Ja, vreselijk. Vooral als je mobiel FOK!t.quote:
Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?quote:
Wij zijn echt soulmates.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Ik ga alleen naar meets waar geen katten zijn.
![]()
Nu?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?
Ik wilde al zeggen, gooi die .gifjes er eens uitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de tieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
hossel een date door jezelf te zijn
Ik zie net dat dit de OP staat en dat dat hier dus blijkbaar moet.
Nou vooruit dan maar.
Wie heeft er zin om te daten? Gaan we de hele avond bier drinken, scheten laten en sport kijken.
Want zo ben ik nu eenmaal.
Geen slecht idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat we gewoon een kroeg moeten opzoeken. Die thuis-meets worden wel een beetje te rustig.
Het is dat we niet opgewonden worden van elkaar.quote:
GMTA.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde al zeggen, gooi die .gifjes er eens uit.
Als je een vrouw zou zijn zou je mijn soulmate zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan maar.
Wie heeft er zin om te daten? Gaan we de hele avond bier drinken, scheten laten en sport kijken.
Van mij wel, ik sluit niemand buitenquote:
Jawel in Gentquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt het niet uit waar het is, als de stad in kwestie maar iets van een hotel of zo heeft. En niet in België is.
Leukquote:Op zondag 20 juli 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Is er hier in deze SC misschien behoefte aan een meet? Bedoel, ik vind het hier wel gezellig.
Waarom wil je hem aanpassen?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja oké, Gent of Antwerpen mag nog. Maar verder...quote:
Hahaha geen daterape toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Art, jij moet ook naar de meet komen, verdikkeme.
Romantisch een hotelletje boeken met allemaal Fok!kersquote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Mij maakt het niet uit waar het is, als de stad in kwestie maar iets van een hotel of zo heeft. En niet in België is.
Gvd, Roy.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
Nou vooruit dan maar.
ik wel.. maar je komt toch nietquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
Niemand wil mij bij de meet hebben.
* TR gemacht
Goed idee! Dat schijnt heel leuk te zijn!quote:
Goed idee, jaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Romantisch een hotelletje boeken met allemaal Fok!kers
Machinegeweer. Klinkt zo grappig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, Roy.scheten ben ik ook wel goed in.
Welke is jouw favoriet: de blaasscheten, de knalscheten of de machinegeweerscheten? Bij mij de knalscheten.
Machinegeweerscheten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet: de blaasscheten, de knalscheten of de machinegeweerscheten? Bij mij de knalscheten.
hquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
Antwerpen meet? Mensen kunnen bij mij crashen
Fluisterschetenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dibs op de suite met jacuzziquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee! Dat schijnt heel leuk te zijn!
[..]
Goed idee, ja.
[..]
Machinegeweer. Klinkt zo grappig.
Ik heb een bank.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
Beter je best doenquote:
Dan ben je geen eckte fok!kerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef yats het volgende:
Kom maar op met die locatie, al weet ik niet of iedereen mij wel bij deze exclusieve meet wil hebben. Ik heb immers geen notes.
En toch denk ik dat je dat eerder opgeeft dan ik dat doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |