Malysia he hopelijk zijn de mensen die ze moeten onderzoeken niet chantabel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog wel iets op staat.
Je laatste vraag strookt niet met je eerste uitspraak. Lijkt me dus ook uitgesloten dat Rusland opdracht heeft gegeven om dit doel neer te halen als we ervan uitgaan dat ze het verkeerde doel hebben geraaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou dat de separatisten het per ongeluk neer hebben gehaald was voor iedereen wel redelijk duidelijk.
Nu is de vraag of het met een BUK van Rusland was.
En of Rusland nog echt specifieke opdracht heeft gegeven tot het neerhalen van dit doel (lijkt me vrij sterk).
Toen ik op de livestream zag dat bewoonster Colinda, een zichzelf noemend medium, vertelde dat ze het had zien aankomen en de reactie van Charlotte was of er geen schietstoelen of glijbanen aan boord waren gingen de streams bij mij definitief uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Leven ze daar nog in dat Utopia?
Nee, is in Laren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
Die kazerne in Hilversum is vlakbij het Utopia-terrein zullen ze lekker in de stank zitten daar als de wind gunstig staat..
lekker achterhaald ook al dan..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
SBS 6 zendt documentaire over ramp uit
SBS 6 zendt vanavond om 23.30 uur de documentaire 'De Ramp Met Vlucht MH17' uit. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. 'In deze Engelse documentaire – die gisteren is uitgezonden bij Channel 4 – wordt een overzicht gegeven van alle gebeurtenissen tot nu toe', aldus SBS.
bron
Engeland, niet Maleisië.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Malysia he hopelijk zijn de mensen die ze moeten onderzoeken niet chantabel.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Toen ik op de livestream zag dat bewoonster Colinda, een zichzelf noemend medium, vertelde dat ze het had zien aankomen en de reactie van Charlotte was of er geen schietstoelen of glijbanen aan boord waren gingen de streams bij mij definitief uit.
Dat zal me een hoop splinternieuwe info opleveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
SBS 6 zendt vanavond om 23.30 uur de documentaire 'De Ramp Met Vlucht MH17' uit. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. 'In deze Engelse documentaire – die gisteren is uitgezonden bij Channel 4 – wordt een overzicht gegeven van alle gebeurtenissen tot nu toe', aldus SBS.
bron
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron
Maar vast goed voor de mensen die niet 24/7 op FOK! en twitter zitten en die niet alles op tv kunnen bijhoudenquote:
dat ze wachten met docus uitzenden tot de lijken de grond in zijn is blijkbaar teveel gevraagd.quote:
Kansloze campingzenderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron
Niks mis meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron
Zou dit 'm zijn? http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4odquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
bron
hidemyass.com?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zou dit 'm zijn? http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4od
Kunnen we overigens vanuit Nederland niet bekijken. Zonder proxy dan.
Dát is pas een misdaad. Dat de EU en de VN hier geen werk van maakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zou dit 'm zijn? http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4od
Kunnen we overigens vanuit Nederland niet bekijken. Zonder proxy dan.
Ja maar:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:36 schreef Inaithnir het volgende:
Als ik het goed heb, is dit de docu die op SBS uitgezonden gaat worden:
http://www.channel4.com/programmes/dispatches/4od#3731978
Het is eigenlijk meer een overzicht van alle bekende feiten niet echt een docu zoals Aircrash Investigation met acteurs of zo..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef superworm het volgende:
[..]
dat ze wachten met docus uitzenden tot de lijken de grond in zijn is blijkbaar teveel gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |