Rusland weet toch ook wel dat Amerika dat kan zienquote:Op zondag 20 juli 2014 03:09 schreef remlof het volgende:
Nu op cnn: alle Buk-systemen zijn teruggereden naar Rusland. De VS is er zeker van dat Rusland erachter zit.
Ik denk dat je wel een paar weken moet studeren om een raket af te kunnen schieten op elk willekeurig doel, maar wat heb je daar aan? Je wil wel weten op welk doel. En je schijnt ook wel een paar mensen tegelijkertijd nodig te hebben voor verschillende onderdelen van het systeem.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hoe moeilijk zou het nou echt zijn om überhaupt een raket af te schieten met zo'n BUK?
De experts op TV zeggen dat het heel moeilijk te bedienen is en dat het maanden opleiding kost om het te leren, en dat maar een selecte groep is opgeleid.
Maar betekend dat dat alleen die selecte groep dat apparaat op de juiste manier kan bedienen, en dat voor de rest ook wel iedereen een raket af kan schieten, maar niet op de juiste manier?
Als het een Oekraines transport vliegtuig was geweest, was het onderdeel van de oorlog geweest, maar ze hebben een fout gemaakt en daardoor zijn ze nu de lul.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef RVer het volgende:
[..]
Rusland weet toch ook wel dat Amerika dat kan zien
Beetje vaag dat die rebellen Buk systemen gebruiken terwijl ze met succes vliegtuigen hebben neergeschoten met andere raketten
slaat nergens op. Als zij kunnen bewijzen dat het een surface to air missile was, dan maakt het verder ook weinig uit of het dan een BUK was of een ander typequote:Op zondag 20 juli 2014 03:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat is geen bewijs betreft een BUK-missile. Leer begrijpend lezen downie.
Hebben ze die laatste Antonov (woensdag?) ook niet neergeschoten met een Buk?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef RVer het volgende:
[..]
Beetje vaag dat die rebellen Buk systemen gebruiken terwijl ze met succes vliegtuigen hebben neergeschoten met andere raketten
Mwoah, ik waag dat toch wel te betwijfelen ergens. Je moet wel weten hoe of wat, maar je hoeft geen PHD te zijn wrs. Dat zou ook onlogisch zijn. Zoveel PHD's zijn er nu eenmaal niet. Gewoon een instructeur zal wrs volstaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hoe moeilijk zou het nou echt zijn om überhaupt een raket af te schieten met zo'n BUK?
De experts op TV zeggen dat het heel moeilijk te bedienen is en dat het maanden opleiding kost om het te leren, en dat maar een selecte groep is opgeleid.
Maar betekend dat dat alleen die selecte groep dat apparaat op de juiste manier kan bedienen, en dat voor de rest ook wel iedereen een raket af kan schieten, maar niet op de juiste manier?
twitter:ChrisCuomo twitterde op zondag 20-07-2014 om 02:59:534a local in east #Ukraine. Gunfire in one direction; heavy artillery heard in general direction of crash site. #mh17 reageer retweet
Weet ik niet, heb wel beelden van dat vliegtuig gezienquote:Op zondag 20 juli 2014 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze die laatste Antonov (woensdag?) ook niet neergeschoten met een Buk?
Tja, veel plezier:quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik waag dat toch wel te betwijfelen ergens. Je moet wel weten hoe of wat, maar je hoeft geen PHD te zijn wrs. Dat zou ook onlogisch zijn. Zoveel PHD's zijn er nu eenmaal niet. Gewoon een instructeur zal wrs volstaan.
Het heeft meer te maken met je belachelijke vraag denk ik, als in, je vraagt het onmogelijke.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat is geen bewijs betreft een BUK-missile. Leer begrijpend lezen downie.
Jazeker wel, we hebben bijvoorbeeld nog geen exacte locatie. Jij slaat nergens op en moet direct als een sukkel reageren.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:13 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
slaat nergens op. Als zij kunnen bewijzen dat het een surface to air missile was, dan maakt het verder ook weinig uit of het dan een BUK was of een ander type
Die andere raketten komen niet zo hoog was het verhaal dat ik had gelezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:11 schreef RVer het volgende:
[..]
ik haal het er niet uit?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef videonatic het volgende:
https://twitter.com/fergalkeane47
https://twitter.com/obk ( NL )
Twee twitter accounts van journalisten on the scene. Laten beide duidelijk zien dat er iets niet pluis is met die security die er nu rond banjert.
Als overheden beweren het te weten, op basis van welk bewijs weten ze dit?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met je belachelijke vraag denk ik, als in, je vraagt het onmogelijke.
Daarom, want er werd ook al gezegd dat ze niet de volledige benodigde apparatuur hadden.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik waag dat toch wel te betwijfelen ergens. Je moet wel weten hoe of wat, maar je hoeft geen PHD te zijn wrs. Dat zou ook onlogisch zijn. Zoveel PHD's zijn er nu eenmaal niet. Gewoon een instructeur zal wrs volstaan.
ah je bedoelde *aanslagen*quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja, maar dat was natuurgeweld. Heel erg, maar van een andere orde.
Hun intelligence services, moet jou echt alles voorgekauwd worden? En ik zal Obama e-mailen of hij jou persoonlijk al zijn data wil overhandigenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als overheden beweren het te weten, op basis van welk bewijs weten ze dit?
JSOCquote:Op zondag 20 juli 2014 02:58 schreef Andromache het volgende:
Het is niet omdenkbaar dat er al stiekem commando's binnen zijn om een soort verkenning uit te voeren.
Ja, dat ziet er wrs toch moeilijker uit dan het is hoor. Ik ken dat wel ondertussen na > dan 20 jaar industrie.quote:
Dan nog moet je veel weten van zo'n systeem. Niet iets dat een willekeurige seperatist zo kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Daarom, want er werd ook al gezegd dat ze niet de volledige benodigde apparatuur hadden.
De radarwagen bv die hadden ze niet, dus moesten ze het met een 'normale' radar doen, ze konden wel vliegtuigen herkennen, en op welke hoogte dat ze vlogen, maar welk vliegtuig het was konden ze blijkbaar niet weten.
Satelliet gegevensquote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als overheden beweren het te weten, op basis van welk bewijs weten ze dit?
Nee, dat geloof ik ook zeker niet. Maar misschien kun je wel in 4 dagen leren hoe je gericht een raket moet afvuren zonder al te ingewikkeld te doenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan nog moet je veel weten van zo'n systeem. Niet iets dat een willekeurige seperatist zo kan.
Zodat je het weet, zonder exacte locatie kan je wel weten wat voor raket het was, staat ook gewoon in het artikel dat hij had gelinkt. Elk soort raket heeft een eigen soort spoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jazeker wel, we hebben bijvoorbeeld nog geen exacte locatie. Jij slaat nergens op en moet direct als een sukkel reageren.
Een buk raket heeft wel een eigen radar, die die ergens in de vlucht ook gaat gebruiken. Fijne weet ik er verder niet van, maar het kan een lucky shot zijn geweestquote:Op zondag 20 juli 2014 03:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Daarom, want er werd ook al gezegd dat ze niet de volledige benodigde apparatuur hadden.
De radarwagen bv die hadden ze niet, dus moesten ze het met een 'normale' radar doen, ze konden wel vliegtuigen herkennen, en op welke hoogte dat ze vlogen, maar welk vliegtuig het was konden ze blijkbaar niet weten.
Je kunt Mark Rutte ook mailen op markrutte@wants.dicksinhisan.usquote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hun intelligence services, moet jou echt alles voorgekauwd worden? En ik zal Obama e-mailen of hij jou persoonlijk al zijn data wil overhandigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij schreeuwt altijd heel hard over van alles, maar ik heb 'm nog nooit op specifieke kennis van de luchtvaart kunnen betrappenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is hij toch al vanaf dat hij bij CNN zit? Hij weet het altijd nét niet.
Volgens jou kan ieder land met een intelligence service bewijzen dat het de Russen waren? Geen één rechter die doet aan waarheidsvinding zal tot nu toe zeggen dat het een feit was dat er een BUK-missile gebruikt is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hun intelligence services, moet jou echt alles voorgekauwd worden? En ik zal Obama e-mailen of hij jou persoonlijk al zijn data wil overhandigen
95% van de kijkers slikt het toch wel als zoete koek want tv.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij schreeuwt altijd heel hard over van alles, maar ik heb 'm nog nooit op specifieke kennis van de luchtvaart kunnen betrappen
Het ligt er natuurlijk ook maar aan wat je ermee wilt. Het kost waarschijnlijk veel moeite om een doelwit dat je wilt raken te "locken" en daarna de raket ertoenaartoe te geleiden, maar misschien waren ze al dagen bezig te proberen te locken en te schieten op alles dat ze maar te zien konden krijgen en lukte het nu eindelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er wrs toch moeilijker uit dan het is hoor. Ik ken dat wel ondertussen na > dan 20 jaar industrie.
Wrs gewoon een fuck up idd.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:18 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Man man man, wat ben jij een vervelend ventje. Je moet wel aan het trollen zijn want zo dom is natuurlijk niemand.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Volgens jou kan ieder land met een intelligence service bewijzen dat het de Russen waren? Geen één rechter die doet waarheidsvinding zal tot nu toe zeggen dat het een feit was dat er een BUK-missile gebruikt is.
Juist, dat bedoelde ik denk ik. De raketinstallatie zelf heeft ook een eigen radar.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een buk raket heeft wel een eigen radar, die die ergens in de vlucht ook gaat gebruiken. Fijne weet ik er verder niet van, maar het kan een lucky shot zijn geweest
Stuur bewijs van de sporen, een foto of iets dergelijks?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Zodat je het weet, zonder exacte locatie kan je wel weten wat voor raket het was, staat ook gewoon in het artikel dat hij had gelinkt. Elk soort raket heeft een eigen soort spoor.
Ik vraag om bewijs. Stuur mij bewijs. Niet aannemingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:23 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Man man man, wat ben jij een vervelend ventje. Je moet wel aan het trollen zijn want zo dom is natuurlijk niemand.
Vraag dat aan Obama zou ik zeggen, ik heb geen leiding over welke inlichtingendienst dan ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Stuur bewijs van de sporen, een foto of iets dergelijks?
Ronduit belachelijk is hetquote:Op zondag 20 juli 2014 03:24 schreef Andromache het volgende:
ik kan niet slapen. ik vind het ongelooflijk dat we maar lijdzaam moeten toezien dat de lijken 'ergens' heen gaan en niemand aan de zijde van Nederland weet waarheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |