Miss door een optater met stroom of een hele sterke magneet, ik heb ook geen idee..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Zijn die zwarte dozen eigenlijk te verneuken zonder de buitenkant te vernielen?
Wat zou dat betekenen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:13 schreef Automatisch het volgende:
Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op gepaste wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens. (Novum)
Ben benieuwd. Ik kan het zinsdeel ' ten zeerste afkeuren' niet meer horen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:14 schreef Automatisch het volgende:
Persconferentie Catherine Ashton
Vanaf ongeveer 15.30 uur persconferentie van EU-buitenlandchef Ashton. Ze gaat zeer waarschijnlijk bekendmaken wat de EU-buitenland-minister hebben besloten. Mogelijk volgen er nieuwe sancties tegen Rusland.
De persconferentie wordt live uitgezonden op NPO Nieuws.
Bommen op Rotterdam.quote:
Hij wil zijn troepen uitbreiden. Zie eerdere berichtgeving.quote:
Zal ik ook doen, als het op Amsterdam is staat de rest van Nederland te juichen, dat wilt Poetin ook niet.quote:
Het kost onderzoekers meestal maanden om de informatie die in een 'zwarte doos' staat te inventariseren, rangschikken, organiseren en uiteindelijk te interpreteren. Dat komt omdat er ontiegenlijk veel parameters opgeslagen tegenwoordig. Waarom zou moedertje Rusland deze data in een paar dagen kunnen manipuleren? Dat is echt extreem complex.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze online bestellen in de catalogus die Rusland heet.
Vind ik ook een beetje appart ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja maar er wordt wel meteen tijd genomen om afgetapte gesprekken op youtube te gooien.
Die twee gaan heen en weer tussen Eindhoven en Kharkiv om de lichamen naar Nederland te brengen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is nou precies de functie van het C-130 hercules vliegtuig en de Australische boeing C-17?
Moet het hercules vliegtuig mee om eventuele raketten te kunnen afschieten of wat?
Hoewel ze nog hun best doen, doen ze dus maar wat.quote:
Dit suggereert toch wel dat hij van de DNR (Donetsk People's Republic) is, getuige de foto's op zijn pagina van de Oekraense vlag in de wc-pot... En de reacties op zijn foto. Ik ga het hele filmpje straks even afkijken.quote:
Dat begreep ik. Maar waarom twee verschillende, lijkt me niet dat in beide de lichamen komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Die twee gaan heen en weer tussen Eindhoven en Kharkiv om de lichamen naar Nederland te brengen.
Vodka voor iedereen?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is nou precies de functie van het C-130 hercules vliegtuig en de Australische boeing C-17?
Moet het hercules vliegtuig mee om eventuele raketten te kunnen afschieten of wat?
Dat is toch wel bijzonder. Hoewel die serienummers op de BUK's niet alles zeggend zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit suggereert toch wel dat hij van de DNR (Donetsk People's Republic), getuige de foto's op zijn pagina van de Oekraense vlag in de wc-pot... En de reacties op zijn foto. Ik ga het hele filmpje straks even afkijken.
Of ze zoeken op идтиогле op hun smartphone.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze online bestellen in de catalogus die Rusland heet.
Dat is wel de bedoeling, voorzover ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat begreep ik. Maar waarom twee verschillende, lijkt me niet dat in beide de lichamen komen.
Mja. Misschien dat hij de lokale overheid ook niet vertrouwd en dat dit het beste is wat hij kon bedenken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoewel ze nog hun best doen, doen ze dus maar wat.
quote:Het ontcijferen van de gegevens van de zwarte dozen van rampvlucht MH17 wordt uitgevoerd in Groot-Brittanni. Dat meldt de Oekraense regering. Volgens de Oekraners dragen de Maleisische autoriteiten de zwarte dozen over aan Nederland, dat ze in een Brits laboratorium laat onderzoeken. (Novum)
Ik zie daar geen bewijs in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Ener-G het volgende:
hmm.
https://twitter.com/barba(...)153559932928/photo/1
Klopt:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, voorzover ik begrepen heb.
quote:09u01
Abbott: Australisch vliegtuig naar Nederland
Een Australisch militair transportvliegtuig zal vandaag aankomen in Nederland om te helpen bij het transport van lichamen vanuit Oekrane. Dat heeft de Australische premier Tony Abbott dinsdag gezegd volgens de zender ABC News. Abbot lanceerde een grootscheeps plan van aanpak om de lichamen van MH17 veilig te stellen en te identificeren.
Ik ook niet.quote:
portomonnee's en dergelijke worden dus gewoon random overhandigt aan mensen in de hoop dat het goed terecht komt. Toppiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoewel ze nog hun best doen, doen ze dus maar wat.
Die komt Oekrane in binnenkort, let maar op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:22 schreef RVer het volgende:
Poetin bijt van zich af
Rusland heeft de sancties van het Westen tegen zijn land veroordeeld. Het Westen bedient zich volgens president Poetin van een onacceptabele logica.
Rusland ziet zich volgens Poetin geconfronteerd met een ultimatum: "Laat ons dit deel van de (Oekraense) bevolking dat etnisch en historisch dicht bij Rusland zit vernietigen, dan zullen we geen sancties tegen je instellen."
http://nos.nl/artikel/677951-poetin-bijt-van-zich-af.html
Daar zit 'ie al. Heeft al een stuk geannexeerd en in het oosten zitten zijn soldaten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die komt Oekrane in binnenkort, let maar op.
idtiogle?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Of ze zoeken op идтиогле op hun smartphone.
De vraag is dus, welk verhaal waar is:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:13 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Het feit dat dit op een blogje ergens staat, betekent ook dat de inlichtingendiensten dit gevonden hebben en waarschijnlijk meer
Ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
ben ik de enige die bang is voor oorlog in nederland met rusland door eventuele sancties?
Waarschijnlijk zijn er nog wel wat andere met paranode neigingen, maar verder wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
ben ik de enige die bang is voor oorlog in nederland met rusland door eventuele sancties?
Er komt geen oorlog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
Formeel gezien niet maar zo kan je het wel stellen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar zit 'ie al. Heeft al een stuk geannexeerd en in het oosten zitten zijn soldaten.
Plus n amerikaan h, niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Deze nationaliteiten waren ook aan boord:
Malaysia 44 (including 15 crew & 2 infants)
Australia 27
Indonesia 12 (including 1 infant)
United Kingdom 10 (including 1 dual UK/S. Africa citizen)
Germany 4
Belgium 4
Philippines 3
Canada 1
New Zealand 1
Zou niet alleen de EU zijn
je bent de enige die nog geen M16-A41 en handgranaten heeft geregeld voor de aankomende dagenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er nog wel wat andere met paranode neigingen, maar verder wel ja
is dit dan stoere praat van Putin ?quote:
quote:Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.
ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik ben daar totaal niet bang voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
Verplaats je eens in Poetin z'n schoenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
[..]
is dit dan stoere praat van Putin ?
[..]
Wellicht een koude.quote:
Is gewoon machogebral van Putin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Was een man met dubbel paspoort (Nederlands-Amerikaans)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Plus n amerikaan h, niet onbelangrijk.
http://www.at5.nl/artikel(...)-woonde-in-amsterdam
dan zou ik stront benauwd zijn voor alle lidstaten van de NAVOquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Verplaats je eens in Poetin z'n schoenen.
Ja. Dat noemen ze retoriek. Zie vooral de vage voorwaarde. Wat verwacht je nou, dat Poetin morgen probeert Washington te bombarderen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
liever in zijn horlogesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Verplaats je eens in Poetin z'n schoenen.
Nee tuurlijk niet dat is een gemaakt plaatje adhv de gegevens van de satellieten, die gegevens zullen ze echt wel hebben.quote:
Zo gek laat Rutte zich echt niet maken. Het is Amerika die de zaken op de spits probeert te drijven en dat gaat echt niet lukken, ook al schreeuwt de UK nog zo hard mee. Daar begint de EU echt niet aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
opzich. ik zie hem wel 1 of meerdere raketten afvuren om te laten zien dat hij niet 'bluft' met ''Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.''quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja. Dat noemen ze retoriek. Zie vooral de vage voorwaarde. Wat verwacht je nou, dat Poetin morgen probeert Washington te bombarderen?
De VS is anders nog betrekkelijk mild. Australi is veel fellerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo gek laat Rutte zich echt niet maken. Het is Amerika die de zaken op de spits probeert te drijven en dat gaat echt niet lukken, ook al schreeuwt de UK nog zo hard mee. Daar begint de EU echt niet aan.
Ja, en? Speciaal genoemd door Obama, dus niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Was een man met dubbel paspoort (Nederlands-Amerikaans)
Het enige wat die knul kan is bluffen. Zeker tegen Amerika.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
opzich. ik zie hem wel 1 of meerdere raketten afvuren om te laten zien dat hij niet 'bluft' met ''Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.''
Ga maar eens lezen over de Cubacrisis en dergelijke, dan zie je wat er zoal nodig is om een conflict waarbij de belangen zo groot zijn echt uit de hand te laten lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
opzich. ik zie hem wel 1 of meerdere raketten afvuren om te laten zien dat hij niet 'bluft' met ''Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.''
Goeden troll manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lijkt me geniaal dat een of ander land het in z'n bol krijgt - groepje special forces Rusland in gooit en volgende week is Poetin spoorlos - en wordt nooit meer iets van vernomen.
Zou geniaal zijn.
gewoon verplicht een jaartje op vakantie naar Gaza, zal hem goed doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lijkt me geniaal dat een of ander land het in z'n bol krijgt - groepje special forces Rusland in gooit en volgende week is Poetin spoorlos - en wordt nooit meer iets van vernomen.
Zou geniaal zijn.
Uhhh: http://nl.wikipedia.org/w(...)inand_van_Oostenrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga maar eens lezen over de Cubacrisis en dergelijke, dan zie je wat er zoal nodig is om een conflict waarbij de belangen zo groot zijn echt uit de hand te laten lopen.
Hij reisde op zijn Nederlandse paspoort.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, en? Speciaal genoemd door Obama, dus niet onbelangrijk.
Er was zelfs een lijk op een bed van iemand slaapkamer gevallenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef DeJori het volgende:
Ik vind de verhalen van die Oekraners best indrukwekkend. Kun je jezelf toch niet voorstellen? Dat je in je tuin aan het werken bent en dat er plotseling een lijk voor je neus uit de lucht komt donderen?
Dat waren hele andere tijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhhh: http://nl.wikipedia.org/w(...)inand_van_Oostenrijk
Mooie boel daar dan, huizen zonder daken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er was zelfs een lijk op een bed van iemand slaapkamer gevallen
Ja, toen lagen er niet genoeg kernwapens om de aardbol drie keer op te blazen en waren de economische belangen niet zo verstrengeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Uhhh: http://nl.wikipedia.org/w(...)inand_van_Oostenrijk
Ja ok, als nederlander geteld. Maar Obama maakte er wel een punt van, wat toch handig is als je de aandacht van die yanks wil houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij reisde op zijn Nederlandse paspoort.
Er waren wel meer mensen met dubbele paspoorten maar voor de telling per land telde het paspoort mee waarop werd gereisd.
Nee door het dak heenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mooie boel daar dan, huizen zonder daken.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)g_verzwegen_door_nosquote:Een van de nabestaanden, aanwezig bij de nabestaandenbijeenkomst op Schiphol, nam contact met me op en liet me weten dat een woordvoerder van Malaysian Airlines bij een eerste bijeenkomst van de nabestaanden in een hotel bij Schiphol had verteld dat er een ‘distress call’ was geweest van een van de piloten, met een verkeerstoren in Oekrane. Het toestel was toen in een ‘snelle daling’ geraakt.
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, toen lagen er niet genoeg kernwapens om de aardbol drie keer op te blazen en waren de economische belangen niet zo verstrengeld.
Maar goed, waarschijnlijk riep er na de moord op Frans Ferdinand ook iemand dat het nooit oorlog zou worden
Winter valt vroeg daar:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit suggereert toch wel dat hij van de DNR (Donetsk People's Republic) is, getuige de foto's op zijn pagina van de Oekraense vlag in de wc-pot... En de reacties op zijn foto. Ik ga het hele filmpje straks even afkijken.
Gebeurt waarschijnlijk niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.
Dat is de andere kant ja, zie:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er 1 zo'n ding de lucht ingaat is het al snel afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |