Zo blijkens het is!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bij handkarren gebleven klaarblijkelijk....
Ik denk ik deel wat parkuitzicht met jequote:
Ik zal eens wat zeezicht met je delen johquote:Op maandag 21 juli 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik deel wat parkuitzicht met je.
Mij heb je er niet mee hoor, ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal eens wat zeezicht met je delen joh
Post dan gewoon nietquote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Ander houd gewoon iedereen alles voor zichzelf
Ach ik had best zin gehad in een relletjequote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kan altijd erger, Sex sc had ook hier heen kunnen verhuizen.
Idd, gebeurt er weer eens iets, ipv onze herhaling van zettenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik had best zin gehad in een relletje
Dit idd. Daarbij waren ze hier niet lang geblevenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd, gebeurt er weer eens iets, ipv onze herhaling van zetten.
Niemand houdt het hier erg lang vol behalve wijquote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit idd. Daarbij waren ze hier niet lang gebleven
En ze passen perfect tussen het zooitje van Relatie SC
Hoe mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Niemand houdt het hier erg lang vol behalve wij.
Of zielig, het is maar hoe je het bekijktquote:
Zolang we niet zoals hen gaan posten vind ik er weinig zieligs aanquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Of zielig, het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb geen idee, ik kom er nooit eigenlijk. heel af en toe post je eens een deel of 2 meer in een andere SC omdat het toevallig ergens over gaat, maar meestal kom je er niet echt in.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang we niet zoals hen gaan posten vind ik er weinig zieligs aan
Bwehehehehehe.....quote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kan altijd erger, Sex sc had ook hier heen kunnen verhuizen.
Af en toe gluur ik weer eens, zeker als het hier rustig is.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, ik kom er nooit eigenlijk. heel af en toe post je eens een deel of 2 meer in een andere SC omdat het toevallig ergens over gaat, maar meestal kom je er niet echt in.
Vastgeroest oud conservatief volk zijn wij ookquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of zielig, het is maar hoe je het bekijkt.
Het is toch niet hetzelfdequote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe gluur ik weer eens, zeker als het hier rustig is.
Maar krijg zelden de neiging om mee te posten
Klinkt als een topweek!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zo'n zin in deze week verder, bloedheet, 5 dagen werken, 4 dagen klussen en verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |