liever in zijn horlogesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Verplaats je eens in Poetin z'n schoenen.
Nee tuurlijk niet dat is een gemaakt plaatje adhv de gegevens van de satellieten, die gegevens zullen ze echt wel hebben.quote:
Zo gek laat Rutte zich echt niet maken. Het is Amerika die de zaken op de spits probeert te drijven en dat gaat echt niet lukken, ook al schreeuwt de UK nog zo hard mee. Daar begint de EU echt niet aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
ben ik de enige die bang is voor oorlog in nederland met rusland door eventuele sancties?
opzich. ik zie hem wel 1 of meerdere raketten afvuren om te laten zien dat hij niet 'bluft' met ''Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.''quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja. Dat noemen ze retoriek. Zie vooral de vage voorwaarde. Wat verwacht je nou, dat Poetin morgen probeert Washington te bombarderen?
De VS is anders nog betrekkelijk mild. Australië is veel fellerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo gek laat Rutte zich echt niet maken. Het is Amerika die de zaken op de spits probeert te drijven en dat gaat echt niet lukken, ook al schreeuwt de UK nog zo hard mee. Daar begint de EU echt niet aan.
Ja, en? Speciaal genoemd door Obama, dus niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Was een man met dubbel paspoort (Nederlands-Amerikaans)
Het enige wat die knul kan is bluffen. Zeker tegen Amerika.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
opzich. ik zie hem wel 1 of meerdere raketten afvuren om te laten zien dat hij niet 'bluft' met ''Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.''
Ga maar eens lezen over de Cubacrisis en dergelijke, dan zie je wat er zoal nodig is om een conflict waarbij de belangen zo groot zijn echt uit de hand te laten lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
opzich. ik zie hem wel 1 of meerdere raketten afvuren om te laten zien dat hij niet 'bluft' met ''Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.''
Goeden troll manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lijkt me geniaal dat een of ander land het in z'n bol krijgt - groepje special forces Rusland in gooit en volgende week is Poetin spoorlos - en wordt nooit meer iets van vernomen.
Zou geniaal zijn.
gewoon verplicht een jaartje op vakantie naar Gaza, zal hem goed doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lijkt me geniaal dat een of ander land het in z'n bol krijgt - groepje special forces Rusland in gooit en volgende week is Poetin spoorlos - en wordt nooit meer iets van vernomen.
Zou geniaal zijn.
Uhhh: http://nl.wikipedia.org/w(...)inand_van_Oostenrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga maar eens lezen over de Cubacrisis en dergelijke, dan zie je wat er zoal nodig is om een conflict waarbij de belangen zo groot zijn echt uit de hand te laten lopen.
Hij reisde op zijn Nederlandse paspoort.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, en? Speciaal genoemd door Obama, dus niet onbelangrijk.
Er was zelfs een lijk op een bed van iemand slaapkamer gevallenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef DeJori het volgende:
Ik vind de verhalen van die Oekraïners best indrukwekkend. Kun je jezelf toch niet voorstellen? Dat je in je tuin aan het werken bent en dat er plotseling een lijk voor je neus uit de lucht komt donderen?
Dat waren hele andere tijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhhh: http://nl.wikipedia.org/w(...)inand_van_Oostenrijk
Mooie boel daar dan, huizen zonder daken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er was zelfs een lijk op een bed van iemand slaapkamer gevallen
Ja, toen lagen er niet genoeg kernwapens om de aardbol drie keer op te blazen en waren de economische belangen niet zo verstrengeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhhh: http://nl.wikipedia.org/w(...)inand_van_Oostenrijk
Ja ok, als nederlander geteld. Maar Obama maakte er wel een punt van, wat toch handig is als je de aandacht van die yanks wil houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij reisde op zijn Nederlandse paspoort.
Er waren wel meer mensen met dubbele paspoorten maar voor de telling per land telde het paspoort mee waarop werd gereisd.
Nee door het dak heenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mooie boel daar dan, huizen zonder daken.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)g_verzwegen_door_nosquote:Een van de nabestaanden, aanwezig bij de nabestaandenbijeenkomst op Schiphol, nam contact met me op en liet me weten dat een woordvoerder van Malaysian Airlines bij een eerste bijeenkomst van de nabestaanden in een hotel bij Schiphol had verteld dat er een ‘distress call’ was geweest van een van de piloten, met een verkeerstoren in Oekraïne. Het toestel was toen in een ‘snelle daling’ geraakt.
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, toen lagen er niet genoeg kernwapens om de aardbol drie keer op te blazen en waren de economische belangen niet zo verstrengeld.
Maar goed, waarschijnlijk riep er na de moord op Frans Ferdinand ook iemand dat het nooit oorlog zou worden
Winter valt vroeg daar:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit suggereert toch wel dat hij van de DNR (Donetsk People's Republic) is, getuige de foto's op zijn pagina van de Oekraïense vlag in de wc-pot... En de reacties op zijn foto. Ik ga het hele filmpje straks even afkijken.
Gebeurt waarschijnlijk niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.
Dat is de andere kant ja, zie:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.
Omdat mensen graag hun onzekerheid afreageren op een zondebok. En wie is daar meer geschikt voor dan de President van een land dat in een kwade reuk staat, ook al staat er nog helemaal niks vast?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af of ik in juiste topic zit? Gaat het niet meer over de slachtoffers, over of de experts wel toegang krijgen. Over de schuldvraag?... Lees enkel Poetin, Rusland, Poetin, Rusland..
Praten over de trein en het vliegtuig gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af of ik in juiste topic zit? Gaat het niet meer over de slachtoffers, over of de experts wel toegang krijgen. Over de schuldvraag?... Lees enkel Poetin, Rusland, Poetin, Rusland..
denken jullie dat de NAVO rusland gaat aanvallen ?quote:MOSKOU -
Rusland moet zich wapenen tegen de opmars van de NAVO bij zijn grenzen. Dat heeft de Russische president Vladimir Poetin dinsdag verklaard tijdens een zitting van de nationale veiligheidsraad.
Er bestaat geen directe dreiging, aldus Poetin. Maar hij waarschuwde voor een ,,demonstratieve versterking van de NAVO-troepen in Oost-Europese landen, en ook op de Oostzee en de Zwarte Zee.'
Maar toch weet je dondersgoed dat die kans 0% isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen troll, het lijkt me gewoon geniaal als het zou gebeuren.
en dat al 100 topics langquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zitten we nog dichterbij een eventuele pleuris uitbraak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die komt Oekraïne in binnenkort, let maar op.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
denken jullie dat de NAVO rusland gaat aanvallen ?
Best jammer dat de maximale hoogte van een Su-25 22,000ft is.quote:6. What was a military plane doing on the route intended for civilian flights?
“There were three civilian planes in the area performing their regular flights at this time. There was a flight from Copenhagen to Singapore at 17:17, there was a flight from Paris to Taipei at 17:24, and then there was the flight from Amsterdam to Kuala Lumpur.”
“Also, Russian monitoring systems registered that there was a Ukrainian Air Force jet, probably Su-25, climbing and approaching the Malaysian Boeing.”
“The Su-25 was 3-5 km away from the Malaysian plane. Su-25 is capable of climbing to the altitude of 10,000 meters for a short period of time. Its standard armament includes R60 air-to-air missiles, which are capable of locking and hitting targets from 12 km and which are guaranteed to hit the target from the distance of 5 km.”
Och, zit de NOS nu ook al in het complot?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef RVer het volgende:
BREAK: ‘Distress call’ van piloot MH17 bij ‘snelle daling’ verzwegen door NOS.
[..]
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)g_verzwegen_door_nos
daar is nu geen twijfel meer over mogelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Alleen wishfull thinking mag toch welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar toch weet je dondersgoed dat die kans 0% is![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik heb al ingeblikt voedsel ingeslagenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:39 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
daar is nu geen twijfel meer over mogelijk
heb je een schuilkelder?
wedden dat die pruimen en aarbeien jam je over een paar dagen je strot uit komtquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zou geniaal zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen.. en is ook niet vermeld bij welke officiele persverklaring dan ook.. maar wie weet wat er uit de recorders komtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, zit de NOS nu ook al in het complot?
je was me voorquote:
Rijst jongen, het voer van Doomsday Preppers:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
wedden dat die pruimen en aarbeien jam je over een paar dagen je strot uit komt
Stort waarschijnlijk hun helikopter neer. Kun je beter aan de Nederlanders of Engelsen overlaten.quote:
Ik kan hier verder op nieuws-sites niets over terugvinden?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef RVer het volgende:
BREAK: ‘Distress call’ van piloot MH17 bij ‘snelle daling’ verzwegen door NOS.
[..]
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)g_verzwegen_door_nos
Duh, zo werken conspiracies nou eenmaal!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik kan hier verder op nieuws-sites niets over terugvinden?
welke, wie wat waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Elan het volgende:
Geweldig nieuws dat die separatist zich vrijwillig gemeld heeft.
We zullen zien..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat die knul kan is bluffen. Zeker tegen Amerika.
Dat heb je zo met nieuwsberichten die verzwegen wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Die zitten in het complot natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Het is wachten op de standaard 25 minuten vertragingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Om 15:30 kwam toch een toespraak n.a.v. de bijeenkomst in Brussel?
Ja, oké.. Ik dacht al dat het dat zou zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Duh, zo werken conspiracies nou eenmaal!
Ja, het is een hype om te laat te komen. Zie ook obambaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Behalve het Russische nieuws, dat staat er helemaal vol mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Toch nog wat positief nieuws richting de Oekraïners.quote:HRABOVA -
Het hoofd van het Nederlandse forensische team dat maandag de rampplek in Oekraïne bezocht, is vol lof over de Oekraïners die de lichamen van honderden slachtoffers van de vliegramp hebben geborgen. Ze deden een „hell of a job”, aldus Peter van Vliet.
Volgens Van Vliet, die samen met twee anderen de eerste internationale expert ter plekke was, is het nu topprioriteit om de lichamen op een plek te krijgen waar ze kunnen worden geïdentificeerd. Tegen de achtergrond van verhalen dat sommige lichamen zijn beroofd en nooit op een goede manier zijn beschermd terwijl ze dagenlang in de zon lagen, toonde Van Vliet bewondering voor de bergingswerkers.
„Ik ben zeer onder de indruk over het werk dat hier is gedaan”, zei hij na een inspectie van de rampplek. Met een vingerwijzing naar de hitte en de omvang van de rampplek verklaarde hij tegen aanwezige journalisten : „I think they did a hell of a job in a hell of a place”. Op de vraag wat hij ervan vond om op een plek te zijn waar zoveel landgenoten waren omgekomen, zei hij kippenvel te hebben ondanks de hitte.
Volgens de Oekraïense autoriteiten zijn er tot nog toe 282 lichamen gevonden, en 87 lichaamsdelen. Reddingswerkers in hun blauwe overalls zijn van de graan- en zonnebloemenvelden vertrokken. Eén tent staat er nog, de ambulances zijn weg. Brokstukken van het toestel liggen her en der verspreid.
In de ogen van Van Vliet is de bergingsoperatie nog niet afgerond, maar gezien het militaire conflict is een grootschalige internationale operatie misschien wel nooit mogelijk. „Een volledig forensisch onderzoek van het hele gebied”, zou nodig zijn. „Maar of dat mogelijk is, weet ik niet.”
Netanyahu en Ban Ki Moon zijn een persconferentie aan het geven, de nieuwszenders kunnen maar zoveel breaking news aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Hebben met hun beperkte mogelijkheden ook goed werk geleverd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef betyar het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Oekrainers___.html
'Hoofd forensisch team prijst Oekraïners'
[..]
Toch nog wat positief nieuws richting de Oekraïners.
Dat zeker niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Komt omdat het nergens officieel is, het is mail verkeer tussen eimand die bij de nabestaanden bijeenkomst zou zijn geweest. Oftewel; niet te vertrouwen en dus kul, tot het bewezen is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nog niet helemaal gelezen, even gescand. Valt me op dat ook de schrijver van dit artikel blijkbaar blind is voor het feit dat er gewoon Berkut rondloopt. Dat zijn tegenwoordig troepen die vallen on het Kremlin uit vanuit de Krim opereren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:49 schreef Frutsel het volgende:
http://cult.thepostonline(...)-russische-rebellen/
amen
Njah, er werden meteen berichten de wereld in geslingerd dat de lijken werden beroofd en men de lijken niet met respect zouden hebben behandeld, dit bericht laat in mijn ogen zien dat het grotendeel weleens uit een dikke duim gezogen kon zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hebben met hun beperkte mogelijkheden ook goed werk geleverd.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:49 schreef Frutsel het volgende:
amen
Die parkeren hun heli's netjes aangekondigd in het zand.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Stort waarschijnlijk hun helikopter neer. Kun je beter aan de Nederlanders of Engelsen overlaten.
Zo'n Sukhoi-25 is een grondaanvalsvliegtuigje dat niet sneller en hoger kan dan een verkeersvliegtuig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef Goldenrush het volgende:
RT
http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/
[..]
Best jammer dat de maximale hoogte van een Su-25 22,000ft is.
Ojee, religekkies hebben het topic gevondenquote:
Het neemt natuurlijk ook niet weg dat de waarnemers zijn geweigerd, er gerommeld is met bewijsmateriaal (http://www.powned.tv/nieu(...)rakstukken_boei.html).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, er werden meteen berichten de wereld in geslingerd dat de lijken werden beroofd en men de lijken niet met respect zouden hebben behandeld, dit bericht laat in mijn ogen zien dat het grotendeel weleens uit een dikke duim gezogen kon zijn.
Dus nou zijn het Oekraieners en geen seperatistenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef betyar het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Oekrainers___.html
'Hoofd forensisch team prijst Oekraïners'
[..]
Toch nog wat positief nieuws richting de Oekraïners.
Dan zijn het nog steeds Oekrainers, toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dus nou zijn het Oekraieners en geen seperatisten
Voor mij zijn het eigenlijk allemaal Oekraïners. Mag dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dus nou zijn het Oekraieners en geen seperatisten
Er is geen ‘intern conflict in Oekraine’ of ‘burgeroorlog’. Dit is een Russische oorlog, gevoerd door staatsburgers en werknemers van de Russische Federatie, op een paar uur rijden van de grenzen van de Europese Unie. En nu zijn wij ook betrokken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:49 schreef Frutsel het volgende:
amen
Sovjets.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor mij zijn het eigenlijk allemaal Oekraïners. Mag dat?
Nogmaals, ik heb niks met vermoedens, zodra er harde feiten kun je pas iets zeggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het neemt natuurlijk ook niet weg dat de waarnemers zijn geweigerd, er gerommeld is met bewijsmateriaal (http://www.powned.tv/nieu(...)rakstukken_boei.html).
Maar dat zijn niet de mensen die de lijken op hebben geruimd, en dat onderscheid vergeten een hoop mensen te maken.
Oekkiesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor mij zijn het eigenlijk allemaal Oekraïners. Mag dat?
Wannabees, jaquote:
Nee dus, ze zetten het er nog expliciet bij: "Su-25 is capable of climbing to the altitude of 10,000 meters for a short period of time."quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:38 schreef Goldenrush het volgende:
RT
http://rt.com/news/174496-malaysia-crash-russia-questions/
[..]
Best jammer dat de maximale hoogte van een Su-25 22,000ft is.
Nee, want het merendeel van die mensen heeft ook echt in een Sovjetstaat geleefd.quote:
Ook geen afgevuurde raket vanaf de grond onderscheppen en vernietigen? Wat kan dat ding dan wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n Sukhoi-25 is een grondaanvalsvliegtuigje dat niet sneller en hoger kan dan een verkeersvliegtuig.
Totaal niet iets dat je zou gebruiken om een ander vliegtuig neer te schieten dus.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nee dus, ze zetten het er nog expliciet bij: "Su-25 is capable of climbing to the altitude of 10,000 meters for a short period of time."
Is dus niet z'n normale hoogte, maar hij kan er wel geraken.
Verschil tussen service ceiling en absolute ceiling. Service ceiling van 22,000 ft wil zeggen dat ie op die hoogte nog kan klimmen aan 100 ft/min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |