Heel goed, dat gaat helpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Tweek het volgende:
Armin van Buren kreeg Tomorrow Land mooi wel 10 seconden stil voor vlucht mh17.
Die is uiteraard nul.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ging toch over de verantwoordelijkheid van Rusland voor de dronkaards?
wow, 10 secondenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Tweek het volgende:
Armin van Buren kreeg Tomorrow Land mooi wel 10 seconden stil voor vlucht mh17.
Jazeker!quote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zouden de Russen ons luchtruim nu nog binnenvliegen met hun Bears?
Tja de jonge generatie ga je niet meer vasthouden voor een minuut, lukte Blatter ook niet met de minuut stilte voor Mandela.quote:
hier worden de sepatatisten ook de *zwerfhinden* van genoemdquote:Op zondag 20 juli 2014 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wie heeft het laatste schot gelost? Media spreekt over Russische-separatisten, terwijl Rusland recent het BUK-systeem heeft afgeleverd en nu zijn er weer berichten dat Rusland het BUK-systeem terugvordert. Lijkt het niet veel meer op dat Russische militairen meer betrokken zijn dan separatisten in Oekraïne?
Verkopen? Met wat betalen ze die? De euro's naast het neergeschoten vliegtuig?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef El_Matador het volgende:
Die is uiteraard nul.
Die discussie hadden we gisternacht al. B_engeltje die in staat is de Blokker aan te wijzen als schuldige omdat ze messen verkopen.
Kerncentrales aanzwengelen en iedereen een straal kachel, al redden we het ook wel met ons eigen gas.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef LelijKnap het volgende:
Hoeveel % krimp en kou (in de winter) zijn wij in Nederland eigenlijk bereidt te accepteren om Rusland economisch te slopen, mocht hun verantwoordelijkheid aangeduid worden?
Zolang we allemaal nog flatscreens hebben kunnen we nog wel wat hebben. Sowieso qua kou kan je gewoon meer kleren aandoen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef LelijKnap het volgende:
Hoeveel % krimp en kou (in de winter) zijn wij in Nederland eigenlijk bereidt te accepteren om Rusland economisch te slopen, mocht hun verantwoordelijkheid aangeduid worden?
en weer beginnen hequote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is uiteraard nul.
Die discussie hadden we gisternacht al. B_engeltje die in staat is de Blokker aan te wijzen als schuldige omdat ze messen verkopen.
Ze waren ook niet eens 10 seconden stilquote:Op zondag 20 juli 2014 03:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tja de jonge generatie ga je niet meer vasthouden voor een minuut, lukte Blatter ook niet met de minuut stilte voor Mandela.
Het zou hopelijk die gekke politici eens ervan overtuigen:quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ik doe het liever niet maar deze is gewoon te pijnlijk:quote:Op zondag 20 juli 2014 03:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en weer beginnen he
word is volwassen el matador
Jij denkt dat dat soort geavanceerd wapentuig gratiesj is ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Verkopen? Met wat betalen ze die? De euro's naast het neergeschoten vliegtuig?
Ik heb al de gekste dt-fouten gezien in dit topic. De strijd is allang verloren, vrees ik. Dáár zou Putin eens wat aan moeten doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik doe het liever niet maar deze is gewoon te pijnlijk:
wordt eens volwassen el_Matador.
Grote hap uit Oekraïne is volgens mij wel aardig wat waard.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:00 schreef El_Matador het volgende:
Jij denkt dat dat soort geavanceerd wapentuig gratiesj is ofzo?
"seprertitsen" of wat je er ook van maakte.quote:
Je druk maken om dt fouten om 4 uur 's ochtends op zondagquote:Op zondag 20 juli 2014 04:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al de gekste dt-fouten gezien in dit topic. De strijd is allang verloren, vrees ik. Dáár zou Putin eens wat aan moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |