"nog"?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan het überhaupt nog iemand anders zijn dan de Russen?
Denk dat je dat als EU wel zou moeten overwegen. De grens moet ergens getrokken worden. Of er dan direct EU militairen mee zouden moeten vechten betwijfel ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zou je moeten doen? Oekraïne helpen met hun militaire acties?
Ik heb inderdaad de hele dag USA nieuws gekekenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"nog"?
Jij wordt verteerd door de VSAmerikaanse media?
Oekraiense separatisten werd vermoed toch?
We sturen paar adviseurs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Denk dat je dat als EU wel zou moeten overwegen. De grens moet ergens getrokken worden. Of er dan direct EU militairen mee zouden moeten vechten betwijfel ik dan wel weer.
Ik hoop het. Maar het is natuurlijk in dat geval misschien wel de bekende druppel. Het gaat de laatste jaren al steeds slechter tussen het westen en Rusland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oorlog met Rusland is onreëel zelfs als Putin himself stond te dansen op de brokstukken.
Ik herken het, ik ook de hele middag/avond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de hele dag USA nieuws gekekenmaar ik bedoelde de rebellen die bij de Russen (willen) horen.
FIFA houdt het wel tegen, die willen niet dat het WK 2018 gevaar looptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar het is natuurlijk in dat geval misschien wel de bekende druppel. Het gaat de laatste jaren al steeds slechter tussen het westen en Rusland.
Ach 2022 willen ze ook al terug draaien, als ze toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FIFA houdt het wel tegen, die willen niet dat het WK 2018 gevaar loopt
Ja ik weet daar ook eigenlijk te weinig over en moet gewoon mijn mond houden wat dat betreft, maar het voelt zo goed om mijn frustratie af te reageren op Vladimir.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik herken het, ik ook de hele middag/avond.
Volgens mij is het niet zo simpel daar in het oosten van de Oekraine.
Het was wel erg internationaal gezelschap in dat vliegtuig, er zijn veel landen boos nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar het is natuurlijk in dat geval misschien wel de bekende druppel. Het gaat de laatste jaren al steeds slechter tussen het westen en Rusland.
Tjetjeense moslims die een bomaanslag hebben gepleegd. Was mijn theorietje voor ik al die technische dingen over raketten hier las.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan het überhaupt nog iemand anders zijn dan de Russen?
Wat heb jij zo tegen Poetin? Ik vind hem redelijk baas,de perfecte man voor Rusland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet daar ook eigenlijk te weinig over en moet gewoon mijn mond houden wat dat betreft, maar het voelt zo goed om mijn frustratie af te reageren op Vladimir.
Bv ja? Haal een paar % uit de pensioenpot en Oekraine heeft zo gewonnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat zou je moeten doen? Oekraïne helpen met hun militaire acties?
Ik heb geen idee? De meeste F16's doen het niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bv ja? Haal een paar % uit de pensioenpot en Oekraine heeft zo gewonnen.
Of die verkochte tanks zijn nog niet geleverd toch?
lul-de-behanger, homo hater, verkeerde prioriteiten, rot kop, en nu ditquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb jij zo tegen Poetin? Ik vind hem redelijk baas,de perfecte man voor Rusland.
Je moet dan ook die sterke BBQ aluminiumfolie nemen van Jumbo..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Maar mijn aluminiumfolie is nu op, ik moet een nieuw hoedje gaan maken.
Ik zou je topografische kennis wat oppoetsen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef DarkAccountant het volgende:
die pro-Russische "separatisten" eigenlijk helemaal niet uit Oekraïne komen, maar wel uit buurland Tjetjenië.
De Amerikanen maken het nu al helemaal over henzelfquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef breaky het volgende:
Mocht het feitelijk bewezen worden dat de Russiche sepetaristen (per ongeluk) dat vliegtuig neergeschoten hebben, dan zullen het nog steeds niet toegeven.
En Rusland zal zoiezo naar de Oekraine blijven wijzen voor de schuldige.
Bijna 300 mensen dood en dit gaat uitmondden in een politiek spelletje.
Vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als het vliegtuig vol Amerikanen had gezeten...
Stuk of 20 toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef breaky het volgende:
Mocht het feitelijk bewezen worden dat de Russiche sepetaristen (per ongeluk) dat vliegtuig neergeschoten hebben, dan zullen het nog steeds niet toegeven.
En Rusland zal zoiezo naar de Oekraine blijven wijzen voor de schuldige.
Bijna 300 mensen dood en dit gaat uitmondden in een politiek spelletje.
Vraag me trouwens af wat er zou gebeuren als het vliegtuig vol Amerikanen had gezeten...
Homohater? Welnee, hij spreekt uit naam van Rusland, daar wordt nu eenmaal anders gedacht over homoseksualiteit dan in Europa. Trouwens, de VS kent ook nogal wat homohaters....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lul-de-behanger, homo hater, verkeerde prioriteiten, rot kop, en nu dit
Vond hem eerst ook wel soort van stoer, maar nee niet meer. De Peter Pippeling van de wereldleiders, als je het mij vraagt.
Echt? Hoe?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De Amerikanen maken het nu al helemaal over henzelf
Dat is inderdaad nog wel stuk verder vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou je topografische kennis wat oppoetsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |