Wat is de bovengrens?quote:
Ja, lijkt me ook wel wat. Tot nu toe heb ik alleen nog Brussel gezien. Niet eens Antwerpen of zo. Gent schijnt ook leuk te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Mooie film. Mooie stad. Film gezien en toen wilde ik er ook heen. Meedoen aan de cultuur-hype enzo.
Ik lachte als een drachtige walrus.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.
Yes.quote:
Ik weet wel een beetje van de grote kattenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.Je bent de eerste die het meteen weet.
Samzz weet ook wel veel van dieren.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.Je bent de eerste die het meteen weet.
Oh Kaneel stahp it. Ik krijg vlindertjesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte als een drachtige walrus.
Ik ben meer van grote poezenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje van de grote katten.
Kale toch?quote:
Rokje.quote:
Wat voor vlinders?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh Kaneel stahp it. Ik krijg vlindertjes
Jajajajaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
En WT moet natuurlijk ook gewoon op de lijst he
Ik neem Westmalle voor je mee. Vers van de pers!quote:
Nee, aan de vrouw, he.quote:
Prima datum imo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
Primaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |