Ik doe aan waarheidsvinding. Niet aannemingen van politieke leiders beoordelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vraag dat aan Obama zou ik zeggen, ik heb geen leiding over welke inlichtingendienst dan ook.
Er is geen reden om jou bewijs te sturen, je doet er simpel weg niet toe, je zou ook niets toevoegen aan de situatie als je wel bewijs had.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik vraag om bewijs. Stuur mij bewijs. Niet aannemingen.
Oorlog is gestart vanwege voortdurende raketbeschietingen door Hamas. Niet door dood van de 3 jongens.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef thesiren.nl het volgende:
Tsunami is een ramp dit is een aanslag. Snap ook niet dat de nederlandse regering dit "neerstorten"en "ramp"blijft noemen iemand heeft dit vli8egtuig getrackt en heeft op de knop launch gedrukt dit is een aanslag.
Toen in Israel 3 tieners werden ontvoerd gingen ze huis aan huis. Nadat de lijken werden gevonden ging iedereen die hamas aanhing of kende eraan. Dat vind ik extreem om om 3 tieners een oorlog te starten maar het is daar natuurlijk wel precisie raketten gooien op mensen die alleen stenen teruggooien of raketten gemaakt van wc rollen.
En wij hebben een homo die verontwaardigd klinkt hoe denk je dat Poetin daarover denkt: acht kan het nog wel twee dagen trainieren geef die gasten daar extra wodka(80 %) en alle russen gaan op transport naar rusland terug.
Het is inderdaad frustrerend.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
ik kan niet slapen. ik vind het ongelooflijk dat we maar lijdzaam moeten toezien dat de lijken 'ergens' heen gaan en niemand aan de zijde van Nederland weet waarheen.
We moeten maar hopen op het beste van het onze grote broer Amerika.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
ik kan niet slapen. ik vind het ongelooflijk dat we maar lijdzaam moeten toezien dat de lijken 'ergens' heen gaan en niemand aan de zijde van Nederland weet waarheen.
Ligt het niet gewoon aan de temperatuur?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
Jij bent niet belangrijk genoeg en niemand geeft een neuk of jij hun gelooft.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik doe aan waarheidsvinding. Niet aannemingen van politieke leiders beoordelen.
Ik denk dat de Russische separtisten meer selfies hebben dan Obama aan satellietfoto's.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vraag dat aan Obama zou ik zeggen, ik heb geen leiding over welke inlichtingendienst dan ook.
sepretistsen hebben toch geen reden om poetin uit de lucht te schietenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef thesiren.nl het volgende:
Gooi dat JSOC dan op poetin zelf niet iemand daaronder. Makkelijker is gewoon het russich presidentieel vliegtuig in alle radar systemen in programeren als nucleur bomber. Shoot no confirmation required.
behoorlijk koud gedoucht en alle ramen tegen elkaar open helpt redelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan de temperatuur?
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er is geen reden om jou bewijs te sturen, je doet er simpel weg niet toe, je zou ook niets toevoegen aan de situatie als je wel bewijs had.
Genoeg bewijs dat jullie op basis van aannemingen gecontroleerd worden. Prachtig.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Jij bent niet belangrijk genoeg en niemand geeft een neuk of jij hun gelooft.
Ik denk dat de US in 1 seconde meer satelietbeelden vastlegt dan jij fotos maakt in een jaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russische separtisten meer selfies hebben dan Obama aan satellietfoto's.
Hier is het nog steeds best benauwdquote:Op zondag 20 juli 2014 03:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
behoorlijk koud gedoucht en alle ramen tegen elkaar open helpt redelijk
Maar natuurlijk, doen andere grote landen dat niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik denk dat de US in 1 seconde meer satelietbeelden vastlegt dan jij fotos maakt in een jaar.
mmm maar jou waarheidsvinding is toch juist afhankelijk van de informatie van de politieke leiders, en wat de pers daarbij publiceerd..quote:Op zondag 20 juli 2014 03:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik doe aan waarheidsvinding. Niet aannemingen van politieke leiders beoordelen.
Doet dat er ook maar toe voor de relevantie van mijn antwoord op jouw opmerking? Ik ga nu ophouden met op jou te reageren want je zit hier alleen maar dom te trollen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, doen andere grote landen dat niet?
Praat voor jezelf. Hoezo zou de Verenigde Staten als enige satellietfoto's hebben en Engeland, China, India of welk land dan ook niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Doet dat er ook maar toe voor de relevantie van mijn antwoord op jouw opmerking? Ik ga nu ophouden met op jou te reageren want je zit hier alleen maar dom te trollen.
Als Obama zegt dat het een feit is dat het vliegtuig is neergehaald met een raket, en dat de raket afgeschoten is uit gebied wat onder controle is van de seperatisten. Ga er dan maar vanuit dat het ook inderdaad een feit is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, doen andere grote landen dat niet?
NOG niet wil prijs geven denk ik persoonlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als Obama zegt dat het een feit is dat het vliegtuig is neergehaald met een raket, en dat de raket afgeschoten is uit gebied wat onder controle is van de seperatisten. Ga er dan maar vanuit dat het ook inderdaad een feit is.
Dat hij vervolgens het bewijs niet wilt vrijgeven zal hij wel een reden voor hebben.
Wat voor reden? Een uniform antwoord formuleren met de betrokken landen?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als Obama zegt dat het een feit is dat het vliegtuig is neergehaald met een raket, en dat de raket afgeschoten is uit gebied wat onder controle is van de seperatisten. Ga er dan maar vanuit dat het ook inderdaad een feit is.
Dat hij vervolgens het bewijs niet wilt vrijgeven zal hij wel een reden voor hebben.
Ja, mee eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
NOG niet wil prijs geven denk ik persoonlijk
Want Obama is een goudeerlijke man zonder enige belangen tegenover Rusland.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Omdat de Amerikanen meer middelen hebben, de gebieden onder constante observatie hebben staan en vrij snel een satelliet over het gebied kunnen hebben die instaat is om raketsporen te zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Praat voor jezelf. Hoezo zou de Verenigde Staten als enige satellietfoto's hebben en Engeland, China, India of welk land dan ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |