Ik doe aan waarheidsvinding. Niet aannemingen van politieke leiders beoordelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vraag dat aan Obama zou ik zeggen, ik heb geen leiding over welke inlichtingendienst dan ook.
Er is geen reden om jou bewijs te sturen, je doet er simpel weg niet toe, je zou ook niets toevoegen aan de situatie als je wel bewijs had.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik vraag om bewijs. Stuur mij bewijs. Niet aannemingen.
Oorlog is gestart vanwege voortdurende raketbeschietingen door Hamas. Niet door dood van de 3 jongens.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef thesiren.nl het volgende:
Tsunami is een ramp dit is een aanslag. Snap ook niet dat de nederlandse regering dit "neerstorten"en "ramp"blijft noemen iemand heeft dit vli8egtuig getrackt en heeft op de knop launch gedrukt dit is een aanslag.
Toen in Israel 3 tieners werden ontvoerd gingen ze huis aan huis. Nadat de lijken werden gevonden ging iedereen die hamas aanhing of kende eraan. Dat vind ik extreem om om 3 tieners een oorlog te starten maar het is daar natuurlijk wel precisie raketten gooien op mensen die alleen stenen teruggooien of raketten gemaakt van wc rollen.
En wij hebben een homo die verontwaardigd klinkt hoe denk je dat Poetin daarover denkt: acht kan het nog wel twee dagen trainieren geef die gasten daar extra wodka(80 %) en alle russen gaan op transport naar rusland terug.
Het is inderdaad frustrerend.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
ik kan niet slapen. ik vind het ongelooflijk dat we maar lijdzaam moeten toezien dat de lijken 'ergens' heen gaan en niemand aan de zijde van Nederland weet waarheen.
We moeten maar hopen op het beste van het onze grote broer Amerika.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
ik kan niet slapen. ik vind het ongelooflijk dat we maar lijdzaam moeten toezien dat de lijken 'ergens' heen gaan en niemand aan de zijde van Nederland weet waarheen.
Ligt het niet gewoon aan de temperatuur?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
Jij bent niet belangrijk genoeg en niemand geeft een neuk of jij hun gelooft.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik doe aan waarheidsvinding. Niet aannemingen van politieke leiders beoordelen.
Ik denk dat de Russische separtisten meer selfies hebben dan Obama aan satellietfoto's.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vraag dat aan Obama zou ik zeggen, ik heb geen leiding over welke inlichtingendienst dan ook.
sepretistsen hebben toch geen reden om poetin uit de lucht te schietenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef thesiren.nl het volgende:
Gooi dat JSOC dan op poetin zelf niet iemand daaronder. Makkelijker is gewoon het russich presidentieel vliegtuig in alle radar systemen in programeren als nucleur bomber. Shoot no confirmation required.
behoorlijk koud gedoucht en alle ramen tegen elkaar open helpt redelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan de temperatuur?
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er is geen reden om jou bewijs te sturen, je doet er simpel weg niet toe, je zou ook niets toevoegen aan de situatie als je wel bewijs had.
Genoeg bewijs dat jullie op basis van aannemingen gecontroleerd worden. Prachtig.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Jij bent niet belangrijk genoeg en niemand geeft een neuk of jij hun gelooft.
Ik denk dat de US in 1 seconde meer satelietbeelden vastlegt dan jij fotos maakt in een jaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russische separtisten meer selfies hebben dan Obama aan satellietfoto's.
Hier is het nog steeds best benauwdquote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
behoorlijk koud gedoucht en alle ramen tegen elkaar open helpt redelijk
Maar natuurlijk, doen andere grote landen dat niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik denk dat de US in 1 seconde meer satelietbeelden vastlegt dan jij fotos maakt in een jaar.
mmm maar jou waarheidsvinding is toch juist afhankelijk van de informatie van de politieke leiders, en wat de pers daarbij publiceerd..quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik doe aan waarheidsvinding. Niet aannemingen van politieke leiders beoordelen.
Doet dat er ook maar toe voor de relevantie van mijn antwoord op jouw opmerking? Ik ga nu ophouden met op jou te reageren want je zit hier alleen maar dom te trollen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, doen andere grote landen dat niet?
Praat voor jezelf. Hoezo zou de Verenigde Staten als enige satellietfoto's hebben en Engeland, China, India of welk land dan ook niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Doet dat er ook maar toe voor de relevantie van mijn antwoord op jouw opmerking? Ik ga nu ophouden met op jou te reageren want je zit hier alleen maar dom te trollen.
Als Obama zegt dat het een feit is dat het vliegtuig is neergehaald met een raket, en dat de raket afgeschoten is uit gebied wat onder controle is van de seperatisten. Ga er dan maar vanuit dat het ook inderdaad een feit is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, doen andere grote landen dat niet?
NOG niet wil prijs geven denk ik persoonlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als Obama zegt dat het een feit is dat het vliegtuig is neergehaald met een raket, en dat de raket afgeschoten is uit gebied wat onder controle is van de seperatisten. Ga er dan maar vanuit dat het ook inderdaad een feit is.
Dat hij vervolgens het bewijs niet wilt vrijgeven zal hij wel een reden voor hebben.
Wat voor reden? Een uniform antwoord formuleren met de betrokken landen?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als Obama zegt dat het een feit is dat het vliegtuig is neergehaald met een raket, en dat de raket afgeschoten is uit gebied wat onder controle is van de seperatisten. Ga er dan maar vanuit dat het ook inderdaad een feit is.
Dat hij vervolgens het bewijs niet wilt vrijgeven zal hij wel een reden voor hebben.
Ja, mee eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
NOG niet wil prijs geven denk ik persoonlijk
Want Obama is een goudeerlijke man zonder enige belangen tegenover Rusland.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Omdat de Amerikanen meer middelen hebben, de gebieden onder constante observatie hebben staan en vrij snel een satelliet over het gebied kunnen hebben die instaat is om raketsporen te zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Hoezo zou de Verenigde Staten als enige satellietfoto's hebben en Engeland, China, India of welk land dan ook niet?
Sowieso impliceert hij dat ik een opmerking heb gemaakt die ik niet heb gemaakt, dus hij kan niet eens fatsoenlijk lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Omdat de Amerikanen meer middelen hebben, de gebieden onder constante observatie hebben staan en vrij snel een satelliet over het gebied kunnen hebben die instaat is om raketsporen te zien.
Maar goed, als je weigert om je in te lezen dan is er vrij weinig te beginnen in een discussie met jou.
Nogmaals, ik heb het gelezen maar alsnog zijn er genoeg gaten.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Omdat de Amerikanen meer middelen hebben, de gebieden onder constante observatie hebben staan en vrij snel een satelliet over het gebied kunnen hebben die instaat is om raketsporen te zien.
Maar goed, als je weigert om je in te lezen dan is er vrij weinig te beginnen in een discussie met jou.
Rusland zelf heeft toch ook te kennen gegeven dat het om buk gaat, maar het niet duidelijk is net als wat amerika zegt, waarvandaan er afgevuurd is..quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Want Obama is een goudeerlijke man zonder enige belangen tegenover Rusland.http://nypost.com/2014/04(...)-to-global-mistrust/
Nee, als je je bewijs toont kan er ook worden achterhaald hoe je je bewijs hebt vergaard en dat hou je liever geheim.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef Bijltjesman het volgende:
[..]
Wat voor reden? Een uniform antwoord formuleren met de betrokken landen?
in jouw hoofd zit een gaatje waar zaagsel uit komtquote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het gelezen maar alsnog zijn er genoeg gaten.
Wat al eerder gezegd is; misschien wilt hij niet prijsgeven wat ze kunnen zien. Misschien willen ze eerst weten WIE daadwerkelijk geschoten heeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef Bijltjesman het volgende:
[..]
Wat voor reden? Een uniform antwoord formuleren met de betrokken landen?
Mjah, Oekrainsche berichten heb ik nou niet echt een hoge pet van op, die zeggen wel vaker dingen die later niet waar blijken te zijn, maar we zullen zien ik schrijf het niet af want met de hele wereldfocus op dit toneel is het natuurlijk wel een flater als je hier nu glashard onzin gaat lopen verkopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef RVer het volgende:
‘Rusland leverde raketten en bemanning’
Oekraïne zegt over "overtuigend bewijs" te beschikken dat Rusland een doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het neerschieten van het Malaysia Airlines-vliegtuig boven Oekraïne, waardoor 298 mensen zijn omgekomen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-en-bemanning.html
wat zijn de gaten dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik lig me hier "lijdzaam" kapot te zweten nadat ik al een uur geleden onder de douche vandaan kwam. Maar goed, ben niet meer gewend aan deze hitte in de nacht. Nog steeds wakker dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
Laat dat bewijs dan zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef RVer het volgende:
Oekraïne zegt over "overtuigend bewijs" te beschikken dat Rusland een doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het neerschieten van het Malaysia Airlines-vliegtuig boven Oekraïne, waardoor 298 mensen zijn omgekomen.
Je vraag en waarheidsvinding lijken me inderdaad relevant.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, bedankt voor jouw bijdrage!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Rusland zelf heeft toch ook te kennen gegeven dat het om buk gaat, maar het niet duidelijk is net als wat amerika zegt, waarvandaan er afgevuurd is..
Dat lijkt mij genoeg bewijs en bevestiging dat het om een buk gaat
Ik vraag me bij dit soort vragen altijd af, wil je nu dat RVer jou dat bewijs gaat overhandigen? Of wil je met een te beperkt aantal woorden aangeven dat je tot je het ziet er niks van gelooft?quote:
Dat seperatisten echte teringlijers zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:40 schreef LompeWorst het volgende:
Van alle gossip die de afgelopen dagen rond gaat, wat is echt bevestigd?
Ik ben er even uit geweest.
Bedankt voor je bijdrage, ik was benieuwd waarop mensen anti-Rusland-reacties baseerden.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vraag en waarheidsvinding lijken me inderdaad relevant.
Je eisende houding naar anderen hier van "toon mij maar dat het zo is, eerder geloof ik het niet" zonder zelf alternatieve mogelijkheden te zoeken vind ik persoonlijk wat minder.
Dat gesprek tussen degene die de raket afschoot en zijn commadant, is dat echt waar?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat seperatisten echte teringlijers zijn.
298 doden. 193 Nederlandse doden.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:40 schreef LompeWorst het volgende:
Van alle gossip die de afgelopen dagen rond gaat, wat is echt bevestigd?
Ik ben er even uit geweest.
Lucky shot lijkt me niet daar ze afgelopen maandag al een transporttoestel hadden neergehaald die op 6.5km hoogte vloog, te hoog dus voor manpads. Op beelden van de SA-17 die terug gebracht wordt naar weet ik veel waar kan je zien dat hij twee raketten mist, dat zou dus kunnen duiden op 1 op het transporttoestel en 1 op vlucht MH17.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een buk raket heeft wel een eigen radar, die die ergens in de vlucht ook gaat gebruiken. Fijne weet ik er verder niet van, maar het kan een lucky shot zijn geweest
Als ze dat bewijs op tafel gooien, dan tonen ze ballen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort vragen altijd af, wil je nu dat RVer jou dat bewijs gaat overhandigen? Of wil je met een te beperkt aantal woorden aangeven dat je tot je het ziet er niks van gelooft?
Dat weet ik niet, ik weet alleen dat die seperatisten spullen van de overledenen hebben geroofd, de lijken hebben weggehaald zonder aan te geven waar ze die heen brengen en onderzoek enkel belemmerd hebben en dus gewoon totaal respectloos hebben gehandeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Dat gesprek tussen degene die de raket afschoot en zijn commadant, is dat echt waar?
dat kan toch maar één ding betekenen, namelijk het securen van de crash site.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:39 schreef remlof het volgende:
"A fundamental change in the approach to the Ukranian conflict" voorspelt cnn voor de US en EU.
was ik al bang voorquote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef eP2e het volgende:
[..]
Lucky shot lijkt me niet daar ze afgelopen maandag al een transporttoestel hadden neergehaald die op 6.5km hoogte vloog, te hoog dus voor manpads. Op beelden van de SA-17 die terug gebracht wordt naar weet ik veel waar kan je zien dat hij twee raketten mist, dat zou dus kunnen duiden op 1 op het transporttoestel en 1 op vlucht MH17.
Dit is overigens de SA-17, die grote toeter op de voorkant is de radar. Het systeem is zodanig ontworpen dat het autonoom kan functioneren zonder commandovoertuig of andere voertuigen.
[ afbeelding ]
De bewering dat het onmogelijk kan zijn dat die rebellen er mee om kunnen gaan slaat nergens op. Het meeste militaire materieel is zodanig ontworpen dat een opleiding ervoor zo min mogelijk tijd kost zeker wat betreft Russisch spul. Buiten dat is het zeer goed mogelijk dat de operatoren gewoon al met het systeem hebben gewerkt in het Oekrainse leger, het is niet zo dat het Oekrainse leger pas sinds enkele weken bestaat.
Zal me niks verbazen als op korte termijn het gebied wordt vrijgegeven, volgens mij is het straatje nu wel schoongeveegdquote:Op zondag 20 juli 2014 03:36 schreef RVer het volgende:
Wat.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
298 doden. 193 Nederlandse doden.
Volgens Amerika met zekerheid door een raket uit de lucht gehaald.
Reddingswerkers worden tegengewerkt.
Lijken zijn afgevoerd, onbekend waar naartoe.
Timmerfrans is weer thuis.
Een verandering van wat?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:39 schreef remlof het volgende:
"A fundamental change in the approach to the Ukranian conflict" voorspelt cnn voor de US en EU.
Er is volgens mij een groot verschil tussen die separatisten (is dat nou echt zo'n moeilijk woord of is iedereen net zo droinkne als die lui zelf?) en "Rusland". De laatste is niet verantwoordelijk voor het wangedrag van die separatisten (meestal domme boeren, geleid door corrupte en overgelopen militairen).quote:Op zondag 20 juli 2014 03:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, ik was benieuwd waarop mensen anti-Rusland-reacties baseerden.
Dat wordt allemaal gecoordineerd, als de tijd daar is zullen ze dat wel doen, als ze het hebben. Ik heb eerder al aangegeven dat ik niet echt een hoge pet op heb van die Oekrainsche berichten.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ze dat bewijs op tafel gooien, dan tonen ze ballen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dronken Russen die blijkbaar necrofilie een doodnormale zaak vinden..
Een verandering van de manier waarop de US en de EU met het conflict in Oekraine om zullen gaan.quote:
Zover begreep ik dat ook nog wel. Maar inhoudelijk?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:46 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Een verandering van de manier waarop de US en de EU met het conflict in Oekraine om zullen gaan.
Dat zal ook wel gebeurenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ze dat bewijs op tafel gooien, dan tonen ze ballen.
Ligt er aan in hoeverre ze deze mensen (in materieel) steunen en hoeverre ze zich bewust zijn van de (mentale) staat van deze mensen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:
Er is volgens mij een groot verschil tussen die separatisten (is dat nou echt zo'n moeilijk woord of is iedereen net zo droinkne als die lui zelf?) en "Rusland". De laatste is niet verantwoordelijk voor het wangedrag van die separatisten (meestal domme boeren, geleid door corrupte en overgelopen militairen).
Hoe verwacht je dat wij dat weten?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:47 schreef Bijltjesman het volgende:
[..]
Zover begreep ik dat ook nog wel. Maar inhoudelijk?
Poetin gebruikt die seperatisten als dekmantel denk ik. Rusland = seperatisten en andersomquote:Op zondag 20 juli 2014 03:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt er aan in hoeverre ze deze mensen (in materieel) steunen en hoeverre ze zich bewust zijn van de (mentale) staat van deze mensen.
Die lui zinspelen op een conflict waar het Westen in wordt meegezogen, dus wat zij zeggen neem ik met een korrel zout. Bewijs moeten we zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal gecoordineerd, als de tijd daar is zullen ze dat wel doen, als ze het hebben. Ik heb eerder al aangegeven dat ik niet echt een hoge pet op heb van die Oekrainsche berichten.
Daarom is het ook zo belangrijk boven water te krijgen WIE geschoten heeft, om niet op basis van mediaberichten of dronken geruchten een land te gaan bombarderen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt er aan in hoeverre ze deze mensen (in materieel) steunen en hoeverre ze zich bewust zijn van de (mentale) staat van deze mensen.
Wie heeft het laatste schot gelost? Media spreekt over Russische-separatisten, terwijl Rusland recent het BUK-systeem heeft afgeleverd en nu zijn er weer berichten dat Rusland het BUK-systeem terugvordert. Lijkt het niet veel meer op dat Russische militairen meer betrokken zijn dan separatisten in Oekraïne?quote:
Wat Oekraine zegt moet je inderdaad met een korrel zout nemen, die proberen alles zoveel mogelijk op te blazen nu. Het is wel zo dat ze tot nu toe nog niet met complete leugens komen, terwijl het andere kamp (sepAratisten en Rusland) dat wel degelijk doet.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die lui zinspelen op een conflict waar het Westen in wordt meegezogen, dus wat zij zeggen neem ik met een korrel zout. Bewijs moeten we zien.
Ze mogen het van mij best verkondigen zonder het te laten zien, zolang niemand iets doet zonder het te zien is er niks aan de hand.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die lui zinspelen op een conflict waar het Westen in wordt meegezogen, dus wat zij zeggen neem ik met een korrel zout. Bewijs moeten we zien.
big fucking whoop met z'n baggerquote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Tweek het volgende:
Armin van Buren kreeg Tomorrow Land mooi wel 10 seconden stil voor vlucht mh17.
Het ging toch over de verantwoordelijkheid van Rusland voor de dronkaards?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:51 schreef El_Matador het volgende:
Daarom is het ook zo belangrijk boven water te krijgen WIE geschoten heeft, om niet op basis van mediaberichten of dronken geruchten een land te gaan bombarderen.
Ik was in het begin daarom erg voorzichtig met veroordelen, maar de walgelijke acties (Rutte met een zeldzaam krachtig betoog) van die lui NA de aanslag (plunderen, OVSE niet toelaten, sneue selfies met slachtoffers, lijken pikken, etc.) hebben me niet overtuigd van énige goede bedoelingen.
2 van de 3 keer dat ik hem live zag kreeg Paul Kalkbrenner ook de zaal/tent stil.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Tweek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Soberso.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is volgens mij een groot verschil tussen die separatisten (is dat nou echt zo'n moeilijk woord of is iedereen net zo droinkne als die lui zelf?) en "Rusland". De laatste is niet verantwoordelijk voor het wangedrag van die separatisten (meestal domme boeren, geleid door corrupte en overgelopen militairen).
Heel goed, dat gaat helpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Tweek het volgende:
Die is uiteraard nul.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ging toch over de verantwoordelijkheid van Rusland voor de dronkaards?
wow, 10 secondenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Tweek het volgende:
Jazeker!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden de Russen ons luchtruim nu nog binnenvliegen met hun Bears?
Tja de jonge generatie ga je niet meer vasthouden voor een minuut, lukte Blatter ook niet met de minuut stilte voor Mandela.quote:
hier worden de sepatatisten ook de *zwerfhinden* van genoemdquote:Op zondag 20 juli 2014 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wie heeft het laatste schot gelost? Media spreekt over Russische-separatisten, terwijl Rusland recent het BUK-systeem heeft afgeleverd en nu zijn er weer berichten dat Rusland het BUK-systeem terugvordert. Lijkt het niet veel meer op dat Russische militairen meer betrokken zijn dan separatisten in Oekraïne?
Verkopen? Met wat betalen ze die? De euro's naast het neergeschoten vliegtuig?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef El_Matador het volgende:
Die is uiteraard nul.
Die discussie hadden we gisternacht al. B_engeltje die in staat is de Blokker aan te wijzen als schuldige omdat ze messen verkopen.
Kerncentrales aanzwengelen en iedereen een straal kachel, al redden we het ook wel met ons eigen gas.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef LelijKnap het volgende:
Hoeveel % krimp en kou (in de winter) zijn wij in Nederland eigenlijk bereidt te accepteren om Rusland economisch te slopen, mocht hun verantwoordelijkheid aangeduid worden?
Zolang we allemaal nog flatscreens hebben kunnen we nog wel wat hebben. Sowieso qua kou kan je gewoon meer kleren aandoen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef LelijKnap het volgende:
Hoeveel % krimp en kou (in de winter) zijn wij in Nederland eigenlijk bereidt te accepteren om Rusland economisch te slopen, mocht hun verantwoordelijkheid aangeduid worden?
en weer beginnen hequote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is uiteraard nul.
Die discussie hadden we gisternacht al. B_engeltje die in staat is de Blokker aan te wijzen als schuldige omdat ze messen verkopen.
Ze waren ook niet eens 10 seconden stilquote:Op zondag 20 juli 2014 03:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tja de jonge generatie ga je niet meer vasthouden voor een minuut, lukte Blatter ook niet met de minuut stilte voor Mandela.
Het zou hopelijk die gekke politici eens ervan overtuigen:quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ik doe het liever niet maar deze is gewoon te pijnlijk:quote:Op zondag 20 juli 2014 03:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en weer beginnen he
word is volwassen el matador
Jij denkt dat dat soort geavanceerd wapentuig gratiesj is ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Verkopen? Met wat betalen ze die? De euro's naast het neergeschoten vliegtuig?
Ik heb al de gekste dt-fouten gezien in dit topic. De strijd is allang verloren, vrees ik. Dáár zou Putin eens wat aan moeten doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik doe het liever niet maar deze is gewoon te pijnlijk:
wordt eens volwassen el_Matador.
Grote hap uit Oekraïne is volgens mij wel aardig wat waard.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:00 schreef El_Matador het volgende:
Jij denkt dat dat soort geavanceerd wapentuig gratiesj is ofzo?
"seprertitsen" of wat je er ook van maakte.quote:
Je druk maken om dt fouten om 4 uur 's ochtends op zondagquote:Op zondag 20 juli 2014 04:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al de gekste dt-fouten gezien in dit topic. De strijd is allang verloren, vrees ik. Dáár zou Putin eens wat aan moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |