God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..quote:
raar hè in een kerkdienstquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom word God hier nou weer bij gehaald. Die vent heeft er niks mee te maken.
Dat zeggen ze altijd nadat er iets ergs is gebeurtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hij beschermt ons toch altijd?
En dan straks in de kerk weer om hulp vragen. Man man man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..
God wordt hier niet bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..
Jawel, maar een stuk langzamer gespeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar volgens mij was dat hem niet
Zeker welquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar volgens mij was dat hem niet
Livestream dartsen RTL7.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ga ik toch weer ff terug naar CNN zit ik midden in een EO kerkdienst. Gadverdamme. En hup gelijk weer terug naar de NOS.
Daarom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd nadat er iets ergs is gebeurt
Prima beslissing geweest van hem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mark het Engelstalige gedeelte aan Frans overgelaten.
God werkt zo niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Daarom.
Waar was die? Handje van god die de raket even weghaalt
Geen idee, Er was daar alleen het luiden van de bel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
De connectie met verzetsstrijders ontgaat me even...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |