Ja, vreselijk. Vooral als je mobiel FOK!t.quote:
Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?quote:
Wij zijn echt soulmates.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Ik ga alleen naar meets waar geen katten zijn.
![]()
Nu?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?
Ik wilde al zeggen, gooi die .gifjes er eens uitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de tieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
hossel een date door jezelf te zijn
Ik zie net dat dit de OP staat en dat dat hier dus blijkbaar moet.
Nou vooruit dan maar.
Wie heeft er zin om te daten? Gaan we de hele avond bier drinken, scheten laten en sport kijken.
Want zo ben ik nu eenmaal.
Geen slecht idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat we gewoon een kroeg moeten opzoeken. Die thuis-meets worden wel een beetje te rustig.
Het is dat we niet opgewonden worden van elkaar.quote:
GMTA.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde al zeggen, gooi die .gifjes er eens uit.
Als je een vrouw zou zijn zou je mijn soulmate zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan maar.
Wie heeft er zin om te daten? Gaan we de hele avond bier drinken, scheten laten en sport kijken.
Van mij wel, ik sluit niemand buitenquote:
Jawel in Gentquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt het niet uit waar het is, als de stad in kwestie maar iets van een hotel of zo heeft. En niet in België is.
Leukquote:Op zondag 20 juli 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Is er hier in deze SC misschien behoefte aan een meet? Bedoel, ik vind het hier wel gezellig.
Waarom wil je hem aanpassen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja oké, Gent of Antwerpen mag nog. Maar verder...quote:
Hahaha geen daterape toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Art, jij moet ook naar de meet komen, verdikkeme.
Romantisch een hotelletje boeken met allemaal Fok!kersquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt het niet uit waar het is, als de stad in kwestie maar iets van een hotel of zo heeft. En niet in België is.
Gvd, Roy.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan maar.
ik wel.. maar je komt toch nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
Niemand wil mij bij de meet hebben.
* TR gemacht
Goed idee! Dat schijnt heel leuk te zijn!quote:
Goed idee, jaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Romantisch een hotelletje boeken met allemaal Fok!kers
Machinegeweer. Klinkt zo grappig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, Roy.scheten ben ik ook wel goed in.
Welke is jouw favoriet: de blaasscheten, de knalscheten of de machinegeweerscheten? Bij mij de knalscheten.
Machinegeweerscheten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet: de blaasscheten, de knalscheten of de machinegeweerscheten? Bij mij de knalscheten.
hquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
Antwerpen meet? Mensen kunnen bij mij crashen
Fluisterschetenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dibs op de suite met jacuzziquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee! Dat schijnt heel leuk te zijn!
[..]
Goed idee, ja.
[..]
Machinegeweer. Klinkt zo grappig.
Ik heb een bank.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Beter je best doenquote:
Dan ben je geen eckte fok!kerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef yats het volgende:
Kom maar op met die locatie, al weet ik niet of iedereen mij wel bij deze exclusieve meet wil hebben. Ik heb immers geen notes.
En toch denk ik dat je dat eerder opgeeft dan ik dat doequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
We doen wel een keer Utrecht. Vind ik wel tof en makkelijk voor veel.
Goed idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef twi het volgende:
Denk alleen dat Brugge weinig animo heeftUtrecht, dan zoek ik ook wel een hotelletje in de veiling.
De linkjes naar de afbeeldingen moeten nog wegquote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
Ben ik nog mensen vergeten in het lijstje?
OP trouwens iets minder plaatjes, het ging fout.Sorry, maar stiekem is het beter zo.
Gisteren nog In Bruges gekeken.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef twi het volgende:
Denk alleen dat Brugge weinig animo heeftUtrecht, dan zoek ik ook wel een hotelletje in de veiling.
Ja mijquote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
OP trouwens iets minder plaatjes, het ging fout.Sorry, maar stiekem is het beter zo.
Nooit gezien? Best wel een rare film. Maar Brugge zag er goed uit.quote:
Trustequote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Ik lees in Topic nr 600 wel waar we heen gaan.
Welterusten allen!
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een hartje achter m'n naam. Kusjekroel en zo.
We houden het kliekjes-vrij Samzz.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een hartje achter m'n naam. Kusjekroel en zo.
Eerst je UI veranderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
Mag ik ook op de meet komen of ben ik geen deel van het kliekje meer?
Nee, je komt maar gewoon thuis, dat ranzige gedoe altijd met jouquote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
4 geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Potverdrie.
[..]
Ligt eraan. Hoeveel notes heb je?
Dan wens ik jullie veel plezier.quote:
Ik ga het overwegen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Myraela het volgende:
Mooie film. Mooie stad. Film gezien en toen wilde ik er ook heen. Meedoen aan de cultuur-hype enzo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit gezien? Best wel een rare film. Maar Brugge zag er goed uit.
He! Ik heb er 0 en wil ook komenquote:
Ik hou van mijn UI.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
okok, je staat er al bij.
Ik kon het proberen.
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
Wat is de bovengrens?quote:
Ja, lijkt me ook wel wat. Tot nu toe heb ik alleen nog Brussel gezien. Niet eens Antwerpen of zo. Gent schijnt ook leuk te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Mooie film. Mooie stad. Film gezien en toen wilde ik er ook heen. Meedoen aan de cultuur-hype enzo.
Ik lachte als een drachtige walrus.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je komen. Wij zijn praktisch familie.
Yes.quote:
Ik weet wel een beetje van de grote kattenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.Je bent de eerste die het meteen weet.
Samzz weet ook wel veel van dieren.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.Je bent de eerste die het meteen weet.
Oh Kaneel stahp it. Ik krijg vlindertjesquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte als een drachtige walrus.
Ik ben meer van grote poezenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje van de grote katten.
Kale toch?quote:
Rokje.quote:
Wat voor vlinders?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh Kaneel stahp it. Ik krijg vlindertjes
Jajajajaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
En WT moet natuurlijk ook gewoon op de lijst he
Ik neem Westmalle voor je mee. Vers van de pers!quote:
Nee, aan de vrouw, he.quote:
Prima datum imo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
Primaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Myraela het volgende:
Zal ik er meteen een datum ingooien. Dat gaat meestal sneller dan polls maken etc.
Iemand bezwaar tegen 9 augustus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |