Moe. De afgelopen dagen heb ik gemiddeld minder dan 2 uurtjes geslapen.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:47 schreef twi het volgende:
Ik wilde daar eigenlijk reageren, maar toen realiseerde ik me dat het de Singles SC was, met stip de meest humorloze reeks op FOK! Gelukkig heeft stbabylon zijn plekje gevonden. Nu Tamashii en admiraal_anaal nog.
Heerlijk hequote:Op maandag 21 juli 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moe. De afgelopen dagen heb ik gemiddeld minder dan 2 uurtjes geslapen.![]()
Vannacht 10 uurtjes geslapen, wat een heerlijk gevoel.. .:D
Mis ik de grap?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
Oh crud, Fax komt op de meet. Moet ik me nog gedragen ook.
Bestaat dat nog?quote:
Ik neem hem wel eens in de zeikquote:
Doe gewoon lekker gek johquote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
Oh crud, Fax komt op de meet. Moet ik me nog gedragen ook.
En dan mag iemand anders het verslag schrijven.
Vandaar dat ie ineens verdwenen wasquote:Op maandag 21 juli 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post alleen niet meer onder die naam. Althans, dat heb ik hem al tijden niet zien doen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wij Nederlanders kunnen heel goed miepen ja haha. Graadje of 25 is lekkerMag van mij ook wel eens iets warmer zijn hoor. Al heb ik het liever ook koeler in huis en vooral in de slaapkamer.
De oplettende lezer kan hem nog wel spotten hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ineens verdwenen was
Geen idee, ik kom niet zoveel meer op fok dus geen tijd/zin om hem eruit te vissenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De oplettende lezer kan hem nog wel spotten hoor.
Al denk ik niet dat hij het zal waarderen als ik zijn nieuwe usernaam bekend maak.
Sommige mensen moeten werken.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, zoveel meer nieuwe mensen, maar echt hard gaat het allemaal niet. Valt me tegen
Heb ik uiteraard gedaan, probleem is dat hun ook nog niet weten wanneer die spullen geleverd worden.quote:
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard gedaan, probleem is dat hun ook nog niet weten wanneer die spullen geleverd worden.
Ergens deze week is het nauwkeurigste wat ik krijg
Komt ook omdat er echt overal mensen vakantie hebben.
Dit ja, dan weet je niet waar je aan toe bent, niet echt fijnquote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |