Zeik niet zo manquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat Ilse dan weer beter doet. Maar die zal dan wel geen harp hebben. Ofzo.
Ja en het beter brengt dan de Nederlandse zenders..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Tis wel echt apart dat CNN de volle aandacht hiervoor heeft.
Ik ook. Eén keer goed lezen, Cooper. Eén keer! AmERSfoort!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik schiet daarom telkens in de lach
Dus ze wa te lui om m te vertalen? Je liep te haten op het vertalen Sjakie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zeg dat de tekst al uren bekend is.
Inderdaad, terwijl er in de Gaza ook nog wel het één en ander gebeurd. Wel bijzonder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
CNN doet alles beter dan NL-zenders. Soms wat overdreven, maar ze maken het wel altijd mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ja en het beter brengt dan de Nederlandse zenders..
Dit heeft betrekking op de hele wereld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Gefeliciteerd, en dit blijf je je elk jaar herinneren ....quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef MaLo het volgende:
Gisteren zei ik nog dat mijn verjaardag vandaag niet anders zou zijn dan anders. Toch doet het me wel veel. Erg indrukwekkend hoe we rouwen.
Ik heb liever één beeld en rust. Dus liever de NOS nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
CNN doet alles beter dan NL-zenders. Soms wat overdreven, maar ze maken het wel altijd mooi.
CNN Europe hè, dit is niet de Amerikaanse versie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit is inderdaad gek genoeg de 'frontlinie' in de nieuwe Koude Oorlog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit heeft betrekking op de hele wereld.
CNN World volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
CNN Europe hè, dit is niet de Amerikaanse versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |