Nouja 9 levens toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou geen idee, maar die gok wil ik niet wagen
Gezellig.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:52 schreef hugecooll het volgende:
Hallo iedereen, ik kom hier voor de gezelligheid
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
Poging doen tot slapen. Erg warm.op.de.slaapkamer.....
Truste
slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
Poging doen tot slapen. Erg warm.op.de.slaapkamer.....
Truste
Is dit serieusquote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
Even lezen hoor...
[info]
Opgeschoond en weer open. Mensen uit SEX-SC: leuk dat jullie hier posten, maar gedraag je en houd dat kliekjesgedrag uit deze reeks. Als jullie deze reeks lastigvallen val ik jullie lastig.
Post leuk mee of post niet.[/info]
Waar moeten jullie de scooter helemaal ophalen?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:05 schreef Myraela het volgende:
Wij moeten vandaag de scooter ophalen, maar het gaat gewoon echt de hele route regenen.Dus dat is ook niet zo tof.
Ik snap wel dat een grote groep users in een slowchat een beetje schrikken is even, maar we hebben in ieder geval de hele tijd gewoon gezellig meegepost. Het enige kliekjesgedrag kwam van de users die hier al zaten. Maakt ook niet uit, ik zou hetzelfde hebben als ze in "mijn" slowchat ineens kwamen.quote:
Ergens achter Leiden. 2,5 uur rijden. En ik heb geen rijbewijs dus twi moet wel. Heeft er speciaal vandaag voor vrij genomen dus op een andere dag kan ook niet. We zouden samen gaan, maar in de regen is dat helemaal niet gezellig. Ik had al helemaal pastasalade gemaakt voor een picknick.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar moeten jullie de scooter helemaal ophalen?
Na Leiden komen nog Leiderdorp, Hoogmade, Woubrugge, Rijpwetering en Oud Ade.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens achter Leiden. 2,5 uur rijden. En ik heb geen rijbewijs dus twi moet wel. Heeft er speciaal vandaag voor vrij genomen dus op een andere dag kan ook niet. We zouden samen gaan, maar in de regen is dat helemaal niet gezellig. Ik had al helemaal pastasalade gemaakt voor een picknick.
Ahwquote:Op maandag 21 juli 2014 09:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens achter Leiden. 2,5 uur rijden. En ik heb geen rijbewijs dus twi moet wel. Heeft er speciaal vandaag voor vrij genomen dus op een andere dag kan ook niet. We zouden samen gaan, maar in de regen is dat helemaal niet gezellig. Ik had al helemaal pastasalade gemaakt voor een picknick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |