Ja, vreselijk. Vooral als je mobiel FOK!t.quote:
Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?quote:
Wij zijn echt soulmates.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Ik ga alleen naar meets waar geen katten zijn.
![]()
Nu?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?
Ik wilde al zeggen, gooi die .gifjes er eens uitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de tieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
hossel een date door jezelf te zijn
Ik zie net dat dit de OP staat en dat dat hier dus blijkbaar moet.
Nou vooruit dan maar.
Wie heeft er zin om te daten? Gaan we de hele avond bier drinken, scheten laten en sport kijken.
Want zo ben ik nu eenmaal.
Geen slecht idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat we gewoon een kroeg moeten opzoeken. Die thuis-meets worden wel een beetje te rustig.
Het is dat we niet opgewonden worden van elkaar.quote:
GMTA.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde al zeggen, gooi die .gifjes er eens uit.
Als je een vrouw zou zijn zou je mijn soulmate zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan maar.
Wie heeft er zin om te daten? Gaan we de hele avond bier drinken, scheten laten en sport kijken.
Van mij wel, ik sluit niemand buitenquote:
Jawel in Gentquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt het niet uit waar het is, als de stad in kwestie maar iets van een hotel of zo heeft. En niet in België is.
Leukquote:Op zondag 20 juli 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Is er hier in deze SC misschien behoefte aan een meet? Bedoel, ik vind het hier wel gezellig.
Waarom wil je hem aanpassen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja oké, Gent of Antwerpen mag nog. Maar verder...quote:
Hahaha geen daterape toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Art, jij moet ook naar de meet komen, verdikkeme.
Romantisch een hotelletje boeken met allemaal Fok!kersquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt het niet uit waar het is, als de stad in kwestie maar iets van een hotel of zo heeft. En niet in België is.
Gvd, Roy.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan maar.
ik wel.. maar je komt toch nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
Niemand wil mij bij de meet hebben.
* TR gemacht
Goed idee! Dat schijnt heel leuk te zijn!quote:
Goed idee, jaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Romantisch een hotelletje boeken met allemaal Fok!kers
Machinegeweer. Klinkt zo grappig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, Roy.scheten ben ik ook wel goed in.
Welke is jouw favoriet: de blaasscheten, de knalscheten of de machinegeweerscheten? Bij mij de knalscheten.
Machinegeweerscheten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet: de blaasscheten, de knalscheten of de machinegeweerscheten? Bij mij de knalscheten.
hquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
Antwerpen meet? Mensen kunnen bij mij crashen
Fluisterschetenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dibs op de suite met jacuzziquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee! Dat schijnt heel leuk te zijn!
[..]
Goed idee, ja.
[..]
Machinegeweer. Klinkt zo grappig.
Ik heb een bank.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Beter je best doenquote:
Dan ben je geen eckte fok!kerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef yats het volgende:
Kom maar op met die locatie, al weet ik niet of iedereen mij wel bij deze exclusieve meet wil hebben. Ik heb immers geen notes.
En toch denk ik dat je dat eerder opgeeft dan ik dat doequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
We doen wel een keer Utrecht. Vind ik wel tof en makkelijk voor veel.
Goed idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef twi het volgende:
Denk alleen dat Brugge weinig animo heeftUtrecht, dan zoek ik ook wel een hotelletje in de veiling.
De linkjes naar de afbeeldingen moeten nog wegquote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
Ben ik nog mensen vergeten in het lijstje?
OP trouwens iets minder plaatjes, het ging fout.Sorry, maar stiekem is het beter zo.
Gisteren nog In Bruges gekeken.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef twi het volgende:
Denk alleen dat Brugge weinig animo heeftUtrecht, dan zoek ik ook wel een hotelletje in de veiling.
Ja mijquote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
OP trouwens iets minder plaatjes, het ging fout.Sorry, maar stiekem is het beter zo.
Nooit gezien? Best wel een rare film. Maar Brugge zag er goed uit.quote:
Trustequote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Ik lees in Topic nr 600 wel waar we heen gaan.
Welterusten allen!
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een hartje achter m'n naam. Kusjekroel en zo.
We houden het kliekjes-vrij Samzz.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een hartje achter m'n naam. Kusjekroel en zo.
Eerst je UI veranderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
Mag ik ook op de meet komen of ben ik geen deel van het kliekje meer?
Nee, je komt maar gewoon thuis, dat ranzige gedoe altijd met jouquote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
4 geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Potverdrie.
[..]
Ligt eraan. Hoeveel notes heb je?
Dan wens ik jullie veel plezier.quote:
Ik ga het overwegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
Mooie film. Mooie stad. Film gezien en toen wilde ik er ook heen. Meedoen aan de cultuur-hype enzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit gezien? Best wel een rare film. Maar Brugge zag er goed uit.
He! Ik heb er 0 en wil ook komenquote:
Ik hou van mijn UI.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
okok, je staat er al bij.
Ik kon het proberen.
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
Wat is de bovengrens?quote:
Ja, lijkt me ook wel wat. Tot nu toe heb ik alleen nog Brussel gezien. Niet eens Antwerpen of zo. Gent schijnt ook leuk te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Mooie film. Mooie stad. Film gezien en toen wilde ik er ook heen. Meedoen aan de cultuur-hype enzo.
Ik lachte als een drachtige walrus.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.
Yes.quote:
Ik weet wel een beetje van de grote kattenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.Je bent de eerste die het meteen weet.
Samzz weet ook wel veel van dieren.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.Je bent de eerste die het meteen weet.
Oh Kaneel stahp it. Ik krijg vlindertjesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte als een drachtige walrus.
Ik ben meer van grote poezenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje van de grote katten.
Kale toch?quote:
Rokje.quote:
Wat voor vlinders?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh Kaneel stahp it. Ik krijg vlindertjes
Jajajajaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
En WT moet natuurlijk ook gewoon op de lijst he
Ik neem Westmalle voor je mee. Vers van de pers!quote:
Nee, aan de vrouw, he.quote:
Prima datum imo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
Primaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Tot nu toe nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Had er laatst één op mijn kamer. Mijn broertje moest me redden. Ik was doodsbang voor dat rondfladderende gevaarte.quote:
Zonder WT geen feest.quote:
Nee.quote:
Euhm, dat moet wel lukken denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
En toen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder WT geen feest.
[..]
Nee.
Ik miste haar zoveel dat ik haar een cadeautje had gestuurd.
[..]
Euhm, dat moet wel lukken denk ik.
Ok, nu is er iets anders dik...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook een dikke nachtvlinder, dus dat is goed.
[ afbeelding ]
Wanneer zou jij wel kunnen? Dan kunnen we kijken of de meeste dan ook kunnen.quote:
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem Westmalle voor je mee. Vers van de pers!
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?
Van mij wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?
Ze kon een dildo gevormd naar mijn penis niet waarderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je voeten? Daar heb ik ook last van met dit weer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kan vrij weinig. Ik werk elk weekend bijna. 16e kan ik ook maar alleen eind vd middah s avonds Ik weet niet wanneer het zou zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer zou jij wel kunnen? Dan kunnen we kijken of de meeste dan ook kunnen.
Anders hou ik het bij 9 augustus, want ik heb nog nooit zo overeenstemmend ja gehoord.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kon een dildo gevormd naar mijn penis niet waarderen.Ja, kenkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je voeten? Daar heb ik ook last van met dit weer.![]()
Dit is een leugen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.
Nog voor ze instapt denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kan vrij weinig. Ik werk elk weekend bijna. 16e kan ik ook maar alleen eind vd middah s avonds Ik weet niet wanneer het zou zijn
Dan liever een weekje later ivm centjesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.Dus dan de 16de?
Kan iedereen de 16de?
Moet ik op 't werk overleggen, m'n werkgevers zijn dan op vakantie en ivm de paarden moet er altijd iemand zijn. Maar ik denk dat 't wel kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan iedereen de 16de?
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever een weekje later ivm centjes
Kan ook welquote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan iedereen de 16de?
Waarschijnlijk wel ja, het is ook weer zoiets om haar achter te laten he.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen, goedsul.
Dit, maar dan zou het bij mij weer twee weken later orden gezien de centjes dan pas komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever een weekje later ivm centjes
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.quote:
Gewoon uitroeien die beesten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.
Heb ik het een keer over een ander soort poes, is het nog niet goedquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.
Gekke negerinnen mogen niet komenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef kree het volgende:
Die meet gaat dat een Rotterdam v2 worden ofzo?
Een wattes?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef kree het volgende:
Die meet gaat dat een Rotterdam v2 worden ofzo?
Helaas Art, helaas.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
Kaneel, meet wordt m niet. Beste vriend viert zijn verjaardag de 9e. Ooit, ooit zal ik jullie meeten
Wat een rel was datquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drank, strippende vrouwen, achter gelaten negerinnen, etc etc
Mooiste meet in mijn leven, er was feest, verwarring, lol, gezelligheid, dramatiek en als vlag op het cruiseschip een rel op fok ernaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.quote:
Hoe zat dat nou tussen jou en Strawberry_Hill?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooiste meet in mijn leven, er was feest, verwarring, lol, gezelligheid, dramatiek en als vlag op het cruiseschip een rel op fok erna
Maar dit keer hebben we dan geen negerinnen bij, maar de vrouwen moeten dan natuurlijk wel gaan strippen, en er moet veel drank zijn.quote:
Ja ik moet ook weer om kwart voor 5 op, maar nog veel te warmquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen moet ik weer werken. Tijd om te slapen.
Je vergeet het kampvuur.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Link? Of een datum waarop ik kan zoeken?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen moet ik weer werken. Tijd om te slapen.
Oh dat is toch heel normaal?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat biedt geen garantie voor de toekomst... kan je wel gaan lopen janken maar dat heeft geen zin. Normaliter zijn meets toch wel gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.maar herken ineens een hoop namen wel
Ik zal voor jullie een biertje drinkenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Myraela het volgende:
Sorry zeefje, had je best wel eens willen meeten. Maar dat komt dan een volgende keer.
Ja dat stond allemaal in het grote Watertornado avonturenboek maar helaas ben ik die kwijt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou tussen jou en Strawberry_Hill?
Moet je Myra even vragen... Ik was niet bij die meet.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Link? Of een datum waarop ik kan zoeken?
Zonde man.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat stond allemaal in het grote Watertornado avonturenboek maar helaas ben ik die kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel dat ik die fles laphroaig die twi voor de helft had leeggedronken nog steeds heb (met een deel inhoud)quote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet goed in datums onthouden. Zo heel bijzonder was het overigens ook niet, maar misschien kwam dat omdat ik niet dronk omdat ik aan de pijnstillers zat.
Er was een mooi kampvuur.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef twi het volgende:
Grappig dat er altijd mensen die niet bij die meet waren erover beginnen. Geeft wel aan hoe legendarisch hij was.Nou, ik herinner het me vooral omdat er op FOK! zo'n rel om was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik herinner het me vooral omdat er op FOK! zo'n rel om was.
Fas wil 't lezen. Ik nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.
System_overload? Ik weet dat ze een kloon had met ongeveer zelfde initialen. Maar weet niet meer welke dat was.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.
Weet je wat voor een gedoe het is om een quote te vervangen op de mobile layout? Ga toch slapen ofzo!quote:
Welterusten en veel plezier.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ook hier tijd voor een dutje. Morgen 2,5 uur op de scooter.
Wordt ie niet eens thuis afgeleverd?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Slaap lekker. ZIe hem morgen wel op fb.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Trustequote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Trustequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen he? Slaap nodig.
Van die warmte word je ook zo slaperig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen he? Slaap nodig.
Ik heb daar alleen in de middag last van. Vandaag ook van 3 tot 6 ongeveer geslapen. Vervelend voor je ritme wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die warmte word je ook zo slaperig.
Zeker na de lunch?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen in de middag last van. Vandaag ook van 3 tot 6 ongeveer geslapen. Vervelend voor je ritme wel.
Ja. Had wat gegeten en ben gaan fietsen. Thuis dacht ik: even liggen. Gelijk niet meer opgestaan. Wat een drama weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker na de lunch?![]()
Lijkt me niet echt bevorderlijk nee. Moet eigenlijk ook slapen, want morgen werken, maar het is zo warm
Hahaha, het begint een beetje vermoeiend te worden ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Had wat gegeten en ben gaan fietsen. Thuis dacht ik: even liggen. Gelijk niet meer opgestaan. Wat een drama weer.
Je zou juist denken dat die warmte voor minder opwinding zou zorgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
Het is warm, mensen zijn een beetje geagiteerd...
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
Het is warm, mensen zijn een beetje geagiteerd...
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha, het begint een beetje vermoeiend te worden ja.
Wij Nederlanders kunnen heel goed miepen ja haha. Graadje of 25 is lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.
[..]
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.
Het valt hier buiten wel mee nu, gister was het erger, ff de ramen en deuren openquote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik een ijsblokjesbed ga maken.
Die warmte maakt me op zich niet zoveel uit, het heeft hier alleen vanmiddag best veel geregend dus de luchtvochtigheid is nu hoog wat er wel in haktquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.
[..]
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.
Zie vorige post. Luchtvochtigheid is nogal hoog hier nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
Het valt hier buiten wel mee nu, gister was het erger, ff de ramen en deuren open
Ow, goede vraag. Ik ben ook benieuwd naar de verhalen van het buurmeisje.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef kree het volgende:
Complicate, heb je je buurmeisje nog gesproken?
Springen ze er dan af?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie vorige post. Luchtvochtigheid is nogal hoog hier nu.
Kan deuren niet open zetten, want ik heb net nieuwe katten en nog geen afbakening op m'n balkon.
Nouja 9 levens toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou geen idee, maar die gok wil ik niet wagen
Gezellig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:52 schreef hugecooll het volgende:
Hallo iedereen, ik kom hier voor de gezelligheid
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
Poging doen tot slapen. Erg warm.op.de.slaapkamer.....
Truste
slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
Poging doen tot slapen. Erg warm.op.de.slaapkamer.....
Truste
Is dit serieusquote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
Even lezen hoor...
[info]
Opgeschoond en weer open. Mensen uit SEX-SC: leuk dat jullie hier posten, maar gedraag je en houd dat kliekjesgedrag uit deze reeks. Als jullie deze reeks lastigvallen val ik jullie lastig.
Post leuk mee of post niet.[/info]
Waar moeten jullie de scooter helemaal ophalen?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:05 schreef Myraela het volgende:
Wij moeten vandaag de scooter ophalen, maar het gaat gewoon echt de hele route regenen.Dus dat is ook niet zo tof.
Ik snap wel dat een grote groep users in een slowchat een beetje schrikken is even, maar we hebben in ieder geval de hele tijd gewoon gezellig meegepost. Het enige kliekjesgedrag kwam van de users die hier al zaten. Maakt ook niet uit, ik zou hetzelfde hebben als ze in "mijn" slowchat ineens kwamen.quote:
Ergens achter Leiden. 2,5 uur rijden. En ik heb geen rijbewijs dus twi moet wel. Heeft er speciaal vandaag voor vrij genomen dus op een andere dag kan ook niet. We zouden samen gaan, maar in de regen is dat helemaal niet gezellig. Ik had al helemaal pastasalade gemaakt voor een picknick.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar moeten jullie de scooter helemaal ophalen?
Na Leiden komen nog Leiderdorp, Hoogmade, Woubrugge, Rijpwetering en Oud Ade.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens achter Leiden. 2,5 uur rijden. En ik heb geen rijbewijs dus twi moet wel. Heeft er speciaal vandaag voor vrij genomen dus op een andere dag kan ook niet. We zouden samen gaan, maar in de regen is dat helemaal niet gezellig. Ik had al helemaal pastasalade gemaakt voor een picknick.
Ahwquote:Op maandag 21 juli 2014 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens achter Leiden. 2,5 uur rijden. En ik heb geen rijbewijs dus twi moet wel. Heeft er speciaal vandaag voor vrij genomen dus op een andere dag kan ook niet. We zouden samen gaan, maar in de regen is dat helemaal niet gezellig. Ik had al helemaal pastasalade gemaakt voor een picknick.
Ja toch, meteen een tour doen, tussendoor in parkjes picknicken. Ik zag het al helemaal voor me.quote:
Even op de koffie bij kingtoppie.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na Leiden komen nog Leiderdorp, Hoogmade, Woubrugge, Rijpwetering en Oud Ade.
Hij post alleen niet meer onder die naam. Althans, dat heb ik hem al tijden niet zien doen.quote:
Ik had het wel geweten als het zulk weer was als afgelopen en komende weekquote:Op maandag 21 juli 2014 09:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja toch, meteen een tour doen, tussendoor in parkjes picknicken. Ik zag het al helemaal voor me.
Kan ik me voorstellen. Tegen zo'n reputatie kan je niet op PUA'en.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post alleen niet meer onder die naam. Althans, dat heb ik hem al tijden niet zien doen.
Wat zondequote:Op maandag 21 juli 2014 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ben ik de klos.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zondeWas zo leuk geweest... en nu gaan jullie niet samen?
Inderdaad, met een verse start een nieuwe reputatie opbouwen. Geen slecht idee.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:17 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Tegen zo'n reputatie kan je niet op PUA'en.
Nee, nu mag twi alleen. Zo snel mogelijk naar huis toe crossen. Met 25 km/per uur.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zondeWas zo leuk geweest... en nu gaan jullie niet samen?
Och, is maar 2 uur rijden.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nu mag twi alleen. Zo snel mogelijk naar huis toe crossen. Met 25 km/per uur.
Ja. Niet veel anders dan naar Katwijk. Bus 65 of 65 of 365 gaat naar dar gehucht. Beetjes hebben geen trekhaak en anders was het huren van zo'n bak toch weer 40 euro.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad, met een verse start een nieuwe reputatie opbouwen. Geen slecht idee.
Maar hoe gaan jullie naar Veen dan? Met de trein en bus?
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, nu mag twi alleen. Zo snel mogelijk naar huis toe crossen. Met 25 km/per uur.
Een dag vrij nemen om met de trein en bus te gaan en dan 2 uur terug te rijden...quote:
Dat is echte liefde Kaneelquote:Op maandag 21 juli 2014 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een dag vrij nemen om met de trein en bus te gaan en dan 2 uur terug te rijden...
Je bent te lief voor haar, Twi.
He, hij doet het voor zijn eigen scooter hoor. Ik ken niet op dat ding rijden.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een dag vrij nemen om met de trein en bus te gaan en dan 2 uur terug te rijden...
Om gezellig saampjes een wereldreis te makenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een mythe was.quote:
Owja, alweer vergeten.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, hij doet het voor zijn eigen scooter hoor. Ik ken niet op dat ding rijden.
Hoe was het op kantoor eigenlijk, met dat weer van de laatste dagen?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:30 schreef twi het volgende:
[..]
Om gezellig saampjes een wereldreis te maken
Maar goed, een dag vrij is geen straf.
Van de Letse buurman. Mwah, zou kunnen, hij vond me heel lief dat ik een briefje op zijn ruit achter liet nadat ik zijn nummerbord er af had gereden.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Een VW transporter oid lenen is geen optie? Dan pleur je m zo achterin
heerlijk, denk dat ik thuis ook airco neemquote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe was het op kantoor eigenlijk, met dat weer van de laatste dagen?
Voorheen kon je, als je voor een bepaalde datum geboren was, het rijbewijs gewoon aanvragen...quote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, alweer vergeten.
Wat moet je daar tegenwoordig voor hebben? Alleen theorie of een speciaal scooterrijbewijs?
Een scooter rijbewijs. Kun je wel in één dag of iets halen, maar kost wel 400 euro.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, alweer vergeten.
Wat moet je daar tegenwoordig voor hebben? Alleen theorie of een speciaal scooterrijbewijs?
Mwehehe. Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef twi het volgende:
[..]
Van de Letse buurman. Mwah, zou kunnen, hij vond me heel lief dat ik een briefje op zijn ruit achter liet nadat ik zijn nummerbord er af had gereden.
Verwend nestquote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef twi het volgende:
[..]
heerlijk, denk dat ik thuis ook airco neem
Op mijn kaartje staat dat ik B en AM heb. AM is brommerrijbewijs. Daarmee mag je vast ook op de scooter.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorheen kon je, als je voor een bepaalde datum geboren was, het rijbewijs gewoon aanvragen...
Geen idee hoe dat nu is of verandert is
Jezus.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een scooter rijbewijs. Kun je wel in één dag of iets halen, maar kost wel 400 euro.
Echt belachelijk ja. Aan de andere kant voorkomt het wel dat je van dat scootertuig krijgt.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een scooter rijbewijs. Kun je wel in één dag of iets halen, maar kost wel 400 euro.
Als je een auto rijbewijs hebt mag je sowieso ook op een scooter. Daarom vind ik die 400 euro ook zo zonde, dan spaar ik wel even door voor mijn echte rijbewijs.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op mijn kaartje staat dat ik B en AM heb. AM is brommerrijbewijs. Daarmee mag je vast ook op de scooter.
Is uit 2010, dus zou dan na die tijd moeten zijn veranderd.
Hmm... even spiekenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op mijn kaartje staat dat ik B en AM heb. AM is brommerrijbewijs. Daarmee mag je vast ook op de scooter.
Is uit 2010, dus zou dan na die tijd moeten zijn veranderd.
Precisieaanslag tijdens het parkeren. Wel een klein krasje op mijn achterbumperquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwehehe. Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Ja, maar zet er dan gewoon een leeftijdsgrens op. Zo lastig is zo'n ding niet. En deze gaat 25 km/u maar. Ik kan toch ook fietsen.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt belachelijk ja. Aan de andere kant voorkomt het wel dat je van dat scootertuig krijgt.
Scootertuig heb je sowieso wel. Kijk bijvoorbeeld vanmiddag uit bij de plaatsjes tussen de weilanden ten noorden van Rotterdam.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt belachelijk ja. Aan de andere kant voorkomt het wel dat je van dat scootertuig krijgt.
Och heremetijd tochquote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Fascination het volgende:
R&P / [R&P SC] Crap....
Kijk ons gebasht worden.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verstandig. Als je de tijd hebt, zou ik dan wel voor zo'n korte 10-daagse cursus gaan of iets.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een auto rijbewijs hebt mag je sowieso ook op een scooter. Daarom vind ik die 400 euro ook zo zonde, dan spaar ik wel even door voor mijn echte rijbewijs.
Even 2000 keer tr'en, dat zal ze leren.quote:
Toen ik daar een grapje maakte over een user, viel iedereen over elkaar heen hoe erg het wel niet was dat ik achter iemand haar rug zat te praten. Maar kennelijk mag het wel als anderen het doen. Typerend voor FOK! wel.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Fascination het volgende:
R&P / [R&P SC]
Kijk ons gebasht worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je verwacht dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik daar een grapje maakte over een user, viel iedereen over elkaar heen hoe erg het wel niet was dat ik achter iemand haar rug zat te praten. Maar kennelijk mag het wel als anderen het doen. Typerend voor FOK! wel.
Niks, want hypocrisie is de mens ten voeten uit. Alleen jammer dat ze dat gewoon niet zien.quote:
Daaromquote:Op maandag 21 juli 2014 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, want hypocrisie is de mens ten voeten uit. Alleen jammer dat ze dat gewoon niet zien.
Ouch, zondequote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Precisieaanslag tijdens het parkeren. Wel een klein krasje op mijn achterbumper
Ja, 16 mag je rijbewijs gaan halen. Met 16,5 mag je met je autorijbewijs beginnenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar zet er dan gewoon een leeftijdsgrens op. Zo lastig is zo'n ding niet. En deze gaat 25 km/u maar. Ik kan toch ook fietsen.
Als ik een scooter zie rijden is het meestal zo'n Vespa ding en niet een of ander opgefokt ding. Maar misschien is dat in de randstad andersquote:Op maandag 21 juli 2014 09:40 schreef twi het volgende:
[..]
Scootertuig heb je sowieso wel. Kijk bijvoorbeeld vanmiddag uit bij de plaatsjes tussen de weilanden ten noorden van Rotterdam.
Dat zou ik kunnen zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Ik zie hier niet veel scooters trouwens.
Er woont hier wel iemand in de buurt met een motor die een enorme teringherrie maakt. Zo af en toe hoor ik die in de avond langsrijden en dan is het net alsof de ramen er uit trillen.
[..]
Verstandig. Als je de tijd hebt, zou ik dan wel voor zo'n korte 10-daagse cursus gaan of iets.
Dan ben je er constant mee bezig en hoef je niet iedere les weer even in te komen.
Kwaliteit boven kwantiteit hé.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, zoveel meer nieuwe mensen, maar echt hard gaat het allemaal niet. Valt me tegen
Moe. De afgelopen dagen heb ik gemiddeld minder dan 2 uurtjes geslapen.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:47 schreef twi het volgende:
Ik wilde daar eigenlijk reageren, maar toen realiseerde ik me dat het de Singles SC was, met stip de meest humorloze reeks op FOK! Gelukkig heeft stbabylon zijn plekje gevonden. Nu Tamashii en admiraal_anaal nog.
Heerlijk hequote:Op maandag 21 juli 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moe. De afgelopen dagen heb ik gemiddeld minder dan 2 uurtjes geslapen.![]()
Vannacht 10 uurtjes geslapen, wat een heerlijk gevoel.. .:D
Mis ik de grap?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
Oh crud, Fax komt op de meet. Moet ik me nog gedragen ook.
Bestaat dat nog?quote:
Ik neem hem wel eens in de zeikquote:
Doe gewoon lekker gek johquote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
Oh crud, Fax komt op de meet. Moet ik me nog gedragen ook.
En dan mag iemand anders het verslag schrijven.
Vandaar dat ie ineens verdwenen wasquote:Op maandag 21 juli 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post alleen niet meer onder die naam. Althans, dat heb ik hem al tijden niet zien doen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wij Nederlanders kunnen heel goed miepen ja haha. Graadje of 25 is lekkerMag van mij ook wel eens iets warmer zijn hoor. Al heb ik het liever ook koeler in huis en vooral in de slaapkamer.
De oplettende lezer kan hem nog wel spotten hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ineens verdwenen was
Geen idee, ik kom niet zoveel meer op fok dus geen tijd/zin om hem eruit te vissenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De oplettende lezer kan hem nog wel spotten hoor.
Al denk ik niet dat hij het zal waarderen als ik zijn nieuwe usernaam bekend maak.
Sommige mensen moeten werken.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, zoveel meer nieuwe mensen, maar echt hard gaat het allemaal niet. Valt me tegen
Heb ik uiteraard gedaan, probleem is dat hun ook nog niet weten wanneer die spullen geleverd worden.quote:
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard gedaan, probleem is dat hun ook nog niet weten wanneer die spullen geleverd worden.
Ergens deze week is het nauwkeurigste wat ik krijg
Komt ook omdat er echt overal mensen vakantie hebben.
Dit ja, dan weet je niet waar je aan toe bent, niet echt fijnquote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |