quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Rijst het volgende:
Ben wel populair als ik de resultaten zie van Sherlock
Nee, dat zeg ik zelf. Zo denk ik.quote:
Mihoenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet sowieso iets van saus over de rijst kunnen gieten. Maar liever geen rijst en dan maar bami of mihoen
Maar als iemand zegt 'lasagne meet in Groningen' en je roept ja lekker ik kom! en ze zeggen dat is goed dan is het toch prima?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik dus minder snel doen. Ik wil wel eerst een soort van bevestiging hebben dat men het oké vindt dat ik kom. Om ongemakkelijkheid te voorkomen.
Sorry. Ik dacht dat je tegen een grapje kon.quote:
Spammertjequote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
ik ga zo nummer 80.000 klappen
ik ga hem opdragen aan een aantal mensen
Je bent zelf een grapje.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Ik dacht dat je tegen een grapje kon.![]()
![]()
Ik ben wel eens naar meetings geweest van andere fora's maar een FOK! zou ik niet durven eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel zeggen sinds ik naar meetings ga ben ik hier op FOK! wel een stuk zelfverzekerder geworden
Zullen wij meeten kunnen we saampjes op Sloterdijk wachtenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar meetings geweest van andere fora's maar een FOK! zou ik niet durven eerlijk gezegd.
Ik denk steeds dat iedereen gemeen is
Voor mij ligt het niet zo simpel. Maar dan nog, die specifieke meet was al niet mogelijk want ik had geen geld.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als iemand zegt 'lasagne meet in Groningen' en je roept ja lekker ik kom! en ze zeggen dat is goed dan is het toch prima?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Toto69 het volgende:
ik ga zo nummer 80.000 klappen
ik ga hem opdragen aan een aantal mensen
Nou nou nou.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zullen wij meeten kunnen we saampjes op Sloterdijk wachten
I'm a joke. It's funny 'cause it's true.quote:
Ik gaf deze meet even als voorbeeldquote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ligt het niet zo simpel. Maar dan nog, die specifieke meet was al niet mogelijk want ik had geen geld.
jaaa lekker paupertjes uitlachen die naar de smullers gaanquote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zullen wij meeten kunnen we saampjes op Sloterdijk wachten
Dit was de eerste die ik opmerkte, vandaar. Maar ik zal erop letten.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gaf deze meet even als voorbeeldMaar zulke spontane mini meets zijn er wel vaker
Jaaaa, leukquote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
jaaa lekker paupertjes uitlachen die naar de smullers gaan
We kunnen ook een keer met alle chickies uit GRTD meetenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit was de eerste die ik opmerkte, vandaar. Maar ik zal erop letten.
Wat is dat toch dat dames telkens geprikt worden door muggen. Nergens last van, zie er 3 zitten nu en ze zullen niet prikkenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben dus lek geprikt door muggen maar die muggenbulten zien er gewoon belachelijk groot uit, zijn net blaren!
Intensquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Toto69 het volgende:
Post 80.000. Eindelijk is het dan zover. Na bijna drie jaar FOK!ken, waarvan slechts een ruim jaar actief tot op heden, bereik ik dan eindelijk de 80.000e post. Een unicum.
Ik draag hem op aan:
bijna
supersof
amarantha
etsu
fok-it
insomnia_
fera
crack_
studiotje
kaneel
appelen
crasho
moira
powerloungengod
scorpie
srslymortaxx
grgr toto69
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar meetings geweest van andere fora's maar een FOK! zou ik niet durven eerlijk gezegd.
Ik denk steeds dat iedereen gemeen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |