Dat is een grasbaan. Normaal gesproken landen daar zweefvliegtuigen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
Oh zoiets als breda international airportquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zweefvliegveld. Kun je moeilijk op landen.
Eoa achenebbes vliegveldje...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
De helft heeft achterluiken, de ander kleppenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef PG18 het volgende:
Dacht dat het allemaal dezelfde auto's waren, blijkbaar toch verschillende.
Vliegveld Seppe bedoel je? Idioten die het zo genoemd hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oh zoiets als breda international airport
Echt he? Zullen ze dat nu op verjaardagen gaan laten zien aan vrienden of zo? "Kijk eens waar ik bij was!!"quote:
Ik ben van de mobieltjesgeneratie maar ik snap er ook geen klote van. Waarschijnlijk om alles op social media te pleuren en te laten zien hoe veel respect je wel niet hebt. Misselijkmakend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.
Bewijs voor laterquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.
Lekker al die kisten door elkaar schudden. Puik plan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Die australische boeing is gemaakt om op onverharde strips te kunnen landen opstijgen.
Mijn familie zat bijna in dat vliegtuig.. hoorde ook van mensen 'God heeft hen gespaard'.. maar ik zou zoiets nooit uit mijn strot kunnen krijgen, waarom heeft die God dan niet de mensen in dat vliegtuig gespaard.. Religie is gewoon een sprookje waaraan mensen houvast willen ontlenenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Cara het volgende:
wat fijn die liefde van jezus die de doden hebben gekregen
Meteen..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Gaan ze nu meteen aan het werk of is dat meer een 9-17 baan?
En dan is dit nog maar 1/7..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef rubbereend het volgende:
Ik blijf het onwerkelijk vinden, auto na auto met slachtoffers.
Daarom misschienquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl er in de Gaza ook nog wel het één en ander gebeurd. Wel bijzonder.
Tuurlijk gaan ze gelijk aan het werk. Die lichamen hebben geen minuut te verliezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Een rampschreeuwer of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Er zijn daar echt véél te veel mensen. Straks gaat er nog iets mis.
Precies, het ligt niet eens tegen breda aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vliegveld Seppe bedoel je? Idioten die het zo genoemd hebben
Ik neem aan dat er teams klaar staan die vannacht meteen aan de slag gaan...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Als atheist kun je daar prima boven staan lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Kenju het volgende:
Belachelijk dat ze dat Christenlijke aspect erbij trekken. Hoe zit het met de mensen die overtuigd atheïst zijn? Die zijn hier zeker niet van gediend....
Dat is zo dom inderdaad. Is er volgens mij ingekomen met Fortuyn. Maar daar sloeg het nog op het hebben gedaan van een taak oid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop steeds dat die mensen niet gaan klappen, maar helaas
Ploegendienst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
direct inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er teams klaar staan die vannacht meteen aan de slag gaan...
Iets van respect voor de slachtoffers is hier wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zwaar leven moet jij hebben zeg pff.
Volgens mij ook ergens gelezen gisteren dat ze 24/7 gaan werken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er teams klaar staan die vannacht meteen aan de slag gaan...
Het is goed bedoeld, denk dat ook niet-gelovigen hier wel troost uit kunnen putten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Kenju het volgende:
Belachelijk dat ze dat Christenlijke aspect erbij trekken. Hoe zit het met de mensen die overtuigd atheïst zijn? Die zijn hier zeker niet van gediend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |