Jeremain Lens vormt de vrolijke voorhoede.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We sturen ook artillerie. Onze drie tanks maken gehakt van dat Russische gepeupel.
Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleemquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We sturen ook artillerie. Onze drie tanks maken gehakt van dat Russische gepeupel.
Daarna keihard verder zuipen zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:54 schreef Caland het volgende:
Ik was net op de vierdaagsefeesten en daar werd er een halve minuut stilte gehouden.
De Pers in de spits.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jeremain Lens vormt de vrolijke voorhoede.
[ afbeelding ]
VS waarschijnlijk dus ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleem![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarna keihard verder zuipen zeker
Gepromoveerd op de VSAmerikaanse Grondwet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit roep ik ook altijd. Bush kan je niks kwalijk nemen, die man was te dom om te poepen en deed waartoe hij werd gedwongen. Obama is een redelijk slimme man die handelt zonder enige eer en geweten.
Probleempje.......daarna walzen ze verder....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleem![]()
![]()
Ze zijn beide absoluut niet goed, ik beweer ook niet iets anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
George W. Bush werd door de media als een domme aap neergezet, wat ie natuurlijk ook gewoon was. Bij Obama werd -met name in Europa waar de Democrats als "goed" en de Republicans als "achterlijk" worden neergezet- een heel sexy campagne opgezet.
Dat beiden gewoon marionetten zijn van de grootindustrielen die de werkelijke touwtjes in handen hebben, maakt niet uit, de toon is gezet, de muziek maakt niet uit.
Sowieso. Alsof iemand durft op te staan tegen Ruslandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt los van de realiteit als je denkt dat Duitsland, Frankrijk, Engeland of andere landen een oorlog gaan voeren omdat er 150 Nederlanders overleden zijn.
Ik zie "overlijden" toch anders dan in stukjes uit de lucht geknald worden...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
er 150 Nederlanders overleden zijn.
Gaat ook niet gebeuren maar toch, iemand moet hier voor gaan boeten als blijkt dat ie uit de lucht is geschoten dus een paar squadrons f16's lijkt me redelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt los van de realiteit als je denkt dat Duitsland, Frankrijk, Engeland of andere landen een oorlog gaan voeren omdat er 150 Nederlanders overleden zijn.
Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Er zat een bestuursvoorzitter van het AMC in meen ik ergens gelezen te hebben, dat zal inderdaad vast niet de enige hooggeplaatste zijn.
Ligt eraan hoe waardevol hun burgers waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet ik niet. Die namen komen toch wel boven water. Ik denk eerder dat eerst alle familie ingelicht moest worden. Ik ga er vanuit dat de lijst met namen vandaag wel op tafel komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.
Bij het andere vliegtuig was die lijst gelijk vrijgegeven en daar waren ook veel experts aan boord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.
Niet waardevol.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe waardevol hun burgers waren.
Als het nou alle 150 TK leden waren...mwoh, misschien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wet der getallen. Maar hoe heeft Europa/VS etc. geregeerd? Kom net thuisquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar was toch ook de nodige verwarring?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij het andere vliegtuig was die lijst gelijk vrijgegeven en daar waren ook veel experts aan boord.
Iedereen wijst vingertje naar elkaar. VS: Rusland heeft het gedaan, Rusland: Oekraïne heeft het gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wet der getallen. Maar hoe heeft Europa/VS etc. geregeerd? Kom net thuis
VS is boos volgens de engelse krantenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wet der getallen. Maar hoe heeft Europa/VS etc. geregeerd? Kom net thuis
Was te verwachten. Maar dat 'Rusland' het gedaan heeft leek me vrij helder? Maarja, bewijs het maar eens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen wijst vingertje naar elkaar. VS: Rusland heeft het gedaan, Rusland: Oekraïne heeft het gedaan
Standaard brabbeltje van Obamaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
VS is boos volgens de engelse kranten
Niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar was toch ook de nodige verwarring?
Rusland zal hoogstens zeggen dat het separatisten waren waar ze geen controle op hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Was te verwachten. Maar dat 'Rusland' het gedaan heeft leek me vrij helder? Maarja, bewijs het maar eens.
Maar wel wapens aan geleverd hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rusland zal hoogstens zeggen dat het separatisten waren waar ze geen controle op hebben.
Rusland levert wapens aan iedereenquote:
Inderdaad, 't is toch al een armzalig derdewereldlandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:57 schreef Caland het volgende:
Sowieso. Alsof iemand durft op te staan tegen Rusland Ja leuk man, economische maatregelen. Alsof ze een fuck geven
Beide zijn zeer aannemelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rusland levert wapens aan iedereen
En misschien dat het apparaat gejat is uit een legerbasis in Oekraïne
Oekraïne: seperatisten hebben het gedaan, seperatisten: Oekraïne heeft het gedaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen wijst vingertje naar elkaar. VS: Rusland heeft het gedaan, Rusland: Oekraïne heeft het gedaan
Er zijn ook bepaalde mensen zoekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat toestel is nog steeds zoek dus niemand die weet of de lijst klopt.
Dat is iets anders. Neem niet aan dat ze valse namen opgeven, wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat toestel is nog steeds zoek dus niemand die weet of de lijst klopt.
Ze weten precies wie aan boord is natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Neem niet aan dat ze valse namen opgeven, wel?
Dat lachen was meer om de domheid van z'n opmerking... mits er dus zoals meta zei vanuit gegaan wordt dat die vervalst zijn...quote:
Er zijn mensen met dubbel paspoort, vals paspoort en dan wordt het al weer lastiger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze weten precies wie aan boord is natuurlijk.
Ja, op de valse paspoorten van die 2 Iraniers na wel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ze weten precies wie aan boord is natuurlijk.
Veelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoeveel paspoorten zullen er verdwijnen op de plek van de crash?
Die in beeld kwamen kunnen niet meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel
Ze hadden al een stuk of 10 al verzameld
Ja idd, dat was best slecht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:11 schreef Caland het volgende:
Toen ik van huis wegging trouwens stelde men nog dat het slechts om 20% Nederlanders ging omdat het om een transfervlucht gingTot zoverre de geloofwaardigheid van Benno Baksteen
Er zat aardig wat kennis in dat toestel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:17 schreef El_Matador het volgende:
Glenn Thomas, een van de mensen op weg naar de AIDSconferentie was een journalist voor de BBC. (CNN)
Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:11 schreef Caland het volgende:
Toen ik van huis wegging trouwens stelde men nog dat het slechts om 20% Nederlanders ging omdat het om een transfervlucht gingTot zoverre de geloofwaardigheid van Benno Baksteen
Dat lijkt me op de meeste intercontinentale vluchten wel het geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zat aardig wat kennis in dat toestel.
Dit soort nieuwsberichten altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:16 schreef Caland het volgende:
Ik lees trouwens dat Sander Boschker eerder op de dag in hetzelfde toestel had gezeten. Laten we even allemaal een moment van stilte nemen dat zo'n keepersgrootheid nog steeds bij ons is.
Die kerel van D-Reizen was gelijk duidelijk, zoveel mensen via ons en wie er precies ingestapt is weet de luchtvaartmaatschappij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.
d reizen alleen al gaf aan dat ze er 25 hadden. Sowieso had men kunnen weten dat er ook veel zakenlui en andere toeristen (die niet via organisatie geboekte reizen maakten) aan boord hebben gezetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.
Men ging bij de NOS zelfs nog passagiers voor de volgende vlucht naar KL interviewenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:26 schreef franklop het volgende:
[..]
d reizen alleen al gaf aan dat ze er 25 hadden. Sowieso had men kunnen weten dat er ook veel zakenlui en andere toeristen (die niet via organisatie geboekte reizen maakten) aan boord hebben gezeten
Wetenschappers die op vakantie gaan bestaan niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry voor die NL vakantiegangers maar als er zoveel internationaal hoog aangeschreven wetenschappers in dat toestel zaten dan is er een groot probleem.
Dat zal de kennis van dat moment zijn, en het is aan de journalisten / mensen zelf om het op waarde te schatten. Als de man van D-Reizen had verteld over het type raket, had ik ook aangenomen dat hij dat op dat moment van iemand anders heeft (omdat het niet zijn expertisegebied is) en waardeer het navenant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:11 schreef Caland het volgende:
tenerife 1977 was meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Men ging bij de NOS zelfs nog passagiers voor de volgende vlucht naar KL interviewenMet daarbij de aanname dat het allemaal wel meeviel met het aantal Nederlanders. In essentie eigenlijk ook helemaal niet boeiend, maar dit is wel een groot aantal. Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
De vliegramp op Tenerife al vergeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef Caland het volgende:
Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
Toen was ik -11 jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vliegramp op Tenerife al vergeten?
Ik -2 maar die kende je wel toch?quote:
Die gaan altijd naar congressen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wetenschappers die op vakantie gaan bestaan niet?
Altijd?quote:
Omgevlogen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:32 schreef Caland het volgende:
Maar die volgende vlucht. Is die nog vertrokken en/of omgevlogen?
Zo'n congres is geen straf hoor en daarna kun je er nog wat dagen langer blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd?Nooit op vakantie?
En vakantie na je congres?
Je zal maar voor het eerst vliegen, vliegangst hebben en daar aan boord zitten.quote:
Boem en daarna is het op zijn hoogst paar seconden voordat je bewustzijn verliest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal maar voor het eerst vliegen, vliegangst hebben en daar aan boord zitten.
Poetin kan altijd een 'ongelukje' krijgen, ongelukjes gebeuren nu eenmaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso. Alsof iemand durft op te staan tegen RuslandJa leuk man, economische maatregelen. Alsof ze een fuck geven
Als ze zijn neergehaald hebben ze het niet gemerkt toch? Schrale troost.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:36 schreef TLC het volgende:
Bijna niet voor te stellen ; weten dat je binnen enkele minuten dood bent.
Ik hoop voor iedereen aan boord dat het snel over was.
Ik doelde op die volgende vlucht naar KL. Die mensen werden nog geinterviewd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boem en daarna is het op zijn hoogst paar seconden voordat je bewustzijn verliest.
Een afrekening.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Poetin kan altijd een 'ongelukje' krijgen, ongelukjes gebeuren nu eenmaal.
Klopt, altijd groot feest die congressen. In november weer eentje in een subtropisch paradijsje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n congres is geen straf hoor en daarna kun je er nog wat dagen langer blijven.
Mij had je met geen twaalf paarden dat vliegtuig meer in gekregen. Fuck die shit. Ik loop wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde op die volgende vlucht naar KL. Die mensen werden nog geinterviewd.
waren het er op tenerife niet meer?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Men ging bij de NOS zelfs nog passagiers voor de volgende vlucht naar KL interviewenMet daarbij de aanname dat het allemaal wel meeviel met het aantal Nederlanders. In essentie eigenlijk ook helemaal niet boeiend, maar dit is wel een groot aantal. Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
Tsja je vliegtuig kan ook verdwijnen dat lijkt me nog lastiger voor de nabestaanden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde op die volgende vlucht naar KL. Die mensen werden nog geinterviewd.
Die eerste clip mag uit de OP, dat was een ander toestelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, altijd groot feest die congressen. In november weer eentje in een subtropisch paradijsje.
weet niet of de seperatisten al hebben toegezegd alle medewerking te verlenen om de geborgen lijken terug te laten komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja je vliegtuig kan ook verdwijnen dat lijkt me nog lastiger voor de nabestaanden.
Goed punt, is weg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
OP:
Centraal Crisis in Oekraïne topic
SC / Zoutloos maandagavond Roönaän topic..
Wat is dat dan?
De NOS laat het zien, volgens mij was het een oekraiens toestel idd. Als er duidelijkheid over is kan de volgende TS hem verwijderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die eerste clip mag uit de OP, dat was een ander toestel![]()
Morgen allen.
quote:Dit is wat we nu weten over vlucht MH17:
• Iets na vijf uur kwamen de eerste berichten naar buiten over een neergestort passagierstoestel op de grens met Oekraïne en Rusland.
• Malaysia Airlines heeft om 17.36 bevestigd dat het contact met het toestel is verloren om 14:15 uur.
• Het gaat om vlucht MH17, een Boeing 777-300 die om 12.30 vertrok vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur.
• In totaal waren er 283 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord. Eerder werden 280 passagiers gemeld, later bleek dat er nog drie kleine kinderen waren die geen eigen stoel hadden, maar op schoot werden vervoerd. Er zijn geen overlevenden.
• Onder de passagiers bevinden zich 154 Nederlanders, 27 Australiërs, 28 Maleisiërs, twaalf Indonesiërs, negen Britten, vier Duitsers, vier Belgen, drie Filipijnen en een Canadees. Van de overige passagiers is de nationaliteit nog niet bekend.
• Rond kwart voor elf liet de Amerikaanse vice-president Biden weten dat het ernaar uitziet dat het toestel uit de lucht is geschoten.
• Het is nog niet bekend wie dat zou hebben gedaan. Oekraïne en de pro-Russische separatisten wijzen naar elkaar.
• Premier Rutte is vanuit Brussel naar Nederland gevlogen "om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen."
• Koning Willem-Alexander: "Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws."
• Vliegtuigmaatschappijen mijden inmiddels het Oost-Oekraïense luchtruim.
• Volgens de Europese luchtverkeersleiding EUROCONTROL mocht het vliegtuig gewoon vliegen waar het vloog.
• De VN-Veiligheidsraad komt vandaag om 20.00 uur Nederlandse tijd bijeen om te praten over Oekraïne.
• Vanwege de vliegramp hangen in Nederland morgen alle vlaggen op overheidsgebouwen halfstok.
• De piloten van vlucht MH17 hebben geen noodsignaal afgegeven voordat het vliegtuig neerstortte, liet de Maleisische premier Najib Razak weten tijdens een persconferentie.
• De internationale gemeenschap heeft opgeroepen tot een onafhankelijk, internationaal en transparant onderzoek naar de toedracht van de ramp. Er zijn zorgen dat mogelijk bewijsmateriaal nu al wordt verwijderd door separatisten.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Die beelden zijn van 6 Juniquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De NOS laat het zien, volgens mij was het een oekraiens toestel idd. Als er duidelijkheid over is kan de volgende TS hem verwijderen.
Gefikst en die post van Ajacied staat ook in de OP. Nu slapen.quote:
Er is wel iets van belofte van die kant maar hoe georganiseerd zijn ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:44 schreef franklop het volgende:
[..]
weet niet of de seperatisten al hebben toegezegd alle medewerking te verlenen om de geborgen lijken terug te laten komen?
De koffers op de foto's waren al aardig leeg.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:53 schreef Caland het volgende:
Die plekken waar de wrakstukken zijn neergekomen zulllen wel bij voorbaat al geplunderd zijnWas redelijk in the middle of nowhere toch?
Is in principe ook niet zo vreemd dat zoiets na zo'n ramp staat te gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:53 schreef Caland het volgende:
Die plekken waar de wrakstukken zijn neergekomen zulllen wel bij voorbaat al geplunderd zijnWas redelijk in the middle of nowhere toch?
Dit is een beetje een domme opmerking.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De koffers op de foto's waren al aardig leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |