Dit ja. Fera moet blijven, anders ga ik een rokje aantrekken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Fera, niet zo onzeker zijn johIk snap het gevoel wel maar gewoon lekker jezelf zijn, mee posten en het komt wel goed
Ik vind het leuk dat je hier bent!
Appelen is wel een schatjequote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik vriendjes ben met Appel heb ik niet meer 1 neger in mijn vriendjeslijst.
Het leek zo alsof Heloef een excuusneger was.
Story of my life. Duurt gewoon even voordat ik daar overheen ben. Gaat met vallen en opstaan, heb ik gewerkt. Maar dank je wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Fera, niet zo onzeker zijn johIk snap het gevoel wel maar gewoon lekker jezelf zijn, mee posten en het komt wel goed
Ik vind het leuk dat je hier bent!
Je kunt nog zo je best doen, je zult nooit op me lijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit ja. Fera moet blijven, anders ga ik een rokje aantrekken.
Haha Heloefquote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik vriendjes ben met Appel heb ik niet meer 1 neger in mijn vriendjeslijst.
Het leek zo alsof Heloef een excuusneger was.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt nog zo je best doen, je zult nooit op me lijken.
Ja. Want is rijst is lekker.quote:
Toot is tot alles toe in staat.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt nog zo je best doen, je zult nooit op me lijken.
Moet wel zeggen sinds ik naar meetings ga ben ik hier op FOK! wel een stuk zelfverzekerder gewordenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Story of my life. Duurt gewoon even voordat ik daar overheen ben. Gaat met vallen en opstaan, heb ik gewerkt. Maar dank je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |