SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actueel:
Livestream NPO 1 (NOS): http://www.npo.nl/live
Journalisten ter plekke:
https://twitter.com/PaulSonne
https://twitter.com/obk
https://twitter.com/ChristopherJM
https://twitter.com/maxseddon
Overzicht van alle Twitteraccounts van journalisten ter plekke :
https://twitter.com/Bertine83/mh17-eyes-on-site/members
Situatie vlucht MH17:
Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.
Slachtoffers:
Nationaliteiten slachtoffers vlucht MH17
193 Nederland
43 Maleisi
27 Australi
12 Indonesi
10 Verenigd Koninkrijk
4 Belgi
4 Duitsland
3 Filippijnen
1 Canada
1 Nieuw-Zeeland
Totaal: 298
Officile passagierslijst
De slachtoffers krijgen een gezicht - Daily Mail
Profielen van de AIDSonderzoekers en enkele andere internationaal bekendere experts (Amnesty, etc.) - NY Times
Belangrijk LET OP!!!Verder: De passagierslijst hierboven is met expliciete toestemming van Yvonne geplaatst, waarschuwing blijft verder van kracht. Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorien kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Samenvatting:
• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid.
• Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond
• Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekrane
• Rusland legt de schuld bij de Oekraense overheid
• Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden.
• Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng
• Separatisten bezetten de crashsite en weigeren/limiteren toegang voor de onafhankelijke onderzoekers
• Bovendien zouden de rebellen lichamen en ander bewijsmateriaal hebben weggehaald
• De zwarte dozen zouden in handen van de rebellen zijn
• Ruim 200 lichamen zijn op dit moment geborgen en geplaatst in een trein met koelwagons. Deze trein is momenteel onderweg naar Donetsk, zonder de OVSE en de andere experts. Verwacht wordt dat de trein hierna naar Kharkiv gaat.
• Bij de VN Veiligheidsraad ligt een voorbeeldresolutie klaar die alle landen oproept volledig mee te werken aan de berging van slachtoffers en verder onderzoek. Minister Timmermans is aanwezig bij de Veiligheidsraad.
• De zwarte dozen zijn door de separatisten aan de Maleisirs overhandigd.
Overige feiten/speculaties
• Het raketsysteem zou een BUK missile system zijn. Een raket van dit systeem vliegt met ruim Mach 3 en heeft een maximaal hoogtebereik van ongeveer 25 km.
• MH17 vloog op 33000 ft (ong. 10 km). Dit deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel IATA als ICAO
• Malaysia Airlines stelt per direct $5000 per passagier aan de nabestaanden beschikbaar voor directe kosten, de volledige schadevergoeding volgt. Het eerder geplande transport van nabestaanden naar de crashsite is afgelast wegens de gespannen situatie.
• Onder de slachtoffers bevonden zich minimaal 6 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS. Ook oud-president van de International AIDS Society, Joep Lange, is n van de slachtoffers
Toespraak Minister Timmermans bij de VN Veiligheidsraad
Verschillende persconferenties Mark RutteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toespraak Koning Willem-Alexander
Video speech Obama omtrent MH17
Video's VN Veiligheidsraad spoedbijeenkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verklaringen Malaysia Airlines:
Friday, July 18, 08:20 PM GMT +0800 Media Statement 4 : MH17 Incident
Video van generaal buiten dienst Frans van Kappen waarom militair ingrijpen geen optie is
Video van persconferentie separatistenleider Alexander Borodai
Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Video's van lokale bewoners van de crashsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Inaithnir op 22-07-2014 17:37:18 ]![]()
Gronddoelen aanvallen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ook geen afgevuurde raket vanaf de grond onderscheppen en vernietigen? Wat kan dat ding dan wel?![]()
Close Air Support?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ook geen afgevuurde raket vanaf de grond onderscheppen en vernietigen? Wat kan dat ding dan wel?No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
Parlement Oekrane op de vuist
Ook in het parlement in Oekrane is de vliegramp herdacht met een minuut stilte. Maar daar gingen de parlementarirs, bijna traditioneel, na de plechtigheid met elkaar op de vuist.
NOS Liveblog.
Echt.
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.![]()
Maar dat maakt ze nog geen wannabe's. Dat maakt ze overdreven nostalgische mensen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:00 schreef Pek het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd, vroegah was alles beter
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Ik denk dat dit inmiddels buiten de "riooljournalistiek" ensmiley categorie valt. The Onion bericht nog objectiever nieuws.
![]()
Okies. Was het dan niet mogelijk die installatie uit te schakelen. Of zijn die systemen zo oud van die jet dat deze installatie onzichtbaar was.quote:krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela![]()
Nogmaals, dat was in 2011quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:01 schreef H4ppy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit inmiddels buiten de "riooljournalistiek" ensmiley categorie valt. The Onion bericht nog objectiever nieuws.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dus die zwarte dozen zitten in de trein die vandaag in Charkov is aangekomen.
Wat was dat voor een gelul dan dat ze aan de Maleisische overheid zouden zijn overgedragen?![]()
Worden alle slachtoffers, dus ook niet-Nederlandse slachtoffers naar Nederland gebracht? En krijgen wij de zwarte dozen in handen?Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
verbeterdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is geen ‘intern conflict in Oekraine’ of ‘burgeroorlog’. Dit is een Russische Internationale oorlog, gevoerd door staatsburgers de Puppet regering en werknemers van de Russische Federatie, op een paar uur rijden van de grenzen van de Europese Unie. En nu zijn wij ook betrokken dankzij die varken Hans van Baalen die op de Maidan zat te roeptoeteren.
Inderdaad.*Hosselcopter*![]()
Zal best, maar ondertussen had ik de lapo en is m'n topic gekaapt. Dat is belangrijkerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat maakt ze nog geen wannabe's. Dat maakt ze overdreven nostalgische mensen.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Die Maleisirs zijn met de trein meegegaan naar Charkov.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef remlof het volgende:
Wat was dat voor een gelul dan dat ze aan de Maleisische overheid zouden zijn overgedragen?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Zwarte dozen gaan naar Engeland voor onderzoek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
krijgen wij de zwarte dozen in handen?[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Oh een SAM-installatie zou je prima kunnen uitschakelen met een Su-25. Als ie maar laag komt aanvliegen zodat ze geen tijd hebben om die aanvallende kist neer te schietenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Okies. Was het dan niet mogelijk die installatie uit te schakelen. Of zijn die systemen zo oud van die jet dat deze installatie onzichtbaar was.![]()
![]()
The Onion is satirisch, niet objectief of subjectief.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:01 schreef H4ppy het volgende:
[ afbeelding ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Als ik het goed begrijp, zijn de dozen in Donetsk aan de Maleisirs overhandigd, en met hen op de trein aldaar gestapt naar Kharkiv.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef remlof het volgende:
Wat was dat voor een gelul dan dat ze aan de Maleisische overheid zouden zijn overgedragen?![]()
dozen in Donetsk aan de Malinesen gegeven, die hebben ze op de trein gezet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef remlof het volgende:
Schande.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Zal best, maar ondertussen had ik de lapo en is m'n topic gekaapt. Dat is belangrijker
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ah ok, ipv dat ze dat er even bijzeggen op Radio 1quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, zijn de dozen in Donetsk aan de Maleisirs overhandigd, en met hen op de trein aldaar gestapt naar Kharkiv.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:01 schreef Astasha het volgende:
Parlement Oekrane op de vuist
Ook in het parlement in Oekrane is de vliegramp herdacht met een minuut stilte. Maar daar gingen de parlementarirs, bijna traditioneel, na de plechtigheid met elkaar op de vuist.
NOS Liveblog.
Echt.![]()
![]()
Wat een macht heeft die malle Van Baalen. Had ik niet achter hem gezocht.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Die hadden ze ook overgedragen aan de Maleisische overheid in Donetsk, waar de trein de hele nacht stil heeft gestaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef remlof het volgende:
Wat was dat voor een gelul dan dat ze aan de Maleisische overheid zouden zijn overgedragen?
Blijkbaar hebben ze hem toen gelijk aan de Nederlanders gegeven.Woord.![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Putin heeft geen shirt, bedoelt ie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:01 schreef H4ppy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
God wat een bananenrepubliek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hier de beelden:
http://nos.nl/video/67796(...)a-minuut-stilte.htmlOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
HEUL laag:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh een SAM-installatie zou je prima kunnen uitschakelen met een Su-25. Als ie maar laag komt aanvliegen zodat ze geen tijd hebben om die aanvallende kist neer te schieten
Target engagement zone
Aircraft, Altitude: 15 meters – 25 kilometers (50 feet – 15.5 miles)No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Vis een optie?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hier de beelden:
http://nos.nl/video/67796(...)a-minuut-stilte.html![]()
Woord.![]()
CorrectieIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Tja, ook in het parlement is de verdeeldheid pro-EU en pro-Rusland enorm en geven ze mekaar van alles de schuld..quote:No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Vis een optie?![]()
Naar Engeland? Naar Maleisi toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zwarte dozen gaan naar Engeland voor onderzoek.![]()
Nee, naar Engeland, London om precies te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Naar Engeland? Naar Maleisi toch?![]()
Nee ze gaan alle slachtoffers eerst vragen uit welk land ze komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Worden alle slachtoffers, dus ook niet-Nederlandse slachtoffers naar Nederland gebracht? En krijgen wij de zwarte dozen in handen?![]()
In een geciviliseerd land met een beschaafd parlement doen ze dat niet met hun handen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Tja, ook in het parlement is de verdeeldheid pro-EU en pro-Rusland enorm en geven ze mekaar van alles de schuld..Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Klopt, maar dit zijn gewoon twee partijen die met elkaar in een bloedige oorlog zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In een geciviliseerd land met een beschaafd parlement doen ze dat niet met hun handen.No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Vis een optie?![]()
Poetin vraagt om rekening te houden met de Russische nationale belangen.
Die man heeft zo ongelofelijk veel steekjes los.Dit, dus.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)en-vlucht-MH17.dhtml
'Russische separatist bekent neerhalen vlucht MH17'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel![]()
Dit is materiaal voor de EU. Binnenhalen die hap.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hier de beelden:
http://nos.nl/video/67796(...)a-minuut-stilte.html![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:08 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Nee ze gaan alle slachtoffers eerst vragen uit welk land ze komen.![]()
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
quote:Een Belgisch legertoestel brengt de zwarte dozen van vlucht MH17 naar Groot-Brittanni. (Belga)![]()
Ja kan ook gewoon met ja beantwoorden. Maar wat gebeurt er nadat de slachtoffers gedintefiseert zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:08 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Nee ze gaan alle slachtoffers eerst vragen uit welk land ze komen.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Ach, past prima bij andere EU-landen als Itali en Hongarije.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit is materiaal voor de EU. Binnenhalen die hap.![]()
Dat kan je niet eens een gevecht noemenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hier de beelden:
http://nos.nl/video/67796(...)a-minuut-stilte.html
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dan word als eerste de familie benaderd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon met ja beantwoorden. Maar wat gebeurt er nadat de slachtoffers gedintefiseert zijn?![]()
blablablabla![]()
Heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, naar Engeland, London om precies te zijn.
Watskebeurt? Maleisi heeft toch ervoor getekend.![]()
Niet iedereen kan die dingen uitlezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist?
Watskebeurt? Maleisi heeft toch ervoor getekend.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)en-vlucht-MH17.dhtmlquote:Een 31-jarige militant heeft tegen de Italiaanse krant Corriere della Sera toegegeven dat zijn militie verantwoordelijk is voor de vliegramp van afgelopen donderdag.
De separatist vertelt dat ze van hun leiders te horen kregen dat het ging om een vliegtuig van de fascisten uit Kiev.
Eenmaal op de rampplek aangekomen, vonden ze geen Oekranse piloten maar lichamen van burgers.
'Omdat we witte voorwerpen in de lucht zagen, dachten we dat we zouden moeten vechten tegen de Oekraense piloten die waren geland met een parachute.
Maar in plaats daarvan troffen we de lichamen van burgers en koffers en tassen aan die niets met het leger te maken hadden,' aldus de man in de Italiaanse krant.
De militant wil anoniem blijven, maar vertelt wel dat hij in Torez woont en mijnwerker is. Hij zou deel uitmaken van de brigade 'Oplot'. Toen ik het lichaam vond van een klein meisje, besefte ik dat het een lijntoestel en niet een militair vliegtuig was. Ze kan niet ouder geweest zijn dan dan vijf jaar. Het was verschrikkelijk.'![]()
Maleisi heeft in de eerste plaats de dozen overhandigd aan Nederlandse experts, die ze opsturen naar London voor het onderzoek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist?
Omdat het Maleisisch bezit is, want het is onderdeel van hun vliegtuig. Vervolgens is het overgedragen aan het Nederlands onderzoeksteam, dat de zwarte dozen in de UK laat uitlezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist?
Er zijn waarschijnlijk niet zoveel plaatsen die de hiervoor benodigde specialistische kennis hebben. In Parijs zit geloof ook zo'n toko.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist?
Watskebeurt? Maleisi heeft toch ervoor getekend.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
quote:
Er zijn volgens mij maar een paar instanties die een FDR kunnen uitlezen, er is gekozen voor London maar ik weet dan weer niet waarom.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist?
Watskebeurt? Maleisi heeft toch ervoor getekend.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Tenenkrommend maar als dat hun manier van herdenken is wie zijn wij dan om te oordelen.quote:blablablabla![]()
quote:'We hebben net fascisten neergeschoten'
TOREZ -
„We hebben een enorme knal in de hemel gehoord. Ze hebben tegen ons gezegd: we hebben net een vliegtuig van de fascisten in Kiev geraakt.” Dit zegt een lid van de pro-Russische militie Oplot dinsdag in de Italiaanse krant Corriere della Sera. De 31-jarige man uit Torez wil niet met zijn naam in de krant.
Er waren berichten dat de bemanning van het 'Oekraense' toestel haar parachutes had gebruikt. „Onze commandanten hebben tegen ons gezegd dat we er met veel wapens en munitie naartoe moesten gaan. We dachten dat we met Oekraense piloten moesten vechten. En we vonden lijken van burgers.”![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenenkrommend maar als dat hun manier van herdenken is wie zijn wij dan om te oordelen.en daar is alles mee gezegd.
![]()
Ja mijn stijl zou het ook niet zijn, maar ik vermoed dat dit wel in overleg met nabestaande gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenenkrommend maar als dat hun manier van herdenken is wie zijn wij dan om te oordelen.
Misschien slaat het op iets persoonlijks.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Snel modwerk, prima
Ik zag 'm ook voorbijschieten, props voor de mods!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wow, snel staaltje modwerk hier. Chapeau.![]()
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook voorbijschieten, props voor de mods!![]()
Het zijn eigenlijk Ninja's, maar dat wordt stil gehoudenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wow, snel staaltje modwerk hier. Chapeau.
Nou dat de separatisten het per ongeluk neer hebben gehaald was voor iedereen wel redelijk duidelijk.
Nu is de vraag of het met een BUK van Rusland was.
En of Rusland nog echt specifieke opdracht heeft gegeven tot het neerhalen van dit doel (lijkt me vrij sterk)."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
I knew it!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk Ninja's, maar dat wordt stil gehouden![]()
Ah, interessant doen. Da's altijd tof.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
't is niet weggemod voor niets, dus vragen wat er stond is beetje nutteloos me dunkt.Dit, dus.![]()
Wie weet is 'fuck de raketten' wel een onderling dingetje van hun, wat nu wel toepasselijk was. Hun onderlinge gein.quote:
Beetje kansloos om daar als buitenstaander facepalmed over te oordelen, vind ik.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Iets met ongeremde celdeling en het volk van Isral neem aan dat je dan genoeg weetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, interessant doen. Da's altijd tof.blablablabla![]()
Als het een inside joke was hadden ze het niet in de rouwadvertentie moeten zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wie weet is 'fuck de raketten' wel een onderling dingetje van hun, wat nu wel toepasselijk was. Hun onderlinge gein.
Beetje kansloos om daar als buitenstaander facepalmed over te oordelen, vind ik.
Hoe kunnen die zwarte dozen met de trein zijn aangekomen in Charkov? Die trein was toch allang vertrokken toen die dozen overhandigd werden? Of zijn die pas op de trein gegaan in Donetsk?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met ongeremde celdeling en het volk van Isral neem aan dat je dan genoeg weet
Verkeerde topic of had het nog een link met dit topic?Dit, dus.![]()
Dat laatstequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hoe kunnen die zwarte dozen met de trein zijn aangekomen in Charkov? Die trein was toch allang vertrokken toen die dozen overhandigd werden? Of zijn die pas op de trein gegaan in Donetsk?![]()
Nee die trein is pas vanochtendvroeg vertrokken uit Donetsk naar Charkov. Ze zijn in Donetsk op de trein gegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hoe kunnen die zwarte dozen met de trein zijn aangekomen in Charkov? Die trein was toch allang vertrokken toen die dozen overhandigd werden? Of zijn die pas op de trein gegaan in Donetsk?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ah, dat beoordeel jij. Verantwoordelijke taak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het een inside joke was hadden ze het niet in de rouwadvertentie moeten zettenDit, dus.![]()
Geen link met dit topic gewoon debiele propaganda wat nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verkeerde topic of had het nog een link met dit topic?![]()
Ok, wist niet dat dat de etiquette was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het een inside joke was hadden ze het niet in de rouwadvertentie moeten zetten'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Ja denk precies wat je zegt. Trein ging vanochtend pas weer verder dus kan prima.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hoe kunnen die zwarte dozen met de trein zijn aangekomen in Charkov? Die trein was toch allang vertrokken toen die dozen overhandigd werden? Of zijn die pas op de trein gegaan in Donetsk?Woord.![]()
Hier is een OMG wel op zijn plaats, kudosquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met ongeremde celdeling en het volk van Isral neem aan dat je dan genoeg weet
Ben wel benieuwd of men kan rotzooien met die zwarte dozen, ze omwisselen bijvoorbeeld of met de date knoeien.
Al verwacht je met een raketinslag toch niet al teveel boeiende info.blablablabla![]()
Waar blijft Ashton
Laat die mensen lekker joh wie ben jij nou helemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het een inside joke was hadden ze het niet in de rouwadvertentie moeten zettenblablablabla![]()
Geloof ik helemaal niets van. Alleen het uitlezen ervan is schijnbaar een taak voor specialisten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd of men kan rotzooien met die zwarte dozen, ze omwisselen bijvoorbeeld of met de date knoeien.
Al verwacht je met een raketinslag toch niet al teveel boeiende info.
Het verhaal gaat dat er toch nog contact was tussen piloot en verkeersleiding in Oekrane, dat zou wel wat interessants kunnen opleveren.Dit, dus.![]()
De andere filmpjes die werden gepubliceerd op het officile kanaal van de Oekraense national security service zijn zeker ook "authentiek"quote:Kort nadat de ramp zich voltrok bracht de Oekraense veiligheidsdienst onderschepte telefoongesprekken tussen rebellenleiders naar buiten. Deze bleken later authentiek te zijn. In de gesprekken zou een van de rebellenleiders zeggen, dat zij een vliegtuig hebben neergehaald, het vliegtuig dat later vlucht MH17 zou blijken te zijn.![]()
Luister dit maar eens en ga mij vertellen dat er op 1:10 niet midden in de (belangrijkste) zin is geknipt:![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet iedereen kan die dingen uitlezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:13 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Maleisi heeft in de eerste plaats de dozen overhandigd aan Nederlandse experts, die ze opsturen naar London voor het onderzoek.Aha ok. Duidelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Omdat het Maleisisch bezit is, want het is onderdeel van hun vliegtuig. Vervolgens is het overgedragen aan het Nederlands onderzoeksteam, dat de zwarte dozen in de UK laat uitlezen.![]()
![]()
Valt mee. Zoveel heb ik niet te doen op deze fruitschaal. En af en toe vraag ik advies aan een appel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dat beoordeel jij. Verantwoordelijke taak.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
En juist het ontbreken van boeiende info - zoals gesprekken tussen piloot als "klopt het als dit wijzertje op GEVAAR - MOTOR KAPOETSK staat" is juist erg cruciaal. Denk zelfs dat bepaalde knallen en dergelijke te analyseren zijn (maar dat is meer CSI denken dan feitgebaseerd)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
Al verwacht je met een raketinslag toch niet al teveel boeiende info.![]()
Kan je dat bewijzen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:21 schreef H4ppy het volgende:
[..]
De andere filmpjes die werden gepubliceerd op het officile kanaal van de Oekraense national security service zijn zeker ook "authentiek"![]()
Luister dit maar eens en ga mij vertellen dat er op 1:10 niet midden in de (belangrijkste) zin is geknipt:![]()
Hier het originele artikel uit de Corriere della Sera in het Engels:
How Malaysian Plane was Shot Down
Pro-Russian militiamen describe tragedy: “Superiors told us about plane carrying paratroopers from Kiev”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Kuthumor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Valt mee. Zoveel heb ik niet te doen op deze fruitschaal. En af en toe vraag ik advies aan een appel.Dit, dus.![]()
Waarom naar Hilversum?quote:Op de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum worden dinsdagmiddag de eerste voorbereidingen getroffen voor de aankomst van de lichamen van de slachtoffers van vlucht MH17. Zo worden koelcontainers geplaatst om de lichamen in op te slaan.
De eerste vlucht met lichamen landt naar verwachting woensdag in de loop van de dag op vliegbasis Eindhoven.
De lichamen worden daarna via de weg overgebracht naar de kazerne in Hilversum. Het is volgens een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie nog niet bekend of daarvoor straten worden afgesloten.
Het Nederlandse forensisch team dat de leiding heeft over het identificatieproces heeft volgens de woordvoerder van Veiligheid en Justitie bewust gekozen voor de kazerne in Hilversum boven het NFI in Rijswijk. "Het is een militair terrein waar veel kennis en knowhow is van medische zaken en identificatie." In de kazerne is het Instituut Defensie Geneeskundige Opleidingen gevestigd. (Novum)![]()
Het is allang duidelijk dat het om een raket gaat, Amerikanen hebben dat gezien die gaan daar echt niet over jokken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En juist het ontbreken van boeiende info - zoals gesprekken tussen piloot als "klopt het als dit wijzertje op GEVAAR - MOTOR KAPOETSK staat" is juist erg cruciaal. Denk zelfs dat bepaalde knallen en dergelijke te analyseren zijn (maar dat is meer CSI denken dan feitgebaseerd)blablablabla![]()
Ik kan me niet voorstellen dat het iets verandert. Moskou ontkent de authenticiteit en vraagt daarna om echte bewijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef remlof het volgende:
Pro-Russian militiamen describe tragedy: “Superiors told us about plane carrying paratroopers from Kiev”Dit, dus.![]()
Hoewel het er wel op lijkt, zou het ook niet de eerste keer zijn dat de Amerikanen wat roepen en eigenlijk niets hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat het om een raket gaat, Amerikanen hebben dat gezien die gaan daar echt niet over jokken.![]()
"Het is een militair terrein waar veel kennis en knowhow is van medische zaken en identificatie."quote:![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)en-vlucht-MH17.dhtml
'Russische separatist bekent neerhalen vlucht MH17'Anonieme bronnen, daar heb je geen reet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is nogal een statement, ech niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat het om een raket gaat, Amerikanen hebben dat gezien die gaan daar echt niet over jokken.The difference between the three Abrahamic religions:
Die kazerne in Hilversum is vlakbij het Utopia-terrein zullen ze lekker in de stank zitten daar als de wind gunstig staat..blablablabla![]()
Volgens mij kun je er alleen uit concluderen dat het vliegtuig is neergehaald of niet. En dat het vliegtuig is neergehaald, bestaat daar nog serieus twijfel over? Alleen de afstand tussen de brokstukken is al een duidelijke aanwijzing.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En juist het ontbreken van boeiende info - zoals gesprekken tussen piloot als "klopt het als dit wijzertje op GEVAAR - MOTOR KAPOETSK staat" is juist erg cruciaal. Denk zelfs dat bepaalde knallen en dergelijke te analyseren zijn (maar dat is meer CSI denken dan feitgebaseerd)
De vraag is wie het vliegtuig heeft neergehaald, daar gaat het om. En daar geven de zwarte dozen geen antwoord op.![]()
De dikgedrukte zin was een zelfverzonnen kop om duidelijk te maken waar het stukje tekst over ging.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:24 schreef superniger het volgende:
[..]
"Het is een militair terrein waar veel kennis en knowhow is van medische zaken en identificatie."
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:26 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
De dikgedrukte zin was een zelfverzonnen kop om duidelijk te maken waar het stukje tekst over ging.
![]()
![]()
Biden gaat dat echt niet uit zijn dikke duim zuigen, daarbij hebben ze de spullen om een dergelijke observatie te maken en ja natuurlijk is er een kleine kans dat ze jokken om Rusland in diskrediet te brengen maar als dan blijkt dat het verhaal anders is staan ze voor lul voor de hele wereld.quote:blablablabla![]()
Afstand tussen brokstukken kan ook verklaard worden door een ontploffing van de tanks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er alleen uit concluderen dat het vliegtuig is neergehaald of niet. En dat het vliegtuig is neergehaald, bestaat daar nog serieus twijfel over? Alleen de afstand tussen de brokstukken is al een duidelijke aanwijzing.
De vraag is wie het vliegtuig heeft neergehaald, daar gaat het om. En daar geven de zwarte dozen geen antwoord op.
Leven ze daar nog in dat Utopia?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
Die kazerne in Hilversum is vlakbij het Utopia-terrein zullen ze lekker in de stank zitten daar als de wind gunstig staat..[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Dat is nog maar de vraag. Het is nog niet bekend wat er op die black box is opgeslagen. De kleinste aanwijzing kan tot bewijs leiden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er alleen uit concluderen dat het vliegtuig is neergehaald of niet. En dat het vliegtuig is neergehaald, bestaat daar nog serieus twijfel over? Alleen de afstand tussen de brokstukken is al een duidelijke aanwijzing.
De vraag is wie het vliegtuig heeft neergehaald, daar gaat het om. En daar geven de zwarte dozen geen antwoord op.Dit, dus.![]()
Laat die mensen lekker zelf bepalen hoe ze hun afschuw en verdriet uit willen drukken.quote:
Zoiets 'veroordelen' met een facepalm vind ik nog vl dommer dan welke rouwtekst ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ben benieuwd of er nog wel iets op staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Het is nog niet bekend wat er op die black box is opgeslagen. De kleinste aanwijzing kan tot bewijs leiden.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Ze mogen dat zelf bepalen, net zoals ik daar een mening over mag hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker zelf bepalen hoe ze hun afschuw en verdriet uit willen drukken.
Zoiets 'veroordelen' met een facepalm vind ik nog vl dommer dan welke rouwtekst ook.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Malysia he hopelijk zijn de mensen die ze moeten onderzoeken niet chantabel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog wel iets op staat.blablablabla![]()
Je laatste vraag strookt niet met je eerste uitspraak. Lijkt me dus ook uitgesloten dat Rusland opdracht heeft gegeven om dit doel neer te halen als we ervan uitgaan dat ze het verkeerde doel hebben geraaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou dat de separatisten het per ongeluk neer hebben gehaald was voor iedereen wel redelijk duidelijk.
Nu is de vraag of het met een BUK van Rusland was.
En of Rusland nog echt specifieke opdracht heeft gegeven tot het neerhalen van dit doel (lijkt me vrij sterk).![]()
![]()
Toen ik op de livestream zag dat bewoonster Colinda, een zichzelf noemend medium, vertelde dat ze het had zien aankomen en de reactie van Charlotte was of er geen schietstoelen of glijbanen aan boord waren gingen de streams bij mij definitief uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Leven ze daar nog in dat Utopia?![]()
SBS 6 zendt documentaire over ramp uit
SBS 6 zendt vanavond om 23.30 uur de documentaire 'De Ramp Met Vlucht MH17' uit. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. 'In deze Engelse documentaire – die gisteren is uitgezonden bij Channel 4 – wordt een overzicht gegeven van alle gebeurtenissen tot nu toe', aldus SBS.
bron![]()
Nee, is in Laren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
Die kazerne in Hilversum is vlakbij het Utopia-terrein zullen ze lekker in de stank zitten daar als de wind gunstig staat..![]()
lekker achterhaald ook al dan..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
SBS 6 zendt vanavond om 23.30 uur de documentaire 'De Ramp Met Vlucht MH17' uit. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. 'In deze Engelse documentaire – die gisteren is uitgezonden bij Channel 4 – wordt een overzicht gegeven van alle gebeurtenissen tot nu toe', aldus SBS.
bronAny previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire![]()
Engeland, niet Maleisi.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Malysia he hopelijk zijn de mensen die ze moeten onderzoeken niet chantabel.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Toen ik op de livestream zag dat bewoonster Colinda, een zichzelf noemend medium, vertelde dat ze het had zien aankomen en de reactie van Charlotte was of er geen schietstoelen of glijbanen aan boord waren gingen de streams bij mij definitief uit.
Dat zal me een hoop splinternieuwe info opleveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bronDit, dus.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron![]()
![]()
![]()
Maar vast goed voor de mensen die niet 24/7 op FOK! en twitter zitten en die niet alles op tv kunnen bijhoudenquote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
dat ze wachten met docus uitzenden tot de lijken de grond in zijn is blijkbaar teveel gevraagd.quote:![]()
Kansloze campingzenderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron
blablablabla![]()
Als ik het goed heb, is dit de docu die op SBS uitgezonden gaat worden:
http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4od#3731978![]()
Zou dit 'm zijn? http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4odquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron
Kunnen we overigens vanuit Nederland niet bekijken. Zonder proxy dan.Woord.![]()
De hamvraag is: waar is Mollema?
hidemyass.com?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zou dit 'm zijn? http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4od
Kunnen we overigens vanuit Nederland niet bekijken. Zonder proxy dan.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Dt is pas een misdaad. Dat de EU en de VN hier geen werk van maakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Kunnen we overigens vanuit Nederland niet bekijken. Zonder proxy dan.![]()
Ja maar:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Inaithnir het volgende:
Als ik het goed heb, is dit de docu die op SBS uitgezonden gaat worden:
http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4od#3731978
Zonder proxy dan.![]()
Het is eigenlijk meer een overzicht van alle bekende feiten niet echt een docu zoals Aircrash Investigation met acteurs of zo..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef superworm het volgende:
[..]
dat ze wachten met docus uitzenden tot de lijken de grond in zijn is blijkbaar teveel gevraagd.blablablabla![]()
No shit.quote:The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:22 schreef remlof het volgende:
Pro-Russian militiamen describe tragedy: “Superiors told us about plane carrying paratroopers from Kiev”Zat er geeneens zo gek ver vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit je dan met je wodkakop en je probeerd je te herinneren hoe de instructeur het nu allemaal verteld had, terwijl je commandant achter je staat te schreeuwen. Je poogt die straaljager die je maten gaat beschieten in je doelzoek systeem te krijgen, ja, je hebt een target in het systeem, raket bevestigd, locked, je vuurt, en oeps, dat doel zit wel heel hoog....In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Je bedoelt zoals in Irak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Biden gaat dat echt niet uit zijn dikke duim zuigen, daarbij hebben ze de spullen om een dergelijke observatie te maken en ja natuurlijk is er een kleine kans dat ze jokken om Rusland in diskrediet te brengen maar als dan blijkt dat het verhaal anders is staan ze voor lul voor de hele wereld.![]()
Niet iedereen volgt alles live op de voet zoals wij. Dus ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij staat in de baai met piratenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Kunnen we overigens vanuit Nederland niet bekijken. Zonder proxy dan.Woord.![]()
Blijkbaar heeft men in Europa nog compleet niet door hoe de sfeer in Rusland inmiddels is. Men denkt nog steeds dat druk op de oligarchen Putin tot orde zal roepen, dat een dalende beurs een paleisrevolutie zal ontketenen. dat heb je als je de verhalen van de dissidente pers, die schrijft wat het Westen het liefst hoort, ook echt gelooft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:49 schreef Automatisch het volgende:
Poetin: Rusland moet militaire capaciteit opschalen
'Rusland moet zijn militaire capaciteiten opschalen, om tegenwicht te bieden aan de NAVO-activiteiten in Oost-Europa.' Dat heeft de Russische president Vladimir Poetin vandaag gezegd in een persconferentie.
Het vergroten van de militaire capaciteiten is is niet alleen een gevolg van de NAVO-activiteiten in Oost-Europa, maar ook bedoeld om de economie te beschermen tegen 'externe bedreigingen'.
http://www.volkskrant.nl/(...)teit-opschalen.dhtml
Hier houdt men z'n wensen voor waarheid: "China zal Rusland heus niet steunen, dat zijn zeker geen vrienden". Eerste reactie van China: Het westen veroordelen omdat men meteen de Russen de schuld gaf. "Als de economie slechter gaat zal Putins populariteit ineen zakken." De Russen kunnen ook beursberichten lezen, en de steun is enkel gestegen.
Men ziet dit allemaal als een "spelletje" dat Putin speelt, men denkt dat de Russen hier een strategie aan het uitproberen zijn, en dat ze daarmee stoppen als we ze wat harder aanpakken. Nee, ze zijn met een oorlog bezig! Ruim honderdduizend vluchtelingen op hun grondgebied, dit is geen cynsische oefening, dit is bittere ernst voor Rusland, maar na al die maanden neemt het Westen hen nog steeds niet serieus. We modderen maar aan, zetten geen enkele druk op Kiev, het enige dat we tot nu toe hebben gedaan is herhalen: "Putin moet z'n invloed aanwenden of er komen meer sancties".
We willen gewoon niet nadenken over hoe deze situatie zou kunnen aflopen, we hebben zo'n vaag beeld van een bankroet Rusland door de schuld van Putin, maar hoe het dan in de rest van Europa zal zijn, daar hebben we geen idee van.
Alles wat Putin gezegd heeft na de annexatie van de Krim heeft men verworpen. de NAVO kwam met een brochure om elk punt te weerleggen. Want in het Westen is er n waarheid: alles wat ie zegt is propaganda. En men houdt het nog steeds vol, terwijl men sancties uitvaardigt bedoeld om de Russische economie te kelderen verkondigt men dat Rusland niets te vrezen heeft van de EU of de NAVO aan z'n grenzen.
Denk je dat je jarenlang iemands bezwaren kan wegwuiven als zijnde propaganda, paranoia, misvattingen, of typisch russische achterdocht, en verder negeren?
Met een air van superioriteit spreken we over de Russische burger die gemanipuleerd wordt door z'n regering en niet weet wat er aan de hand is. Newsflash: Mensen verkiezen zenders die zeggen wat zij denken. Waarom hebben Fox en MSNBC hun vast publiek? Omdat men van nieuws houdt dat de eigen mening bevestigt. En momenteel zijn de Russen net zo verenigd als de Amerikanen na 9/11. Een dissidente minderheid vind je overal, en dat is de enige stem uit Rusland die wij horen (, daarom denken we dat ze talrijk zijn. Vergeet het.
Mijn vrees, als ik zie hoe het Westen enkel denkt aan straffen, alsof het een stoute bengel is, en niemand over risico's nadenkt, is dat men gaat escaleren en escaleren in de overtuiging dat Rusland op zeker moment capituleert, te laat beseffend dat het Rusland dit keer menens is.
Wat we van Rusland vragen is dat ze toekijken terwijl Kiev de rebellen in de pan hakt. Geen onderhandelingen, niks ruimere autonomie voor de regios, niks garanties voor terugkeer van vluchtelingen etc.
De Russen gaan zo'n scenario niet aanvaarden, na de vernederingen in ex-jugoslavi gaan ze zoiets aan hun grens niet toelaten. De rijke westers gerichte elite mag de beurskoersen belangrijker vinden, maar die hebben bitter weinig te zeggen momenteel.![]()
Je krijgt waarschijnlijk alles op een rijtje wat al lang op alle journaals en websites te zien is geweest. Dat was geen probleem, dat die beelden op journaals waren, en dit wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef superworm het volgende:
[..]
dat ze wachten met docus uitzenden tot de lijken de grond in zijn is blijkbaar teveel gevraagd.
Voor degenen die voor mijn part met vakantie zijn/waren en delen gemist hebben en toch even alles op een rijtje willen hebben is het toch gewoon prima? Ik snap niet wat her nou weer het probleem van is, eerlijk gezegd.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dan haal ik 'm daar wel vandaan, dat scheelt weer tokkiereclame kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hij staat in de baai met piraten![]()
Bij Radio Veronica letten ze iig niet op songteksten ivm de crash.
Hoorde vanmiddag Alanis Morrisette met "Ironic".
Zin uit het liedje: "And as the plane crashed down".![]()
![]()
Hoe vaak ga je die quote van jezelf nog herhalen? Misschien kan je 'm lekker in je sig zetten, dan ben je gelijk klaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zat er geeneens zo gek ver vanaf
[..]
Verder was het nou ook niet z'n wilde gok en leek het al vrij snel die kant op te gaan, dus WAAROM je dit voor de zoveelste keer moet herhalen ontgaat me een beetje...![]()
Denk dat je de verkeerde quotetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan haal ik 'm daar wel vandaan, dat scheelt weer tokkiereclame kijken.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik vond 3FM vrijdag met "leaving on a jetplane" ook vrij apart. Maar geloof dat ze dat goed bedoelden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zin uit het liedje: "And as the plane crashed down".![]()
Kans was natuurlijk groot dat dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zin uit het liedje: "And as the plane crashed down".[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Mr. Play It Safe was afraid to flyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zin uit het liedje: "And as the plane crashed down".
He packed his suitcase and kissed his kids goodbye
He waited his whole damn life to take that flight
And as the plane crashed down he thought
"Well isn't this nice..."
And isn't it ironic... don't you think![]()
Deze was ook goed:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Toen ik op de livestream zag dat bewoonster Colinda, een zichzelf noemend medium, vertelde dat ze het had zien aankomen en de reactie van Charlotte was of er geen schietstoelen of glijbanen aan boord waren gingen de streams bij mij definitief uit.quote:Die Charlotte over 'die twee gebouwen die instortte, een hele bekende ramp.'![]()
Rusland zal zich ook bedreigd voelen die gaan straks weer a la Sovjet Unie een machtig imperium opbouwen, grondstoffen en slaafse mankrachten genoeg.
Wet is door Poetin ingevoerd enkele jaren geledenquote:Het Kremlin gebruikt de Sovjet-overwinning in de Tweede Wereldoorlog als een belangrijke pijler voor een nieuw nationaal zelfbewustzijn. De heldenrol van Stalin maakt deel uit van die pijler.
Russen die de nazimisdaden ontkennen of in de ogen van de autoriteiten een vertekend beeld geven van de rol van de Sovjet-Unie in de Tweede Wereldoorlog, kunnen een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar krijgen.blablablabla![]()
heeft ze het IQ van een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep?quote:
Nee hoor, in Sparta gebeurde het schijnbaar al.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Echt, is eugenetica nou zo slecht, als je dit soort volk hebt rondlopen...[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Bedankt voor het delen van je mening maar er is eerder al gezegd dat er voor dit onderwerp een ander topic is, nl het centrale Oekraine topic in NWS.quote:![]()
Dat is zo'n beetje het enige voordeel van oorlog, hoop wetenschappelijke ontwikkeling komt er uit voortquote:![]()
![]()
Eugenetica gaat ervan uit dat het erfelijk isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Echt, is eugenetica nou zo slecht, als je dit soort volk hebt rondlopen...In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Of totale vernietiging. We zullen het zien. Of nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige voordeel van oorlog, hoop wetenschappelijke ontwikkeling komt er uit voort
Chapeau!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft men in Europa nog compleet niet door hoe de sfeer in Rusland inmiddels is. Men denkt nog steeds dat druk op de oligarchen Putin tot orde zal roepen, dat een dalende beurs een paleisrevolutie zal ontketenen. dat heb je als je de verhalen van de dissidente pers, die schrijft wat het Westen het liefst hoort, ook echt gelooft.
Hier houdt men z'n wensen voor waarheid: "China zal Rusland heus niet steunen, dat zijn zeker geen vrienden". Eerste reactie van China: Het westen veroordelen omdat men meteen de Russen de schuld gaf. "Als de economie slechter gaat zal Putins populariteit ineen zakken." De Russen kunnen ook beursberichten lezen, en de steun is enkel gestegen.
Men ziet dit allemaal als een "spelletje" dat Putin speelt, men denkt dat de Russen hier een strategie aan het uitproberen zijn, en dat ze daarmee stoppen als we ze wat harder aanpakken. Nee, ze zijn met een oorlog bezig! Ruim honderdduizend vluchtelingen op hun grondgebied, dit is geen cynsische oefening, dit is bittere ernst voor Rusland, maar na al die maanden neemt het Westen hen nog steeds niet serieus. We modderen maar aan, zetten geen enkele druk op Kiev, het enige dat we tot nu toe hebben gedaan is herhalen: "Putin moet z'n invloed aanwenden of er komen meer sancties".
We willen gewoon niet nadenken over hoe deze situatie zou kunnen aflopen, we hebben zo'n vaag beeld van een bankroet Rusland door de schuld van Putin, maar hoe het dan in de rest van Europa zal zijn, daar hebben we geen idee van.
Alles wat Putin gezegd heeft na de annexatie van de Krim heeft men verworpen. de NAVO kwam met een brochure om elk punt te weerleggen. Want in het Westen is er n waarheid: alles wat ie zegt is propaganda. En men houdt het nog steeds vol, terwijl men sancties uitvaardigt bedoeld om de Russische economie te kelderen verkondigt men dat Rusland niets te vrezen heeft van de EU of de NAVO aan z'n grenzen.
Denk je dat je jarenlang iemands bezwaren kan wegwuiven als zijnde propaganda, paranoia, misvattingen, of typisch russische achterdocht, en verder negeren?
Met een air van superioriteit spreken we over de Russische burger die gemanipuleerd wordt door z'n regering en niet weet wat er aan de hand is. Newsflash: Mensen verkiezen zenders die zeggen wat zij denken. Waarom hebben Fox en MSNBC hun vast publiek? Omdat men van nieuws houdt dat de eigen mening bevestigt. En momenteel zijn de Russen net zo verenigd als de Amerikanen na 9/11. Een dissidente minderheid vind je overal, en dat is de enige stem uit Rusland die wij horen (, daarom denken we dat ze talrijk zijn. Vergeet het.
Mijn vrees, als ik zie hoe het Westen enkel denkt aan straffen, alsof het een stoute bengel is, en niemand over risico's nadenkt, is dat men gaat escaleren en escaleren in de overtuiging dat Rusland op zeker moment capituleert, te laat beseffend dat het Rusland dit keer menens is.
Wat we van Rusland vragen is dat ze toekijken terwijl Kiev de rebellen in de pan hakt. Geen onderhandelingen, niks ruimere autonomie voor de regios, niks garanties voor terugkeer van vluchtelingen etc.
De Russen gaan zo'n scenario niet aanvaarden, na de vernederingen in ex-jugoslavi gaan ze zoiets aan hun grens niet toelaten. De rijke westers gerichte elite mag de beurskoersen belangrijker vinden, maar die hebben bitter weinig te zeggen momenteel."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Alles of niks!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Of totale vernietiging. We zullen het zien. Of niet![]()
?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef RVer het volgende:
[..]![]()
http://www.tvguide.co.uk/(...)patches#.U855DbF-Ipk
Edit: oh 17![]()
Ja dat dan weer wel, zolang het een mogelijk militair voordeel zou kunnen opleveren smijten ze er dan wel geld tegenaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:47 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige voordeel van oorlog, hoop wetenschappelijke ontwikkeling komt er uit voortWoord.![]()
http://nos.nl/artikel/678(...)pullen-rampplek.html
Belachelijk. Nederland heeft nu de verantwoordelijkheid over het gebied, en ze kunnen het niet eens fatsoenlijk afsluiten. Doen ze hetzelfde als wat er de eerste uren aan de hand was.![]()
En heb je ook oplossingen? Of alleen angst?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft men in Europa nog compleet niet door hoe de sfeer in Rusland inmiddels is. Men denkt nog steeds dat druk op de oligarchen Putin tot orde zal roepen, dat een dalende beurs een paleisrevolutie zal ontketenen. dat heb je als je de verhalen van de dissidente pers, die schrijft wat het Westen het liefst hoort, ook echt gelooft.
De Russen gaan zo'n scenario niet aanvaarden, na de vernederingen in ex-jugoslavi gaan ze zoiets aan hun grens niet toelaten. De rijke westers gerichte elite mag de beurskoersen belangrijker vinden, maar die hebben bitter weinig te zeggen momenteel.![]()
Zo eindelijk bijgelezen. Is er al duidelijk of er met de zwarte doos gerommeld is?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Hoeveel onderzoekers hebben we daar momenteel in dat gebied?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
http://nos.nl/artikel/678(...)pullen-rampplek.html
Belachelijk. Nederland heeft nu de verantwoordelijkheid over het gebied, en ze kunnen het niet eens fatsoenlijk afsluiten. Doen ze hetzelfde als wat er de eerste uren aan de hand was.Woord.![]()
Nope.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo eindelijk bijgelezen. Is er al duidelijk of er met de zwarte doos gerommeld is?![]()
En dit is boeiend hoe? Moeten we dan maar toegeven aan zo'n dictator, kom op zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De Russen gaan zo'n scenario niet aanvaarden, na de vernederingen in ex-jugoslavi gaan ze zoiets aan hun grens niet toelaten. De rijke westers gerichte elite mag de beurskoersen belangrijker vinden, maar die hebben bitter weinig te zeggen momenteel.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Dat gaan ze nu in Engeland uitzoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo eindelijk bijgelezen. Is er al duidelijk of er met de zwarte doos gerommeld is?[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Denk dat we daar pas achterkomen als die dingen in de UK zijn, en zelfs daar kan het nog wel even duren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo eindelijk bijgelezen. Is er al duidelijk of er met de zwarte doos gerommeld is?![]()
Daar is niet mee te rommelen en al helemaal niet op zo'n korte termijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
![]()
Als ik het zo lees: 0.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoeveel onderzoekers hebben we daar momenteel in dat gebied?quote:ederland heeft nu de leiding over het onderzoek in Oekrane, maar Godfroid merkt er nog weinig van. "Ik heb vandaag in het hele gebied geen onderzoeker aan het werk gezien. Alleen twee Maleisische onderzoekers zijn er even uit een auto gestapt. Ze hebben rondgekeken en zijn daarna weer vertrokken."![]()
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Leven ze daar nog in dat Utopia?
Ik ben inmiddels overleden![]()
Ik snap niet waarom ze vanaf moment 1 niet een uitkijkpost hebben genstalleerd, of waarom dat nu nog niet gebeurd die toezicht houdt en iedereen die niet geautoriseerd is bij het gebied er per direct vandaan haalt.![]()
Het komt wel van iemand de stelt in zijn eentje het hele gebied in de gaten te kunnen houden. Misschien was hij gewoon op de verkeerde plekken? We weten het niet, we kunnen enkel aannemen dat de onderzoekers nu van start gaan. Inventarisen en taken verdelen, ze zijn vooralsnog veel met de lichamen van slachtoffers bezig geweest uiteraard.quote:
Zo niet dan zijn het luie varkens maar daar ga ik niet van uit.![]()
Gaat lastig als het gebied onder controle van de separisten staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik snap niet waarom ze vanaf moment 1 niet een uitkijkpost hebben genstalleerd, of waarom dat nu nog niet gebeurd die toezicht houdt en iedereen die niet geautoriseerd is bij het gebied er per direct vandaan haalt.![]()
Je gebruikt veel woorden maar je zegt eigenlijk niks. Vermoeiend betoog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De Russen gaan zo'n scenario niet aanvaarden, na de vernederingen in ex-jugoslavi gaan ze zoiets aan hun grens niet toelaten. De rijke westers gerichte elite mag de beurskoersen belangrijker vinden, maar die hebben bitter weinig te zeggen momenteel.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Gaat lastig als het gebied onder controle van de separisten staat.![]()
Hij staat op Putin's loonlijst om dit soort stukjes te typenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je gebruikt veel woorden maar je zegt eigenlijk niks. Vermoeiend betoog.
Laten we allemaal vooral dat boekdeel van Meth1745 in zijn volledigheid quoten, dat houdt dit topic zo lekker schoon.![]()
Het gebied nog steeds, crashsite is vrijgegeven maar het omringende gebied is onder de controle van separisten, dus hoe ga je alle toegangswegen afsluiten?quote:![]()
In spoiler omdat offtopic en niet voor hier eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hij staat op Putin's loonlijst om dit soort stukjes te typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja diegene heeft er 0 gezien ja. Maar verder is het wel erg stil wat betreft berichtgeving over de voortzetting van dat onderzoek.quote:Woord.![]()
Volgens mij is het niet zo ingewikkeld.. Uiteindelijk zou Rusland militair niet opgewassen zijn tegen het Westen, maar nog altijd is de militaire kracht zo groot dat niemand zich er aan wil branden. En Poetin is bezig met hetzelfde kunstje dat Hitler ook flikte.. het zoveel mogelijk annexeren van gebieden waar Russen wonen. Niemand die hem tegen houdt. Economische sancties zullen op den duur wel pijn doen, maar niet voldoende om hem te laten stoppen denk ik. En de Russen zelf vinden het allemaal geweldig, net als de Duitse bevolking achter Hitler aanliep.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De Russen gaan zo'n scenario niet aanvaarden, na de vernederingen in ex-jugoslavi gaan ze zoiets aan hun grens niet toelaten. De rijke westers gerichte elite mag de beurskoersen belangrijker vinden, maar die hebben bitter weinig te zeggen momenteel.
Je kan alleen maar hopen dat Poetin een keer de verkeerde tegen komt.. het is een enorme griezel, een in een lange rij griezels die hem voorgingen. Maar niemand houdt hem tegen.![]()
Was dit al hier gepost?
Traveling Together
The list of passengers that boarded Malaysia Airlines Flight 17 in Amsterdam headed for Kuala Lumpur included a Dutch senator, AIDS activists, a nun and families traveling together to visit loved ones. See where they were sitting, who they were traveling with and learn more about their lives before the plane was shot down, killing everyone on board.![]()
Ja, is al een paar keer voorbijgekomen geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:06 schreef remlof het volgende:
Was dit al hier gepost?
Traveling Together
The list of passengers that boarded Malaysia Airlines Flight 17 in Amsterdam headed for Kuala Lumpur included a Dutch senator, AIDS activists, a nun and families traveling together to visit loved ones. See where they were sitting, who they were traveling with and learn more about their lives before the plane was shot down, killing everyone on board.![]()
Pasjes slachtoffers geblokkeerd.
Volgens het artikel moet dat nog gebeuren.
Hoe is het mogelijk dat dat nog niet allang gedaan is ....![]()
![]()
Volgens de NOS (en die hebben het van de Vereniging van Banken) is het al gebeurd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef maily het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dat nog niet allang gedaan is ....
http://www.nvb.nl/nieuws/(...)ers-vlucht-mh17.html![]()
Heb even je stuk ingekort.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
.......................................
De Russen gaan zo'n scenario niet aanvaarden, na de vernederingen in ex-jugoslavi gaan ze zoiets aan hun grens niet toelaten. De rijke westers gerichte elite mag de beurskoersen belangrijker vinden, maar die hebben bitter weinig te zeggen momenteel.
Inderdaad, goed gezegd.
Vreemd dat men in het Westen wel brullend achter de USA nu aanloopt maar totaal er aan voorbij gaat hoe het Westen (lees de USA) met een zeer agressieve uitbreidingspolitiek bezig is.
Oh en wat wapens leveren aan rebellen betreft, de USA kan er ook wel wat van...
Dit levert men nu aan het Syrische "bevrijdings" leger, weet je wel, die fanatieke Moslim radicalen.
http://en.wikipedia.org/wiki/BGM-71_TOW![]()
![]()
Leuk verhaal met een hoop voorbeelden uit de historie maar jij vergeet even wel het feit dat Nazi Duitsland nog zou bestaan zonder de Russen. Daarbij is Europa een ongeorganiseerde zooi, Zowel op militair als politiek vlak. Dus het is America tegen de VS. China lijkt nu neutraal maar zullen bij een eventueel scenario hun kans grijpen. Hoe dat zal aflopen weet je niet. Nogmaals kap met haatprediken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo ingewikkeld.. Uiteindelijk zou Rusland militair niet opgewassen zijn tegen het Westen, maar nog altijd is de militaire kracht zo groot dat niemand zich er aan wil branden. En Poetin is bezig met hetzelfde kunstje dat Hitler ook flikte.. het zoveel mogelijk annexeren van gebieden waar Russen wonen. Niemand die hem tegen houdt. Economische sancties zullen op den duur wel pijn doen, maar niet voldoende om hem te laten stoppen denk ik. En de Russen zelf vinden het allemaal geweldig, net als de Duitse bevolking achter Hitler aanliep.
Je kan alleen maar hopen dat Poetin een keer de verkeerde tegen komt.. het is een enorme griezel, een in een lange rij griezels die hem voorgingen. Maar niemand houdt hem tegen.*Hosselcopter*![]()
misschien wil men erachter komen wie dat doet en dan een foto van de personn hebben, dat is ze wel een paar honderd eero waardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef maily het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dat nog niet allang gedaan is ....Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Beter.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:12 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Volgens de NOS (en die hebben het van de Vereniging van Banken) is het al gebeurd.
http://www.nvb.nl/nieuws/(...)ers-vlucht-mh17.html![]()
Ja, we gaan het over zakgeld en de administratieve ellende van onze banken hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef maily het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dat nog niet allang gedaan is ....![]()
![]()
Ik vind het wel goed geschreven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
nee hoor de USA heeft ons bevrijd en de atoombom op JAPAN gegooid, dat hadden eventueel ook op Berlijn gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:13 schreef Dibble het volgende:
[..]
Leuk verhaal met een hoop voorbeelden uit de historie maar jij vergeet even wel het feit dat Nazi Duitsland nog zou bestaan zonder de Russen.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Met anti-tankraketten schiet je geen verkeersvliegtuigen neer, al zou je willen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:13 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb even je stuk ingekort.
Inderdaad, goed gezegd.
Vreemd dat men in het Westen wel brullend achter de USA nu aanloopt maar totaal er aan voorbij gaat hoe het Westen (lees de USA) met een zeer agressieve uitbreidingspolitiek bezig is.
Oh en wat wapens leveren aan rebellen betreft, de USA kan er ook wel wat van...
Dit levert men nu aan het Syrische "bevrijdings" leger, weet je wel, die fanatieke Moslim radicalen.
http://en.wikipedia.org/wiki/BGM-71_TOW
[ afbeelding ]![]()
Meth1475, commandant van de Poetin Internet Defence Force.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
O echt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor de USA heeft ons bevrijd
*Hosselcopter*![]()
ja wil je foto'squote:
en ook JAPAN op knieen gekregenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Sorry hoor, maar het is vrij standaard dat het vooral de druk van Rusland aan het Ostfront dat uiteindelijk de val van Nazi-Duitsland betekende.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor de USA heeft ons bevrijd en de atoombom op JAPAN gegooid, dat hadden eventueel ook op Berlijn gedaan![]()
De Engelsen, Canadezen en Polen hebben ons bevrijdt, en de Russen hebben de Nazi's de ergste schade toegebracht en de uiteindelijke nekslag gegeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor de USA heeft ons bevrijd en de atoombom op JAPAN gegooid, dat hadden eventueel ook op Berlijn gedaanIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Welke agressieve uitbreidingspolitiek van het westen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
kletskoekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is vrij standaard dat het vooral de druk van Rusland aan het Ostfront dat uiteindelijk de val van Nazi-Duitsland betekende.
Rusland hereft helemaal niets gedaan ,
Stalin heeft nog meer gemoord onder eigen bevolking dan HitlerEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
The Lend-Lease policy, formally titled An Act to Further Promote the Defense of the United States, (Pub.L. 77–11, H.R. 1776, 55 Stat. 3034, enacted March 11, 1941)[1] was a program under which the United States supplied Great Britain, Free France, the Republic of China, later the USSR and other Allied nations with materiel between 1941 and August 1945. It was signed into law on March 11, 1941, a year and a half after the outbreak of World War II in Europe in September 1939 and nine months before the U.S. entered the war in December 1941.[2]
A total of $50.1 billion (equivalent to $656 billion today) worth of supplies were shipped, or 17% of the total war expenditures of the U.S.[3] In all, $31.4 billion went to Britain, $11.3 billion to the Soviet Union, $3.2 billion to France, $1.6 billion to China, and the remaining 2.6 to the other Allies.![]()
Die logischerwijs niet zo effectief had kunnen zijn als er aan de westkant geen troepen waren geweest. Je kan de val van het Duitse rijk niet aan 1 land toeschrijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is vrij standaard dat het vooral de druk van Rusland aan het Ostfront dat uiteindelijk de val van Nazi-Duitsland betekende.![]()
Ben je nu serieus? Sla eens een (goed) geschiedenisboek openquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kletskoek
Rusland hereft helemaal niets gedaan ,![]()
![]()
De vrije keuzes die landen maken en die Poetin kennelijk als bedreigend ervaart.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Welke agressieve uitbreidingspolitiek van het westen?![]()
Stalin was de grootste moordenaar in Euopaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:18 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Sla eens een (goed) geschiedenisboek open
Stalin = Poetin
even groot klein en even gestoordEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Zoals verwacht. De EU wacht nog met zwaardere sancties.quote:De Europese ministers van Buitenlandse Zaken hebben besloten tegen meer Russen sancties in te stellen. De namen worden pas donderdag bekendgemaakt, heeft minister Timmermans in Brussel gezegd.
Verder is de Europese Commissie gevraagd nieuwe economische sancties tegen Moskou voor te bereiden op het gebied van defensie en financile dienstverlening.
De ministers vinden dat Rusland onvoldoende afstand neemt van de pro-Russische separatisten in Oost-Oekrane. Ook zou Rusland de opstandelingen nog altijd voorzien van wapens. Als daar niet snel verandering in komt, zullen de nieuwe economische sancties van kracht worden, waarschuwt de EU.![]()
A week before the sinking of the Lusitania, Winston Churchill wrote to Walter Runciman, the President of the Board of Trade, stating that it is "most important to attract neutral shipping to our shores, in the hope especially of embroiling the United States with Germany."
Het Westen heeft Kiev niet ter verantwoording geroepen toen ze Europese militaire waarnemers, uitgenodigd onder het Vienna document (dat staten aanmoedigt om waarnemers uit te nodigen bij militaire oefeningen, om transparantie en vertrouwen tussen de staten te bevorderen), naar Sloviansk (of Luhansk?) brachten waar ze prompt door de rebellen werden gevangen genomen.
De internationale pers en politiek sprak wekenlang schande over de rebellen, niemand vroeg waarom Kiev, als host nation verantwoordelijk voor de veiligheid van de waarnemers, hen opzettelijk in gevaar had gebracht door naar een plaats te brengen waar helemaal geen activiteiten van het oekrainse leger bezig waren, maw waar niets te waarnemen viel dat onder het Vienna document viel.
Kiev wist dat buitenlanders in het conflict betrekken propagandavalue had, hebben het geprobeerd, en niemand die hen op de vingers tikte. De EU putte zich uit in steunbetuigingen, veroordeelde de terroristen, kortom, deed precies wat Kiev hoopte. Moet het dan verbazen dat wanneer de rebellen een Oekrains toestel op 21000 feet neerschieten en de Oekrainse regering beseft dat de rebellen beschikken over BUK raketten, dat die regering het luchtruim niet sluit, omdat ze weten dat het neerschieten van een passagiersvliegtuig door de rebellen, of een poging daartoe, een keerpunt in de oorlog zou betekenen?
Zeker nadat de eerdere kwestie met de waarnemers had getoond dat Europa geen vervelende vragen zou stellen over wie het had laten gebeuren.
En wie Alu-hoedje roept, lees de quote van churchill opnieuw, dit is de manier waarop men oorlog voert.![]()
Ja maar volgens een hoop mensen is dat eigenlijk geen vrije keuze maar worden ze gedwongen. Het feit dat elk land dat zich aanslaat er op vooruit gaat qua welvarendheid is van ondergeschikt belang en kan nooit een argument zijn voor de keuze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De vrije keuzes die landen maken en die Poetin kennelijk als bedreigend ervaart.![]()
Ik roep alleen "off-topic".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef meth1745 het volgende:
-knip-
En wie Alu-hoedje roept, lees de quote van churchill opnieuw, dit is de manier waarop men oorlog voert.![]()
Nee, mensen leven immers liever slaafs onder een dictatorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja maar volgens een hoop mensen is dat eigenlijk geen vrije keuze maar worden ze gedwongen. Het feit dat elk land dat zich aanslaat er op vooruit gaat qua welvarendheid is van ondergeschikt belang en kan nooit een argument zijn voor de keuze.![]()
![]()
Op welke manier worden Oost-Europese landen gedwongen om zich bij de EU en de NAVO aan te sluiten dan? Als ze er toe worden gedwongen dan komt dat door dreiging die deze landen ervaren van Rusland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja maar volgens een hoop mensen is dat eigenlijk geen vrije keuze maar worden ze gedwongen. Het feit dat elk land dat zich aanslaat er op vooruit gaat qua welvarendheid is van ondergeschikt belang en kan nooit een argument zijn voor de keuze.![]()
kennelijk ja, zekerheid he, slaafse zekerheid net als in Noord-Koeraquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mensen leven immers liever slaafs onder een dictatorEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De vrije keuzes die landen maken en die Poetin kennelijk als bedreigend ervaart volgens de westerse landen.*Hosselcopter*![]()
Joh, meneer open deur.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef meth1745 het volgende:
A week before the sinking of the Lusitania, Winston Churchill wrote to Walter Runciman, the President of the Board of Trade, stating that it is "most important to attract neutral shipping to our shores, in the hope especially of embroiling the United States with Germany."
Het Westen heeft Kiev niet ter verantwoording geroepen toen ze Europese militaire waarnemers, uitgenodigd onder het Vienna document (dat staten aanmoedigt om waarnemers uit te nodigen bij militaire oefeningen, om transparantie en vertrouwen tussen de staten te bevorderen), naar Sloviansk (of Luhansk?) brachten waar ze prompt door de rebellen werden gevangen genomen.
De internationale pers en politiek sprak wekenlang schande over de rebellen, niemand vroeg waarom Kiev, als host nation verantwoordelijk voor de veiligheid van de waarnemers, hen opzettelijk in gevaar had gebracht door naar een plaats te brengen waar helemaal geen activiteiten van het oekrainse leger bezig waren, maw waar niets te waarnemen viel dat onder het Vienna document viel.
Kiev wist dat buitenlanders in het conflict betrekken propagandavalue had, hebben het geprobeerd, en niemand die hen op de vingers tikte. De EU putte zich uit in steunbetuigingen, veroordeelde de terroristen, kortom, deed precies wat Kiev hoopte. Moet het dan verbazen dat wanneer de rebellen een Oekrains toestel op 21000 feet neerschieten en de Oekrainse regering beseft dat de rebellen beschikken over BUK raketten, dat die regering het luchtruim niet sluit, omdat ze weten dat het neerschieten van een passagiersvliegtuig door de rebellen, of een poging daartoe, een keerpunt in de oorlog zou betekenen?
Zeker nadat de eerdere kwestie met de waarnemers had getoond dat Europa geen vervelende vragen zou stellen over wie het had laten gebeuren.
En wie Alu-hoedje roept, lees de quote van churchill opnieuw, dit is de manier waarop men oorlog voert.
Maar dat verandert niets aan het feit dat de separatisten bloed aan de handen hebben.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
De geallieerden hadden de Russen nodig om van Hitler af te komen, maar meer ook niet. Er was destijds ook een geheim plan van ik dacht Montgomory om na Hitler ook de Russen aan te pakken, maar ik denk dat ze opzagen tegen het grote aantal extra gesneuvelden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:13 schreef Dibble het volgende:
[..]
Leuk verhaal met een hoop voorbeelden uit de historie maar jij vergeet even wel het feit dat Nazi Duitsland nog zou bestaan zonder de Russen. Daarbij is Europa een ongeorganiseerde zooi, Zowel op militair als politiek vlak. Dus het is America tegen de VS. China lijkt nu neutraal maar zullen bij een eventueel scenario hun kans grijpen. Hoe dat zal aflopen weet je niet. Nogmaals kap met haatprediken.
De nazi's hebben natuurlijk vreselijk huisgehouden, maar de Russen waren ook beesten. Misschien nog wel erger uiteindelijk. Duitsland was een beschaafd land vergeleken met de Russische horden.
Sorry als dit offtopic is![]()
![]()
Off-topic en vergezocht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:19 schreef meth1745 het volgende:
Ja ik stel ook helemaal niet dat ze gedwongen worden dus ik zou je vraag niet kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Op welke manier worden Oost-Europese landen gedwongen om zich bij de EU en de NAVO aan te sluiten dan? Als ze er toe worden gedwongen dan komt dat door dreiging die deze landen ervaren van Rusland.![]()
Neuh, het is toch echt Poetin die uitbreiding van de EU/NAVO als bedreigend ervaart.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wat ik echter nooit begrepen heb is dat Rusland zo zacht behandelt is in de jaren dat de VS de enige atoommacht was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef Pleun2011 het volgende:
De geallieerden hadden de Russen nodig om van Hitler af te komen, maar meer ook niet. Er was destijds ook een geheim plan van ik dacht Montgomory om na Hitler ook de Russen aan te pakken, maar ik denk dat ze opzagen tegen het grote aantal extra gesneuvelden.
De nazi's hebben natuurlijk vreselijk huisgehouden, maar de Russen waren ook beesten. Misschien nog wel erger uiteindelijk. Duitsland was een beschaafd land vergeleken met de Russische horden.
Sorry als dit offtopic is![]()
En? Zijn de opnames van the black boxes ergens te beluisteren? Of moeten we nog een dag of twee wachten...![]()
Die gaan niet openbaar gemaakt worden, reken daar maar opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef wiskundenoob het volgende:
En? Zijn de opnames van the black boxes ergens te beluisteren? Of moeten we nog een dag of twee wachten...![]()
Die krijg je nooit te luisteren volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef wiskundenoob het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef wiskundenoob het volgende:
![]()
quote:De Europese Unie heeft besloten nieuwe sancties tegen Rusland te versnellen na de vliegtuigcrash in het buurland Oekrane.
De strafmaatregelen waren vorige week al aangekondigd omdat de EU vindt dat de Russen te weinig doen om de spanningen in het oosten van Oekrane af te bouwen. Nog deze week komen er nieuwe personen en instellingen op een zwarte lijst.
Dat is unaniem besloten, aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken dinsdag na beraad met zijn EU-collega's in Brussel. De bewindsman toonde zich tevreden over de eensgezindheid en de solidariteit met Nederland. (ANP)Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik vrees dat je nog even moet wachten. Die dingen gaan naar Engeland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef wiskundenoob het volgende:
En? Zijn de opnames van the black boxes ergens te beluisteren? Of moeten we nog een dag of twee wachten...Woord.![]()
En zelfs dan denk ik niet dat je ze te horen krijgt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nog even moet wachten. Die dingen gaan naar Engeland.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De geallieerden hadden de Russen nodig om van Hitler af te komen, maar meer ook niet. Er was destijds ook een geheim plan van ik dacht Montgomory om na Hitler ook de Russen aan te pakken, maar ik denk dat ze opzagen tegen het grote aantal extra gesneuvelden.
Sorry als dit offtopic is
*Hosselcopter*![]()
Daar weet ik niks van eigenlijk.. misschien een beetje vergelijkbaar met nu. Niemand wilde zich na al die ellende de vingers branden aan Rusland, ook al had Rusland toen misschien verslagen kunnen worden. Dat lompe volk heeft als grote voordeel dat ze met zoveel zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ik echter nooit begrepen heb is dat Rusland zo zacht behandelt is in de jaren dat de VS de enige atoommacht was.![]()
Dat denk ik idd ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
En zelfs dan denk ik niet dat je ze te horen krijgt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zo snel staat dat niet op youtube iddquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nog even moet wachten. Die dingen gaan naar Engeland.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Als er niks op staat niet nee. Maar hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
En zelfs dan denk ik niet dat je ze te horen krijgt.Woord.![]()
Waaronder ook de Russische wapenfabrikant die vanuit de Zuid-As opereert, neem ik aan? Als een soort van solidariteit jegens onszelf?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef DeJori het volgende:
Nog deze week komen er nieuwe personen en instellingen![]()
Wreckage Offers Clues on Why Flight 17 Went Down
Photographs of a piece of wreckage found by two reporters for The New York Times and analyzed by Reed Foster, a defense analyst with IHS Jane’s, offer some clues about what could have caused Malaysia Airlines Flight 17 to crash. While it is impossible from the photographs to determine that a specific missile was used, Mr. Foster said, the damage is consistent with the effects of a fragmentary warhead carried by an SA-11, the type of missile that American officials have said was most likely behind the attack. - http://www.nytimes.com/in(...)ht-17-went-down.html![]()
is er nog iets boeiends hierover op televisie? Ik moet namelijk mijn internet uit zetten als ik TV wil kijken
het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Dat zal wel niet. Net als dat Hollande weigert het eerste schip te annuleren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waaronder ook de Russische wapenfabrikant die vanuit de Zuid-As opereert, neem ik aan? Als een soort van solidariteit jegens onszelf?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
is er nog iets boeiends hierover op televisie? Ik moet namelijk mijn internet uit zetten als ik TV wil kijken![]()
![]()
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Goed, ze waren in aantallen zeker aanwezig. Maar als je de grootste steden (en infrastructuur) in een dag weg kan bombarderen en het bestuur daarmee doet verdwijnen lijkt het mij niet dat die aantallen iets kunnen aanrichten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Daar weet ik niks van eigenlijk.. misschien een beetje vergelijkbaar met nu. Niemand wilde zich na al die ellende de vingers branden aan Rusland, ook al had Rusland toen misschien verslagen kunnen worden. Dat lompe volk heeft als grote voordeel dat ze met zoveel zijn.![]()
Neem kabelinternet als je de mogelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
is er nog iets boeiends hierover op televisie? Ik moet namelijk mijn internet uit zetten als ik TV wil kijken![]()
![]()
Russia Today is wel vermakelijk, zolang je het niet serieus neemt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
is er nog iets boeiends hierover op televisie? Ik moet namelijk mijn internet uit zetten als ik TV wil kijken[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Dan kijk je toch tv op je pcquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
SBS6 rekt 'm vanavond op tot een uur met reclamequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef RVer het volgende:
Mijn download is klaar, is wel een hele korte docu, nog geen half uur
Heb 'm ook bijna binnen trouwens.![]()
Daar maakt SBS zo 45 minuten van, geen probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef RVer het volgende:
Mijn download is klaar, is wel een hele korte docu, nog geen half uur
Woord.![]()
Gaan ze per auto ofzo, lol? Je zou verwachten dat dat allemaal sneller gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nog even moet wachten. Die dingen gaan naar Engeland.![]()
Bij SBS6 maken ze daar met reclames makkelijk een uur van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef RVer het volgende:
Mijn download is klaar, is wel een hele korte docu, nog geen half uur![]()
haha twee keer gepost, die was dus wel erg obvious
edit: drie keerhet weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ncties_Russen__.htmlquote:di 22 jul 2014, 17:09 | 0 reacties
EU versnelt sancties tegen Russen
BRUSSEL - De Europese Unie heeft besloten nieuwe sancties tegen Rusland te versnellen na de vliegtuigcrash in het buurland Oekrane.
De strafmaatregelen waren vorige week al aangekondigd omdat de EU vindt dat de Russen te weinig doen om de spanningen in het oosten van Oekrane af te bouwen.
Nog deze week komen er nieuwe personen en instellingen op een zwarte lijst.
Minister Timmermans bij het begin van het beraad Minister Timmermans bij het begin van het beraad Foto: EPA
Dat is unaniem besloten, aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken dinsdag na beraad met zijn EU-collega's in Brussel. De bewindsman toonde zich tevreden over de eensgezindheid en de solidariteit met Nederland.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Misschien hebben ze er later wel spijt van gekregen, zou best kunnen. Daarna kreeg je het ijzeren gordijn en daar zat het Westen ook niet op te wachten. Ze hebben de Russen na WO 2 teveel ruimte gegeven, maar weet er verder niks van dus verder speculeren over de redenen is niet zo zinvol.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Goed, ze waren in aantallen zeker aanwezig. Maar als je de grootste steden (en infrastructuur) in een dag weg kan bombarderen en het bestuur daarmee doet verdwijnen lijkt het mij niet dat die aantallen iets kunnen aanrichten?![]()
En dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:31 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Gaan ze per auto ofzo, lol? Je zou verwachten dat dat allemaal sneller gaat.
Denk je dat ze even de kabel er in pluggen en klaar?
Dit kan heel lang gaan duren.![]()
nee het internet is allemaal prima maar het is me eigen schuld, heb weer lopen rotzooien in de meterkastquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:30 schreef Idanue het volgende:
[..]
Neem kabelinternet als je de mogelijkheid hebt.
het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Dat gaat allemaal via de meterkast bij jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:32 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
nee het internet is allemaal prima maar het is me eigen schuld, heb weer lopen rotzooien in de meterkast
*Hosselcopter*![]()
Veel lastiger dan dat wordt het denk ik niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:32 schreef Idanue het volgende:
[..]
En dan?
Dit kan heel lang gaan duren.![]()
Ik heb ook mijn modem en router in de meterkast staan.
Maar dit is best off topic dus maar even weer OT.![]()
Als het niet zo lastig was hoefden die dingen niet naar Londen, of wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Veel lastiger dan dat wordt het denk ik niet.![]()
Gewoon ff syncen met iTunes en klaarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:32 schreef Idanue het volgende:
[..]
En dan?
Dit kan heel lang gaan duren.Woord.![]()
Meen je dat echt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Veel lastiger dan dat wordt het denk ik niet.
nvm, ik ga niet eens beginnen met uitleggen.![]()
nee ik wil graag wel nog even terug naar die meterkast, hoe ziet die van jou er uit. Heb je hem van alle gemakken voorzien of is het meer op z'n Russisch, met propaganda filter en dergelijke?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:36 schreef Idanue het volgende:
Ik heb ook mijn modem en router in de meterkast staan.
Maar dit is best off topic dus maar even weer OT.het weeshuis staat in de brand, weg wezen![]()
Omdat je het zelf niet eens weet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:37 schreef Idanue het volgende:
nvm, ik ga niet eens beginnen met uitleggen.![]()
Black box zie ik gewoon als een soort van een harde schijf. Wellicht speciale apparatuur nodig om data uit te lezen, maar het moet niet al te lastig zijn voor de specialisten.
![]()
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:40 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet eens weet.![]()
Black box zie ik gewoon als een soort van een harde schijf. Wellicht speciale apparatuur nodig om data uit te lezen, maar het moet niet al te lastig zijn voor de specialisten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabb![]()
Zo simpel is het niet. Die data moet heel nauwkeurig worden uitgelezen, anders is de data niets waard.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:40 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet eens weet.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Goede comebackquote:![]()
Daarom vraagt hij t ookGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
On behalf of the American people, I extend our deepest condolences to the people of the Netherlands as they mourn the loss of so many family and friends.quote:
No words can adequately express the sorrow the world feels over this loss. It is made more acute by the deep ties of friendship between our two countries
Bound by that friendship, we will not rest until we are certain that justice is done.
God bless,
<handtekening![]()
Iemand een idee hoe lang zwarte doos uitlezen duurt?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Die data moet heel nauwkeurig worden uitgelezen geinterpreteerd, anders is de data niets waard.All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: