Ditquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef rubbereend het volgende:
De cameraman dacht een mooi shot te hebben met bloemen langs de rouwstoet...... wordt er vervolgens over de bloemen gereden. Einde mooi shot
Commentaar van de NOS is niks.. bij CNN wordt meer inhoudelijks gezegdquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NOS doet dit nu ook prima. Geen opsmuk, weinig commentaar, gewoon alles goed in beeld brengen. Beelden die CNN daarna weer kan gebruiken.
rotondes zijn over het algemeen niet ingericht om linksom te rijdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef PG18 het volgende:
[..]
Verkeersregels zijn ook om op de snelweg zo veel mogelijk op de rechter rijbaan te rijden.
ongepast imoquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vind het niet zo vreemd?
Wel vaker gezien hoor.
Ohquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Vliegveld Hilversum links af.. Helaas is dit alleen voor recreatie
Langere landingsbaan nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Er is een vliegbasis in hilversum? Wist ik niet.. Waarom gaan ze daar niet naartoe vliegen? Zijn ze eerder in die kazerne..
Waarschijnlijk te korte landingsbaan. Helemaal voor die globemasterquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Er is een vliegbasis in hilversum? Wist ik niet.. Waarom gaan ze daar niet naartoe vliegen? Zijn ze eerder in die kazerne..
Kun je over discussiëren. Het is juist heel Amerikaans om al het gods-ingegeven erbij te doen, muziek, foto's, etc. Nederlandse stijl is bewust erg sober.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ja en het beter brengt dan de Nederlandse zenders..
Zweefvliegveld. Kun je moeilijk op landen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een kazerne, tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu is de show veel beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
Die heeft vast geen 2km landings/startbaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
Is alleen voor recreatie.. Ze stijgen en landde daar volgensmij op grasquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |