Maar dit keer hebben we dan geen negerinnen bij, maar de vrouwen moeten dan natuurlijk wel gaan strippen, en er moet veel drank zijn.quote:
Ja ik moet ook weer om kwart voor 5 op, maar nog veel te warmquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen moet ik weer werken. Tijd om te slapen.
Je vergeet het kampvuur.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drank, strippende vrouwen, achter gelaten negerinnen, etc etc
Link? Of een datum waarop ik kan zoeken?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, morgen moet ik weer werken. Tijd om te slapen.
Oh dat is toch heel normaal?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drank, strippende vrouwen, achter gelaten negerinnen, etc etc
Nou dat biedt geen garantie voor de toekomst... kan je wel gaan lopen janken maar dat heeft geen zin. Normaliter zijn meets toch wel gezelligquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.maar herken ineens een hoop namen wel
Ik zal voor jullie een biertje drinkenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef Myraela het volgende:
Sorry zeefje, had je best wel eens willen meeten. Maar dat komt dan een volgende keer.
Ja dat stond allemaal in het grote Watertornado avonturenboek maar helaas ben ik die kwijt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou tussen jou en Strawberry_Hill?
Moet je Myra even vragen... Ik was niet bij die meet.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Link? Of een datum waarop ik kan zoeken?
Zonde man.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat stond allemaal in het grote Watertornado avonturenboek maar helaas ben ik die kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel dat ik die fles laphroaig die twi voor de helft had leeggedronken nog steeds heb (met een deel inhoud)quote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet goed in datums onthouden. Zo heel bijzonder was het overigens ook niet, maar misschien kwam dat omdat ik niet dronk omdat ik aan de pijnstillers zat.
Er was een mooi kampvuur.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef twi het volgende:
Grappig dat er altijd mensen die niet bij die meet waren erover beginnen. Geeft wel aan hoe legendarisch hij was.Nou, ik herinner het me vooral omdat er op FOK! zo'n rel om was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik herinner het me vooral omdat er op FOK! zo'n rel om was.
Fas wil 't lezen. Ik nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.
System_overload? Ik weet dat ze een kloon had met ongeveer zelfde initialen. Maar weet niet meer welke dat was.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Googlen op strawberry_hill of system_overload ergens in mei 2012 dus.
Weet je wat voor een gedoe het is om een quote te vervangen op de mobile layout? Ga toch slapen ofzo!quote:
Welterusten en veel plezier.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ook hier tijd voor een dutje. Morgen 2,5 uur op de scooter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |