http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n/#upd20140718080055quote:TWEEDE ZWARTE DOOS MH17 GEVONDEN
Reddingswerkers hebben de tweede zwarte doos van vlucht MH17 gevonden, meldt persbureau Reuters. Gisteren vonden pro-Russische separatisten de eerste al en hebben beloofd deze aan onderzoekers te geven.
Dat is niet helemaal hoe ik het zie, maar goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef franklop het volgende:
Tsja of het nou wetenschappers, bouwvakkers of chirurgen zijn, het blijft allemaal even erg..
Wie is Jos Langen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb dus tientallen keren les gehad van Prof. Dr. Joep Lange de afgelopen jaren.... :/
Dat magquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hoe ik het zie, maar goed.
Professor/arts in de (klinische)virologie. Hij was samen met Prof. Dr. Boucher (Erasmus Rotterdam) de autoriteit als het om HIV/aids behandelingen ging. Als ik ergens met een patiënt niet uitkwam dan belde ik hem op.quote:
Hm ok. Een kopstuk dus in die wereld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:07 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Professor/arts in de (klinische)virologie. Hij was samen met Prof. Dr. Boucher (Erasmus Rotterdam) de autoriteit als het om HIV/aids behandelingen ging. Als ik ergens met een patiënt niet uitkwam dan belde ik hem op.
Is het ook. Wereld zit moeilijk in elkaar helaas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hm ok. Een kopstuk dus in die wereld.
Triest. Maar zoals Franklop al aangaf; of het nou een bouwvakker,arts of wat dan ook is. Het is allemaal even treurig.
Jij vind die syberische werkkampen wel ok voor als je een andere politieke mening hebt? Verbaast me ook niets, voor iemand die stierenvechten goed vind...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb jij zo tegen Poetin? Ik vind hem redelijk baas,de perfecte man voor Rusland.
Direct aan de Russen geven, die verkrachten ze wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n/#upd20140718080055
Formeel heeft hij er ook niets mee te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 05:11 schreef arachide. het volgende:
Hopelijk heeft Putin zoiets van "lollll die mensen ken ik niet jk is grapje toch, doe met ze wat je wil kthnxbye". Dan is het anti rebellen en niet anti rusland
Afgezien van de treurigheid is er ook een impact op wetenschapquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hm ok. Een kopstuk dus in die wereld.
Triest. Maar zoals Franklop al aangaf; of het nou een bouwvakker,arts of wat dan ook is. Het is allemaal even treurig.
Met alle respect, maar 100 stratenmakers heb je zo vervangen. 100 hoog aangeschreven artsen wat minder snel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afgezien van de treurigheid is er ook een impact op wetenschap
Als er 100 stratenmakers waren omgekomen had dat impact gehad op het aanleggen van wegen, nu is er een impact op aids onderzoek en bestrijding.
Zie ninja editquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met alle respect, maar 100 stratenmakers heb je zo vervangen. 100 hoog aangeschreven artsen wat minder snel.
Nee, afgezien van de treurigheid is er een impact op een ander vlak, dat is het punt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dus iets is meer of minder erg afhankelijk van de genoten opleiding. Sick fucks.
Het is in meer bedrijven zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij ons mag de executive board niet met z'n allen in een en hetzelfde vliegtuig zitten.
Vanuit bepaalde perspectieven ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dus iets is meer of minder erg afhankelijk van de genoten opleiding. Sick fucks.
Dat heet oorlogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef Loekie1 het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat die rebellen niet wisten dat dit een passagiersvliegtuig was. Bovendien, wat voor lugubere hobby is het om mensen uit de lucht te schieten. Dan ben je toch compleet gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |