Jeremain Lens vormt de vrolijke voorhoede.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We sturen ook artillerie. Onze drie tanks maken gehakt van dat Russische gepeupel.
Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleemquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We sturen ook artillerie. Onze drie tanks maken gehakt van dat Russische gepeupel.
Daarna keihard verder zuipen zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:54 schreef Caland het volgende:
Ik was net op de vierdaagsefeesten en daar werd er een halve minuut stilte gehouden.
De Pers in de spits.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jeremain Lens vormt de vrolijke voorhoede.
[ afbeelding ]
VS waarschijnlijk dus ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleem![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daarna keihard verder zuipen zeker
Gepromoveerd op de VSAmerikaanse Grondwet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit roep ik ook altijd. Bush kan je niks kwalijk nemen, die man was te dom om te poepen en deed waartoe hij werd gedwongen. Obama is een redelijk slimme man die handelt zonder enige eer en geweten.
Probleempje.......daarna walzen ze verder....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sterke bondgenoten, met UK, Frankrijk en Duitsland hebben ze wel een probleem![]()
![]()
Ze zijn beide absoluut niet goed, ik beweer ook niet iets anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
George W. Bush werd door de media als een domme aap neergezet, wat ie natuurlijk ook gewoon was. Bij Obama werd -met name in Europa waar de Democrats als "goed" en de Republicans als "achterlijk" worden neergezet- een heel sexy campagne opgezet.
Dat beiden gewoon marionetten zijn van de grootindustrielen die de werkelijke touwtjes in handen hebben, maakt niet uit, de toon is gezet, de muziek maakt niet uit.
Sowieso. Alsof iemand durft op te staan tegen Ruslandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt los van de realiteit als je denkt dat Duitsland, Frankrijk, Engeland of andere landen een oorlog gaan voeren omdat er 150 Nederlanders overleden zijn.
Ik zie "overlijden" toch anders dan in stukjes uit de lucht geknald worden...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
er 150 Nederlanders overleden zijn.
Gaat ook niet gebeuren maar toch, iemand moet hier voor gaan boeten als blijkt dat ie uit de lucht is geschoten dus een paar squadrons f16's lijkt me redelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt los van de realiteit als je denkt dat Duitsland, Frankrijk, Engeland of andere landen een oorlog gaan voeren omdat er 150 Nederlanders overleden zijn.
Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Er zat een bestuursvoorzitter van het AMC in meen ik ergens gelezen te hebben, dat zal inderdaad vast niet de enige hooggeplaatste zijn.
Ligt eraan hoe waardevol hun burgers waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet ik niet. Die namen komen toch wel boven water. Ik denk eerder dat eerst alle familie ingelicht moest worden. Ik ga er vanuit dat de lijst met namen vandaag wel op tafel komt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.
Bij het andere vliegtuig was die lijst gelijk vrijgegeven en daar waren ook veel experts aan boord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap de terughoudendheid met de namen wel beter nu blijkt dat er in 1 klap een heleboel talent is verdwenen.
Niet waardevol.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe waardevol hun burgers waren.
Als het nou alle 150 TK leden waren...mwoh, misschien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wet der getallen. Maar hoe heeft Europa/VS etc. geregeerd? Kom net thuisquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar was toch ook de nodige verwarring?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij het andere vliegtuig was die lijst gelijk vrijgegeven en daar waren ook veel experts aan boord.
Iedereen wijst vingertje naar elkaar. VS: Rusland heeft het gedaan, Rusland: Oekraīne heeft het gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wet der getallen. Maar hoe heeft Europa/VS etc. geregeerd? Kom net thuis
VS is boos volgens de engelse krantenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wet der getallen. Maar hoe heeft Europa/VS etc. geregeerd? Kom net thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |