quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever een weekje later ivm centjes
Kan ook welquote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.Dus dan de 16de?
Kan iedereen de 16de?
Waarschijnlijk wel ja, het is ook weer zoiets om haar achter te laten he.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet zou doen, goedsul.
Dit, maar dan zou het bij mij weer twee weken later orden gezien de centjes dan pas komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever een weekje later ivm centjes
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.quote:
Gewoon uitroeien die beesten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.
Heb ik het een keer over een ander soort poes, is het nog niet goedquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een apart subforum voor kattenpraat moeten hebben.
Gekke negerinnen mogen niet komenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef kree het volgende:
Die meet gaat dat een Rotterdam v2 worden ofzo?
Een wattes?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef kree het volgende:
Die meet gaat dat een Rotterdam v2 worden ofzo?
Helaas Art, helaas.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
Kaneel, meet wordt m niet. Beste vriend viert zijn verjaardag de 9e. Ooit, ooit zal ik jullie meeten
Wat een rel was datquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drank, strippende vrouwen, achter gelaten negerinnen, etc etc
Mooiste meet in mijn leven, er was feest, verwarring, lol, gezelligheid, dramatiek en als vlag op het cruiseschip een rel op fok ernaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drank, strippende vrouwen, achter gelaten negerinnen, etc etc
Dat wil je niet weten.quote:
Hoe zat dat nou tussen jou en Strawberry_Hill?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooiste meet in mijn leven, er was feest, verwarring, lol, gezelligheid, dramatiek en als vlag op het cruiseschip een rel op fok erna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |