisteren dat ze 24/7 gaan werken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er teams klaar staan die vannacht meteen aan de slag gaan...Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Het is goed bedoeld, denk dat ook niet-gelovigen hier wel troost uit kunnen putten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Kenju het volgende:
Belachelijk dat ze dat Christenlijke aspect erbij trekken. Hoe zit het met de mensen die overtuigd atheïst zijn? Die zijn hier zeker niet van gediend....You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ook. En dan te bedenken dat dit nog lang niet alle slachtoffers zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef rubbereend het volgende:
Ik blijf het onwerkelijk vinden, auto na auto met slachtoffers.
Woord.![]()
Vergeleken met veel andere volkeren? Jawel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef matthijst het volgende:
Nederlanders stoïcijns? Valt wel mee dacht ik?![]()
Ik sta niet boven het in de grond trappen van mensen die doen alsof ik ook Christen ben en alsof dat de norm van moraliteit is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als atheist kun je daar prima boven staan lijkt me.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
"Wat er gebeurd is, dit kan je niet maken."
Dat is nogal een understatement."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
IS dit CNN Europe of over de hele wereld?Hier schreef tong80 het volgende:
Internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
IS dit CNN Europe of over de hele wereld?![]()
Niets met leeftijd te maken. Ik werk voor een merk (zal geen naam noemen) en wij hebben een wereldberoemd persoon als boegbeeld van het merk. Vorige week hadden we een etentje met hem en dan zijn er collega's uit het buitenland die een stuk ouder zijn dan ik die echt honderden foto's van zo'n persoon gaan zitten nemen. Echt tenenkrommend is dat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.![]()
Nee hoor, tenenkrommend hoe men massaal staat te filmen. Je vraagt je haast af of men uit respect of voor een mooie post of facebook langs de kant staat. Hartstikke mooi al dat massaal medeleven, maar stop die dingen in godsnaam weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.![]()
CNN International. Wat iedereen ziet in zn hotel of airport wereldwijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
cnn internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
CNN International zeiden ze net.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gisteren werd door iemand van het team verteld dat ze 7 dagen in de week doorgaan. Tot het klaar is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Die zullen meteen gekoeld worden, dan blijven ze heel lang goed en is er absoluut geen sprake van 'geen minuut te verliezen'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze gelijk aan het werk. Die lichamen hebben geen minuut te verliezen.![]()
Ik kom oorspronkelijk uit Bosschenhoofd. Ouders wonen er nog steeds. Iedereen was er ook op tegen in het dorp enzo hoor maar ja als er geld is..... Maar mocht je willen mag pm/DM altijd is hier misschien biet zo gepastquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Precies, het ligt niet eens tegen breda aan
Je woont hier in de buurt?
I solemnly swear i'm up to no good![]()
International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
IS dit CNN Europe of over de hele wereld?graag op anoniem![]()
Ik dacht ook dat het allemaal dezelfde waren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef PG18 het volgende:
Dacht dat het allemaal dezelfde auto's waren, blijkbaar toch verschillende.
Van wie/wat zullen al die auto's zijn?![]()
Het is CNN International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als andere mensen daar troost in vinden, wat is daar dan mis mee? Als je er niet van gediend bent, dan kijk of luister je toch niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Kenju het volgende:
Belachelijk dat ze dat Christenlijke aspect erbij trekken. Hoe zit het met de mensen die overtuigd atheïst zijn? Die zijn hier zeker niet van gediend....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 19:48:40 ]![]()
100% zekerquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Want op cnn.com bij world staat er weinig over en bij Europe veel meer.Hier schreef tong80 het volgende:
Ik moest toch even grinniken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Edensnator het volgende:
Gelukkig nog geen fuck her right in the pussy gehad![]()
![]()
Als ik zeg dat het CNN International is dan is het ook CNN International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Want op cnn.com bij world staat er weinig over en bij Europe veel meer.graag op anoniem![]()
Of je stelt je niet zo aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik sta niet boven het in de grond trappen van mensen die doen alsof ik ook Christen ben en alsof dat de norm van moraliteit is.![]()
Wtf mag ik niet vragen wat je met een lijkwagen foto moet?
Ja echtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Want op cnn.com bij world staat er weinig over en bij Europe veel meer.CNN switcht nogal eens tussen Asia/Europe/US en de International-versie, gebaseerd op evt. breaking news.
![]()
Werd net gezegd op CNN dat dit CNN international is. Neem aan dat dat een uitzending is dan CNN America?Rossoneri siamo noi.![]()
Ja, tv zender is echt CNN Internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Want op cnn.com bij world staat er weinig over en bij Europe veel meer.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Ik vraag me dan af wat ze met die filmpjes en foto's gaan doen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef CookieSlikker het volgende:
Wtf mag ik niet vragen wat je met een lijkwagen foto moet?Op Facebook zettenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me dan af wat ze met die filmpjes en foto's gaan doen.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
IS dit CNN Europe of over de hele wereld?Anderson Cooper zetten ze niet op zaken die strikt regionaal georiënteerd zijn. Gewoon CNN dus; dit zien ze in Amerika ook. CNN wat we hier hebben is wel CNN International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
IS dit CNN Europe of over de hele wereld?Nee, dat roepen ze graag over zichzelf. Net als andere volken dat ook graag over zichzelf roepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vergeleken met veel andere volkeren? Jawel.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Zouden ze 298 kisten en auto's gaan gebruiken? Dit zou dan puur symbolisch zijn ben ik bang. Denk dat het daadwerkelijk aantal benodigde eerder rond de 200 of misschien minder ligt...Moo![]()
In Amerika is het ook live te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Werd net gezegd op CNN dat dit CNN international is. Neem aan dat dat een uitzending is dan CNN America?![]()
Facebook, twitter...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me dan af wat ze met die filmpjes en foto's gaan doen.★★★![]()
Nee, je hebt de schijn een beetje tegen je.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef CookieSlikker het volgende:
Wtf mag ik niet vragen wat je met een lijkwagen foto moet?![]()
Jongens, ik ging wel helemaal los toen ze Amersfoort en Hilversum in het Engels gingen uitsprekenxd
graag op anoniem![]()
Kijkt over het algemeen geen hond naar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja, tv zender is echt CNN International![]()
ze hebben nu al 200 lichamen geborgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zouden ze 298 kisten en auto's gaan gebruiken? Dit zou dan puur symbolisch zijn ben ik bang. Denk dat het daadwerkelijk aantal benodigde eerder rond de 200 of misschien minder ligt...DeLuna vindt me dik ;(
Onzin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Kenju het volgende:
Nee, dat roepen ze graag over zichzelf. Net als andere volken dat ook graag over zichzelf roepen.
Heel veel volkeren gaan juist de poch op met hun passie.![]()
En terecht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je hebt de schijn een beetje tegen je.![]()
Op facebook zetten en dan laten zien hoe erg ze wel niet meeleven met de slachtoffers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me dan af wat ze met die filmpjes en foto's gaan doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Is idd een andere uitzending. CNN Amerika zendt dit niet uit (volgens kennis die in USA woont).quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Werd net gezegd op CNN dat dit CNN international is. Neem aan dat dat een uitzending is dan CNN America?-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
CNN in Amerika is niet dezequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Anderson Cooper zetten ze niet op zaken die strikt regionaal georiënteerd zijn. Gewoon CNN dus; dit zien ze in Amerika ook. CNN wat we hier hebben is wel CNN International.
[..]
Nee, dat roepen ze graag over zichzelf. Net als andere volken dat ook graag over zichzelf roepen.Beneath the gold, the bitter steel![]()
Altijd weer Ajax bij alles betrekken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
wat doet uri coronel steeds bij de NOS?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op een dag als vandaag ben ik zo verschrikkelijk blij en dankbaar dat ik in Nederland ben geboren.My friends all drive horses![]()
Ik leef wel mee hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je hebt de schijn een beetje tegen je.![]()
Alleen een klein beetje kritiek op sommige dingen.
Ook dit kan niet 100% goed gaan.
?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Altijd weer Ajax bij alles betrekken.![]()
![]()
![]()
die man heeft gelukkig niks met ajax te maken![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef Studiotje het volgende:
Fransje
Die baas heeft goeie dingen gedaan de afgelopen dagen.![]()
graag op anoniem![]()
Dat heet een Oxford accent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Timmerfrans probeert Engels te spreken als de meest Engelse Engelsman![]()
Gelukkig heeft Mark het Engelstalige gedeelte aan Frans overgelaten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef superniger het volgende:
Timmermans en Rutte hebben dit wel goed aangepakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die gaat een bruggetje maken dat het de schuld van Cruijff is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
die man heeft gelukkig niks met ajax te makengraag op anoniem![]()
En 16 zijn ze mee bezig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben nu al 200 lichamen geborgen![]()
Op RTL4 komen alle namen in beeld voorbij. 286 is veel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 19:52:22 ]![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mark het Engelstalige gedeelte aan Frans overgelaten.idd
graag op anoniem![]()
Interesseert alleen niemand.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Alleen een klein beetje kritiek op sommige dingen.![]()
nederland
Hier schreef tong80 het volgende:
Gvd dat muziekje op RTL
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Verhaal van nabestaanden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-erger-dan-hel.dhtml![]()
![]()
Heb er anders genoeg gezien hier.quote:
Alsof ik de enigste ben in dit land met kritiek.
There are six variants of CNN International:
CNN International Asia Pacific, based in Hong Kong SAR,
CNN International Europe/Middle East/Africa, based in London, England
CNN International Latin America, based in Atlanta, Georgia, USA
CNN International Middle East, based in Abu Dhabi, United Arab Emirates
CNN International North America, based in Atlanta, Georgia, USA
CNN International South Asia, based in New Dehli, India![]()
Is van Intouchables volgens mij.quote:
Ludovico Einaudi
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 19:53:50 ]![]()
Pluim voor regering!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel respect voor hoe ons land dit aanpakte ja.Hier schreef tong80 het volgende:
jaquote:Hier schreef tong80 het volgende:
Zal je werk maar zijn om die vanavond tegen te komen als je gaat identificeren...quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hoe laat is het afgelopen?Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
okquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef meth1745 het volgende:
There are six variants of CNN International:
CNN International Asia Pacific, based in Hong Kong SAR,
CNN International Europe/Middle East/Africa, based in London, England
CNN International Latin America, based in Atlanta, Georgia, USA
CNN International Middle East, based in Abu Dhabi, United Arab Emirates
CNN International North America, based in Atlanta, Georgia, USA
CNN International South Asia, based in New Dehli, India![]()
Er bekruipt mij een gevoel van trots en warmte, naast al het kippenvel van het verdriet van al die mensen, om de manier hoe Nederland dit aanpakt. Die ceremonie, de soberheid, het respect waarmee met elke kist werd omgegaan, het applaus van de nabestaanden aan de dragers, die lange tocht, het feit dat 'de andere kant van de snelweg' ook stil stond... Nederlanders, ik háát ze en ik hou van ze.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik las het ook ja.. heb je als modelgezin keurig gepland dat je 3 kinderen wil..keurig om de 2 jaar een kind.. is alles opeens weg.quote:![]()
Niks minder dan respect voor die mensen die zulke beroepen uitoefenen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zal je werk maar zijn om die vanavond tegen te komen als je gaat identificeren...Rossoneri siamo noi.![]()
Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zal je werk maar zijn om die vanavond tegen te komen als je gaat identificeren...![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Snoepje5 het volgende:
'We (Netherlands) reclaim what humanity stands for'
Aldus de CNN. Amen.![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Badr_Harry het volgende:
FF zappen naar Nederland 1, van de kerkdienst word ik niet echt vrolijk![]()
Hij beschermt ons toch altijd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom word God hier nou weer bij gehaald. Die vent heeft er niks mee te maken.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Idd. Petje af!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef superniger het volgende:
Timmermans en Rutte hebben dit wel goed aangepakt.Make my day!![]()
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..quote:![]()
![]()
raar hè in een kerkdienstquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom word God hier nou weer bij gehaald. Die vent heeft er niks mee te maken.![]()
Dat zeggen ze altijd nadat er iets ergs is gebeurtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hij beschermt ons toch altijd?![]()
![]()
En dan straks in de kerk weer om hulp vragen. Man man man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..![]()
God wordt hier niet bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan.."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ga ik toch weer ff terug naar CNN zit ik midden in een EO kerkdienst. Gadverdamme. En hup gelijk weer terug naar de NOS.AFCA!![]()
Jawel, maar een stuk langzamer gespeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar volgens mij was dat hem nietTics van je petten.![]()
Zeker welquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar volgens mij was dat hem niet![]()
Livestream dartsen RTL7.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ga ik toch weer ff terug naar CNN zit ik midden in een EO kerkdienst. Gadverdamme. En hup gelijk weer terug naar de NOS.![]()
![]()
Daarom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd nadat er iets ergs is gebeurt
Waar was die? Handje van god die de raket even weghaaltDe sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Ik ben onder de indruk van het hele gebeuren, van de waardigheid. Krijg er echt een brok in m'n keel van, en ik heb dat normaalgesproken niet zo snel.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Apetrots om een Nederlander te zijn op momenten als deze. Geweldig gedaan.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Prima beslissing geweest van hem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mark het Engelstalige gedeelte aan Frans overgelaten.
Niks dan lof voor het optreden van Frans.Woord.![]()
God werkt zo niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Daarom.
Waar was die? Handje van god die de raket even weghaalt"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Geen idee, Er was daar alleen het luiden van de bel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
De connectie met verzetsstrijders ontgaat me even...
Handig voor de mensen in de Duinen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: