quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Post 80.000. Eindelijk is het dan zover. Na bijna drie jaar FOK!ken, waarvan slechts een ruim jaar actief tot op heden, bereik ik dan eindelijk de 80.000e post. Een unicum.
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
haha typischquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Post 80.000. Eindelijk is het dan zover. Na bijna drie jaar FOK!ken, waarvan slechts een ruim jaar actief tot op heden, bereik ik dan eindelijk de 80.000e post. Een unicum.
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
waar is paxcon?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Kan, maar hoeft niet hoor. Ik ben absoluut niet bang voor mannen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We kunnen ook een keer met alle chickies uit GRTD meeten
Bijna staat bovenaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
ik houd van jequote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Ik had een beter epistel verwacht dan dit vodje.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Je staat zelf bovenaanquote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet hoor. Ik ben absoluut niet bang voor mannen.
[..]
Bijna staat bovenaan.![]()
![]()
Rechterschouder vier grote, linkerschouder één grote en ik heb tijdens voetbal kijken op mijn enkel er één bij gekregen. Moet zeggen heb er normaal ook niet zoveel last van, maar zat Vrijdag bij het water 's avonds, dat verklaard mijn schoudersquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat dames telkens geprikt worden door muggen. Nergens last van, zie er 3 zitten nu en ze zullen niet prikken
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Doe je beter dan ik. Ben al meer dan 11 jaar lid en heb nog geen 8.000 post.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Tja, SC's hè. Dramatisch. En WK ook trouwens, die livetopics zijn een helquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Ben al meer dan 11 jaar lid en heb nog geen 8.000 post.
Ik ook niet maar leek me gewoon leukquote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
Kan, maar hoeft niet hoor. Ik ben absoluut niet bang voor mannen.
Maar jij zal een sociaal leven hebbenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Man man man, lekker krabbenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rechterschouder vier grote, linkerschouder één grote en ik heb tijdens voetbal kijken op mijn enkel er één bij gekregen. Moet zeggen hebben er normaal ook niet zoveel last van, maar zat Vrijdag bij het water 's avonds, dat verklaard mijn schouders
Heeeey.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je poste tijdens je fok! abbo wel belachelijk veelquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, SC's hè. Dramatisch. En WK ook trouwens, die livetopics zijn een hel
woohooohooo. Ik ken mijn plekquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Doe hem alsnog.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Kut, ik ben zomaar de 50.000 gepasseerd zonder dat ik het wist.Ik wilde ook een erepost doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |