abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142429664
quote:
154 Nederlanders omgekomen bij vliegramp in Oekrane
Een Maleisisch vliegtuig dat van Schiphol was vertrokken met 154 Nederlanders aan boord, is donderdag neergestort op Oekraens grondgebied. Alle passagiers zijn omgekomen. Het toestel is neergeschoten.

Het toestel van Malaysia Airlines, een Boeing 777 met zeker 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord, was onderweg naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur.

Het toestel is neergeschoten, stelt de Amerikaanse vicepresident Joe Biden volgens Reuters. "Het was geen ongeluk, het is uit de lucht geschoten." Ook de Maleisische premier Najib Razak zegt dat.

Amerikaanse inlichtingendiensten bevestigden eerder dat het vliegtuig boven Oekrane met een luchtdoelraket is beschoten, meldt Wall Street Journal. De afkomst van de raket is onbekend.

De Oekraense regering meldde kort na de ramp al dat het toestel is neergeschoten door de pro-Russische separatisten in het oosten van het land, maar de rebellen ontkennen dat. Het vliegtuig kwam niet ver van de Oost-Oekraense stad Donetsk neer, vijftig kilometer van de grens met Rusland. In die regio wordt de afgelopen weken dagelijks gevochten tussen het Oekraense leger en pro-Russische separatisten.

Noodnummers

De vlucht werd uitgevoerd door Malaysia Airlines en KLM, met vluchtnummers respectievelijk MH17 en KL4103. KLM kan tegenover NU.nl niets bevestigen. Schiphol vangt familieleden van de omgekomen passagiers op.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft een noodnummer geopend voor nabestaanden: 0703487770. Ook Malaysia Airlines heeft een informatienummer geopend voor familieleden van slachtoffers: 00 6037 8841234.

Rutte

Volgens premier Mark Rutte gaat het "mogelijk om een van de allerergste luchtrampen uit de Nederlandse geschiedenis".

Hij keerde donderdag onmiddellijk terug van zijn vakantie en landde rond 21.45 uur op Schiphol. Daarna sprak hij de pers toe: "Deze zomerse dag eindigt in alle opzichten gitzwart. Het dramatische nieuws van vandaag is nauwelijks te bevatten. Ik ben geschokt, ik ben er echt kapot van. Heel Nederland is in diepe rouw. Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden."

Rutte stelt dat het nu belangrijk is dat er duidelijkheid komt over de oorzaak. De premier gaat naar het crisiscentrum in Den Haag.

Reisorganisaties

Meerdere reisorganisaties hebben bevestigd dat er Nederlanders aan boord waren. Zo hadden 22 passagiers geboekt via D-Reizen. Ook via ANWB Reizen zouden vijftien of zestien personen aan boord zijn gestapt. Het gaat om mensen die geboekt hebben bij Fox Reizen en SNP, dat valt onder ANWB Reizen.

Touroperator WTC.nl gaat uit van tussen de twintig en dertig "Nederlands-sprekenden" die via de site een plaats in het vliegtuig hebben geboekt. Ook reiswebsite ATP.nl stelt dat er vier Nederlanders tickets hadden geboekt voor de vlucht.

Minister Ivo Opstelten (Justitie) verklaarde rond 20.15 uur dat er "veel Nederlanders" onder de slachtoffers zijn. Als alle getallen die de touroperators en ticketservices hebben opgegeven kloppen, zou het gaan om tientallen Nederlanders.

Lichamen

De eerste lichamen van de slachtoffers van de vliegtuigcrash in Oekrane zijn geborgen. Een woordvoerder van het Oekraense ministerie van Rampenbestrijding stelt dat zeker honderd lichamen op de rampplek zijn gezien. Lichaamsdelen liggen tot op 15 kilometer van de rampplek.

Het toestel lijkt al voor de crash in tween te zijn gebroken. De brokstukken zijn verspreid over een groot gebied.

Pro-Russische separatisten maakten rond 20.30 uur (Nederlandse tijd) bekend dat ze de zwarte doos tussen de wrakstukken hebben gevonden. Eerder verklaarden ze de zwarte doos over te zullen dragen aan Moskou.

Malaysia Airlines erkent dat het het contact met vlucht MH17 rond 15.15 uur (Nederlandse tijd) is verbroken.

Telefoongesprek

Separatisten zouden vlak na het ongeluk hebben gebeld met een inlichtingenmedewerker uit Rusland. Uit een transcript van het gesprek blijkt dat de separatisten per abuis het vliegtuig hebben neergeschoten. "Het is 100 procent zeker een passagiersvliegtuig", zei een van de separatisten geschrokken.

Als het echt een gesprek was tussen de separatisten en Rusland, dan is duidelijk dat de separatisten het vliegtuig hadden aangezien voor een militair toestel. Op het moment dat de Rus Geranin naar aangetroffen wapens vraagt, reageert Bezler met: "Die zijn er niet. Er zijn civiele items, medische spullen, handdoeken, toiletpapier.
quote:
Mogelijk verkeerd toestel geraakt"

Een militaire leider van de separatisten heeft in een tweet met trots verklaard dat de separatisten een Oekraens legervliegtuig uit de lucht hebben geschoten rond de plaats waar de Boeing is gecrasht. NOS-correspondent David-Jan Godfroid meldt dat.

Het bericht werd rond het tijdstip dat het Maleisische vliegtuig van de radar verdween getwitterd.
ReutersWorld twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:53:11 #BREAKING: Putin says airplane disaster would not have happened if Kiev had not renewed military operation against rebels in east Ukraine reageer retweet
quote:
Londen wil spoedzitting V-raad om vliegtuigcrash

De Britse regering heeft een spoedzitting aangevraagd bij de Veiligheidsraad bij de Verenigde Naties over de vliegtuigcrash in Oekrane. Dat meldden Amerikaanse media.
Inmiddels is bekend dat de veiligheidsraad vrijdagavond in spoed bijeen zal komen
Slachtoffers
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
France 4 (onbevestigd)
Germany 4
Indonesia 12
Malaysia 45
Netherlands 154
Philippines 3
United Kingdom 9
United States 23 (onbevestigd)
Unknown 23
Total 298

Slachtofferlijst

Gegevens van FlightRadar24
Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.

Video Persconferentie 17 juli 22.30 uur
NOS Video Persco: Zeker 154 Nederlanders aan boord neergestort vliegtuig

Live Video / blogs
Liveblog NOS: http://nos.nl/liveblog/67(...)dam-neergestort.html
Liveblog NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Liveblog Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)-neergeschoten.dhtml
Liveblog Huffington post: http://www.huffingtonpost(...)595516.html#liveblog
Livestream RU: http://lifenews.ru/watch-live
Ukrainewatwar Blog: http://ukraineatwar.blogs(...)-malaysian-mh17.html

Video's

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Dit is wat we nu weten over vlucht MH17:

• Iets na vijf uur kwamen de eerste berichten naar buiten over een neergestort passagierstoestel op de grens met Oekrane en Rusland.
• Malaysia Airlines heeft om 17.36 bevestigd dat het contact met het toestel is verloren om 14:15 uur.
• Het gaat om vlucht MH17, een Boeing 777-300 die om 12.30 vertrok vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur.
• In totaal waren er 283 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord. Eerder werden 280 passagiers gemeld, later bleek dat er nog drie kleine kinderen waren die geen eigen stoel hadden, maar op schoot werden vervoerd. Er zijn geen overlevenden.
• Onder de passagiers bevinden zich 154 Nederlanders, 27 Australirs, 28 Maleisirs, twaalf Indonesirs, negen Britten, vier Duitsers, vier Belgen, drie Filipijnen en een Canadees. Van de overige passagiers is de nationaliteit nog niet bekend.
• Rond kwart voor elf liet de Amerikaanse vice-president Biden weten dat het ernaar uitziet dat het toestel uit de lucht is geschoten.
• Het is nog niet bekend wie dat zou hebben gedaan. Oekrane en de pro-Russische separatisten wijzen naar elkaar.
• Premier Rutte is vanuit Brussel naar Nederland gevlogen "om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen."
• Koning Willem-Alexander: "Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws."
• Vliegtuigmaatschappijen mijden inmiddels het Oost-Oekraense luchtruim.
• Volgens de Europese luchtverkeersleiding EUROCONTROL mocht het vliegtuig gewoon vliegen waar het vloog.
• De VN-Veiligheidsraad komt vandaag om 20.00 uur Nederlandse tijd bijeen om te praten over Oekrane.
• Vanwege de vliegramp hangen in Nederland morgen alle vlaggen op overheidsgebouwen halfstok.
• De piloten van vlucht MH17 hebben geen noodsignaal afgegeven voordat het vliegtuig neerstortte, liet de Maleisische premier Najib Razak weten tijdens een persconferentie.
• De internationale gemeenschap heeft opgeroepen tot een onafhankelijk, internationaal en transparant onderzoek naar de toedracht van de ramp. Er zijn zorgen dat mogelijk bewijsmateriaal nu al wordt verwijderd door separatisten.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/

[ Bericht 4% gewijzigd door El_Matador op 18-07-2014 06:51:42 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:03:17 #2
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429665
wat ben ik toch aardig he
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:03:34 #4
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:02 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

why doe you life in chigoago
Omdat m'n bed daar staat 8-)
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_142429668
quote:
Donder jij eens lekker op met je onzin anders. Dank.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:04:28 #6
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429669
Ik kan nog steeds niet bedenken wat vor consequenties hieraan zouden kunnen gaan zitten. Als ze er al komen...
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:04:29 #7
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429670
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Omdat m'n bed daar staat 8-)
Goeie!
pi_142429671
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:03 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Donder jij lekker op!
pi_142429672
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan nog steeds niet bedenken wat vor consequenties hieraan zouden kunnen gaan zitten. Als ze er al komen...
Sowieso valt daar weinig over te zeggen zolang niet duidelijk is wie er verantwoordelijk is.
pi_142429673
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:04 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Donder jij lekker op!
Nee.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:05:58 #11
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:05 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Sowieso valt daar weinig over te zeggen zolang niet duidelijk is wie er verantwoordelijk is.
Kan het berhaupt nog iemand anders zijn dan de Russen?
Live from Chicago
pi_142429675
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weinig vrees ik..

Heleboel boze wijzende vingers zal er komen...

Meer zal er niet van komen. Althans niet van Nederland..
pi_142429676
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:03 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Dont feed the trolls.
#TeamMiley
pi_142429677
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Denk dat het waarschijnlijker is dat het de rebellen zijn. Zo dom is zelfs Rusland niet.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:06:59 #15
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429678
En vanaf nu doen we weer normaal, jongens.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:07:15 #16
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429679
#wannabemod
pi_142429681
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:04 schreef BoefB2 het volgende:

[..]

Donder jij lekker op!
Exact 17 jaar na de eerste vlucht is bijzonder, dat andere cijferfetisjisme slaat echt nergens op.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:07:32 #18
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429683
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:06 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Denk dat het waarschijnlijker is dat het de rebellen zijn. Zo dom is zelfs Rusland niet.
Ja okay, dat snap ik, maar het zijn toch Russisch geaffilieerde rebellen?
Live from Chicago
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:07:50 #19
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_142429684
Jongens heb je bij de scouting. :{w
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_142429685
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:06 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dont feed the trolls.
Je hebt gelijk. Maar blijft lastig soms. Helemaal als ze uit BNW/ONZ zijn ontsnapt.
pi_142429686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:06 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

weinig vrees ik..

Heleboel boze vingers zal er komen...

Meer zal er niet van komen. Althans niet van Nederland..
Rutte is gewoon niet van de badassery zoals Putin en Obama.

Man, ik zie Beatrix nog eerder een leger leiden dan Rutte :')
#TeamMiley
pi_142429691
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:02 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Niks doen is toch ook geen optie of vind jij van wel?
Wat zou je moeten doen? Oekrane helpen met hun militaire acties?
pi_142429692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar officieel is er geen connectie. Dus dan zou het blijven bij het steunen van Oekraine door de EU/VN/NAVO eventueel. Niemand zit te wachten op oorlog met Rusland.
pi_142429694
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ze willen bij Rusland horen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:10:23 #25
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429695
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:09 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar officieel is er geen connectie. Dus dan zou het blijven bij het steunen van Oekraine door de EU/VN/NAVO eventueel. Niemand zit te wachten op oorlog met Rusland.
Oorlog met Rusland is onreel zelfs als Putin himself stond te dansen op de brokstukken.
Live from Chicago
pi_142429696
quote:

[..]

"nog"?

Jij wordt verteerd door de VSAmerikaanse media? :o

Oekraiense separatisten werd vermoed toch?

pi_142429697
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Denk dat je dat als EU wel zou moeten overwegen. De grens moet ergens getrokken worden. Of er dan direct EU militairen mee zouden moeten vechten betwijfel ik dan wel weer.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:11:24 #28
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429699
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"nog"?

Jij wordt verteerd door de VSAmerikaanse media? :o

Oekraiense separatisten werd vermoed toch?
Ik heb inderdaad de hele dag USA nieuws gekeken :@ maar ik bedoelde de rebellen die bij de Russen (willen) horen.
Live from Chicago
pi_142429701
Hopelijk heeft Putin zoiets van "lollll die mensen ken ik niet jk is grapje toch, doe met ze wat je wil kthnxbye". Dan is het anti rebellen en niet anti rusland
#TeamMiley
pi_142429702
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:10 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Denk dat je dat als EU wel zou moeten overwegen. De grens moet ergens getrokken worden. Of er dan direct EU militairen mee zouden moeten vechten betwijfel ik dan wel weer.
We sturen paar adviseurs. :')
pi_142429704
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Oorlog met Rusland is onreel zelfs als Putin himself stond te dansen op de brokstukken.
Ik hoop het. Maar het is natuurlijk in dat geval misschien wel de bekende druppel. Het gaat de laatste jaren al steeds slechter tussen het westen en Rusland.
pi_142429706
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad de hele dag USA nieuws gekeken :@ maar ik bedoelde de rebellen die bij de Russen (willen) horen.
Ik herken het, ik ook de hele middag/avond.

Volgens mij is het niet zo simpel daar in het oosten van de Oekraine.

pi_142429707
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

We sturen paar adviseurs. :')
Ongetwijfeld. Ik beweer ook niet dat ik de waarheid spreek. Het is slechts mijn mening.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:12:53 #34
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429708
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar het is natuurlijk in dat geval misschien wel de bekende druppel. Het gaat de laatste jaren al steeds slechter tussen het westen en Rusland.
FIFA houdt het wel tegen, die willen niet dat het WK 2018 gevaar loopt :')
Live from Chicago
pi_142429709
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

FIFA houdt het wel tegen, die willen niet dat het WK 2018 gevaar loopt :')
Ach 2022 willen ze ook al terug draaien, als ze toch bezig zijn. :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:13:44 #36
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429711
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik herken het, ik ook de hele middag/avond.

Volgens mij is het niet zo simpel daar in het oosten van de Oekraine.
Ja ik weet daar ook eigenlijk te weinig over en moet gewoon mijn mond houden wat dat betreft, maar het voelt zo goed om mijn frustratie af te reageren op Vladimir.
Live from Chicago
pi_142429712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Het was wel erg internationaal gezelschap in dat vliegtuig, er zijn veel landen boos nu.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:14:17 #38
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_142429714
quote:

[..]

Tjetjeense moslims die een bomaanslag hebben gepleegd. Was mijn theorietje voor ik al die technische dingen over raketten hier las.

Want het verhaal gaat dat een heleboel van die pro-Russische "separatisten" eigenlijk helemaal niet uit Oekrane komen, maar wel uit buurland Tjetjeni. (Russische militairen dus, maar dat mocht natuurlijk niet al te duidelijk zijn, vandaar dat ze zonder insignes rondliepen).

Dat zou me dus als moslim in Tjetjeni het ideale moment lijken om een aanslag te plegen, zodat de boel escaleert en Rusland nog mr militairen naar die regio stuurt. Dan kunnen de separatisten in Tjetjeni misschien wel hun slag slaan, omdat alle Russen weg zijn. Oorlog op twee fronten, daar zit niemand op te wachten.

Bovendien is er in Russische media al gesuggereerd (ongetwijfeld een propaganda-verhaal, maar soit) dat de aanval in feite bedoeld was voor het regeringsvliegtuig van Poetin, dat daar een uur later voorbijkwam (Poetin kwam terug van de BRICS-top). De Russen zouden wel een interessante twist aan dat verhaal kunnen geven...

Maar mijn aluminiumfolie is nu op, ik moet een nieuw hoedje gaan maken. :P
pi_142429715
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ja ik weet daar ook eigenlijk te weinig over en moet gewoon mijn mond houden wat dat betreft, maar het voelt zo goed om mijn frustratie af te reageren op Vladimir.
Wat heb jij zo tegen Poetin? Ik vind hem redelijk baas,de perfecte man voor Rusland.

pi_142429716
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Bv ja? Haal een paar % uit de pensioenpot en Oekraine heeft zo gewonnen.
Of die verkochte tanks zijn nog niet geleverd toch?
pi_142429721
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bv ja? Haal een paar % uit de pensioenpot en Oekraine heeft zo gewonnen.
Of die verkochte tanks zijn nog niet geleverd toch?
Ik heb geen idee? De meeste F16's doen het niet. -O-
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:16:32 #42
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429722
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat heb jij zo tegen Poetin? Ik vind hem redelijk baas,de perfecte man voor Rusland.
lul-de-behanger, homo hater, verkeerde prioriteiten, rot kop, en nu dit :N

Vond hem eerst ook wel soort van stoer, maar nee niet meer. De Peter Pippeling van de wereldleiders, als je het mij vraagt.
Live from Chicago
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:16:40 #43
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_142429723
Mocht het feitelijk bewezen worden dat de Russiche sepetaristen (per ongeluk) dat vliegtuig neergeschoten hebben, dan zullen het nog steeds niet toegeven.

En Rusland zal zoiezo naar de Oekraine blijven wijzen voor de schuldige.

Bijna 300 mensen dood en dit gaat uitmondden in een politiek spelletje.

Vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als het vliegtuig vol Amerikanen had gezeten...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_142429724
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Maar mijn aluminiumfolie is nu op, ik moet een nieuw hoedje gaan maken. :P
Je moet dan ook die sterke BBQ aluminiumfolie nemen van Jumbo..

Gegarandeerd ;)
pi_142429725
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef DarkAccountant het volgende:

die pro-Russische "separatisten" eigenlijk helemaal niet uit Oekrane komen, maar wel uit buurland Tjetjeni.
Ik zou je topografische kennis wat oppoetsen...

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:17:20 #46
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429727
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef breaky het volgende:
Mocht het feitelijk bewezen worden dat de Russiche sepetaristen (per ongeluk) dat vliegtuig neergeschoten hebben, dan zullen het nog steeds niet toegeven.

Vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als het vliegtuig vol Amerikanen had gezeten...
De Amerikanen maken het nu al helemaal over henzelf :')
Live from Chicago
pi_142429729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef breaky het volgende:

Stuk of 20 toch?
pi_142429730
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

lul-de-behanger, homo hater, verkeerde prioriteiten, rot kop, en nu dit :N

Vond hem eerst ook wel soort van stoer, maar nee niet meer. De Peter Pippeling van de wereldleiders, als je het mij vraagt.
Homohater? Welnee, hij spreekt uit naam van Rusland, daar wordt nu eenmaal anders gedacht over homoseksualiteit dan in Europa. Trouwens, de VS kent ook nogal wat homohaters....

Wie is Peter Pippeling?

Rotkop is persoonlijke smaak.

Van de wereldleiders zijn Hollande, Santos en Obama voor mij vele malen erger.

pi_142429731
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

De Amerikanen maken het nu al helemaal over henzelf :')
Echt? Hoe?
#TeamMiley
pi_142429732
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is inderdaad nog wel stuk verder vliegen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:20:33 #51
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_142429733
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:18 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Stuk of 20 toch?
Is dat al bewezen? Ik zie het nog niet op CNN staan...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:21:14 #52
380998 DarkAccountant
pi_142429735
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk buurland van Rusland (en uiteraard al hele lange tijd geplaagd door militaire conflicten).
pi_142429736
Aan boord van dit vliegtuig waren 108 eminente AIDS onderzoekers, onderweg naar een congres in Australie. Onder hen het hoofd van de afdeling Global Health van het AMC. Geen leven is meer waard dan een ander, maar met dit tragische ongeluk gaat enorm veel kennis verloren.
Jesus saves but death prevails.
pi_142429737
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:20 schreef breaky het volgende:

[..]

Is dat al bewezen? Ik zie het nog niet op CNN staan...
http://www.ibtimes.com/mh(...)-reports-say-1631672
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:21:23 #55
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429738
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:19 schreef arachide. het volgende:

[..]

Echt? Hoe?
Focus op de mogelijke (onbevestigde) Amerikanen die er in zaten (okay begrijpelijk), at Obama zegt, gezegd heeft, zou moeten zeggen, gezegd zou moeten hebben, en alles daar tussen in, dat Amerika in moet grijpen, leger naar de krim, dit dat zus zo... Obama.
Live from Chicago
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:21:46 #56
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429740
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Homohater? Welnee, hij spreekt uit naam van Rusland, daar wordt nu eenmaal anders gedacht over homoseksualiteit dan in Europa. Trouwens, de VS kent ook nogal wat homohaters....

Wie is Peter Pippeling?

Rotkop is persoonlijke smaak.

Van de wereldleiders zijn Hollande, Santos en Obama voor mij vele malen erger.
Gun mij nou mijn anti-poetin-party
Live from Chicago
pi_142429742
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Gun mij nou mijn anti-poetin-party
Ik zou die negert in het Witte Huis es aanspreken op zijn wangedrag.

pi_142429746
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Shivo het volgende:
Aan boord van dit vliegtuig waren 108 eminente AIDS onderzoekers, onderweg naar een congres in Australie. Onder hen het hoofd van de afdeling Global Health van het AMC. Geen leven is meer waard dan een ander, maar met dit tragische ongeluk gaat enorm veel kennis verloren.
Dat gaat nog wel een rol spelen in dit verhaal.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:24:23 #59
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429747
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou die negert in het Witte Huis es aanspreken op zijn wangedrag.
Hee hee ik ben fan van Barack. Ik heb mijn ticket naar n van zijn speeches ingelijst op mijn slaapkamer staan O+
Live from Chicago
pi_142429748
quote:
In before conspiracy over dat aids een creatie is van de NWO om de bevolking te decimeren en die onderzoekers te dicht bij het genezen van de ziekte waren en dus een gevaar voor het project.
pi_142429750
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Hee hee ik ben fan van Barack. Ik heb mijn ticket naar n van zijn speeches ingelijst op mijn slaapkamer staan O+
Dit meen je? _O-

Al hoop en denk ik dat je trollt. :*

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:27:20 #62
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429752
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit meen je? _O-

Al hoop en denk ik dat je trollt. :*
Hier hebben we het ook al eerder over gehad :P Maar nee, ben cht Team Obama.
Live from Chicago
pi_142429753
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

In before conspiracy over dat aids een creatie is van de NWO om de bevolking te decimeren en die onderzoekers te dicht bij het genezen van de ziekte waren en dus een gevaar voor het project.
Meer een zeer pijnlijke foutje en nu breekt de grootste oorlog uit op propaganda gebied en wij weten er niets van.
pi_142429759
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Hier hebben we het ook al eerder over gehad :P Maar nee, ben cht Team Obama.
Je bent al de tweede die ik tegenkom vandaag. Een of andere Brit met 2,5 tand in zijn mond die "fan was van Hugo Chavez", Miss Escobar liep snel weg met rollende ogen. Ik vroeg; "ben je wel es in Venezuela geweest? Nee. " :') :')

Die oorlogsmisdadiger Obama steunen en Poetin haten vind ik nogal.... selectief, zeg maar.

pi_142429760
Kunnen we niet dat separatisten staatje erkennen en vervolgens een oorlogsverklaring er heen sturen ? Nog iets van 50 f16's in Nederland kunnen ze vast wel wat wapendepots en dergelijke met de grond gelijk maken, iets met oog om oog. Toon je tenminste ballen, dit kan je toch niet als Nederland over je kant laten gaan, van ja jongens foutje kan gebeuren.
pi_142429761
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we niet dat separatisten staatje erkennen en vervolgens een oorlogsverklaring er heen sturen ? Nog iets van 50 f16's in Nederland kunnen ze vast wel wat wapendepots en dergelijke met de grond gelijk maken, iets met oog om oog. Toon je tenminste ballen, dit kan je toch niet als Nederland over je kant laten gaan, van ja jongens foutje kan gebeuren.
:') :')
pi_142429762
quote:
Zullen we nou niet eens verstandiger zijn en eerst eens duidelijkheid krijgen wie verantwoordelijk is?

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:36:56 #68
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429766
Ik ga maar eens naar bed. Benieuwd at er bekend is als ik wakker wordt.
Live from Chicago
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:37:21 #69
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429767
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo vroeg slapen?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:37:52 #70
380998 DarkAccountant
pi_142429769
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent al de tweede die ik tegenkom vandaag. Een of andere Brit met 2,5 tand in zijn mond die "fan was van Hugo Chavez", Miss Escobar liep snel weg met rollende ogen. Ik vroeg; "ben je wel es in Venezuela geweest? Nee. " :') :')

Die oorlogsmisdadiger Obama steunen en Poetin haten vind ik nogal.... selectief, zeg maar.
Nou ja, Obama heeft in ieder geval troepen teruggetrokken uit Irak (nog niet allemaal geloof ik, maar goed, de intentie is daar), en je ziet wat er nu gebeurt eens de Amerikanen weg zijn: half het land is in handen van de ISIS.

Afghanistan is wel wat complexer.

Maar goed, het zijn twee erfenissen van zijn illustere voorganger Bush jr., die op dit moment nog steeds een score van 100 probeert te halen op zijn IQ-test.
pi_142429770
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bewaar die thee voor morgenochtend dan.

Buenas noches.

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:39:38 #72
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_142429772
Poepen

Hihi poepen *;
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:39:54 #73
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142429773
quote:
Ongelofelijk.
Briljante mensen neergehaald door neanderthalers. (wie het ook ware)
En zo gaat de wereld naar de klote....de idioten nemen het langzamerhand over...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:40:32 #74
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429774
Zou het kunnen zijn dat ik morgen wakker word terwijl het land in rep en roer is?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:41:17 #75
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_142429777
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bewaar die thee voor morgenochtend dan.

Buenas noches.
:@
Live from Chicago
pi_142429778
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:39 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ongelofelijk.
Briljante mensen neergehaald door neanderthalers. (wie het ook ware)
En zo gaat de wereld naar de klote....de idioten nemen het langzamerhand over...
De kans bestaat dat er inderdaad veel belangrijke wetenschappers zijn omgekomen.
pi_142429781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:37 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Nou ja, Obama heeft in ieder geval troepen teruggetrokken uit Irak (nog niet allemaal geloof ik, maar goed, de intentie is daar), en je ziet wat er nu gebeurt eens de Amerikanen weg zijn: half het land is in handen van de ISIS.

Afghanistan is wel wat complexer.

Maar goed, het zijn twee erfenissen van zijn illustere voorganger Bush jr., die op dit moment nog steeds een score van 100 probeert te halen op zijn IQ-test.
Ik blijf me erover verbazen dat er echt nog steeds mensen zijn die Obama beter achten dan George W. God.

Obama is nog erger; een sexy rockster die moordt tegenover een infantiele aap.

pi_142429785
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik blijf me erover verbazen dat er echt nog steeds mensen zijn die Obama beter achten dan George W. God.

Je hebt een raar gekleurde bril.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:43:31 #79
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429786
quote:

[..]

nee Bush was echt het dieptepunt
pi_142429791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:43 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Off topic. :{w
pi_142429792
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je hebt een raar gekleurde bril.
Nou juist niet, half Nederland heeft dat.

Denken dat Obama geen marionet is van dezelfde krachten achter het beleid van de Bushjes. :')
Luister hete Hillary anders nog even, als ze het over de CFR heeft. :*

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:44:57 #82
380998 DarkAccountant
pi_142429794
quote:

[..]

Obama is nog erger; een sexy rockster die moordt tegenover een infantiele aap die moordt.
Even voor de duidelijkheid aangepast.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:45:21 #83
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429795
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Off topic. :{w
Nee jouw post is lekker on topic..
pi_142429796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:43 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

De media doen hun werk "uitstekend" zie ik.

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:46:17 #85
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142429798
quote:
Nee. We moeten gewoon Moskou bombarderen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:46:42 #86
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429799
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De media doen hun werk "uitstekend" zie ik.
:?
pi_142429800
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

pi_142429802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:46 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

:?
George W. Bush werd door de media als een domme aap neergezet, wat ie natuurlijk ook gewoon was. Bij Obama werd -met name in Europa waar de Democrats als "goed" en de Republicans als "achterlijk" worden neergezet- een heel sexy campagne opgezet.

Dat beiden gewoon marionetten zijn van de grootindustrielen die de werkelijke touwtjes in handen hebben, maakt niet uit, de toon is gezet, de muziek maakt niet uit.

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:50:09 #89
77130 star_gazer
pi_142429805
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:48 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Wat nou. We vegen gewoon heel Rusland van de kaart.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142429806
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zullen we nou niet eens verstandiger zijn en eerst eens duidelijkheid krijgen wie verantwoordelijk is?
Ja prima allemaal maar mijn punt is zodra er duidelijkheid is niet heel hard foei roepen wat mij betreft. Alles wijst in die richting mochten ze erachter zitten kunnen ze van mij part ook een paar raketten op hun flikker krijgen.
pi_142429807
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat nou. We vegen gewoon heel Rusland van de kaart.
Tuurlijk jochie. :')
pi_142429808
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee jouw post is lekker on topic..
Ok, on topic dan. Er zaten aardig wat internationaal bekende wetenschappers in dat toestel en er zijn aardig wat landen bij betrokken.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:52:03 #93
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429811
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans groter is dat de Duitsers Rotterdam weer bombarderen.
pi_142429813
Kan alberto van red mijn vakantie niet wat doen. Waar is die man als je hem nodig hebt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:52:22 #95
77130 star_gazer
pi_142429814
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:50 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Tuurlijk jochie. :')
We sturen ook artillerie. Onze drie tanks maken gehakt van dat Russische gepeupel.
-
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:52:50 #96
77130 star_gazer
pi_142429816
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef deprimist het volgende:
Kan alberto van red mijn vakantie niet wat doen. Waar is die man als je hem nodig hebt.
Inderdaad. dat dit kan in Oekraine.
-
pi_142429818
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ok, on topic dan. Er zaten aardig wat internationaal bekende wetenschappers in dat toestel en er zijn aardig wat landen bij betrokken.
Er zat een bestuursvoorzitter van het AMC in meen ik ergens gelezen te hebben, dat zal inderdaad vast niet de enige hooggeplaatste zijn.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:53:13 #98
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef deprimist het volgende:
:')
pi_142429821
quote:

[..]

Dit roep ik ook altijd. Bush kan je niks kwalijk nemen, die man was te dom om te poepen en deed waartoe hij werd gedwongen. Obama is een redelijk slimme man die handelt zonder enige eer en geweten. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:54:38 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429822
Ik was net op de vierdaagsefeesten en daar werd er een halve minuut stilte gehouden. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429823
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef star_gazer het volgende:

[..]

We sturen ook artillerie. Onze drie tanks maken gehakt van dat Russische gepeupel.
Jeremain Lens vormt de vrolijke voorhoede.

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:55:05 #102
378023 Wotte
wotte!?
pi_142429824
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleem >:) >:) >:)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:55:35 #103
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429825
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:54 schreef Caland het volgende:
Ik was net op de vierdaagsefeesten en daar werd er een halve minuut stilte gehouden. :')
Daarna keihard verder zuipen zeker
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:55:52 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429827
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jeremain Lens vormt de vrolijke voorhoede.

[ afbeelding ]
De Pers in de spits.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:55:56 #105
77130 star_gazer
pi_142429828
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef Wotte het volgende:

[..]

Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleem >:) >:) >:)
VS waarschijnlijk dus ook
-
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:56:05 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Daarna keihard verder zuipen zeker
Uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:56:35 #107
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429830
Je bent echt los van de realiteit als je denkt dat Duitsland, Frankrijk, Engeland of andere landen een oorlog gaan voeren omdat er 150 Nederlanders overleden zijn.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:56:50 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429831
Tering. Dat aantal slachtoffers uit Nederland is toch niet bij een paar tientallen gebleven :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429832
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit roep ik ook altijd. Bush kan je niks kwalijk nemen, die man was te dom om te poepen en deed waartoe hij werd gedwongen. Obama is een redelijk slimme man die handelt zonder enige eer en geweten. :{
Gepromoveerd op de VSAmerikaanse Grondwet.

Hoe die zoveel mogelijk met voeten te treden, denk ik. :r

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:57:15 #110
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142429833
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef Wotte het volgende:

[..]

Probleempje.......daarna walzen ze verder....
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:57:23 #111
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429834
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

George W. Bush werd door de media als een domme aap neergezet, wat ie natuurlijk ook gewoon was. Bij Obama werd -met name in Europa waar de Democrats als "goed" en de Republicans als "achterlijk" worden neergezet- een heel sexy campagne opgezet.

Dat beiden gewoon marionetten zijn van de grootindustrielen die de werkelijke touwtjes in handen hebben, maakt niet uit, de toon is gezet, de muziek maakt niet uit.
Ze zijn beide absoluut niet goed, ik beweer ook niet iets anders.
Maar ik had het over het dieptepunt, ik heb nooit gesnapt hoe een bush president was geworden, die man had gewoon niks. Dat beeld was niet door de media gebracht, kan je als een mens zelf wel bedenken.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 05:57:39 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt los van de realiteit als je denkt dat Duitsland, Frankrijk, Engeland of andere landen een oorlog gaan voeren omdat er 150 Nederlanders overleden zijn.
Sowieso. Alsof iemand durft op te staan tegen Rusland _O- Ja leuk man, economische maatregelen. Alsof ze een fuck geven :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429836
quote:
er 150 Nederlanders overleden zijn.
Ik zie "overlijden" toch anders dan in stukjes uit de lucht geknald worden...

vrijdag 18 juli 2014 @ 05:59:38 #114
378023 Wotte
wotte!?
pi_142429839
quote:
Gaat ook niet gebeuren maar toch, iemand moet hier voor gaan boeten als blijkt dat ie uit de lucht is geschoten dus een paar squadrons f16's lijkt me redelijk :7
pi_142429840
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Er zat een bestuursvoorzitter van het AMC in meen ik ergens gelezen te hebben, dat zal inderdaad vast niet de enige hooggeplaatste zijn.
Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.
pi_142429843
quote:
Ligt eraan hoe waardevol hun burgers waren.
pi_142429846
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.
Weet ik niet. Die namen komen toch wel boven water. Ik denk eerder dat eerst alle familie ingelicht moest worden. Ik ga er vanuit dat de lijst met namen vandaag wel op tafel komt.
pi_142429847
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Bij het andere vliegtuig was die lijst gelijk vrijgegeven en daar waren ook veel experts aan boord.

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:02:08 #119
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429848
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Niet waardevol.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:03:35 #120
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429850
quote:

[..]

Als het nou alle 150 TK leden waren...mwoh, misschien.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:03:39 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429851
quote:

[..]

Wet der getallen. Maar hoe heeft Europa/VS etc. geregeerd? Kom net thuis :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429852
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij het andere vliegtuig was die lijst gelijk vrijgegeven en daar waren ook veel experts aan boord.
Daar was toch ook de nodige verwarring?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:04:16 #123
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429853
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Iedereen wijst vingertje naar elkaar. VS: Rusland heeft het gedaan, Rusland: Oekrane heeft het gedaan
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:04:17 #124
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429854
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:03 schreef Caland het volgende:

[..]

VS is boos volgens de engelse kranten
pi_142429857
Sja, het blijft CNN, maar daar is nu de communicatie tussen die separatisten te zien; 30 min na de aanslag/crash, ze hebben het over activisten uit Chernuchinsk, kan die plaats niet vinden op Google Maps...

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:05:21 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429858
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Iedereen wijst vingertje naar elkaar. VS: Rusland heeft het gedaan, Rusland: Oekrane heeft het gedaan
Was te verwachten. Maar dat 'Rusland' het gedaan heeft leek me vrij helder? Maarja, bewijs het maar eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:05:31 #127
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429859
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

VS is boos volgens de engelse kranten
Standaard brabbeltje van Obama
pi_142429860
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Daar was toch ook de nodige verwarring?
Niet dat ik weet?

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:06:02 #129
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429861
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Was te verwachten. Maar dat 'Rusland' het gedaan heeft leek me vrij helder? Maarja, bewijs het maar eens.
Rusland zal hoogstens zeggen dat het separatisten waren waar ze geen controle op hebben.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:06:26 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429862
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Rusland zal hoogstens zeggen dat het separatisten waren waar ze geen controle op hebben.
Maar wel wapens aan geleverd hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:07:30 #131
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429866
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar wel wapens aan geleverd hebben.
Rusland levert wapens aan iedereen :+
En misschien dat het apparaat gejat is uit een legerbasis in Oekrane
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:07:39 #132
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142429867
Ik vind alle persconferenties wel heel goed hoor.
Iedereen komt ook vrij authentiek over. Dat vind ik wel knap, met zoveel druk en spanning.
pi_142429868
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:57 schreef Caland het volgende:
Sowieso. Alsof iemand durft op te staan tegen Rusland Ja leuk man, economische maatregelen. Alsof ze een fuck geven
Inderdaad, 't is toch al een armzalig derdewereldland _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 06:08:16 ]
pi_142429870
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet dat ik weet?
Dat toestel is nog steeds zoek dus niemand die weet of de lijst klopt.
pi_142429871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Rusland levert wapens aan iedereen :+
En misschien dat het apparaat gejat is uit een legerbasis in Oekrane
Beide zijn zeer aannemelijk.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:09:27 #136
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142429872
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oekrane: seperatisten hebben het gedaan, seperatisten: Oekrane heeft het gedaan. :)
pi_142429873
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zijn ook bepaalde mensen zoek _O-
pi_142429874
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is iets anders. Neem niet aan dat ze valse namen opgeven, wel?

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:10:41 #139
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142429878
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is iets anders. Neem niet aan dat ze valse namen opgeven, wel?
Ze weten precies wie aan boord is natuurlijk.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:10:54 #140
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

respectloze dwaas :r :r
pi_142429881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja dat klopt.
pi_142429884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
respectloze dwaas
Dat lachen was meer om de domheid van z'n opmerking... mits er dus zoals meta zei vanuit gegaan wordt dat die vervalst zijn...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:11:56 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429885
Toen ik van huis wegging trouwens stelde men nog dat het slechts om 20% Nederlanders ging omdat het om een transfervlucht ging :') Tot zoverre de geloofwaardigheid van Benno Baksteen ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429886
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:10 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Er zijn mensen met dubbel paspoort, vals paspoort en dan wordt het al weer lastiger.
pi_142429887
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:10 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ja, op de valse paspoorten van die 2 Iraniers na wel volgens mij.

pi_142429892
Hoeveel paspoorten zullen er verdwijnen op de plek van de crash?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:15:38 #147
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142429894
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoeveel paspoorten zullen er verdwijnen op de plek van de crash?
Veel

Ze hadden al een stuk of 10 al verzameld
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:16:52 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429897
Ik lees trouwens dat Sander Boschker eerder op de dag in hetzelfde toestel had gezeten. Laten we even allemaal een moment van stilte nemen dat zo'n keepersgrootheid nog steeds bij ons is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429900
Glenn Thomas, een van de mensen op weg naar de AIDSconferentie was een journalist voor de BBC. (CNN)

pi_142429901
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Veel

Ze hadden al een stuk of 10 al verzameld
Die in beeld kwamen kunnen niet meer.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:18:32 #151
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429903
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:11 schreef Caland het volgende:
Toen ik van huis wegging trouwens stelde men nog dat het slechts om 20% Nederlanders ging omdat het om een transfervlucht ging :') Tot zoverre de geloofwaardigheid van Benno Baksteen ;(
Ja idd, dat was best slecht.
Achteraf gezien is het meer dan 50%..
pi_142429904
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:17 schreef El_Matador het volgende:
Glenn Thomas, een van de mensen op weg naar de AIDSconferentie was een journalist voor de BBC. (CNN)
Er zat aardig wat kennis in dat toestel.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:20:15 #153
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142429905
quote:
Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.
pi_142429907
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:18 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er zat aardig wat kennis in dat toestel.
Dat lijkt me op de meeste intercontinentale vluchten wel het geval.

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:21:34 #155
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142429913
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:16 schreef Caland het volgende:
Ik lees trouwens dat Sander Boschker eerder op de dag in hetzelfde toestel had gezeten. Laten we even allemaal een moment van stilte nemen dat zo'n keepersgrootheid nog steeds bij ons is.
Dit soort nieuwsberichten altijd :')
pi_142429915
Sorry voor die NL vakantiegangers maar als er zoveel internationaal hoog aangeschreven wetenschappers in dat toestel zaten dan is er een groot probleem.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:23:58 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429920
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:21 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dit soort nieuwsberichten altijd :')
#cut4boschker
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429921
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:20 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.
Die kerel van D-Reizen was gelijk duidelijk, zoveel mensen via ons en wie er precies ingestapt is weet de luchtvaartmaatschappij.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:26:09 #159
194695 franklop
Fran knock
pi_142429926
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:20 schreef n00b13 het volgende:

[..]

d reizen alleen al gaf aan dat ze er 25 hadden. Sowieso had men kunnen weten dat er ook veel zakenlui en andere toeristen (die niet via organisatie geboekte reizen maakten) aan boord hebben gezeten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:29:21 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429933
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:26 schreef franklop het volgende:

[..]

d reizen alleen al gaf aan dat ze er 25 hadden. Sowieso had men kunnen weten dat er ook veel zakenlui en andere toeristen (die niet via organisatie geboekte reizen maakten) aan boord hebben gezeten
Men ging bij de NOS zelfs nog passagiers voor de volgende vlucht naar KL interviewen :') Met daarbij de aanname dat het allemaal wel meeviel met het aantal Nederlanders. In essentie eigenlijk ook helemaal niet boeiend, maar dit is wel een groot aantal. Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429934
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry voor die NL vakantiegangers maar als er zoveel internationaal hoog aangeschreven wetenschappers in dat toestel zaten dan is er een groot probleem.
Wetenschappers die op vakantie gaan bestaan niet?

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:29:47 #162
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_142429935
quote:
Dat zal de kennis van dat moment zijn, en het is aan de journalisten / mensen zelf om het op waarde te schatten. Als de man van D-Reizen had verteld over het type raket, had ik ook aangenomen dat hij dat op dat moment van iemand anders heeft (omdat het niet zijn expertisegebied is) en waardeer het navenant.

In de eerste uren van dit soort rampen is de informatie ALTIJD aan wijzigingen onderhevig.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:30:18 #163
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429936
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Men ging bij de NOS zelfs nog passagiers voor de volgende vlucht naar KL interviewen :') Met daarbij de aanname dat het allemaal wel meeviel met het aantal Nederlanders. In essentie eigenlijk ook helemaal niet boeiend, maar dit is wel een groot aantal. Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
tenerife 1977 was meer
pi_142429938
Volgens Rutte wel dacht ik idd.
pi_142429940
quote:
Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
De vliegramp op Tenerife al vergeten? :o

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:31:16 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429941
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De vliegramp op Tenerife al vergeten? :o
Toen was ik -11 jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429944
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Toen was ik -11 jaar.
Ik -2 maar die kende je wel toch?

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:31:59 #168
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429945
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Toen was ik -11 jaar.
zo iets triviaals moet je gewoon weten
pi_142429946
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wetenschappers die op vakantie gaan bestaan niet?
Die gaan altijd naar congressen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:32:26 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429948
Maar die volgende vlucht. Is die nog vertrokken en/of omgevlogen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:32:45 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429949
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik -2 maar die kende je wel toch?
Nope.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429951
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die gaan altijd naar congressen.
Altijd? :? Nooit op vakantie?

En vakantie na je congres?

pi_142429952
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:32 schreef Caland het volgende:
Maar die volgende vlucht. Is die nog vertrokken en/of omgevlogen?
Omgevlogen.
pi_142429956
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Altijd? :? Nooit op vakantie?

En vakantie na je congres?
Zo'n congres is geen straf hoor en daarna kun je er nog wat dagen langer blijven.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:35:12 #175
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142429957
OP:

Centraal Crisis in Oekrane topic
SC / Zoutloos maandagavond Ronan topic..

Wat is dat dan?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:35:53 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429961
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:33 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Omgevlogen.
Je zal maar voor het eerst vliegen, vliegangst hebben en daar aan boord zitten. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429964
Bijna niet voor te stellen ; weten dat je binnen enkele minuten dood bent.

Ik hoop voor iedereen aan boord dat het snel over was.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_142429968
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Je zal maar voor het eerst vliegen, vliegangst hebben en daar aan boord zitten. _O-
Boem en daarna is het op zijn hoogst paar seconden voordat je bewustzijn verliest.
pi_142429969
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Sowieso. Alsof iemand durft op te staan tegen Rusland _O- Ja leuk man, economische maatregelen. Alsof ze een fuck geven :D
Poetin kan altijd een 'ongelukje' krijgen, ongelukjes gebeuren nu eenmaal.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:38:13 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429973
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:36 schreef TLC het volgende:
Bijna niet voor te stellen ; weten dat je binnen enkele minuten dood bent.

Ik hoop voor iedereen aan boord dat het snel over was.
Als ze zijn neergehaald hebben ze het niet gemerkt toch? Schrale troost.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:39:09 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142429980
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Boem en daarna is het op zijn hoogst paar seconden voordat je bewustzijn verliest.
Ik doelde op die volgende vlucht naar KL. Die mensen werden nog geinterviewd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142429981
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:37 schreef TLC het volgende:

[..]

Poetin kan altijd een 'ongelukje' krijgen, ongelukjes gebeuren nu eenmaal.
Een afrekening. :+
pi_142429982
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zo'n congres is geen straf hoor en daarna kun je er nog wat dagen langer blijven.
Klopt, altijd groot feest die congressen. In november weer eentje in een subtropisch paradijsje. :9

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:40:44 #184
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142429984
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Mij had je met geen twaalf paarden dat vliegtuig meer in gekregen. Fuck die shit. Ik loop wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:40:53 #185
194695 franklop
Fran knock
pi_142429985
quote:

[..]

waren het er op tenerife niet meer?
pi_142429986
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja je vliegtuig kan ook verdwijnen dat lijkt me nog lastiger voor de nabestaanden.
pi_142429991
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt, altijd groot feest die congressen. In november weer eentje in een subtropisch paradijsje. :9
Die eerste clip mag uit de OP, dat was een ander toestel :)

Morgen allen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:44:17 #188
194695 franklop
Fran knock
pi_142429992
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tsja je vliegtuig kan ook verdwijnen dat lijkt me nog lastiger voor de nabestaanden.
weet niet of de seperatisten al hebben toegezegd alle medewerking te verlenen om de geborgen lijken terug te laten komen?
pi_142429995
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
OP:

Centraal Crisis in Oekrane topic
SC / Zoutloos maandagavond Ronan topic..

Wat is dat dan?
Goed punt, is weg.

Nu slapen, trusten allen.

pi_142429999
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Die eerste clip mag uit de OP, dat was een ander toestel :)

Morgen allen.
De NOS laat het zien, volgens mij was het een oekraiens toestel idd. Als er duidelijkheid over is kan de volgende TS hem verwijderen.

pi_142430006
quote:
Dit is wat we nu weten over vlucht MH17:

• Iets na vijf uur kwamen de eerste berichten naar buiten over een neergestort passagierstoestel op de grens met Oekrane en Rusland.
• Malaysia Airlines heeft om 17.36 bevestigd dat het contact met het toestel is verloren om 14:15 uur.
• Het gaat om vlucht MH17, een Boeing 777-300 die om 12.30 vertrok vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur.
• In totaal waren er 283 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord. Eerder werden 280 passagiers gemeld, later bleek dat er nog drie kleine kinderen waren die geen eigen stoel hadden, maar op schoot werden vervoerd. Er zijn geen overlevenden.
• Onder de passagiers bevinden zich 154 Nederlanders, 27 Australirs, 28 Maleisirs, twaalf Indonesirs, negen Britten, vier Duitsers, vier Belgen, drie Filipijnen en een Canadees. Van de overige passagiers is de nationaliteit nog niet bekend.
• Rond kwart voor elf liet de Amerikaanse vice-president Biden weten dat het ernaar uitziet dat het toestel uit de lucht is geschoten.
• Het is nog niet bekend wie dat zou hebben gedaan. Oekrane en de pro-Russische separatisten wijzen naar elkaar.
• Premier Rutte is vanuit Brussel naar Nederland gevlogen "om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen."
• Koning Willem-Alexander: "Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws."
• Vliegtuigmaatschappijen mijden inmiddels het Oost-Oekraense luchtruim.
• Volgens de Europese luchtverkeersleiding EUROCONTROL mocht het vliegtuig gewoon vliegen waar het vloog.
• De VN-Veiligheidsraad komt vandaag om 20.00 uur Nederlandse tijd bijeen om te praten over Oekrane.
• Vanwege de vliegramp hangen in Nederland morgen alle vlaggen op overheidsgebouwen halfstok.
• De piloten van vlucht MH17 hebben geen noodsignaal afgegeven voordat het vliegtuig neerstortte, liet de Maleisische premier Najib Razak weten tijdens een persconferentie.
• De internationale gemeenschap heeft opgeroepen tot een onafhankelijk, internationaal en transparant onderzoek naar de toedracht van de ramp. Er zijn zorgen dat mogelijk bewijsmateriaal nu al wordt verwijderd door separatisten.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
pi_142430013
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De NOS laat het zien, volgens mij was het een oekraiens toestel idd. Als er duidelijkheid over is kan de volgende TS hem verwijderen.
Die beelden zijn van 6 Juni :)

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142430024
hey wat is deze, een vliegtuig neergehaald van nederland?waar en door wie is ons vliegtuig neergeschoten dan?
pi_142430026
quote:
Gefikst en die post van Ajacied staat ook in de OP. Nu slapen. :*

vrijdag 18 juli 2014 @ 06:53:36 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142430028
Die plekken waar de wrakstukken zijn neergekomen zulllen wel bij voorbaat al geplunderd zijn :') Was redelijk in the middle of nowhere toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142430029
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:44 schreef franklop het volgende:

[..]

weet niet of de seperatisten al hebben toegezegd alle medewerking te verlenen om de geborgen lijken terug te laten komen?
Er is wel iets van belofte van die kant maar hoe georganiseerd zijn ze eigenlijk?
pi_142430032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:53 schreef Caland het volgende:
Die plekken waar de wrakstukken zijn neergekomen zulllen wel bij voorbaat al geplunderd zijn :') Was redelijk in the middle of nowhere toch?
De koffers op de foto's waren al aardig leeg.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:54:58 #198
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430033
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:53 schreef Caland het volgende:
Is in principe ook niet zo vreemd dat zoiets na zo'n ramp staat te gebeuren natuurlijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:55:19 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430036
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De koffers op de foto's waren al aardig leeg.
Dit is een beetje een domme opmerking.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:56:04 #200
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_142430039
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:40 schreef franklop het volgende:

[..]

waren het er op tenerife niet meer?
Klopt, 238 :{
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:56:33 #201
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_142430041
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Is in principe ook niet zo vreemd dat zoiets na zo'n ramp staat te gebeuren natuurlijk.
Als we dat al normaal gaan vinden :').
sig verwijderd door FA
pi_142430043
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit is een beetje een domme opmerking.
Leg mij eens uit waarom er dan een stapel paspoorten in beeld komt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 06:58:27 #203
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430047
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:56 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als we dat al normaal gaan vinden :').
Gast je reflecteert je eigen veilige rijke luxueuze en gemakkelijke leventje met dat van mensen die opgegroeid zijn met armoede, angst, corruptie en nu ook nog eens oorlog.

Doe eens niet.
pi_142430057
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Gast je reflecteert je eigen veilige rijke luxueuze en gemakkelijke leventje met dat van mensen die opgegroeid zijn met armoede, angst, corruptie en nu ook nog eens oorlog.

Welke oorlog? Op verkeerde moment in verkeerde vliegtuig gestapt
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:01:49 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430061
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:57 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom er dan een stapel paspoorten in beeld komt.
Ah. Dus het verzamelen van belangrijke gegevens is inherent aan het plunderen van koffers.

Waarbij jij er natuurlijk voor het gemak van uitgaat dat de koffers niet door een klap van 10 km hoogte los, open en daardoor leeg zijn geraakt maar dat dat juist is gebeurd door de hand van enkele rovers.

Juist.

Ergens heb ik het idee dat men hier ook langzaam de realiteit uit oog aan het verliezen is en maar gewoon zo zwart mogelijk wil spreken over mensen in de omgeving van de daders.
pi_142430062
:O mogguh
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:03:08 #207
194695 franklop
Fran knock
pi_142430068
Paspoorten zitten overigens niet in de koffers. Anders kom je paspoortcontroles niet door. Dus mensen hadden die wss gewoon los bij zich
pi_142430069
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Ah. Dus het verzamelen van belangrijke gegevens is inherent aan het plunderen van koffers.

Waarbij jij er natuurlijk voor het gemak van uitgaat dat de koffers niet door een klap van 10 km hoogte los, open en daardoor leeg zijn geraakt maar dat dat juist is gebeurd door de hand van enkele rovers.

Juist.

Heb je weleens van strandjutten gehoord?
pi_142430076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:03 schreef franklop het volgende:
Paspoorten zitten overigens niet in de koffers. Anders kom je paspoortcontroles niet door. Dus mensen hadden die wss gewoon los bij zich
Yep in de handbagage waarschijnlijk.
Wonderbaarlijk dat die zo'n crash ongeschonden overleven.
pi_142430083
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 06:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat zo iemand dan een wat kortere vlucht uitkiest als test. Had er ooit zo n op een vlucht naar Liverpool, schreeuwde het uit bij take off "NU METEEN STOPPEN!!!" - wat ze ook deden. Je schrikt je het leplazarus. ;(
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tisto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:07:22 #211
194695 franklop
Fran knock
pi_142430085
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

het is wel vrij stevig materiaal(althans de kaft). Het is niet ongebruikelijk dat dat soort dingen gewoon heel blijven. Niet het hele toestel heeft in de brand gestaan en bij enkel een harde klap op de grond gaat een paspoort niet stuk
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:07:38 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430087
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Welke oorlog? Op verkeerde moment in verkeerde vliegtuig gestapt
Er worden daar niet dagelijks mensen gedood door militanten? Er zijn geen gevechten tussen Oekrane en seperatisten in het oblast donetsk? Ben je al eens in die stad geweest? Weet je hoe levendig die stad was? Weet je hoe de stad er nu bij ligt? Weet je wat dat met mensen doet?

Waarom verwonder je dat er mensen zijn die spullen bij elkaar scharrelen?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:09:07 #213
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430094
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wat exact is er wonderbaarlijk aan? Het is wat papier en een beetje plastic. Zolang niet in brand zo ongeveer 1 van de dingen die er het meest ongeschonden vanaf komen.
pi_142430097
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:01 schreef Dven het volgende:

[..]

In dit geval eerder aan het plunderen van zakken van lijken zodat je interessant op de tv kan komen - waarbij het je geen fuck interesseert of de familie kijkt.
Het waren geen politieagenten e.d. he die de paspoorten pakten - gewoon lokale bewoners.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:10:46 #215
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430100
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:03 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je weleens van strandjutten gehoord?
Je wil nog niet snappen dat het dom is dat je lege koffers aan roven linkt?
pi_142430102
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat exact is er wonderbaarlijk aan? Het is wat papier en een beetje plastic. Zolang niet in brand zo ongeveer 1 van de dingen die er het meest ongeschonden vanaf komen.
Op bnw zit er eentje hier conclusies aan te verbinden :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:12:16 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:09 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

In dit geval eerder aan het plunderen van zakken van lijken zodat je interessant op de tv kan komen - waarbij het je geen fuck interesseert of de familie kijkt.
Het waren geen politieagenten e.d. he die de paspoorten pakten - gewoon lokale bewoners.
Dat is jouw mening en aanname die ietwat voorbarig is en voornamelijk geboren uit woede over de ramp. Wat mij betreft niet relevant.

Of vertel jij me anders even waarom het logisch is dat een kind van 12 de hele vlucht lang z'n paspoort in de zakken heeft zitten of waarom papa of mama de hele vlucht met de paspoorten van het hele gezin in de zakken zit.

Je zit je eigen show te verzinnen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:13:34 #218
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430120
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

Op bnw zit er eentje hier conclusies aan te verbinden :')
Ja God, die kant gaan we nu ook weer op.
pi_142430127
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Er worden daar niet dagelijks mensen gedood door militanten? Er zijn geen gevechten tussen Oekrane en seperatisten in het oblast donetsk? Ben je al eens in die stad geweest? Weet je hoe levendig die stad was? Weet je hoe de stad er nu bij ligt? Weet je wat dat met mensen doet?

Waarom verwonder je dat er mensen zijn die spullen bij elkaar scharrelen?
Dagelijks vallen er slachtoffers door militant geweld.
Oekrane heeft gekozen om met leger weer orde op zaken te stellen.
Ze hebben 1 groot probleem, een groot deel van de mensen in het oosten wil liever bij Rusland horen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:17:10 #220
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142430141
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ze hebben 1 groot probleem, een groot deel van de mensen in het oosten wil liever bij Rusland horen.
Ja en de Russen leveren wapens aan de separatisten...wat de neuk wil je hier nou mee zeggen?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_142430150
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:17 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja en de Russen leveren wapens aan de separatisten...wat de neuk wil je hier nou mee zeggen?
Waar komen de wapens in andere brandhaarden vandaan?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:19:36 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430157
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Klopt maar dat is verder ook niet zo relevant. Oorlog kent geen menselijkheid.

Geen geld, geen nabije veilige toekomst, geen goederen, geen weet van wat er nog allemaal staat te gebeuren.

Natuurlijk verzamel je dan voor jezelf bruikbare spullen.

Het is een beetje de westerse blik om dat als lijkenpikkerij te zien in plaats van logisch opportunisme.

Je eigen situatie niet teveel vergelijken met die van anderen. Er spelen namelijk totaal verschillende zaken mee waar je rekening mee dient te houden.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:20:04 #223
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142430162
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:18 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Waar komen de wapens in andere brandhaarden vandaan?
Is dat werkelijk zo relevant? Het vliegtuig is niet in andere brandhaarden neergestort. Rusland mengt zich direct in een conflict van een autonoom land, iets waar Rusland altijd zo tegen ageert. Ergo, flink boter op hun hoofd, maar ja dat is hun niet vreemd.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:20:26 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430163
Maat goed, tijd om even de douche in te stappen en naar het terras te gaan voor wat ontbijt. Zie jullie aldaar wel weer.
pi_142430175
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:20 schreef Semisane het volgende:

[..]

Is dat werkelijk zo relevant? Het vliegtuig is niet in andere brandhaarden neergestort. Rusland mengt zich direct in een conflict van een autonoom land, iets waar Rusland altijd zo tegen ageert. Ergo, flink boter op hun hoofd, maar ja dat is hun niet vreemd.
Misschien is Rusland na wat steun de regie over die rebellen wel helemaal kwijt sinds ze zware wapens buitgemaakt hebben.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:26:41 #227
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142430197
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Misschien is Rusland na wat steun de regie over die rebellen wel helemaal kwijt sinds ze zware wapens buitgemaakt hebben.
Daar had Rusland dan iets eerder over moeten nadenken niet? Zij hebben hun hand in een wespennest gestoken, willens en wetens.

Maar goed, het gaat om dit incident en het is nog niet duidelijk wie dat vliegtuig naar beneden heeft gehaald. Grote kans dat het de rebellen zijn geweest of wellicht Russische huurlingen met kennis van zo'n Buk.
pi_142430222
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:26 schreef Semisane het volgende:

[..]

Daar had Rusland dan iets eerder over moeten nadenken niet? Zij hebben hun hand in een wespennest gestoken, willens en wetens.

Maar goed, het gaat om dit incident en het is nog niet duidelijk wie dat vliegtuig naar beneden heeft gehaald. Grote kans dat het de rebellen zijn geweest of wellicht Russische huurlingen met kennis van zo'n Buk.
In Rusland denken ze anders. Niet iedereen is daar voor Putin daar maar ze hebben wel geleerd om in het openbaar zichzelf op de vlakte te houden.
pi_142430229
Ik ben er nog steeds echt kapot van. Er gaat zo goed als niks gebeuren, wacht maar.
Een paar halve sancties en dat is het dan, weer over tot de orde van de dag :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:34:32 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142430237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

We hebben toch allemaal wel eens aardg gedaan tegen een sociaal minder bedeelde waarna die spontaan denkt dat je bffs bent en je een tijdlang niet meer met rust laat?

Zo zie ik Rusland met de separatisten
Laffe huichelaar
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:35:04 #231
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142430241
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:32 schreef Cara het volgende:
Ik ben er nog steeds echt kapot van. Er gaat zo goed als niks gebeuren, wacht maar.
Een paar halve sancties en dat is het dan, weer over tot de orde van de dag :r
Hangt er een beetje vanaf wie de schuld krijgt toegeschoven. Ik denk dat men op een gegeven moment alles gaan afladen op de separatisten, incluus Putin, waarna de russen hun handen er vanaf trekken.

Maar ja, kans is groot dat er inderdaad weinig gaat veranderen en dat de families (en landen) die er door zijn geraakt met heel veel open vragen blijven zitten. :{
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:37:45 #232
380998 DarkAccountant
pi_142430255
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

We hebben toch allemaal wel eens aardg gedaan tegen een sociaal minder bedeelde waarna die spontaan denkt dat je bffs bent en je een tijdlang niet meer met rust laat?

Zo zie ik Rusland met de separatisten
Ze hadden gewoon van Oekrane een staat la Belgi of het Verenigd Koninkrijk moeten maken, met verregaande autonomie voor de deelstaten.

Nu heb je eigenlijk een soort van Noord-Ierland situatie maar dan op grotere schaal.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:38:43 #233
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142430262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:37 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ze hadden gewoon van Oekrane een staat la Belgi of het Verenigd Koninkrijk moeten maken, met verregaande autonomie voor de deelstaten.

Nu heb je eigenlijk een soort van Noord-Ierland situatie maar dan op grotere schaal.
Tja, dat was het voorstel van Putin, maar daar wilde niemand aan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142430265
http://www.aids2014.org/

Zaten mensen in het vliegtuig die op weg waren naar een aidsconferentie.
pi_142430278
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:37 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Check de historie van Oekrane en dan zie je dat het op papier wel een land is maar in de praktijk zijn er grote tegenstellingen.
pi_142430296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:

Ja veel hoog aangeschreven wetenschappers uit heleboel landen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:45:59 #237
380998 DarkAccountant
pi_142430305
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Check de historie van Oekrane en dan zie je dat het op papier wel een land is maar in de praktijk zijn er grote tegenstellingen.
Ja maar die zijn er in Belgi ook, en toch hebben we hier geen oorlog. Al zijn er natuurlijk extremistische partijen die niet liever zouden willen, maar die vormen een minderheid. En die minderheid heeft dus volgens mij in Oekrane de macht gegrepen (toch zeker aan de pro-Russische kant, maar waarschijnlijk ook wel wat figuren aan de pro-Europa/Oekrane kant).
pi_142430306
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, dat was het voorstel van Putin, maar daar wilde niemand aan
De Krim al kwijt en dan nog meer autonoom maken van oostelijke gebieden zagen ze in Kiev niet zitten.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:46:48 #239
19840 Libris
Live from Singapore
pi_142430310
Ook indrukwekkend

Nederlandse Ambassade in Kiev
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:47:29 #240
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142430314
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is bij heel veel landen zo, grenzen zijn dan ook vaker volkomen willekeurig dan dat er werkelijk logica achter zit. Wat dat betreft zou het mooi zijn als men kleine gebieden gewoon wat meer autonomie zouden geven als men daarom vraagt, ook hier in west-europa. Scheelt vaak ook dit soort conflicten.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:48:08 #241
19840 Libris
Live from Singapore
pi_142430319
En ja, er ligt iemand tussen de bloemen

quote:
Ukrainian woman lies down in front of Dutch embassy holding a poster reading "Putin is a killer", in Kiev,Ukraine, Thursday, July 17, 2014.(AP Photo/Sergei Chuzavkov)
pi_142430329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:45 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ja maar die zijn er in Belgi ook, en toch hebben we hier geen oorlog. Al zijn er natuurlijk extremistische partijen die niet liever zouden willen, maar die vormen een minderheid. En die minderheid heeft dus volgens mij in Oekrane de macht gegrepen (toch zeker aan de pro-Russische kant, maar waarschijnlijk ook wel wat figuren aan de pro-Europa/Oekrane kant).
Je gaat nu Belgi vergelijken met Oekrane?
Ok ze hebben daar Bende van Nijvel maar geen raketten die vliegtuig op die hoogte uit de lucht kan halen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:53:16 #243
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_142430362
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:

Idd. Waarschijnlijk ongeveer 100.. http://goo.gl/PnWRW4
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:55:05 #244
380998 DarkAccountant
pi_142430376
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je gaat nu Belgi vergelijken met Oekrane?

Ja, omwille van het taalconflict. Vlak voor deze hele heisa uitbrak hadden ze volgens mij in Kiev nog gestemd om het Russisch als taal bv. volledig af te schaffen in het onderwijs, rechtspraak etc. In heel Oekrane dan. Dat is dus ook waarom Vlamingen in Belgi zo lang hebben gevochten voor hun rechten in een officieel franstalig Belgi, dus ik zie wel wat parallelen ja.

Alleen zijn ze in Belgi zo moedig geweest om taaltellingen uit te voeren en een taalgrens en ieder kamp zijn eigen regering te geven met zijn eigen bevoegdheden. (Daar wordt nu nog steeds de hele tijd over gediscussieerd, maar een burgeroorlog hebben we in ieder geval niet gehad.)
pi_142430394
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

In 1 klap een wetenschappelijk onderzoek de nek omgedraaid.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:57:07 #246
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142430399
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 07:45 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Grote verschil is vooral de welvarendheid en relatieve 'stabiliteit' in de afgelopen 70 jaar.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 07:57:56 #247
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_142430407
quote:

[..]

Godver zeg. :{
pi_142430451
quote:

[..]

Slechte zaak.
pi_142430464
quote:

[..]

:o
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:03:34 #250
194695 franklop
Fran knock
pi_142430477
Tsja of het nou wetenschappers, bouwvakkers of chirurgen zijn, het blijft allemaal even erg..
pi_142430478
quote:
TWEEDE ZWARTE DOOS MH17 GEVONDEN
Reddingswerkers hebben de tweede zwarte doos van vlucht MH17 gevonden, meldt persbureau Reuters. Gisteren vonden pro-Russische separatisten de eerste al en hebben beloofd deze aan onderzoekers te geven.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n/#upd20140718080055
pi_142430487
Ik heb dus tientallen keren les gehad van Prof. Dr. Joep Lange de afgelopen jaren.... :/
pi_142430496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef franklop het volgende:
Tsja of het nou wetenschappers, bouwvakkers of chirurgen zijn, het blijft allemaal even erg..
Dat is niet helemaal hoe ik het zie, maar goed.
pi_142430501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb dus tientallen keren les gehad van Prof. Dr. Joep Lange de afgelopen jaren.... :/
Wie is Jos Langen?
U MAD?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:06:29 #255
194695 franklop
Fran knock
pi_142430525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal hoe ik het zie, maar goed.
Dat mag :)
pi_142430532
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wie is Jos Langen?
Professor/arts in de (klinische)virologie. Hij was samen met Prof. Dr. Boucher (Erasmus Rotterdam) de autoriteit als het om HIV/aids behandelingen ging. Als ik ergens met een patint niet uitkwam dan belde ik hem op.
pi_142430547
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:07 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Professor/arts in de (klinische)virologie. Hij was samen met Prof. Dr. Boucher (Erasmus Rotterdam) de autoriteit als het om HIV/aids behandelingen ging. Als ik ergens met een patint niet uitkwam dan belde ik hem op.
Hm ok. Een kopstuk dus in die wereld.
Triest. Maar zoals Franklop al aangaf; of het nou een bouwvakker,arts of wat dan ook is. Het is allemaal even treurig.
U MAD?
pi_142430571
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Triest. Maar zoals Franklop al aangaf; of het nou een bouwvakker,arts of wat dan ook is. Het is allemaal even treurig.
Is het ook. Wereld zit moeilijk in elkaar helaas.
pi_142430628
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij vind die syberische werkkampen wel ok voor als je een andere politieke mening hebt? Verbaast me ook niets, voor iemand die stierenvechten goed vind...
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_142430638
quote:
Direct aan de Russen geven, die verkrachten ze wel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_142430653
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef arachide. het volgende:
Hopelijk heeft Putin zoiets van "lollll die mensen ken ik niet jk is grapje toch, doe met ze wat je wil kthnxbye". Dan is het anti rebellen en niet anti rusland
Formeel heeft hij er ook niets mee te maken.
pi_142430661
Een stelletje idioten maakt een raketlanceerinstallatie buit en gaat ermee spelen. Niemand die iets doet, men laat zelfs burgervliegtuigen overvliegen. Gelukkig hadden ze geen atoombommen.
pi_142430673
Volgens het ministerie van BuZa zijn de namen van de passagiers allemaal bekend, maar de lijst met namen moet nog worden gematcht met de nationaliteiten.

10:00 persco Malaysia Airlines.
pi_142430682
Zaten er Fokkers in het vliegtuig?!
U MAD?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:20:01 #265
45206 Pietverdriet
pi_142430688
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Afgezien van de treurigheid is er ook een impact op wetenschap
Als er 100 stratenmakers waren omgekomen had dat impact gehad op het aanleggen van wegen, nu is er een impact op aids onderzoek en bestrijding. Sommige mensen bezitten vrij zeldzame kennis of vaardigheden.
Heb bij een bedrijf gewerk waar een groep mensen niet met hetzelfde vliegtuig mochten vliegen, of dezelfde pendelbus mochten nemen, in geval van een ongeluk was het bedrijf failliet geweest en duizenden mensen werkloos
pi_142430707
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Afgezien van de treurigheid is er ook een impact op wetenschap
Als er 100 stratenmakers waren omgekomen had dat impact gehad op het aanleggen van wegen, nu is er een impact op aids onderzoek en bestrijding.
Met alle respect, maar 100 stratenmakers heb je zo vervangen. 100 hoog aangeschreven artsen wat minder snel.
pi_142430722
Dus iets is meer of minder erg afhankelijk van de genoten opleiding. Sick fucks.
U MAD?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:23:04 #268
45206 Pietverdriet
pi_142430723
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met alle respect, maar 100 stratenmakers heb je zo vervangen. 100 hoog aangeschreven artsen wat minder snel.
Zie ninja edit
pi_142430745
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zie ninja edit
Bij ons mag de executive board niet met z'n allen in een en hetzelfde vliegtuig zitten.
pi_142430748
Je maakt mij niet wijs dat die rebellen niet wisten dat dit een passagiersvliegtuig was. Bovendien, wat voor lugubere hobby is het om mensen uit de lucht te schieten. Dan ben je toch compleet gestoord.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:25:12 #271
45206 Pietverdriet
pi_142430758
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dus iets is meer of minder erg afhankelijk van de genoten opleiding. Sick fucks.
Nee, afgezien van de treurigheid is er een impact op een ander vlak, dat is het punt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:25:41 #272
45206 Pietverdriet
pi_142430763
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij ons mag de executive board niet met z'n allen in een en hetzelfde vliegtuig zitten.
Het is in meer bedrijven zo.
pi_142430765
quote:
Vanuit bepaalde perspectieven ja.

Als alle hartchirurgen van Nederland in dat vliegtuig zouden zitten hebben we een probleem, bijvoorbeeld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:26:06 #274
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142430770
Het waren aids artsen, hadden wij in NL dus niet zoveel aan. Jammer voor Afrika ofzo
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:26:12 #275
45206 Pietverdriet
pi_142430772
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef Loekie1 het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat die rebellen niet wisten dat dit een passagiersvliegtuig was. Bovendien, wat voor lugubere hobby is het om mensen uit de lucht te schieten. Dan ben je toch compleet gestoord.
Dat heet oorlog
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:26:31 #276
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_142430775
misschien al eerder gevraagd, maar vraag het me toch af: gisteren bij nieuwsuur die generaal buiten dienst gezien. Hij gaf al aan dat als je die AA-raketten gericht wilt gebruiken, dan heb je een halve luchtmachtbasis nodig met radar, satteliet gestuurd wapentuig en een hele crew. Dit is iets wat die seperatisten niet voor mekaar krijgen lijkt me.

Oftewel, toch een tragisch ongeluk/mislukte test. Maar hoe werkt het dan? Drukken ze op een knop en dat ding gaat dan af op het dichtsbijzijnde vliegtuig? Of moet je hem echt wel richten?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_142430778
quote:
Je leest niet goed. Dramaqueen. :')
pi_142430782
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:25 schreef waht het volgende:

[..]

Als alle hartchirurgen van Nederland in dat vliegtuig zouden zitten hebben we een probleem, bijvoorbeeld.
Dan hebben we een schaarste aan hartchirurgen. Net als in de 70's gastarbeiders halen, lijkt je dat wat?
Vandaar dat ik naar het ziekenhuis in Belgi ga. Stukken beter geregeld daar.
U MAD?
pi_142430783
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Dramaqueen. :')
Als je dit gisteren had gepost, was je nu helemaal afgetuigd.
pi_142430788
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:25 schreef waht het volgende:

[..]

Inderdaad. Allemaal perspectief. Minder aids = meer mensen = meer druk op beschikbaar land/voedsel = meer hommeles = meer doden. Tadalala
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:27:56 #281
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142430793
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef Loekie1 het volgende:
De rebellen dachten vast en zeker dat ze nog wat meer negatieve aandacht uit het buitenland nodig hadden ja.
pi_142430799
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het waren aids artsen, hadden wij in NL dus niet zoveel aan. Jammer voor Afrika ofzo
Sinds wanneer is er alleen in Afrika aids?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:29:00 #283
45206 Pietverdriet
pi_142430804
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:26 schreef greatgonzo het volgende:
misschien al eerder gevraagd, maar vraag het me toch af: gisteren bij nieuwsuur die generaal buiten dienst gezien. Hij gaf al aan dat als je die AA-raketten gericht wilt gebruiken, dan heb je een halve luchtmachtbasis nodig met radar, satteliet gestuurd wapentuig en een hele crew. Dit is iets wat die seperatisten niet voor mekaar krijgen lijkt me.

Oftewel, toch een tragisch ongeluk/mislukte test. Maar hoe werkt het dan? Drukken ze op een knop en dat ding gaat dan af op het dichtsbijzijnde vliegtuig? Of moet je hem echt wel richten?
Zegt meer over hoe westerse wapensystemen werken en russische dan wat anders denk ik
pi_142430806
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als je dit gisteren had gepost, was je nu helemaal afgetuigd.
Hehehe, ja ik weet hoe het gaat in dit soort topics vol massahysterie. :)
pi_142430807
quote:

Ik denk dat hier op het moment geen serieuze gesprekpartners zitten.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:29:17 #286
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142430810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is er alleen in Afrika aids?
Sinds als je 3 hersencellen hebt geen aids oploopt in Europa. In Afrika verkrachten ze maar wat rond
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:30:16 #287
45206 Pietverdriet
pi_142430818
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Sinds als je 3 hersencellen hebt geen aids oploopt in Europa. In Afrika verkrachten ze maar wat rond
Dan moet jij je zorgen gaan maken
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:30:31 #288
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142430821
quote:

Ik ben me even in die BUK aan het verdiepen geweest, die launcher met radar (TELAR) kan dus wel autonoom optreden.

Goeie uitleg van het systeem hier: (met EN subs).

Op de foto hier de launchers met en zonder radar, de achterste met die rechthoekige koker voorop (radar) is dus de TELAR en kan dus autonoom optreden, de voorste is alleen een launcher zonder radar, die kan dus niet autonoom optreden.

pi_142430823
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ongeacht die mensen hersencellen tekort komen, die mensen hebben aids en moeten ook geholpen worden. Dat jij die mensen dan aan hun lot over wil laten is een beetje treurig.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:30:55 #290
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142430830
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan moet jij je zorgen gaan maken
:O _O- :W
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:32:16 #291
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142430847
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ongeacht die mensen hersencellen tekort komen, die mensen hebben aids en moeten ook geholpen worden. Dat jij die mensen dan aan hun lot over wil laten is een beetje treurig.
Als je geen condoompje om wilt doen omdat de paus dat zegt boeit het me een stuk minder, geef kanker research dan maar meer aandacht.
pi_142430851
quote:

Het was toch door BUK afweergeschut naar beneden gehaald?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_142430852
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:17 schreef Loekie1 het volgende:
Een stelletje idioten maakt een raketlanceerinstallatie buit en gaat ermee spelen. Niemand die iets doet, men laat zelfs burgervliegtuigen overvliegen. Gelukkig hadden ze geen atoombommen.
Ja, want bij elke buitgemaakte raketlanceerinstallatie worden massaal burgervliegtuigen uit de lucht geschoten. Dit is wat de geschiedenis ons heeft geleerd :')

Gewoon verkeerde tijd, verkeerde plaats. Dit soort dingen kunnen gebeuren.
pi_142430857
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als je geen condoompje om wilt doen omdat de paus dat zegt boeit het me een stuk minder,
Ah, weer zo'n uitspraak die nergens op gebaseerd is. Hoe weet jij dat alleen mensen die de Katholieke kerk aanhangen aids krijgen?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:34:17 #295
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142430868
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah, weer zo'n uitspraak die nergens op gebaseerd is. Hoe weet jij dat alleen mensen die de Katholieke kerk aanhangen aids krijgen?
Als je niet weet wat de situatie in Afrika is zeg dan gewoon niks. :') Condoom is taboe, mag niet want de paus heeft dat gezegd
pi_142430869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ga je serieus dit topic vervuilen met je moralistische gezever?
pi_142430872
Lol sterker nog aids komt in Europa voornamelijk voor onder mensen waar de paus het niet zo op heeft.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 08:34:30 #298
45206 Pietverdriet
pi_142430876
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Het was toch door BUK afweergeschut naar beneden gehaald?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Buk_missile_system
pi_142430881
Tot nu toe bekend dat er 121 lichamen zijn geborgen: http://en.itar-tass.com/world/741266
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142430882
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ga je serieus dit topic vervuilen met je moralistische gezever?
:?.
pi_142430896
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 08:17 schreef Loekie1 het volgende:
Gelukkig hadden ze geen atoombommen.
Die komen nog, het is alleen de vraag waar als 1e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')