Dat is een grasbaan. Normaal gesproken landen daar zweefvliegtuigen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
Oh zoiets als breda international airportquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zweefvliegveld. Kun je moeilijk op landen.
Eoa achenebbes vliegveldje...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
Hilversum heeft aan die bordjes te zien ook een vliegveld waarom zijn ze niet daar geland dan?
De helft heeft achterluiken, de ander kleppenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef PG18 het volgende:
Dacht dat het allemaal dezelfde auto's waren, blijkbaar toch verschillende.
Vliegveld Seppe bedoel je? Idioten die het zo genoemd hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Oh zoiets als breda international airport
Echt he? Zullen ze dat nu op verjaardagen gaan laten zien aan vrienden of zo? "Kijk eens waar ik bij was!!"quote:
Ik ben van de mobieltjesgeneratie maar ik snap er ook geen klote van. Waarschijnlijk om alles op social media te pleuren en te laten zien hoe veel respect je wel niet hebt. Misselijkmakend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.
Bewijs voor laterquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.
Lekker al die kisten door elkaar schudden. Puik plan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Die australische boeing is gemaakt om op onverharde strips te kunnen landen opstijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |