Diazepammetje slikken!quote:
Junkie gespot.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Diazepammetje slikken!
Ik heb 3 doosjes liggen, in Brazilie zijn ze zonder recept te krijgen
Ik heb sinds maart 4 keer eentje genomen, valt denk ik wel mee.quote:
Jajajajaquote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb sinds maart 4 keer eentje genomen, valt denk ik wel mee.
Zegt de man met een signature uit een film die eigenlijk 1 groot junkie feest isquote:
Ik ben heul braafquote:Op zondag 20 juli 2014 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zegt de man met een signature uit een film die eigenlijk 1 groot junkie feest is
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
En het is geen junkiefilm, het is een aanklacht op het inruilen van de hippie-idealen voor oppervlakkige hebzucht en materialisme in de VS. Dat u het even weet.
Die zijn dan gewoon domquote:Op zondag 20 juli 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.
Ik heb weleens wat gebruikt in het verleden maar zoiets?quote:
Barb is een 1 percenter!quote:
Ik heb er echt zo'n hekel aan als je mensen hoort praten over een film of een boek en dat ze het dan niet begrepen hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.
* Barbusse checkt banksaldoquote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barb is een 1 percenter!
* Belsezar verstopt zich snel
Je krijgt dan altijd zo'n "getting real tired of your shit, dude"-blik toegeworpen...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er echt zo'n hekel aan als je mensen hoort praten over een film of een boek en dat ze het dan niet begrepen hebben
Dan wil ik mezelf altijd in het gesprek mengen maar dat word je toch nooit in dank af genomen
Cue_quote:
Alweer?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:39 schreef Belsezar het volgende:
En vervolgens met het kassameisje bij de AH.
Nee, met die leuke heb ik nog geen sjans gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |