Is dat al bewezen? Ik zie het nog niet op CNN staan...quote:
Ja, je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk buurland van Rusland (en uiteraard al hele lange tijd geplaagd door militaire conflicten).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou je topografische kennis wat oppoetsen...
http://www.ibtimes.com/mh(...)-reports-say-1631672quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:20 schreef breaky het volgende:
[..]
Is dat al bewezen? Ik zie het nog niet op CNN staan...
Focus op de mogelijke (onbevestigde) Amerikanen die er in zaten (okay begrijpelijk), at Obama zegt, gezegd heeft, zou moeten zeggen, gezegd zou moeten hebben, en alles daar tussen in, dat Amerika in moet grijpen, leger naar de krim, dit dat zus zo... Obama.quote:
Gun mij nou mijn anti-poetin-partyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Homohater? Welnee, hij spreekt uit naam van Rusland, daar wordt nu eenmaal anders gedacht over homoseksualiteit dan in Europa. Trouwens, de VS kent ook nogal wat homohaters....
Wie is Peter Pippeling?
Rotkop is persoonlijke smaak.
Van de wereldleiders zijn Hollande, Santos en Obama voor mij vele malen erger.
Ik zou die negert in het Witte Huis es aanspreken op zijn wangedrag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gun mij nou mijn anti-poetin-party
Dat gaat nog wel een rol spelen in dit verhaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Shivo het volgende:
Aan boord van dit vliegtuig waren 108 eminente AIDS onderzoekers, onderweg naar een congres in Australie. Onder hen het hoofd van de afdeling Global Health van het AMC. Geen leven is meer waard dan een ander, maar met dit tragische ongeluk gaat enorm veel kennis verloren.
Hee hee ik ben fan van Barack. Ik heb mijn ticket naar één van zijn speeches ingelijst op mijn slaapkamer staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou die negert in het Witte Huis es aanspreken op zijn wangedrag.
In before conspiracy over dat aids een creatie is van de NWO om de bevolking te decimeren en die onderzoekers te dicht bij het genezen van de ziekte waren en dus een gevaar voor het project.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Shivo het volgende:
Aan boord van dit vliegtuig waren 108 eminente AIDS onderzoekers, onderweg naar een congres in Australie. Onder hen het hoofd van de afdeling Global Health van het AMC. Geen leven is meer waard dan een ander, maar met dit tragische ongeluk gaat enorm veel kennis verloren.
Dit meen je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hee hee ik ben fan van Barack. Ik heb mijn ticket naar één van zijn speeches ingelijst op mijn slaapkamer staan
Hier hebben we het ook al eerder over gehadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit meen je?
Al hoop en denk ik dat je trollt.
Meer een zeer pijnlijke foutje en nu breekt de grootste oorlog uit op propaganda gebied en wij weten er niets van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In before conspiracy over dat aids een creatie is van de NWO om de bevolking te decimeren en die onderzoekers te dicht bij het genezen van de ziekte waren en dus een gevaar voor het project.
Je bent al de tweede die ik tegenkom vandaag. Een of andere Brit met 2,5 tand in zijn mond die "fan was van Hugo Chavez", Miss Escobar liep snel weg met rollende ogen. Ik vroeg; "ben je wel es in Venezuela geweest? Nee. "quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier hebben we het ook al eerder over gehadMaar nee, ben ècht Team Obama.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we niet dat separatisten staatje erkennen en vervolgens een oorlogsverklaring er heen sturen ? Nog iets van 50 f16's in Nederland kunnen ze vast wel wat wapendepots en dergelijke met de grond gelijk maken, iets met oog om oog. Toon je tenminste ballen, dit kan je toch niet als Nederland over je kant laten gaan, van ja jongens foutje kan gebeuren.
Zullen we nou niet eens verstandiger zijn en eerst eens duidelijkheid krijgen wie verantwoordelijk is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we niet dat separatisten staatje erkennen en vervolgens een oorlogsverklaring er heen sturen ? Nog iets van 50 f16's in Nederland kunnen ze vast wel wat wapendepots en dergelijke met de grond gelijk maken, iets met oog om oog. Toon je tenminste ballen, dit kan je toch niet als Nederland over je kant laten gaan, van ja jongens foutje kan gebeuren.
zo vroeg slapen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Benieuwd at er bekend is als ik wakker wordt.
Nou ja, Obama heeft in ieder geval troepen teruggetrokken uit Irak (nog niet allemaal geloof ik, maar goed, de intentie is daar), en je ziet wat er nu gebeurt eens de Amerikanen weg zijn: half het land is in handen van de ISIS.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die ik tegenkom vandaag. Een of andere Brit met 2,5 tand in zijn mond die "fan was van Hugo Chavez", Miss Escobar liep snel weg met rollende ogen. Ik vroeg; "ben je wel es in Venezuela geweest? Nee. "![]()
Die oorlogsmisdadiger Obama steunen en Poetin haten vind ik nogal.... selectief, zeg maar.
Bewaar die thee voor morgenochtend dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Benieuwd at er bekend is als ik wakker wordt.
Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Shivo het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewaar die thee voor morgenochtend dan.
Buenas noches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |