Tot nu toe nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
Had er laatst één op mijn kamer. Mijn broertje moest me redden. Ik was doodsbang voor dat rondfladderende gevaarte.quote:
Zonder WT geen feest.quote:
Nee.quote:
Euhm, dat moet wel lukken denk ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
En toen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder WT geen feest.
[..]
Nee.
Ik miste haar zoveel dat ik haar een cadeautje had gestuurd.
[..]
Euhm, dat moet wel lukken denk ik.
Ok, nu is er iets anders dik...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook een dikke nachtvlinder, dus dat is goed.
[ afbeelding ]
Wanneer zou jij wel kunnen? Dan kunnen we kijken of de meeste dan ook kunnen.quote:
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem Westmalle voor je mee. Vers van de pers!
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?
Van mij wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Topwijf ben je ook! Of mag ik er niets van drinken?
Ze kon een dildo gevormd naar mijn penis niet waarderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je voeten? Daar heb ik ook last van met dit weer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kan vrij weinig. Ik werk elk weekend bijna. 16e kan ik ook maar alleen eind vd middah s avonds Ik weet niet wanneer het zou zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer zou jij wel kunnen? Dan kunnen we kijken of de meeste dan ook kunnen.
Anders hou ik het bij 9 augustus, want ik heb nog nooit zo overeenstemmend ja gehoord.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kon een dildo gevormd naar mijn penis niet waarderen.Ja, kenkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je voeten? Daar heb ik ook last van met dit weer.![]()
Dit is een leugen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.
Nog voor ze instapt denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch al op eer ze de trein uitkomt.
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Kan vrij weinig. Ik werk elk weekend bijna. 16e kan ik ook maar alleen eind vd middah s avonds Ik weet niet wanneer het zou zijn
Dan liever een weekje later ivm centjesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.Dus dan de 16de?
Kan iedereen de 16de?
Moet ik op 't werk overleggen, m'n werkgevers zijn dan op vakantie en ivm de paarden moet er altijd iemand zijn. Maar ik denk dat 't wel kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou sowieso eind van de middag/avond zijn.Dus dan de 16de?
Kan iedereen de 16de?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |