Diazepammetje slikken!quote:
Junkie gespot.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Diazepammetje slikken!
Ik heb 3 doosjes liggen, in Brazilie zijn ze zonder recept te krijgen
Ik heb sinds maart 4 keer eentje genomen, valt denk ik wel mee.quote:
Jajajajaquote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb sinds maart 4 keer eentje genomen, valt denk ik wel mee.
Zegt de man met een signature uit een film die eigenlijk 1 groot junkie feest isquote:
Ik ben heul braafquote:Op zondag 20 juli 2014 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zegt de man met een signature uit een film die eigenlijk 1 groot junkie feest is
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
En het is geen junkiefilm, het is een aanklacht op het inruilen van de hippie-idealen voor oppervlakkige hebzucht en materialisme in de VS. Dat u het even weet.
Die zijn dan gewoon domquote:Op zondag 20 juli 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.
Ik heb weleens wat gebruikt in het verleden maar zoiets?quote:
Barb is een 1 percenter!quote:
Ik heb er echt zo'n hekel aan als je mensen hoort praten over een film of een boek en dat ze het dan niet begrepen hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.
* Barbusse checkt banksaldoquote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barb is een 1 percenter!
* Belsezar verstopt zich snel
Je krijgt dan altijd zo'n "getting real tired of your shit, dude"-blik toegeworpen...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er echt zo'n hekel aan als je mensen hoort praten over een film of een boek en dat ze het dan niet begrepen hebben
Dan wil ik mezelf altijd in het gesprek mengen maar dat word je toch nooit in dank af genomen
Cue_quote:
Alweer?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:39 schreef Belsezar het volgende:
En vervolgens met het kassameisje bij de AH.
Nee, met die leuke heb ik nog geen sjans gehadquote:
Lekkerquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, met die leuke heb ik nog geen sjans gehad![]()
Dit was een ander, maar toch best leuk. Sjans met iemand die denk ik toch wel een jaar of 12 jonger is
owquote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
Nee, met die leuke heb ik nog geen sjans gehad![]()
Dit was een ander, maar toch best leuk. Sjans met iemand die denk ik toch wel een jaar of 12 jonger is
Je had er wel het goede weer voorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef Barbusse het volgende:
LekkerWeekje vrij gehad, leuke dingen gedaan in NL
![]()
En met u?
Yup, weer in Malta nu. Was erg gezellig, ballontochtje gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je had er wel het goede weer voor
Maar nu weer terug?
Ja ook wel goed. Wel relaxed weekend.
Indeedquote:
De leuke doet me denken aan mijn eerste meisje, lief koppie met donker bruin haar en lichtblauwe ogenquote:
Oeh nice!quote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Yup, weer in Malta nu. Was erg gezellig, ballontochtje gemaakt
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
De leuke doet me denken aan mijn eerste meisje, lief koppie met donker bruin haar en lichtblauwe ogen
Yep, al gaat het nooit gebeuren. Ze is stukken jonger.quote:
Mijn vriendin is ook stukken jonger, hoeft helemaal geen probleem te zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, al gaat het nooit gebeuren. Ze stukken jonger.
Ik denk dat ik maar weer naar de patio ga. Derde dag in de zon zitten, nog bruiner worden
12 jaar zou nog net kunnenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, al gaat het nooit gebeuren. Ze is stukken jonger.
Ik denk dat ik maar weer naar de patio ga. Derde dag in de zon zitten, nog bruiner worden
Dat is waar!quote:Op zondag 20 juli 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook stukken jonger, hoeft helemaal geen probleem te zijn![]()
Geniet!
Te druk, mijn familie had alle dagen volgeplannedquote:Op zondag 20 juli 2014 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar!
Valt me wel tegen dat je niet ff een glaasje Auchentoshan bent komen doen
Gewoon naakt gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Pff geen idee wat aan te trekken straks met dansen. Je ontkomt niet aan zweetplekken, maar om nou helemaaaal in het zwart te gaan daardoor
Ik word zo lamlendig van die warmte.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
Dat was een kort patio bezoekje, geen zon
Dat is ook de bedoeling, alles in de laagste versnelling doen. Lekker zuid amerikaans aan doen.quote:
Dagelijkse kost dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, alles in de laagste versnelling doen. Lekker zuid amerikaans aan doen.
Maw geen reet doen en als je iets moet doen in het tempo van een 90 jarige te werk gaan.
En het verschil met normaal is... ?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, alles in de laagste versnelling doen. Lekker zuid amerikaans aan doen.
Maw geen reet doen en als je iets moet doen in het tempo van een 90 jarige te werk gaan.
Vanaf woensdag weer regen zxie ikquote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik heb wel een lekkere week uitgekozen om vrij te zijn.
Vrij zijn is altijd goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik heb wel een lekkere week uitgekozen om vrij te zijn.
Je hebt me doorquote:
Je bent echt niet de enige hoorquote:
Er zal een nieuwe wereld voor je opengaan!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben het nooit. Ik ga het uitvinden.
Leugens!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben het nooit. Ik ga het uitvinden.
Hoezo, wat is er gebeurd?quote:
Oeh, voel de liefde!quote:
't is vast niet voor niets dat crush en crash maar 1 letter verschillen..quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef clevy het volgende:
[..]
't is vast niet voor niets dat crush en crash maar 1 letter verschillen..
verexcuseer mijn zuchtende zelfreflectie..quote:
Zuchtende zelfreflectie...quote:Op maandag 21 juli 2014 08:39 schreef clevy het volgende:
[..]
verexcuseer mijn zuchtende zelfreflectie..
Niet gezien,niets van gehoord, zoals verwacht.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Niet gezien,niets van gehoord, zoals verwacht.
Jammer. En ja, dat moet.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet gezien,niets van gehoord, zoals verwacht.
Next. Maandag, moet dat?
jaja, of je nog geneukt hebt was de vraagquote:Op maandag 21 juli 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Feestje was wel heel erg tof verder, 45 man, echt van alles door elkaarheen, heel gezellig, niet te warm. Later op de avond kwamen er nog zo'n 20-25 vreemden uit het park bij door de muziek, drank mee etc.
Dus ja, dat was allemaal prima.
Het is bij handkarren gebleven klaarblijkelijk....quote:Op maandag 21 juli 2014 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jaja, of je nog geneukt hebt was de vraag
Zo blijkens het is!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bij handkarren gebleven klaarblijkelijk....
Ik denk ik deel wat parkuitzicht met jequote:
Ik zal eens wat zeezicht met je delen johquote:Op maandag 21 juli 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik deel wat parkuitzicht met je.
Mij heb je er niet mee hoor, ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal eens wat zeezicht met je delen joh
Post dan gewoon nietquote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Ander houd gewoon iedereen alles voor zichzelf
Ach ik had best zin gehad in een relletjequote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kan altijd erger, Sex sc had ook hier heen kunnen verhuizen.
Idd, gebeurt er weer eens iets, ipv onze herhaling van zettenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik had best zin gehad in een relletje
Dit idd. Daarbij waren ze hier niet lang geblevenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd, gebeurt er weer eens iets, ipv onze herhaling van zetten.
Niemand houdt het hier erg lang vol behalve wijquote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit idd. Daarbij waren ze hier niet lang gebleven
En ze passen perfect tussen het zooitje van Relatie SC
Hoe mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Niemand houdt het hier erg lang vol behalve wij.
Of zielig, het is maar hoe je het bekijktquote:
Zolang we niet zoals hen gaan posten vind ik er weinig zieligs aanquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Of zielig, het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb geen idee, ik kom er nooit eigenlijk. heel af en toe post je eens een deel of 2 meer in een andere SC omdat het toevallig ergens over gaat, maar meestal kom je er niet echt in.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang we niet zoals hen gaan posten vind ik er weinig zieligs aan
Bwehehehehehe.....quote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kan altijd erger, Sex sc had ook hier heen kunnen verhuizen.
Af en toe gluur ik weer eens, zeker als het hier rustig is.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, ik kom er nooit eigenlijk. heel af en toe post je eens een deel of 2 meer in een andere SC omdat het toevallig ergens over gaat, maar meestal kom je er niet echt in.
Vastgeroest oud conservatief volk zijn wij ookquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of zielig, het is maar hoe je het bekijkt.
Het is toch niet hetzelfdequote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe gluur ik weer eens, zeker als het hier rustig is.
Maar krijg zelden de neiging om mee te posten
Klinkt als een topweek!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zo'n zin in deze week verder, bloedheet, 5 dagen werken, 4 dagen klussen en verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |