Ja idd, dat was best slecht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:11 schreef Caland het volgende:
Toen ik van huis wegging trouwens stelde men nog dat het slechts om 20% Nederlanders ging omdat het om een transfervlucht gingTot zoverre de geloofwaardigheid van Benno Baksteen
Er zat aardig wat kennis in dat toestel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:17 schreef El_Matador het volgende:
Glenn Thomas, een van de mensen op weg naar de AIDSconferentie was een journalist voor de BBC. (CNN)
Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:11 schreef Caland het volgende:
Toen ik van huis wegging trouwens stelde men nog dat het slechts om 20% Nederlanders ging omdat het om een transfervlucht gingTot zoverre de geloofwaardigheid van Benno Baksteen
Dat lijkt me op de meeste intercontinentale vluchten wel het geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zat aardig wat kennis in dat toestel.
Dit soort nieuwsberichten altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:16 schreef Caland het volgende:
Ik lees trouwens dat Sander Boschker eerder op de dag in hetzelfde toestel had gezeten. Laten we even allemaal een moment van stilte nemen dat zo'n keepersgrootheid nog steeds bij ons is.
Die kerel van D-Reizen was gelijk duidelijk, zoveel mensen via ons en wie er precies ingestapt is weet de luchtvaartmaatschappij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.
d reizen alleen al gaf aan dat ze er 25 hadden. Sowieso had men kunnen weten dat er ook veel zakenlui en andere toeristen (die niet via organisatie geboekte reizen maakten) aan boord hebben gezetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Baksteen weet daar toch heul niks van? Men dacht dat er ongeveer 25 Nederlanders aan boord waren, omdat D-Reizen, en nog wat bedrijven, aangaven hoeveel mensen er van hun in zaten.
Men ging bij de NOS zelfs nog passagiers voor de volgende vlucht naar KL interviewenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:26 schreef franklop het volgende:
[..]
d reizen alleen al gaf aan dat ze er 25 hadden. Sowieso had men kunnen weten dat er ook veel zakenlui en andere toeristen (die niet via organisatie geboekte reizen maakten) aan boord hebben gezeten
Wetenschappers die op vakantie gaan bestaan niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry voor die NL vakantiegangers maar als er zoveel internationaal hoog aangeschreven wetenschappers in dat toestel zaten dan is er een groot probleem.
Dat zal de kennis van dat moment zijn, en het is aan de journalisten / mensen zelf om het op waarde te schatten. Als de man van D-Reizen had verteld over het type raket, had ik ook aangenomen dat hij dat op dat moment van iemand anders heeft (omdat het niet zijn expertisegebied is) en waardeer het navenant.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:11 schreef Caland het volgende:
tenerife 1977 was meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Men ging bij de NOS zelfs nog passagiers voor de volgende vlucht naar KL interviewenMet daarbij de aanname dat het allemaal wel meeviel met het aantal Nederlanders. In essentie eigenlijk ook helemaal niet boeiend, maar dit is wel een groot aantal. Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
De vliegramp op Tenerife al vergeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef Caland het volgende:
Grootste aantal Nederlanders in een vlieg"crash" omgekomen ooit?
Toen was ik -11 jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vliegramp op Tenerife al vergeten?
Ik -2 maar die kende je wel toch?quote:
Die gaan altijd naar congressen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wetenschappers die op vakantie gaan bestaan niet?
Altijd?quote:
Omgevlogen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:32 schreef Caland het volgende:
Maar die volgende vlucht. Is die nog vertrokken en/of omgevlogen?
Zo'n congres is geen straf hoor en daarna kun je er nog wat dagen langer blijven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd?Nooit op vakantie?
En vakantie na je congres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |