Serieus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef wiskundenoob het volgende:
En? Zijn de opnames van the black boxes ergens te beluisteren? Of moeten we nog een dag of twee wachten...
quote:De Europese Unie heeft besloten nieuwe sancties tegen Rusland te versnellen na de vliegtuigcrash in het buurland Oekraïne.
De strafmaatregelen waren vorige week al aangekondigd omdat de EU vindt dat de Russen te weinig doen om de spanningen in het oosten van Oekraïne af te bouwen. Nog deze week komen er nieuwe personen en instellingen op een zwarte lijst.
Dat is unaniem besloten, aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken dinsdag na beraad met zijn EU-collega's in Brussel. De bewindsman toonde zich tevreden over de eensgezindheid en de solidariteit met Nederland. (ANP)
Ik vrees dat je nog even moet wachten. Die dingen gaan naar Engeland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef wiskundenoob het volgende:
En? Zijn de opnames van the black boxes ergens te beluisteren? Of moeten we nog een dag of twee wachten...
En zelfs dan denk ik niet dat je ze te horen krijgt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nog even moet wachten. Die dingen gaan naar Engeland.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De geallieerden hadden de Russen nodig om van Hitler af te komen, maar meer ook niet. Er was destijds ook een geheim plan van ik dacht Montgomory om na Hitler ook de Russen aan te pakken, maar ik denk dat ze opzagen tegen het grote aantal extra gesneuvelden.
De nazi's hebben natuurlijk vreselijk huisgehouden, maar de Russen waren ook beesten. Misschien nog wel erger uiteindelijk. Duitsland was een beschaafd land vergeleken met de Russische horden.
Sorry als dit offtopic is
Daar weet ik niks van eigenlijk.. misschien een beetje vergelijkbaar met nu. Niemand wilde zich na al die ellende de vingers branden aan Rusland, ook al had Rusland toen misschien verslagen kunnen worden. Dat lompe volk heeft als grote voordeel dat ze met zoveel zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ik echter nooit begrepen heb is dat Rusland zo zacht behandelt is in de jaren dat de VS de enige atoommacht was.
Dat denk ik idd ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
En zelfs dan denk ik niet dat je ze te horen krijgt.
Zo snel staat dat niet op youtube iddquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nog even moet wachten. Die dingen gaan naar Engeland.
Als er niks op staat niet nee. Maar hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
En zelfs dan denk ik niet dat je ze te horen krijgt.
Waaronder ook de Russische wapenfabrikant die vanuit de Zuid-As opereert, neem ik aan? Als een soort van solidariteit jegens onszelf?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:25 schreef DeJori het volgende:
Nog deze week komen er nieuwe personen en instellingen
Dat zal wel niet. Net als dat Hollande weigert het eerste schip te annuleren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waaronder ook de Russische wapenfabrikant die vanuit de Zuid-As opereert, neem ik aan? Als een soort van solidariteit jegens onszelf?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
is er nog iets boeiends hierover op televisie? Ik moet namelijk mijn internet uit zetten als ik TV wil kijken
Goed, ze waren in aantallen zeker aanwezig. Maar als je de grootste steden (en infrastructuur) in een dag weg kan bombarderen en het bestuur daarmee doet verdwijnen lijkt het mij niet dat die aantallen iets kunnen aanrichten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Daar weet ik niks van eigenlijk.. misschien een beetje vergelijkbaar met nu. Niemand wilde zich na al die ellende de vingers branden aan Rusland, ook al had Rusland toen misschien verslagen kunnen worden. Dat lompe volk heeft als grote voordeel dat ze met zoveel zijn.
Neem kabelinternet als je de mogelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
is er nog iets boeiends hierover op televisie? Ik moet namelijk mijn internet uit zetten als ik TV wil kijken
Russia Today is wel vermakelijk, zolang je het niet serieus neemt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
Dan kijk je toch tv op je pcquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:28 schreef Fapsalon het volgende:
SBS6 rekt 'm vanavond op tot een uur met reclamequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef RVer het volgende:
Mijn download is klaar, is wel een hele korte docu, nog geen half uur
Daar maakt SBS zo 45 minuten van, geen probleemquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef RVer het volgende:
Mijn download is klaar, is wel een hele korte docu, nog geen half uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |