Kijk hier eens? Wat zeggen ze daar?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar van nummer 1 is dus duidelijk dat hij geen separatist is. Dan zou nummer 2 het ook niet zijn, neem ik aan. Heb je nog meer links gevonden waarin die foto van nummer 2 naar voren kwam? Bij nummer 1 stond er namelijk gewoon bij dat hij van de ATO is, in dat Twitterbericht.
Miss door een optater met stroom of een hele sterke magneet, ik heb ook geen idee..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Zijn die zwarte dozen eigenlijk te verneuken zonder de buitenkant te vernielen?
Wat zou dat betekenen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:13 schreef Automatisch het volgende:
Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op gepaste wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens. (Novum)
Ben benieuwd. Ik kan het zinsdeel ' ten zeerste afkeuren' niet meer horen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:14 schreef Automatisch het volgende:
Persconferentie Catherine Ashton
Vanaf ongeveer 15.30 uur persconferentie van EU-buitenlandchef Ashton. Ze gaat zeer waarschijnlijk bekendmaken wat de EU-buitenland-minister hebben besloten. Mogelijk volgen er nieuwe sancties tegen Rusland.
De persconferentie wordt live uitgezonden op NPO Nieuws.
Bommen op Rotterdam.quote:
Hij wil zijn troepen uitbreiden. Zie eerdere berichtgeving.quote:
Zal ik ook doen, als het op Amsterdam is staat de rest van Nederland te juichen, dat wilt Poetin ook niet.quote:
Het kost onderzoekers meestal maanden om de informatie die in een 'zwarte doos' staat te inventariseren, rangschikken, organiseren en uiteindelijk te interpreteren. Dat komt omdat er ontiegenlijk veel parameters opgeslagen tegenwoordig. Waarom zou moedertje Rusland deze data in een paar dagen kunnen manipuleren? Dat is echt extreem complex.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze online bestellen in de catalogus die Rusland heet.
Vind ik ook een beetje appart ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja maar er wordt wel meteen tijd genomen om afgetapte gesprekken op youtube te gooien.
Die twee gaan heen en weer tussen Eindhoven en Kharkiv om de lichamen naar Nederland te brengen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is nou precies de functie van het C-130 hercules vliegtuig en de Australische boeing C-17?
Moet het hercules vliegtuig mee om eventuele raketten te kunnen afschieten of wat?
Hoewel ze nog hun best doen, doen ze dus maar wat.quote:
Dit suggereert toch wel dat hij van de DNR (Donetsk People's Republic) is, getuige de foto's op zijn pagina van de Oekraense vlag in de wc-pot... En de reacties op zijn foto. Ik ga het hele filmpje straks even afkijken.quote:
Dat begreep ik. Maar waarom twee verschillende, lijkt me niet dat in beide de lichamen komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Die twee gaan heen en weer tussen Eindhoven en Kharkiv om de lichamen naar Nederland te brengen.
Vodka voor iedereen?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is nou precies de functie van het C-130 hercules vliegtuig en de Australische boeing C-17?
Moet het hercules vliegtuig mee om eventuele raketten te kunnen afschieten of wat?
Dat is toch wel bijzonder. Hoewel die serienummers op de BUK's niet alles zeggend zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dit suggereert toch wel dat hij van de DNR (Donetsk People's Republic), getuige de foto's op zijn pagina van de Oekraense vlag in de wc-pot... En de reacties op zijn foto. Ik ga het hele filmpje straks even afkijken.
Of ze zoeken op идтиогле op hun smartphone.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze online bestellen in de catalogus die Rusland heet.
Dat is wel de bedoeling, voorzover ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat begreep ik. Maar waarom twee verschillende, lijkt me niet dat in beide de lichamen komen.
Mja. Misschien dat hij de lokale overheid ook niet vertrouwd en dat dit het beste is wat hij kon bedenken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoewel ze nog hun best doen, doen ze dus maar wat.
quote:Het ontcijferen van de gegevens van de zwarte dozen van rampvlucht MH17 wordt uitgevoerd in Groot-Brittanni. Dat meldt de Oekraense regering. Volgens de Oekraners dragen de Maleisische autoriteiten de zwarte dozen over aan Nederland, dat ze in een Brits laboratorium laat onderzoeken. (Novum)
Ik zie daar geen bewijs in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Ener-G het volgende:
hmm.
https://twitter.com/barba(...)153559932928/photo/1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |