Ik ook. En dan te bedenken dat dit nog lang niet alle slachtoffers zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef rubbereend het volgende:
Ik blijf het onwerkelijk vinden, auto na auto met slachtoffers.
Vergeleken met veel andere volkeren? Jawel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef matthijst het volgende:
Nederlanders stoïcijns? Valt wel mee dacht ik?
Ik sta niet boven het in de grond trappen van mensen die doen alsof ik ook Christen ben en alsof dat de norm van moraliteit is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als atheist kun je daar prima boven staan lijkt me.
Internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
IS dit CNN Europe of over de hele wereld?
Internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Niets met leeftijd te maken. Ik werk voor een merk (zal geen naam noemen) en wij hebben een wereldberoemd persoon als boegbeeld van het merk. Vorige week hadden we een etentje met hem en dan zijn er collega's uit het buitenland die een stuk ouder zijn dan ik die echt honderden foto's van zo'n persoon gaan zitten nemen. Echt tenenkrommend is dat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.
Nee hoor, tenenkrommend hoe men massaal staat te filmen. Je vraagt je haast af of men uit respect of voor een mooie post of facebook langs de kant staat. Hartstikke mooi al dat massaal medeleven, maar stop die dingen in godsnaam weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef MPC60 het volgende:
Al die mobieltjes, ik ben te oud ik snap het niet.
CNN International. Wat iedereen ziet in zn hotel of airport wereldwijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
cnn internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
CNN International zeiden ze net.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gisteren werd door iemand van het team verteld dat ze 7 dagen in de week doorgaan. Tot het klaar is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Rianne84 het volgende:
Gaan ze nu meteen aan het werk of is dat meer een 9-17 baan?
Die zullen meteen gekoeld worden, dan blijven ze heel lang goed en is er absoluut geen sprake van 'geen minuut te verliezen'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze gelijk aan het werk. Die lichamen hebben geen minuut te verliezen.
Ik kom oorspronkelijk uit Bosschenhoofd. Ouders wonen er nog steeds. Iedereen was er ook op tegen in het dorp enzo hoor maar ja als er geld is..... Maar mocht je willen mag pm/DM altijd is hier misschien biet zo gepastquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Precies, het ligt niet eens tegen breda aan
Je woont hier in de buurt?
International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik dacht ook dat het allemaal dezelfde waren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef PG18 het volgende:
Dacht dat het allemaal dezelfde auto's waren, blijkbaar toch verschillende.
Het is CNN International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als andere mensen daar troost in vinden, wat is daar dan mis mee? Als je er niet van gediend bent, dan kijk of luister je toch niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Kenju het volgende:
Belachelijk dat ze dat Christenlijke aspect erbij trekken. Hoe zit het met de mensen die overtuigd atheïst zijn? Die zijn hier zeker niet van gediend....
100% zekerquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Want op cnn.com bij world staat er weinig over en bij Europe veel meer.
Ik moest toch even grinniken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Edensnator het volgende:
Gelukkig nog geen fuck her right in the pussy gehad
Als ik zeg dat het CNN International is dan is het ook CNN International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Of je stelt je niet zo aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik sta niet boven het in de grond trappen van mensen die doen alsof ik ook Christen ben en alsof dat de norm van moraliteit is.
Ja echtquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Ja, tv zender is echt CNN Internationalquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Is dat zeker?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef CookieSlikker het volgende:
Wtf mag ik niet vragen wat je met een lijkwagen foto moet?
Op Facebook zettenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me dan af wat ze met die filmpjes en foto's gaan doen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Anderson Cooper zetten ze niet op zaken die strikt regionaal georiënteerd zijn. Gewoon CNN dus; dit zien ze in Amerika ook. CNN wat we hier hebben is wel CNN International.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nee, dat roepen ze graag over zichzelf. Net als andere volken dat ook graag over zichzelf roepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vergeleken met veel andere volkeren? Jawel.
In Amerika is het ook live te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Werd net gezegd op CNN dat dit CNN international is. Neem aan dat dat een uitzending is dan CNN America?
Facebook, twitter...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me dan af wat ze met die filmpjes en foto's gaan doen.
Nee, je hebt de schijn een beetje tegen je.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef CookieSlikker het volgende:
Wtf mag ik niet vragen wat je met een lijkwagen foto moet?
Kijkt over het algemeen geen hond naar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja, tv zender is echt CNN International
ze hebben nu al 200 lichamen geborgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zouden ze 298 kisten en auto's gaan gebruiken? Dit zou dan puur symbolisch zijn ben ik bang. Denk dat het daadwerkelijk aantal benodigde eerder rond de 200 of misschien minder ligt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |