Mwehehe. Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef twi het volgende:
[..]
Van de Letse buurman. Mwah, zou kunnen, hij vond me heel lief dat ik een briefje op zijn ruit achter liet nadat ik zijn nummerbord er af had gereden.
Verwend nestquote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef twi het volgende:
[..]
heerlijk, denk dat ik thuis ook airco neem
Op mijn kaartje staat dat ik B en AM heb. AM is brommerrijbewijs. Daarmee mag je vast ook op de scooter.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voorheen kon je, als je voor een bepaalde datum geboren was, het rijbewijs gewoon aanvragen...
Geen idee hoe dat nu is of verandert is
Jezus.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een scooter rijbewijs. Kun je wel in één dag of iets halen, maar kost wel 400 euro.
Echt belachelijk ja. Aan de andere kant voorkomt het wel dat je van dat scootertuig krijgt.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een scooter rijbewijs. Kun je wel in één dag of iets halen, maar kost wel 400 euro.
Als je een auto rijbewijs hebt mag je sowieso ook op een scooter. Daarom vind ik die 400 euro ook zo zonde, dan spaar ik wel even door voor mijn echte rijbewijs.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op mijn kaartje staat dat ik B en AM heb. AM is brommerrijbewijs. Daarmee mag je vast ook op de scooter.
Is uit 2010, dus zou dan na die tijd moeten zijn veranderd.
Hmm... even spiekenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op mijn kaartje staat dat ik B en AM heb. AM is brommerrijbewijs. Daarmee mag je vast ook op de scooter.
Is uit 2010, dus zou dan na die tijd moeten zijn veranderd.
Precisieaanslag tijdens het parkeren. Wel een klein krasje op mijn achterbumperquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwehehe. Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Ja, maar zet er dan gewoon een leeftijdsgrens op. Zo lastig is zo'n ding niet. En deze gaat 25 km/u maar. Ik kan toch ook fietsen.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt belachelijk ja. Aan de andere kant voorkomt het wel dat je van dat scootertuig krijgt.
Scootertuig heb je sowieso wel. Kijk bijvoorbeeld vanmiddag uit bij de plaatsjes tussen de weilanden ten noorden van Rotterdam.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt belachelijk ja. Aan de andere kant voorkomt het wel dat je van dat scootertuig krijgt.
Och heremetijd tochquote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Fascination het volgende:
R&P / [R&P SC] Crap....
Kijk ons gebasht worden.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verstandig. Als je de tijd hebt, zou ik dan wel voor zo'n korte 10-daagse cursus gaan of iets.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een auto rijbewijs hebt mag je sowieso ook op een scooter. Daarom vind ik die 400 euro ook zo zonde, dan spaar ik wel even door voor mijn echte rijbewijs.
Even 2000 keer tr'en, dat zal ze leren.quote:
Toen ik daar een grapje maakte over een user, viel iedereen over elkaar heen hoe erg het wel niet was dat ik achter iemand haar rug zat te praten. Maar kennelijk mag het wel als anderen het doen. Typerend voor FOK! wel.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Fascination het volgende:
R&P / [R&P SC]
Kijk ons gebasht worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je verwacht dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik daar een grapje maakte over een user, viel iedereen over elkaar heen hoe erg het wel niet was dat ik achter iemand haar rug zat te praten. Maar kennelijk mag het wel als anderen het doen. Typerend voor FOK! wel.
Niks, want hypocrisie is de mens ten voeten uit. Alleen jammer dat ze dat gewoon niet zien.quote:
Daaromquote:Op maandag 21 juli 2014 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, want hypocrisie is de mens ten voeten uit. Alleen jammer dat ze dat gewoon niet zien.
Ouch, zondequote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Precisieaanslag tijdens het parkeren. Wel een klein krasje op mijn achterbumper
Ja, 16 mag je rijbewijs gaan halen. Met 16,5 mag je met je autorijbewijs beginnenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar zet er dan gewoon een leeftijdsgrens op. Zo lastig is zo'n ding niet. En deze gaat 25 km/u maar. Ik kan toch ook fietsen.
Als ik een scooter zie rijden is het meestal zo'n Vespa ding en niet een of ander opgefokt ding. Maar misschien is dat in de randstad andersquote:Op maandag 21 juli 2014 09:40 schreef twi het volgende:
[..]
Scootertuig heb je sowieso wel. Kijk bijvoorbeeld vanmiddag uit bij de plaatsjes tussen de weilanden ten noorden van Rotterdam.
Dat zou ik kunnen zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Ik zie hier niet veel scooters trouwens.
Er woont hier wel iemand in de buurt met een motor die een enorme teringherrie maakt. Zo af en toe hoor ik die in de avond langsrijden en dan is het net alsof de ramen er uit trillen.
[..]
Verstandig. Als je de tijd hebt, zou ik dan wel voor zo'n korte 10-daagse cursus gaan of iets.
Dan ben je er constant mee bezig en hoef je niet iedere les weer even in te komen.
Kwaliteit boven kwantiteit hé.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, zoveel meer nieuwe mensen, maar echt hard gaat het allemaal niet. Valt me tegen
Moe. De afgelopen dagen heb ik gemiddeld minder dan 2 uurtjes geslapen.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:47 schreef twi het volgende:
Ik wilde daar eigenlijk reageren, maar toen realiseerde ik me dat het de Singles SC was, met stip de meest humorloze reeks op FOK! Gelukkig heeft stbabylon zijn plekje gevonden. Nu Tamashii en admiraal_anaal nog.
Heerlijk hequote:Op maandag 21 juli 2014 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moe. De afgelopen dagen heb ik gemiddeld minder dan 2 uurtjes geslapen.![]()
Vannacht 10 uurtjes geslapen, wat een heerlijk gevoel.. .:D
Mis ik de grap?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
Oh crud, Fax komt op de meet. Moet ik me nog gedragen ook.
Bestaat dat nog?quote:
Ik neem hem wel eens in de zeikquote:
Doe gewoon lekker gek johquote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
Oh crud, Fax komt op de meet. Moet ik me nog gedragen ook.
En dan mag iemand anders het verslag schrijven.
Vandaar dat ie ineens verdwenen wasquote:Op maandag 21 juli 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post alleen niet meer onder die naam. Althans, dat heb ik hem al tijden niet zien doen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wij Nederlanders kunnen heel goed miepen ja haha. Graadje of 25 is lekkerMag van mij ook wel eens iets warmer zijn hoor. Al heb ik het liever ook koeler in huis en vooral in de slaapkamer.
De oplettende lezer kan hem nog wel spotten hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ineens verdwenen was
Geen idee, ik kom niet zoveel meer op fok dus geen tijd/zin om hem eruit te vissenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De oplettende lezer kan hem nog wel spotten hoor.
Al denk ik niet dat hij het zal waarderen als ik zijn nieuwe usernaam bekend maak.
Sommige mensen moeten werken.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, zoveel meer nieuwe mensen, maar echt hard gaat het allemaal niet. Valt me tegen
Heb ik uiteraard gedaan, probleem is dat hun ook nog niet weten wanneer die spullen geleverd worden.quote:
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard gedaan, probleem is dat hun ook nog niet weten wanneer die spullen geleverd worden.
Ergens deze week is het nauwkeurigste wat ik krijg
Komt ook omdat er echt overal mensen vakantie hebben.
Dit ja, dan weet je niet waar je aan toe bent, niet echt fijnquote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zwaar irritant.. kan je ook niks plannen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |