Winter valt vroeg daar:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit suggereert toch wel dat hij van de DNR (Donetsk People's Republic) is, getuige de foto's op zijn pagina van de Oekraïense vlag in de wc-pot... En de reacties op zijn foto. Ik ga het hele filmpje straks even afkijken.
Gebeurt waarschijnlijk niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.
Dat is de andere kant ja, zie:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.
Omdat mensen graag hun onzekerheid afreageren op een zondebok. En wie is daar meer geschikt voor dan de President van een land dat in een kwade reuk staat, ook al staat er nog helemaal niks vast?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af of ik in juiste topic zit? Gaat het niet meer over de slachtoffers, over of de experts wel toegang krijgen. Over de schuldvraag?... Lees enkel Poetin, Rusland, Poetin, Rusland..
Praten over de trein en het vliegtuig gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me af of ik in juiste topic zit? Gaat het niet meer over de slachtoffers, over of de experts wel toegang krijgen. Over de schuldvraag?... Lees enkel Poetin, Rusland, Poetin, Rusland..
denken jullie dat de NAVO rusland gaat aanvallen ?quote:MOSKOU -
Rusland moet zich wapenen tegen de opmars van de NAVO bij zijn grenzen. Dat heeft de Russische president Vladimir Poetin dinsdag verklaard tijdens een zitting van de nationale veiligheidsraad.
Er bestaat geen directe dreiging, aldus Poetin. Maar hij waarschuwde voor een ,,demonstratieve versterking van de NAVO-troepen in Oost-Europese landen, en ook op de Oostzee en de Zwarte Zee.'
Maar toch weet je dondersgoed dat die kans 0% isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen troll, het lijkt me gewoon geniaal als het zou gebeuren.
en dat al 100 topics langquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zitten we nog dichterbij een eventuele pleuris uitbraak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die komt Oekraïne in binnenkort, let maar op.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
denken jullie dat de NAVO rusland gaat aanvallen ?
Best jammer dat de maximale hoogte van een Su-25 22,000ft is.quote:6. What was a military plane doing on the route intended for civilian flights?
“There were three civilian planes in the area performing their regular flights at this time. There was a flight from Copenhagen to Singapore at 17:17, there was a flight from Paris to Taipei at 17:24, and then there was the flight from Amsterdam to Kuala Lumpur.”
“Also, Russian monitoring systems registered that there was a Ukrainian Air Force jet, probably Su-25, climbing and approaching the Malaysian Boeing.”
“The Su-25 was 3-5 km away from the Malaysian plane. Su-25 is capable of climbing to the altitude of 10,000 meters for a short period of time. Its standard armament includes R60 air-to-air missiles, which are capable of locking and hitting targets from 12 km and which are guaranteed to hit the target from the distance of 5 km.”
Och, zit de NOS nu ook al in het complot?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef RVer het volgende:
BREAK: ‘Distress call’ van piloot MH17 bij ‘snelle daling’ verzwegen door NOS.
[..]
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)g_verzwegen_door_nos
daar is nu geen twijfel meer over mogelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Alleen wishfull thinking mag toch welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar toch weet je dondersgoed dat die kans 0% is![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik heb al ingeblikt voedsel ingeslagenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:39 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
daar is nu geen twijfel meer over mogelijk
heb je een schuilkelder?
wedden dat die pruimen en aarbeien jam je over een paar dagen je strot uit komtquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lijkt me geniaal dat een of ander land het in z'n bol krijgt - groepje special forces Rusland in gooit en volgende week is Poetin spoorlos - en wordt nooit meer iets van vernomen.
Zou geniaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |