Tot nu toe nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
Had er laatst één op mijn kamer. Mijn broertje moest me redden. Ik was doodsbang voor dat rondfladderende gevaarte.quote:
Zonder WT geen feest.quote:
Nee.quote:
Euhm, dat moet wel lukken denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
En toen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder WT geen feest.
[..]
Nee.
Ik miste haar zoveel dat ik haar een cadeautje had gestuurd.
[..]
Euhm, dat moet wel lukken denk ik.
Ok, nu is er iets anders dik...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook een dikke nachtvlinder, dus dat is goed.
[ afbeelding ]
Wanneer zou jij wel kunnen? Dan kunnen we kijken of de meeste dan ook kunnen.quote:
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem Westmalle voor je mee. Vers van de pers!
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?
Van mij wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?
Ze kon een dildo gevormd naar mijn penis niet waarderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je voeten? Daar heb ik ook last van met dit weer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kan vrij weinig. Ik werk elk weekend bijna. 16e kan ik ook maar alleen eind vd middah s avonds Ik weet niet wanneer het zou zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer zou jij wel kunnen? Dan kunnen we kijken of de meeste dan ook kunnen.
Anders hou ik het bij 9 augustus, want ik heb nog nooit zo overeenstemmend ja gehoord.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kon een dildo gevormd naar mijn penis niet waarderen.Ja, kenkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je voeten? Daar heb ik ook last van met dit weer.![]()
Dit is een leugen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.
Nog voor ze instapt denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kan vrij weinig. Ik werk elk weekend bijna. 16e kan ik ook maar alleen eind vd middah s avonds Ik weet niet wanneer het zou zijn
Dan liever een weekje later ivm centjesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.Dus dan de 16de?
Kan iedereen de 16de?
Moet ik op 't werk overleggen, m'n werkgevers zijn dan op vakantie en ivm de paarden moet er altijd iemand zijn. Maar ik denk dat 't wel kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan iedereen de 16de?
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever een weekje later ivm centjes
Kan ook welquote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan iedereen de 16de?
Waarschijnlijk wel ja, het is ook weer zoiets om haar achter te laten he.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen, goedsul.
Dit, maar dan zou het bij mij weer twee weken later orden gezien de centjes dan pas komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever een weekje later ivm centjes
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.quote:
Gewoon uitroeien die beesten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.
Heb ik het een keer over een ander soort poes, is het nog niet goedquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.
Gekke negerinnen mogen niet komenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef kree het volgende:
Die meet gaat dat een Rotterdam v2 worden ofzo?
Een wattes?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef kree het volgende:
Die meet gaat dat een Rotterdam v2 worden ofzo?
Helaas Art, helaas.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
Kaneel, meet wordt m niet. Beste vriend viert zijn verjaardag de 9e. Ooit, ooit zal ik jullie meeten
Wat een rel was datquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drank, strippende vrouwen, achter gelaten negerinnen, etc etc
Mooiste meet in mijn leven, er was feest, verwarring, lol, gezelligheid, dramatiek en als vlag op het cruiseschip een rel op fok ernaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.quote:
Hoe zat dat nou tussen jou en Strawberry_Hill?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooiste meet in mijn leven, er was feest, verwarring, lol, gezelligheid, dramatiek en als vlag op het cruiseschip een rel op fok erna
Maar dit keer hebben we dan geen negerinnen bij, maar de vrouwen moeten dan natuurlijk wel gaan strippen, en er moet veel drank zijn.quote:
Ja ik moet ook weer om kwart voor 5 op, maar nog veel te warmquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen moet ik weer werken. Tijd om te slapen.
Je vergeet het kampvuur.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Link? Of een datum waarop ik kan zoeken?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen moet ik weer werken. Tijd om te slapen.
Oh dat is toch heel normaal?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat biedt geen garantie voor de toekomst... kan je wel gaan lopen janken maar dat heeft geen zin. Normaliter zijn meets toch wel gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.maar herken ineens een hoop namen wel
Ik zal voor jullie een biertje drinkenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Myraela het volgende:
Sorry zeefje, had je best wel eens willen meeten. Maar dat komt dan een volgende keer.
Ja dat stond allemaal in het grote Watertornado avonturenboek maar helaas ben ik die kwijt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou tussen jou en Strawberry_Hill?
Moet je Myra even vragen... Ik was niet bij die meet.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Link? Of een datum waarop ik kan zoeken?
Zonde man.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat stond allemaal in het grote Watertornado avonturenboek maar helaas ben ik die kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel dat ik die fles laphroaig die twi voor de helft had leeggedronken nog steeds heb (met een deel inhoud)quote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet goed in datums onthouden. Zo heel bijzonder was het overigens ook niet, maar misschien kwam dat omdat ik niet dronk omdat ik aan de pijnstillers zat.
Er was een mooi kampvuur.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef twi het volgende:
Grappig dat er altijd mensen die niet bij die meet waren erover beginnen. Geeft wel aan hoe legendarisch hij was.Nou, ik herinner het me vooral omdat er op FOK! zo'n rel om was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik herinner het me vooral omdat er op FOK! zo'n rel om was.
Fas wil 't lezen. Ik nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.
System_overload? Ik weet dat ze een kloon had met ongeveer zelfde initialen. Maar weet niet meer welke dat was.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.
Weet je wat voor een gedoe het is om een quote te vervangen op de mobile layout? Ga toch slapen ofzo!quote:
Welterusten en veel plezier.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ook hier tijd voor een dutje. Morgen 2,5 uur op de scooter.
Wordt ie niet eens thuis afgeleverd?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Slaap lekker. ZIe hem morgen wel op fb.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Trustequote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Trustequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen he? Slaap nodig.
Van die warmte word je ook zo slaperig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen he? Slaap nodig.
Ik heb daar alleen in de middag last van. Vandaag ook van 3 tot 6 ongeveer geslapen. Vervelend voor je ritme wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die warmte word je ook zo slaperig.
Zeker na de lunch?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen in de middag last van. Vandaag ook van 3 tot 6 ongeveer geslapen. Vervelend voor je ritme wel.
Ja. Had wat gegeten en ben gaan fietsen. Thuis dacht ik: even liggen. Gelijk niet meer opgestaan. Wat een drama weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker na de lunch?![]()
Lijkt me niet echt bevorderlijk nee. Moet eigenlijk ook slapen, want morgen werken, maar het is zo warm
Hahaha, het begint een beetje vermoeiend te worden ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Had wat gegeten en ben gaan fietsen. Thuis dacht ik: even liggen. Gelijk niet meer opgestaan. Wat een drama weer.
Je zou juist denken dat die warmte voor minder opwinding zou zorgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
Het is warm, mensen zijn een beetje geagiteerd...
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
Het is warm, mensen zijn een beetje geagiteerd...
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha, het begint een beetje vermoeiend te worden ja.
Wij Nederlanders kunnen heel goed miepen ja haha. Graadje of 25 is lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.
[..]
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.
Het valt hier buiten wel mee nu, gister was het erger, ff de ramen en deuren openquote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik een ijsblokjesbed ga maken.
Die warmte maakt me op zich niet zoveel uit, het heeft hier alleen vanmiddag best veel geregend dus de luchtvochtigheid is nu hoog wat er wel in haktquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.
[..]
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.
Zie vorige post. Luchtvochtigheid is nogal hoog hier nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
Het valt hier buiten wel mee nu, gister was het erger, ff de ramen en deuren open
Ow, goede vraag. Ik ben ook benieuwd naar de verhalen van het buurmeisje.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef kree het volgende:
Complicate, heb je je buurmeisje nog gesproken?
Springen ze er dan af?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie vorige post. Luchtvochtigheid is nogal hoog hier nu.
Kan deuren niet open zetten, want ik heb net nieuwe katten en nog geen afbakening op m'n balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |