Wordt ie niet eens thuis afgeleverd?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ook hier tijd voor een dutje. Morgen 2,5 uur op de scooter.
Slaap lekker. ZIe hem morgen wel op fb.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Trustequote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Trustequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen he? Slaap nodig.
Van die warmte word je ook zo slaperig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen he? Slaap nodig.
Ik heb daar alleen in de middag last van. Vandaag ook van 3 tot 6 ongeveer geslapen. Vervelend voor je ritme wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die warmte word je ook zo slaperig.
Zeker na de lunch?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen in de middag last van. Vandaag ook van 3 tot 6 ongeveer geslapen. Vervelend voor je ritme wel.
Ja. Had wat gegeten en ben gaan fietsen. Thuis dacht ik: even liggen. Gelijk niet meer opgestaan. Wat een drama weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker na de lunch?![]()
Lijkt me niet echt bevorderlijk nee. Moet eigenlijk ook slapen, want morgen werken, maar het is zo warm
Hahaha, het begint een beetje vermoeiend te worden ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Had wat gegeten en ben gaan fietsen. Thuis dacht ik: even liggen. Gelijk niet meer opgestaan. Wat een drama weer.
Je zou juist denken dat die warmte voor minder opwinding zou zorgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
Het is warm, mensen zijn een beetje geagiteerd...
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
Het is warm, mensen zijn een beetje geagiteerd...
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha, het begint een beetje vermoeiend te worden ja.
Wij Nederlanders kunnen heel goed miepen ja haha. Graadje of 25 is lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.
[..]
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.
Het valt hier buiten wel mee nu, gister was het erger, ff de ramen en deuren openquote:Op zondag 20 juli 2014 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik een ijsblokjesbed ga maken.
Die warmte maakt me op zich niet zoveel uit, het heeft hier alleen vanmiddag best veel geregend dus de luchtvochtigheid is nu hoog wat er wel in haktquote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad met een graad of 5 minder afkunnen.
[..]
Eigenlijk ook wel weer typisch Nederlands. Als het niet warm is in de zomer, miepen we dat we geen zomer hebben gehad.
Zie vorige post. Luchtvochtigheid is nogal hoog hier nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
Het valt hier buiten wel mee nu, gister was het erger, ff de ramen en deuren open
Ow, goede vraag. Ik ben ook benieuwd naar de verhalen van het buurmeisje.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef kree het volgende:
Complicate, heb je je buurmeisje nog gesproken?
Springen ze er dan af?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie vorige post. Luchtvochtigheid is nogal hoog hier nu.
Kan deuren niet open zetten, want ik heb net nieuwe katten en nog geen afbakening op m'n balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |