abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142503474
floxie

op 2:
Americaanse satalietbeelden, waarbij ze zeiden dat ze wel de weg van de rakketten konden waarnemen, wat het was, maar niet waarvandaan ze afgevuurd waren
paar uur later kwam rusland, met hetzelfde verhaal, dat dit op hun sataliet beelden ook bevonden was
Daarna begon het vingerwijzen en speculeren
volgens mij
  zondag 20 juli 2014 @ 03:01:09 #27
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142503483
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 02:59 schreef LelijKnap het volgende:
Over dat alcoholisme trouwens. Is het geen wijze tactiek een paar vrachtwagens Heineken het gebied in te smokkelen en deze te laten overvallen waarna je dezelfde nacht troepen het gebied instuurt?
Er zijn nog wat trucks met bier kwijt in Duitsland,
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_142503485
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
Aan iemand die het over ingrijpen had en mijn antwoord dat je dan het gevaar van Grad raketten hebt:

Die Grad raketten hebben laatst een heel tankbattalion van Oekraine gedecimeerd. Je moet dus een enorm gebied kunnen controleren, wil je daar enigszins veilig zijn. Dat gaat je niet lukken met een paar honderd troepen. Als je daar duizenden troepen naartoe gaat brengen, heb je WW3, dat pikt Rusland nooit.
Dus zal het westen een paar duizend militairen sturen op verkenning _O- Want dit kunnen we niet pikken, iets met een singaal afgeven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_142503486
Dit is voor mij (geb. jaar 1989) na WTC-aanslagen de meest heftige gebeurtenis in mijn leven tot nu toe.
pi_142503487
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 02:58 schreef Fapsalon het volgende:
te laat voor koffie gek

[..]

[..]

http://www.space.com/2657(...)es-missile-mh17.html
ik weet ff niet meer wie met deze bron kwam, maar hier kan je toch duidelijk lezen dat er overtuigend bewijs aanwezig moet zijn bij de Amerikanen
Ik heb nog alstublieft gezegd... :'(

quote:
1. Is er al goed vast te stellen bewijs dat het om een BUK-missile ging? Alstublieft geen persberichten waarin politieke leiders denken dat het om een BUK-missile.
pi_142503489
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:01 schreef Andromache het volgende:
Er zijn nog wat trucks met bier kwijt in Duitsland,
Plan is al in beweging dus ^O^
pi_142503499
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 02:58 schreef Fapsalon het volgende:
te laat voor koffie gek

[..]

[..]

http://www.space.com/2657(...)es-missile-mh17.html
ik weet ff niet meer wie met deze bron kwam, maar hier kan je toch duidelijk lezen dat er overtuigend bewijs aanwezig moet zijn bij de Amerikanen
Ik, en dat bewijs komt er ook wel
pi_142503500
Waar ik een beetje mee in mijn maag zit, was dat er op CNN op een gegeven moment beeld was van onderdelen van een raket en dat leek mij geen raket te zijn die uit een BUK systeem komt.

zondag 20 juli 2014 @ 03:02:22 #34
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_142503501
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
Aan iemand die het over ingrijpen had en mijn antwoord dat je dan het gevaar van Grad raketten hebt:

Die Grad raketten hebben laatst een heel tankbattalion van Oekraine gedecimeerd. Je moet dus een enorm gebied kunnen controleren, wil je daar enigszins veilig zijn. Dat gaat je niet lukken met een paar honderd troepen. Als je daar duizenden troepen naartoe gaat brengen, heb je WW3, dat pikt Rusland nooit.
Maar goed met behulp van de Amerikanen zou je toch met tactical strikes die dingen moeten kunnen uitschakelen. Ik weet niet hoe goed het leger van de Oekraïne is, maar ze zullen niet de capaciteiten hebben die Amerika heeft met zijn satellieten.
pi_142503502
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit is voor mij (geb. jaar 1989) na WTC-aanslagen de meest heftige gebeurtenis in mijn leven tot nu toe.
Dan heb je een makkelijk leven gehad
pi_142503505
Die gasten daar pissen boven de 5 % alcohol ik denk dat je met 80% doorgestookte wodka moet komen om ze onder zeil te krijgen.
pi_142503509
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 02:39 schreef quirina het volgende:
Weet je?
Wij weten geen moer.
En de waarheid komen we nooit te weten ook.
Want wij zijn simpel klootjesvolk en wij tellen niet.
Elke keer is er een ander verhaal, worden feiten verdraaid en dan ligt t aan de Russen en dan weer aan de Oekraïne terwijl Oekraïne zelf bij Rusland wilde horen maar nou is dat ook niet waar.
En net hoorde ik dat Oekraïne expres t vliegtuig heeft neergehaald om de Russen de schuld te geven etc etc..
Ben moe (en lam).

:{w
komt goed sgatje
If not now, then when.
pi_142503512
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef Recce het volgende:
Waar ik een beetje mee in mijn maag zit, was dat er op CNN op een gegeven moment beeld was van onderdelen van een raket en dat leek mij geen raket te zijn die uit een BUK systeem komt.

[ afbeelding ]
Is het wel zeker dat het van een raket is en geen onderdeel van het vliegtuig?
  zondag 20 juli 2014 @ 03:03:54 #39
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_142503516
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:01 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Ik heb nog alstublieft gezegd... :'(

[..]

aangezien je te lui bent om het artikel te lezen zal ik het belangrijke stuk even aanhalen. je vraagt tenslotte zelf naar bewijs

"It is a very, very precise system that has constant coverage, especially over Russia and Ukraine," said Riki Ellison, founder of the Missile Defense Advocacy Alliance.
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_142503518
quote:

[ afbeelding ]
Was geloof ik in één van de eerste topics al ontkracht.
If not now, then when.
pi_142503519
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:03 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Is het wel zeker dat het van een raket is en geen onderdeel van het vliegtuig?
Dat laatste zou kunnen, maar als je het vergelijkt met foto's van raketten, dan komen er wel erg veel dingen overeen.
pi_142503520
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Dan heb je een makkelijk leven gehad
Ik bedoel op het wereldtoneel.
pi_142503546
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:03 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

aangezien je te lui bent om het artikel te lezen zal ik het belangrijke stuk even aanhalen. je vraagt tenslotte zelf naar bewijs

"It is a very, very precise system that has constant coverage, especially over Russia and Ukraine," said Riki Ellison, founder of the Missile Defense Advocacy Alliance.
Zeker wel. Dat is geen bewijs betreft een BUK-missile. Leer begrijpend lezen downie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 03:11:17 ]
  zondag 20 juli 2014 @ 03:07:04 #44
430467 Fapsalon
kloon van Mapima
pi_142503555
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:02 schreef thesiren.nl het volgende:
Die gasten daar pissen boven de 5 % alcohol ik denk dat je met 80% doorgestookte wodka moet komen om ze onder zeil te krijgen.
_O_ _O-
het weeshuis staat in de brand, weg wezen
pi_142503558
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:03 schreef Fapsalon het volgende:

[..]

pi_142503560
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Ik bedoel op het wereldtoneel.
tsunami ramp vergeten?
  zondag 20 juli 2014 @ 03:09:34 #47
104871 remlof
Europees federalist
pi_142503577
Nu op cnn: alle Buk-systemen zijn teruggereden naar Rusland. De VS is er zeker van dat Rusland erachter zit.
pi_142503592
Hoe moeilijk zou het nou echt zijn om überhaupt een raket af te schieten met zo'n BUK?
De experts op TV zeggen dat het heel moeilijk te bedienen is en dat het maanden opleiding kost om het te leren, en dat maar een selecte groep is opgeleid.
Maar betekend dat dat alleen die selecte groep dat apparaat op de juiste manier kan bedienen, en dat voor de rest ook wel iedereen een raket af kan schieten, maar niet op de juiste manier?
pi_142503600
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:09 schreef remlof het volgende:
Nu op cnn: alle Buk-systemen zijn teruggereden naar Rusland. De VS is er zeker van dat Rusland erachter zit.
10 min na de ramp wist de VS al zeker dat het de Russan waren

Based on what '' weet '' je dat
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_142503601
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 03:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hoe moeilijk zou het nou echt zijn om überhaupt een raket af te schieten met zo'n BUK?
De experts op TV zeggen dat het heel moeilijk te bedienen is en dat het maanden opleiding kost om het te leren, en dat maar een selecte groep is opgeleid.
Maar betekend dat dat alleen die selecte groep dat apparaat op de juiste manier kan bedienen, en dat voor de rest ook wel iedereen een raket af kan schieten, maar niet op de juiste manier?
dan zou het een lucky shot ( oeps foutje) zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')