Klopt:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, voorzover ik begrepen heb.
quote:09u01
Abbott: Australisch vliegtuig naar Nederland
Een Australisch militair transportvliegtuig zal vandaag aankomen in Nederland om te helpen bij het transport van lichamen vanuit Oekraïne. Dat heeft de Australische premier Tony Abbott dinsdag gezegd volgens de zender ABC News. Abbot lanceerde een grootscheeps plan van aanpak om de lichamen van MH17 veilig te stellen en te identificeren.
Ik ook niet.quote:
portomonnee's en dergelijke worden dus gewoon random overhandigt aan mensen in de hoop dat het goed terecht komt. Toppiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoewel ze nog hun best doen, doen ze dus maar wat.
Die komt Oekraïne in binnenkort, let maar op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:22 schreef RVer het volgende:
Poetin bijt van zich af
Rusland heeft de sancties van het Westen tegen zijn land veroordeeld. Het Westen bedient zich volgens president Poetin van een onacceptabele logica.
Rusland ziet zich volgens Poetin geconfronteerd met een ultimatum: "Laat ons dit deel van de (Oekraïense) bevolking dat etnisch en historisch dicht bij Rusland zit vernietigen, dan zullen we geen sancties tegen je instellen."
http://nos.nl/artikel/677951-poetin-bijt-van-zich-af.html
Daar zit 'ie al. Heeft al een stuk geannexeerd en in het oosten zitten zijn soldaten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die komt Oekraïne in binnenkort, let maar op.
idtiogle?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Of ze zoeken op идтиогле op hun smartphone.
De vraag is dus, welk verhaal waar is:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:13 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Het feit dat dit op een blogje ergens staat, betekent ook dat de inlichtingendiensten dit gevonden hebben en waarschijnlijk meer
Ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
ben ik de enige die bang is voor oorlog in nederland met rusland door eventuele sancties?
Waarschijnlijk zijn er nog wel wat andere met paranoïde neigingen, maar verder wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
ben ik de enige die bang is voor oorlog in nederland met rusland door eventuele sancties?
Er komt geen oorlog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
Formeel gezien niet maar zo kan je het wel stellen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar zit 'ie al. Heeft al een stuk geannexeerd en in het oosten zitten zijn soldaten.
Plus één amerikaan hè, niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Deze nationaliteiten waren ook aan boord:
Malaysia 44 (including 15 crew & 2 infants)
Australia 27
Indonesia 12 (including 1 infant)
United Kingdom 10 (including 1 dual UK/S. Africa citizen)
Germany 4
Belgium 4
Philippines 3
Canada 1
New Zealand 1
Zou niet alleen de EU zijn
je bent de enige die nog geen M16-A41 en handgranaten heeft geregeld voor de aankomende dagenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er nog wel wat andere met paranoïde neigingen, maar verder wel ja
is dit dan stoere praat van Putin ?quote:
quote:Poetin zei verder dat Rusland klaar is om 'op geschikte wijze' te reageren als de NAVO zich opdringt aan de Russische grens.
ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik ben daar totaal niet bang voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:
Verplaats je eens in Poetin z'n schoenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
[..]
is dit dan stoere praat van Putin ?
[..]
Wellicht een koude.quote:
Is gewoon machogebral van Putin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Was een man met dubbel paspoort (Nederlands-Amerikaans)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Plus één amerikaan hè, niet onbelangrijk.
http://www.at5.nl/artikel(...)-woonde-in-amsterdam
dan zou ik stront benauwd zijn voor alle lidstaten van de NAVOquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Verplaats je eens in Poetin z'n schoenen.
Ja. Dat noemen ze retoriek. Zie vooral de vage voorwaarde. Wat verwacht je nou, dat Poetin morgen probeert Washington te bombarderen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |