jaquote:
Zal je werk maar zijn om die vanavond tegen te komen als je gaat identificeren...quote:
okquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef meth1745 het volgende:
There are six variants of CNN International:
CNN International Asia Pacific, based in Hong Kong SAR,
CNN International Europe/Middle East/Africa, based in London, England
CNN International Latin America, based in Atlanta, Georgia, USA
CNN International Middle East, based in Abu Dhabi, United Arab Emirates
CNN International North America, based in Atlanta, Georgia, USA
CNN International South Asia, based in New Dehli, India
Ik las het ook ja.. heb je als modelgezin keurig gepland dat je 3 kinderen wil..keurig om de 2 jaar een kind.. is alles opeens weg.quote:
Niks minder dan respect voor die mensen die zulke beroepen uitoefenen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zal je werk maar zijn om die vanavond tegen te komen als je gaat identificeren...
Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zal je werk maar zijn om die vanavond tegen te komen als je gaat identificeren...
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef Snoepje5 het volgende:
'We (Netherlands) reclaim what humanity stands for'
Aldus de CNN. Amen.
iddquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef Badr_Harry het volgende:
FF zappen naar Nederland 1, van de kerkdienst word ik niet echt vrolijk
Hij beschermt ons toch altijd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom word God hier nou weer bij gehaald. Die vent heeft er niks mee te maken.
Idd. Petje af!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef superniger het volgende:
Timmermans en Rutte hebben dit wel goed aangepakt.
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..quote:
raar hè in een kerkdienstquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom word God hier nou weer bij gehaald. Die vent heeft er niks mee te maken.
Dat zeggen ze altijd nadat er iets ergs is gebeurtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hij beschermt ons toch altijd?
En dan straks in de kerk weer om hulp vragen. Man man man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..
God wordt hier niet bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
God, bedankt dat je die dronken aap van een rebel op die knop liet duwen.. echt geweldig gedaan..
Jawel, maar een stuk langzamer gespeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar volgens mij was dat hem niet
Zeker welquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar volgens mij was dat hem niet
Livestream dartsen RTL7.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ga ik toch weer ff terug naar CNN zit ik midden in een EO kerkdienst. Gadverdamme. En hup gelijk weer terug naar de NOS.
Daarom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd nadat er iets ergs is gebeurt
Prima beslissing geweest van hem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mark het Engelstalige gedeelte aan Frans overgelaten.
God werkt zo niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Daarom.
Waar was die? Handje van god die de raket even weghaalt
Geen idee, Er was daar alleen het luiden van de bel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
De connectie met verzetsstrijders ontgaat me even...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |