Is dat al bewezen? Ik zie het nog niet op CNN staan...quote:
Ja, je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk buurland van Rusland (en uiteraard al hele lange tijd geplaagd door militaire conflicten).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou je topografische kennis wat oppoetsen...
http://www.ibtimes.com/mh(...)-reports-say-1631672quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:20 schreef breaky het volgende:
[..]
Is dat al bewezen? Ik zie het nog niet op CNN staan...
Focus op de mogelijke (onbevestigde) Amerikanen die er in zaten (okay begrijpelijk), at Obama zegt, gezegd heeft, zou moeten zeggen, gezegd zou moeten hebben, en alles daar tussen in, dat Amerika in moet grijpen, leger naar de krim, dit dat zus zo... Obama.quote:
Gun mij nou mijn anti-poetin-partyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Homohater? Welnee, hij spreekt uit naam van Rusland, daar wordt nu eenmaal anders gedacht over homoseksualiteit dan in Europa. Trouwens, de VS kent ook nogal wat homohaters....
Wie is Peter Pippeling?
Rotkop is persoonlijke smaak.
Van de wereldleiders zijn Hollande, Santos en Obama voor mij vele malen erger.
Ik zou die negert in het Witte Huis es aanspreken op zijn wangedrag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gun mij nou mijn anti-poetin-party
Dat gaat nog wel een rol spelen in dit verhaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Shivo het volgende:
Aan boord van dit vliegtuig waren 108 eminente AIDS onderzoekers, onderweg naar een congres in Australie. Onder hen het hoofd van de afdeling Global Health van het AMC. Geen leven is meer waard dan een ander, maar met dit tragische ongeluk gaat enorm veel kennis verloren.
Hee hee ik ben fan van Barack. Ik heb mijn ticket naar één van zijn speeches ingelijst op mijn slaapkamer staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou die negert in het Witte Huis es aanspreken op zijn wangedrag.
In before conspiracy over dat aids een creatie is van de NWO om de bevolking te decimeren en die onderzoekers te dicht bij het genezen van de ziekte waren en dus een gevaar voor het project.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Shivo het volgende:
Aan boord van dit vliegtuig waren 108 eminente AIDS onderzoekers, onderweg naar een congres in Australie. Onder hen het hoofd van de afdeling Global Health van het AMC. Geen leven is meer waard dan een ander, maar met dit tragische ongeluk gaat enorm veel kennis verloren.
Dit meen je?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hee hee ik ben fan van Barack. Ik heb mijn ticket naar één van zijn speeches ingelijst op mijn slaapkamer staan
Hier hebben we het ook al eerder over gehadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit meen je?
Al hoop en denk ik dat je trollt.
Meer een zeer pijnlijke foutje en nu breekt de grootste oorlog uit op propaganda gebied en wij weten er niets van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In before conspiracy over dat aids een creatie is van de NWO om de bevolking te decimeren en die onderzoekers te dicht bij het genezen van de ziekte waren en dus een gevaar voor het project.
Je bent al de tweede die ik tegenkom vandaag. Een of andere Brit met 2,5 tand in zijn mond die "fan was van Hugo Chavez", Miss Escobar liep snel weg met rollende ogen. Ik vroeg; "ben je wel es in Venezuela geweest? Nee. "quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hier hebben we het ook al eerder over gehadMaar nee, ben ècht Team Obama.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we niet dat separatisten staatje erkennen en vervolgens een oorlogsverklaring er heen sturen ? Nog iets van 50 f16's in Nederland kunnen ze vast wel wat wapendepots en dergelijke met de grond gelijk maken, iets met oog om oog. Toon je tenminste ballen, dit kan je toch niet als Nederland over je kant laten gaan, van ja jongens foutje kan gebeuren.
Zullen we nou niet eens verstandiger zijn en eerst eens duidelijkheid krijgen wie verantwoordelijk is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we niet dat separatisten staatje erkennen en vervolgens een oorlogsverklaring er heen sturen ? Nog iets van 50 f16's in Nederland kunnen ze vast wel wat wapendepots en dergelijke met de grond gelijk maken, iets met oog om oog. Toon je tenminste ballen, dit kan je toch niet als Nederland over je kant laten gaan, van ja jongens foutje kan gebeuren.
zo vroeg slapen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Benieuwd at er bekend is als ik wakker wordt.
Nou ja, Obama heeft in ieder geval troepen teruggetrokken uit Irak (nog niet allemaal geloof ik, maar goed, de intentie is daar), en je ziet wat er nu gebeurt eens de Amerikanen weg zijn: half het land is in handen van de ISIS.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die ik tegenkom vandaag. Een of andere Brit met 2,5 tand in zijn mond die "fan was van Hugo Chavez", Miss Escobar liep snel weg met rollende ogen. Ik vroeg; "ben je wel es in Venezuela geweest? Nee. "![]()
Die oorlogsmisdadiger Obama steunen en Poetin haten vind ik nogal.... selectief, zeg maar.
Bewaar die thee voor morgenochtend dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Benieuwd at er bekend is als ik wakker wordt.
Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:21 schreef Shivo het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewaar die thee voor morgenochtend dan.
Buenas noches.
De kans bestaat dat er inderdaad veel belangrijke wetenschappers zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
Briljante mensen neergehaald door neanderthalers. (wie het ook ware)
En zo gaat de wereld naar de klote....de idioten nemen het langzamerhand over...
Ik blijf me erover verbazen dat er echt nog steeds mensen zijn die Obama beter achten dan George W. God.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:37 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou ja, Obama heeft in ieder geval troepen teruggetrokken uit Irak (nog niet allemaal geloof ik, maar goed, de intentie is daar), en je ziet wat er nu gebeurt eens de Amerikanen weg zijn: half het land is in handen van de ISIS.
Afghanistan is wel wat complexer.
Maar goed, het zijn twee erfenissen van zijn illustere voorganger Bush jr., die op dit moment nog steeds een score van 100 probeert te halen op zijn IQ-test.
Je hebt een raar gekleurde bril.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat er echt nog steeds mensen zijn die Obama beter achten dan George W. God.
Obama is nog erger; een sexy rockster die moordt tegenover een infantiele aap.
nee Bush was echt het dieptepuntquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat er echt nog steeds mensen zijn die Obama beter achten dan George W. God.
Nou juist niet, half Nederland heeft dat.quote:
Even voor de duidelijkheid aangepast.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Obama is nog erger; een sexy rockster die moordt tegenover een infantiele aap die moordt.
De media doen hun werk "uitstekend" zie ik.quote:
Nee. We moeten gewoon Moskou bombarderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:32 schreef Wotte het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De media doen hun werk "uitstekend" zie ik.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee. We moeten gewoon Moskou bombarderen.
George W. Bush werd door de media als een domme aap neergezet, wat ie natuurlijk ook gewoon was. Bij Obama werd -met name in Europa waar de Democrats als "goed" en de Republicans als "achterlijk" worden neergezet- een heel sexy campagne opgezet.quote:
Wat nou. We vegen gewoon heel Rusland van de kaart.quote:
Ja prima allemaal maar mijn punt is zodra er duidelijkheid is niet heel hard foei roepen wat mij betreft. Alles wijst in die richting mochten ze erachter zitten kunnen ze van mij part ook een paar raketten op hun flikker krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zullen we nou niet eens verstandiger zijn en eerst eens duidelijkheid krijgen wie verantwoordelijk is?
Tuurlijk jochie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat nou. We vegen gewoon heel Rusland van de kaart.
Ok, on topic dan. Er zaten aardig wat internationaal bekende wetenschappers in dat toestel en er zijn aardig wat landen bij betrokken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee jouw post is lekker on topic..
Ik denk dat de kans groter is dat de Duitsers Rotterdam weer bombarderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee. We moeten gewoon Moskou bombarderen.
We sturen ook artillerie. Onze drie tanks maken gehakt van dat Russische gepeupel.quote:
Inderdaad. dat dit kan in Oekraine.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef deprimist het volgende:
Kan alberto van red mijn vakantie niet wat doen. Waar is die man als je hem nodig hebt.
Er zat een bestuursvoorzitter van het AMC in meen ik ergens gelezen te hebben, dat zal inderdaad vast niet de enige hooggeplaatste zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, on topic dan. Er zaten aardig wat internationaal bekende wetenschappers in dat toestel en er zijn aardig wat landen bij betrokken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef deprimist het volgende:
Kan alberto van red mijn vakantie niet wat doen. Waar is die man als je hem nodig hebt.
Dit roep ik ook altijd. Bush kan je niks kwalijk nemen, die man was te dom om te poepen en deed waartoe hij werd gedwongen. Obama is een redelijk slimme man die handelt zonder enige eer en geweten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |