SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar daarom mag die me wel niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja. Maar die doet er niet meer toe. Die zijn uit elkaar toch?
Dank je wel.quote:
Och, er zullen hier ook mensen zijn die me niet mogen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om mensen hier, eigenlijk. In GRTD.Dus geen poging tot m'n gelijk halen, maar gewoon even nuanceren wat ik bedoelde.
Omdat ik slechte ervaringen heb en altijd al buitengesloten ben door mensen. Ik heb er gewoon moeite mee, me ergens tussen wringen. Ik blijf het wel proberen hoor, maar ik denk al heel snel dat ik niet interessant of zelfs gewoon lastig ben. Maar dat mensen dan te beleefd zijn om dat te zeggen.
Dat is altijd met SC's. Deze is juist erg open. Je moet het eens in klb proberenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om mensen hier, eigenlijk. In GRTD.Dus geen poging tot m'n gelijk halen, maar gewoon even nuanceren wat ik bedoelde.
Omdat ik slechte ervaringen heb en altijd al buitengesloten ben door mensen. Ik heb er gewoon moeite mee, me ergens tussen wringen. Ik blijf het wel proberen hoor, maar ik denk al heel snel dat ik niet interessant of zelfs gewoon lastig ben. Maar dat mensen dan te beleefd zijn om dat te zeggen.
Hmmm. Nou, oké dan. Maar ik heb gewoon het idee dat je meer aanspraak krijgt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar daarom mag die me wel niet.
En net als Fax zijn neukertje.
Dat ze niet relevant zijn, doet er niet toe. Zijn er voldoende die me niet mogen.
Maar ik merk er weinig van omdat ik niet met ze om ga.
[..]
Dank je wel.
[..]
Och, er zullen hier ook mensen zijn die me niet mogen.
Misschien zijn ze wat minder fel daarin. Dat kan.
O, maar het is vooral de TC. Hier gaat het nog wel, gek genoeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is altijd met SC's. Deze is juist erg open. Je moet het eens in klb proberen
Eigenlijk ben jij in m'n ogen alleen welkom omdat je schattige kuiltjes hebt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is altijd met SC's. Deze is juist erg open. Je moet het eens in klb proberen
KLB SC, not even once.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nouja, ik heb in wat meer diverse topics en en SC's gezeten. Ik ken wat meer mensen daardoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Nou, oké dan. Maar ik heb gewoon het idee dat je meer aanspraak krijgt.
hosselquote:Op zondag 13 juli 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij in m'n ogen alleen welkom omdat je schattige kuiltjes hebt.
Daar wordt nog mannelijk gepost. Gewoon snoeihard op de man ook al staat de scheidsrechter er bovenop. Vergeleken met dat is dit een rubberenstoeptegelparadijsquote:
Ja, ik zei ook al: het zal wel aan mij liggen. Misschien juist omdat ik er slechte ervaringen mee heb ga ik er extra op letten en maak ik van een mug een olifant. Ik weet ook wel dat ik me niet zo aan moet stellen, maar m'n gevoel luistert niet naar m'n verstand.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Veel zit in je hoofd denk ik hoor Fera. Niet dat je rot gevoel san minder is maar probeer het te relativeren als je dat denkt waarom precies en shit. En zoals je net al zeg, bijna iedereen geeft je ongelijk dus onthoudt dat vooral
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KLB SC, not even once.
[..]
Nouja, ik heb in wat meer diverse topics en en SC's gezeten. Ik ken wat meer mensen daardoor.
Sorry. Heb ik nu een mooi moment verpest?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
LMIShit ik was even vergeten hoe kut het was met LMI
Jij ook.quote:
Ik kan het aan, maar was wel even een zuur momentje jaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Heb ik nu een mooi moment verpest?
vind ik wel leukquote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar wordt nog mannelijk gepost. Gewoon snoeihard op de man ook al staat de scheidsrechter er bovenop. Vergeleken met dat is dit een rubberenstoeptegelparadijs
Laten we nog even genieten van onze tijd zonder hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan het aan, maar was wel even een zuur momentje ja
Dit ja. Fera moet blijven, anders ga ik een rokje aantrekken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Fera, niet zo onzeker zijn johIk snap het gevoel wel maar gewoon lekker jezelf zijn, mee posten en het komt wel goed
Ik vind het leuk dat je hier bent!
Appelen is wel een schatjequote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik vriendjes ben met Appel heb ik niet meer 1 neger in mijn vriendjeslijst.
Het leek zo alsof Heloef een excuusneger was.
Story of my life. Duurt gewoon even voordat ik daar overheen ben. Gaat met vallen en opstaan, heb ik gewerkt. Maar dank je wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Fera, niet zo onzeker zijn johIk snap het gevoel wel maar gewoon lekker jezelf zijn, mee posten en het komt wel goed
Ik vind het leuk dat je hier bent!
Je kunt nog zo je best doen, je zult nooit op me lijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit ja. Fera moet blijven, anders ga ik een rokje aantrekken.
Haha Heloefquote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik vriendjes ben met Appel heb ik niet meer 1 neger in mijn vriendjeslijst.
Het leek zo alsof Heloef een excuusneger was.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt nog zo je best doen, je zult nooit op me lijken.
Ja. Want is rijst is lekker.quote:
Toot is tot alles toe in staat.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt nog zo je best doen, je zult nooit op me lijken.
Moet wel zeggen sinds ik naar meetings ga ben ik hier op FOK! wel een stuk zelfverzekerder gewordenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Story of my life. Duurt gewoon even voordat ik daar overheen ben. Gaat met vallen en opstaan, heb ik gewerkt. Maar dank je wel.
Ja, ik ook wel. Maar op meets heb ik nooit dat gevoel gehad. In ieder geval tot nu toe. Maar dat is ook steeds dezelfde, vertrouwde groep.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel zeggen sinds ik naar meetings ga ben ik hier op FOK! wel een stuk zelfverzekerder geworden
Komt omdat hij 12 is.quote:
Ik zie hem nooit meer posten. Alleen de godganse dag fb updates maken.quote:
Ben ik een groep?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar op meets heb ik nooit dat gevoel gehad. In ieder geval tot nu toe. Maar dat is ook steeds dezelfde, vertrouwde groep.
Mijn vriend had laatst rijst met kip en een soort roomsaus gemaakt. Was wel uit pak (Knorr gok ik zo) maar door die saus en de kip was de rijst ineens goed te doenquote:
Ja. Jij telt voor 20. Dikzak.quote:
Oh heb geen FBquote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat hij 12 is.
[..]
Ik zie hem nooit meer posten. Alleen de godganse dag fb updates maken.
Wie je meet? Ik ben Dinsdag spontaan naar Groningen gegaan voor een meet waarvan ik maar 1 iemand kendequote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
Maar dat is ook steeds dezelfde, vertrouwde groep.
Niet goed?quote:
Ho ho, ik zei nooit aanstellenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook al: het zal wel aan mij liggen. Misschien juist omdat ik er slechte ervaringen mee heb ga ik er extra op letten en maak ik van een mug een olifant. Ik weet ook wel dat ik me niet zo aan moet stellen, maar m'n gevoel luistert niet naar m'n verstand.
Maar ja, zoals eerder gezegd zit ik gewoon niet lekker in m'n vel.
Als er maar iets bij zit wat goed smaakt is het oke, maar rijst, losquote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend had laatst rijst met kip en een soort roomsaus gemaakt. Was wel uit pak (Knorr gok ik zo) maar door die saus en de kip was de rijst ineens goed te doen
Ik moet sowieso iets van saus over de rijst kunnen gieten. Maar liever geen rijst en dan maar bami of mihoenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als er maar iets bij zit wat goed smaakt is het oke, maar rijst, los
Ik schiet ze altijd weg. Vind ze overal terug, die rijstkorrels
Dat zou ik dus minder snel doen. Ik wil wel eerst een soort van bevestiging hebben dat men het oké vindt dat ik kom. Om ongemakkelijkheid te voorkomen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie je meet? Ik ben Dinsdag spontaan naar Groningen gegaan voor een meet waarvan ik maar 1 iemand kende
Kinder bedtijdquote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Over 12 jarigen gesproken, waar is mijn allerliefste Luxaflex
Zeker. Erg prettige gast.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh heb geen FB
hij was wel een baasje
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Rijst het volgende:
Ben wel populair als ik de resultaten zie van Sherlock
Nee, dat zeg ik zelf. Zo denk ik.quote:
Mihoenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet sowieso iets van saus over de rijst kunnen gieten. Maar liever geen rijst en dan maar bami of mihoen
Maar als iemand zegt 'lasagne meet in Groningen' en je roept ja lekker ik kom! en ze zeggen dat is goed dan is het toch prima?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik dus minder snel doen. Ik wil wel eerst een soort van bevestiging hebben dat men het oké vindt dat ik kom. Om ongemakkelijkheid te voorkomen.
Sorry. Ik dacht dat je tegen een grapje kon.quote:
Spammertjequote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
ik ga zo nummer 80.000 klappen
ik ga hem opdragen aan een aantal mensen
Je bent zelf een grapje.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik dacht dat je tegen een grapje kon.![]()
![]()
Ik ben wel eens naar meetings geweest van andere fora's maar een FOK! zou ik niet durven eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel zeggen sinds ik naar meetings ga ben ik hier op FOK! wel een stuk zelfverzekerder geworden
Zullen wij meeten kunnen we saampjes op Sloterdijk wachtenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar meetings geweest van andere fora's maar een FOK! zou ik niet durven eerlijk gezegd.
Ik denk steeds dat iedereen gemeen is
Voor mij ligt het niet zo simpel. Maar dan nog, die specifieke meet was al niet mogelijk want ik had geen geld.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als iemand zegt 'lasagne meet in Groningen' en je roept ja lekker ik kom! en ze zeggen dat is goed dan is het toch prima?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
ik ga zo nummer 80.000 klappen
ik ga hem opdragen aan een aantal mensen
Nou nou nou.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zullen wij meeten kunnen we saampjes op Sloterdijk wachten
I'm a joke. It's funny 'cause it's true.quote:
Ik gaf deze meet even als voorbeeldquote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ligt het niet zo simpel. Maar dan nog, die specifieke meet was al niet mogelijk want ik had geen geld.
jaaa lekker paupertjes uitlachen die naar de smullers gaanquote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zullen wij meeten kunnen we saampjes op Sloterdijk wachten
Dit was de eerste die ik opmerkte, vandaar. Maar ik zal erop letten.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gaf deze meet even als voorbeeldMaar zulke spontane mini meets zijn er wel vaker
Jaaaa, leukquote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
jaaa lekker paupertjes uitlachen die naar de smullers gaan
We kunnen ook een keer met alle chickies uit GRTD meetenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit was de eerste die ik opmerkte, vandaar. Maar ik zal erop letten.
Wat is dat toch dat dames telkens geprikt worden door muggen. Nergens last van, zie er 3 zitten nu en ze zullen niet prikkenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben dus lek geprikt door muggen maar die muggenbulten zien er gewoon belachelijk groot uit, zijn net blaren!
Intensquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Post 80.000. Eindelijk is het dan zover. Na bijna drie jaar FOK!ken, waarvan slechts een ruim jaar actief tot op heden, bereik ik dan eindelijk de 80.000e post. Een unicum.
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar meetings geweest van andere fora's maar een FOK! zou ik niet durven eerlijk gezegd.
Ik denk steeds dat iedereen gemeen is
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Post 80.000. Eindelijk is het dan zover. Na bijna drie jaar FOK!ken, waarvan slechts een ruim jaar actief tot op heden, bereik ik dan eindelijk de 80.000e post. Een unicum.
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
haha typischquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
waar is paxcon?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Kan, maar hoeft niet hoor. Ik ben absoluut niet bang voor mannen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We kunnen ook een keer met alle chickies uit GRTD meeten
Bijna staat bovenaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
ik houd van jequote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Ik had een beter epistel verwacht dan dit vodje.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Je staat zelf bovenaanquote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet hoor. Ik ben absoluut niet bang voor mannen.
[..]
Bijna staat bovenaan.![]()
![]()
Rechterschouder vier grote, linkerschouder één grote en ik heb tijdens voetbal kijken op mijn enkel er één bij gekregen. Moet zeggen heb er normaal ook niet zoveel last van, maar zat Vrijdag bij het water 's avonds, dat verklaard mijn schoudersquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat dames telkens geprikt worden door muggen. Nergens last van, zie er 3 zitten nu en ze zullen niet prikken
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Doe je beter dan ik. Ben al meer dan 11 jaar lid en heb nog geen 8.000 post.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Tja, SC's hè. Dramatisch. En WK ook trouwens, die livetopics zijn een helquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Ben al meer dan 11 jaar lid en heb nog geen 8.000 post.
Ik ook niet maar leek me gewoon leukquote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
Kan, maar hoeft niet hoor. Ik ben absoluut niet bang voor mannen.
Maar jij zal een sociaal leven hebbenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Man man man, lekker krabbenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rechterschouder vier grote, linkerschouder één grote en ik heb tijdens voetbal kijken op mijn enkel er één bij gekregen. Moet zeggen hebben er normaal ook niet zoveel last van, maar zat Vrijdag bij het water 's avonds, dat verklaard mijn schouders
Heeeey.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je poste tijdens je fok! abbo wel belachelijk veelquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, SC's hè. Dramatisch. En WK ook trouwens, die livetopics zijn een hel
woohooohooo. Ik ken mijn plekquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Doe hem alsnog.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Kut, ik ben zomaar de 50.000 gepasseerd zonder dat ik het wist.Ik wilde ook een erepost doen.
De magie is er nu wel een beetje vanaf. Maar ruim 50.000 in 2,5 jaar. Niet slecht, al zeg ik het zelf.quote:
Je bent zelf niet slecht.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
De magie is er nu wel een beetje vanaf. Maar ruim 50.000 in 2,5 jaar. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Ja man, huismerk kost geen drol en ze werken primaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zag ik vanmorgen. Dat die dingen nog bestaan
Netjes netjes!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
De magie is er nu wel een beetje vanaf. Maar ruim 50.000 in 2,5 jaar. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Zeker niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Toot, deze opmerkingen worden wel een beetje oud en vervelend.quote:
Nou.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Toot, deze opmerkingen worden wel een beetje oud en vervelend.
Je moet wat, inderdaad.quote:
Kan ook niet anders. Ik ben een echte SC slet.quote:
Je bent zelf een beetje oud en vervelend.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Toot, deze opmerkingen worden wel een beetje oud en vervelend.
Ik dacht, ik maak hem niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een beetje oud en vervelend.
Ha ha
Ik word weer genoemd door de Neelquote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat, inderdaad.
Studiotje en Rijst waren hier daarnet ook. Dus je kent iig al wat mensen.
Eitje!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik heb nog tot 13 Januari om 4250 posts te plaatsen
heee een editquote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik heb nog tot 13 Januari om 4250 posts te plaatsen
Ik kom bijna nooit op SC's. Behalve dan op zondag.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook niet anders. Ik ben een echte SC slet.
Whahahaha.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een beetje oud en vervelend.
Ha ha
Als je op sc's komt ruim je het dan ook zelf op?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit op SC's. Behalve dan op zondag.
heb je snel gedaan voordat al die fokkertjes het op gingen zoekenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja even exacte cijfers en datum opgezocht
Waarom alleen op zondag? Heeft dat een religieus motief?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit op SC's. Behalve dan op zondag.
Je kent de TVSC niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom alleen op zondag? Heeft dat een religieus motief?
Nee.quote:
Volgens mij heb ik er iets meer, maar ik had ook iets meer tijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Die snap ik niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je op sc's komt ruim je het dan ook zelf op?
dat is voor mij SBS6 avond.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom alleen op zondag? Heeft dat een religieus motief?
quote:
Mwah als ik eind volgende maand weer naar school ga dan haal ik niet meer de dagcijfers denk ik dus dan wordt 4250 posts ook lastigerquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah als ik eind volgende maand weer naar school ga dan haal ik niet meer de dagcijfers denk ik dus dan wordt 4250 posts ook lastiger
O. Ik kijk nooit TV en al zeker geen SBS6.quote:
Ah. Ik snap 'm.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat was voorheen altijd alleen actief op zondag, nu ook door de weeks, niet zo actief als dit. Maar daar posten we met z'n allen samen op zondag kijkend naar Wegmisbruikers, Red Mijn Vakantie, Undercover in Nederland etc. Sbs6 avond
Die struggle heb ik straks ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah als ik eind volgende maand weer naar school ga dan haal ik niet meer de dagcijfers denk ik dus dan wordt 4250 posts ook lastiger
het is wel een aanrader. Alleen zijn er nu herhalingen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Ik kijk nooit TV en al zeker geen SBS6.
[..]
Ah. Ik snap 'm.
Jij geilt op mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:16 schreef Studiotje het volgende:
Postcount telt niet...
Al geilen er sommige users op, he Toot.
Ik wil ook in de top 500quote:Op zondag 13 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
Ik ben in een week weer 20 plekken gestegen in de top 500. Sta nu op 463.
Ik sta nu boven Twi in de top 500quote:Op zondag 13 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
Ik ben in een week weer 20 plekken gestegen in de top 500. Sta nu op 463.
laag post gemiddelde hebbenquote:
Dit!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
het is wel een aanrader. Alleen zijn er nu herhalingen.
baas ben je danquote:
Aan de andere kant, dan mis volgende week ook vrij weinig als ik op vakantie ben.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit!
Kan niet wachten tot het nieuwe TV seizoen, dan word het weer druk en niet te volgen
Het ligt me niet zo. Als ik kijk naar wat Stu opnoemde voor programma's. Ik ken ze allemaal wel, maar niet interessant genoeg. Bovendien moet ik de TV eigenlijk altijd delen en vaak trek ik aan het kortste eind.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
het is wel een aanrader. Alleen zijn er nu herhalingen.
Maar twi post nauwelijks, dus dat moest een keer gebeuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nu boven Twi in de top 500
Vind de helft ook niet leuk, samen met de mensen, dat maakt het leuk. Vooral als er gastenboeken gevonden wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt me niet zo. Als ik kijk naar wat Stu opnoemde voor programma's. Ik ken ze allemaal wel, maar niet interessant genoeg. Bovendien moet ik de TV eigenlijk altijd delen en vaak trek ik aan het kortste eind.
Ik wil een nieuwe rugzak. Met heel veel vakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin om binnenkort wat schoolspulletjes te gaan halenBen niet veel nodig maar ja
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vind de helft ook niet leuk, samen met de mensen, dat maakt het leuk. Vooral als er gastenboeken gevonden worden
:'D komt door afgelopen winterquote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou eerder gaan twijfelen en mezelf afvragen wat ik nu aan het doen ben met mijn leven
Gastenboeken?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vind de helft ook niet leuk, samen met de mensen, dat maakt het leuk. Vooral als er gastenboeken gevonden worden
Dan wordt het inderdaad wel minder.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt me niet zo. Als ik kijk naar wat Stu opnoemde voor programma's. Ik ken ze allemaal wel, maar niet interessant genoeg. Bovendien moet ik de TV eigenlijk altijd delen en vaak trek ik aan het kortste eind.
Van vakantieparken of bedrijven. Die posten we dan vol met slechte recensies, paardenpiemels, homoseks, poepseks, alles wat puberaal is.quote:
Maar straks een eigen huis en eigen TV. Wel zo chill.quote:
Ik wil een nieuwe fiets.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe rugzak. Met heel veel vakken.
emmeliequote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Van vakantieparken of bedrijven. Die posten we dan vol met slechte recensies, paardenpiemels, homoseks, poepseks, alles wat puberaal is.
En als er een lekkerding in beeld komt zoeken en vinden we de fb van diegene
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Van vakantieparken of bedrijven. Die posten we dan vol met slechte recensies, paardenpiemels, homoseks, poepseks, alles wat puberaal is.
En als er een lekkerding in beeld komt zoeken en vinden we de fb van diegene
Is al een datum of zo bekend?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar straks een eigen huis en eigen TV. Wel zo chill.
Is het ook, zal ooit wel eens een keer, als het zo los gaat, hier reclame maken zodat het opvaltquote:
Ik sta op de 1e plek voor een woning. Ze nemen nog contact met me op binnenkort. Als het goed is krijg ik de sleutel dan midden augustus. Maar ja, dan moeten alle papieren enz. nog wel kloppen.quote:
Dank je! Zal er naar uitkijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is het ook, zal ooit wel eens een keer, als het zo los gaat, hier reclame maken zodat het opvalt![]()
Huurwoning, heb je je IBzoveel verklaring al klaar?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta op de 1e plek voor een woning. Ze nemen nog contact met me op binnenkort. Als het goed is krijg ik de sleutel dan midden augustus. Maar ja, dan moeten alle papieren enz. nog wel kloppen.
Ja, die heb ik al binnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Huurwoning, heb je je IBzoveel verklaring al klaar?
quote:
Ik heb net een nieuwe, er had alleen wel één vakje bij gemogenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe rugzak. Met heel veel vakken.
Oh, dat is nog vrij snel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta op de 1e plek voor een woning. Ze nemen nog contact met me op binnenkort. Als het goed is krijg ik de sleutel dan midden augustus. Maar ja, dan moeten alle papieren enz. nog wel kloppen.
Spannendquote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Een wat voor verklaring?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Huurwoning, heb je je IBzoveel verklaring al klaar?
Ik heb wel gereageerd op een studentenwoning, want studie, maar daar hebben ze eis dat je moet bewijzen dat je ingeschreven staat en ook dat je stufi ontvangt. Nu is mijn studie nog niet begonnen, in september pas, maar sta ik al wel officieel en definitief ingeschreven en heb ik ook de stufi aanvraag al voltooid. Hopelijk is dat prima.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg laatst een herinnering dat ik wel hoog stond voor een woning en dat ik wel die verklaring moest hebben
IB60, inkomensverklaring. Kun je gratis aanvragen bij de Belastingdienst.quote:
MARIO, GET YOUR SHIT TOGETHER BROquote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
Mario wordt straks op handen het stadion uit gedragen.
Moet goed komen! Anders hadden ze dat toch al wel gemeld..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel gereageerd op een studentenwoning, want studie, maar daar hebben ze eis dat je moet bewijzen dat je ingeschreven staat en ook dat je stufi ontvangt. Nu is mijn studie nog niet begonnen, in september pas, maar sta ik al wel officieel en definitief ingeschreven en heb ik ook de stufi aanvraag al voltooid. Hopelijk is dat prima.
jaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk niet maar neem aan een doelpunt?
Eigen huisje is veel leuker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel gereageerd op een studentenwoning, want studie, maar daar hebben ze eis dat je moet bewijzen dat je ingeschreven staat en ook dat je stufi ontvangt. Nu is mijn studie nog niet begonnen, in september pas, maar sta ik al wel officieel en definitief ingeschreven en heb ik ook de stufi aanvraag al voltooid. Hopelijk is dat prima.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte grap, toch moest ik lachen
Bij mij sta je altijd op nummer 1 bbyquote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet goed komen! Anders hadden ze dat toch al wel gemeld..
Ik sta ingeschreven voor een appartementje, sta nu op nummertje 3.Zo spannend
Die atariquote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik bij je intrekken?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij sta je altijd op nummer 1 bby
Nee, dat kunnen ze nog niet van me weten. Ik heb nog geen echt contact met ze gehad. Alleen een mailtje dat ik eerste was, even aan moest geven of ik nog geïnteresseerd was en zo ja dat ze me dan contacteren.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet goed komen! Anders hadden ze dat toch al wel gemeld..
Ik sta ingeschreven voor een appartementje, sta nu op nummertje 3.Zo spannend
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een zelfstandige woning. Maar speciaal voor studenten, met een relatief lage huurprijs.quote:
Niet verkeerd dus. Sta je ook bij de gemeente ingeschreven voor sociale huurwoningen? Of is dit een onderdeel daarvan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel een zelfstandige woning. Maar speciaal voor studenten, met een relatief lage huurprijs.
Ja, als je niet oplet dan ben je het zo kwijt. Ik krijg dus een uitnodiging om te kijken om 14:00 binnen en je moet voor 16:00 reageren of je wilt e.d.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze nog niet van me weten. Ik heb nog geen echt contact met ze gehad. Alleen een mailtje dat ik eerste was, even aan moest geven of ik nog geïnteresseerd was en zo ja dat ze me dan contacteren.
De vorige keer zat ik wat minder ver in mijn inschrijvingsproces en toen is me ook al een woning door de vingers geglipt omdat ik nog niet voldoende bewijs had.
Ik sta op een site ingeschreven waar verschillende woningbouwverenigingen hun aanbod op plaatsen. Dus reageren met meettijd of via loting.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Niet verkeerd dus. Sta je ook bij de gemeente ingeschreven voor sociale huurwoningen? Of is dit een onderdeel daarvan?
Link gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag hier geen piemels posten he?
Zie net een plaatje van naakte Pele. En nog iemand die ik niet ken.
doe gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Damn, dat is wel snel. Gelukkig hoor ik m'n e-mail altijd op m'n telefoon binnenkomen, dus kan ik vrij snel op mailtjes reageren.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, als je niet oplet dan ben je het zo kwijt. Ik krijg dus een uitnodiging om te kijken om 14:00 binnen en je moet voor 16:00 reageren of je wilt e.d.
Zal inderdaad wel bij gemeente verschillend zijn. Ik sta zelf trouwens ook nog ingeschreven.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta op een site ingeschreven waar verschillende woningbouwverenigingen hun aanbod op plaatsen. Dus reageren met meettijd of via loting.
DM met piemel mag altijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je was niet voldoende student? Hoe dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, dat is wel snel. Gelukkig hoor ik m'n e-mail altijd op m'n telefoon binnenkomen, dus kan ik vrij snel op mailtjes reageren.
Maar het ging me meer om die eis. Ik was niet voldoende student volgens hen.Wel een gezeik eigenlijk, dus ik hoop dat ik nu voldoende aan kan tonen dat ik daar toch echt niet over lieg.
Waarschijnlijk nog geen studiefinanciering.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je was niet voldoende student? Hoe dan?
Ik zat nog niet echt op school. Mijn studie start pas in september. Maar ik had me wel aangemeld en dat soort zaken. Maar het was nog niet genoeg. Maar nu ben ik al wat verder. Heb al een machtiging afgegeven voor collegegeld en ik heb stufi aangevraagd, wat is goedgekeurd door DUO. Dus hopelijk is dat voldoende bewijs voor ze. Anders moet ik wachten tot september en moet ik de eerste maand nog heen en weer reizen vanaf hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je was niet voldoende student? Hoe dan?
Hoever reizen is het?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat nog niet echt op school. Mijn studie start pas in september. Maar ik had me wel aangemeld en dat soort zaken. Maar het was nog niet genoeg. Maar nu ben ik al wat verder. Heb al een machtiging afgegeven voor collegegeld en ik heb stufi aangevraagd, wat is goedgekeurd door DUO. Dus hopelijk is dat voldoende bewijs voor ze. Anders moet ik wachten tot september en moet ik de eerste maand nog heen en weer reizen vanaf hier.
Een uur en een kwartier ongeveer.quote:
Vierdequote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk voor de Duitsers.
Hun eerste wereldtitel.
die is hij toch nooitquote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil niet dat Danny boos op me wordt.
Dat was West Duitsland.quote:
Oooohquote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was West Duitsland.
Duitsland heeft nog nooit gewonnen. Tot nu.
Velp, bij Arnhem. Maar ik woon zelf in een dorp, dus ik moet eerst een half uur bussen naar Nijmegen, dan de trein pakken naar Arnhem en dan weer een bus naar Velp. Dus gewoon ontzettend veel reistijd voor die afstand. Hoop gedoe met overstappen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Holy wauw, waar moet je naartoe dan?
Ik snap het. Sowieso vervelend als je net een bus of trein mist.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Velp, bij Arnhem. Maar ik woon zelf in een dorp, dus ik moet eerst een half uur bussen naar Nijmegen, dan de trein pakken naar Arnhem en dan weer een bus naar Velp. Dus gewoon ontzettend veel reistijd voor die afstand. Hoop gedoe met overstappen.
quote:
In 1990 hebben ze ook gewonnen, toen was de muur er niet meer. Nog steeds West-Duitsland?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was West Duitsland.
Duitsland heeft nog nooit gewonnen. Tot nu.
Ja, precies. En ik wil ook gewoon een rustige plek hebben om te wonen. Ik irriteer me nogal aan mijn broertje en het feit dat de woonkamer een rookhok is geworden.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap het. Sowieso vervelend als je net een bus of trein mist.
Logisch, op een gegeven moment wil je gewoon op jezelf wonen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik wil ook gewoon een rustige plek hebben om te wonen. Ik irriteer me nogal aan mijn broertje en het feit dat de woonkamer een rookhok is geworden.
Nog steeds als West-Duitsland. Want de kwalificatie was als West-Duitsland, de voetbalbond was nog West Duitsland.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In 1990 hebben ze ook gewonnen, toen was de muur er niet meer. Nog steeds West-Duitsland?
Met zo'n chick wereldbeker snap ik dat wel.quote:
Ik heb ook al eerder op mezelf gewoond. Dus eenmaal geproefd van de vrijheid wil je niet anders meer. Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Logisch, op een gegeven moment wil je gewoon op jezelf wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |