SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Maar daarom mag die me wel niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja. Maar die doet er niet meer toe. Die zijn uit elkaar toch?
Dank je wel.quote:
Och, er zullen hier ook mensen zijn die me niet mogen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om mensen hier, eigenlijk. In GRTD.Dus geen poging tot m'n gelijk halen, maar gewoon even nuanceren wat ik bedoelde.
Omdat ik slechte ervaringen heb en altijd al buitengesloten ben door mensen. Ik heb er gewoon moeite mee, me ergens tussen wringen. Ik blijf het wel proberen hoor, maar ik denk al heel snel dat ik niet interessant of zelfs gewoon lastig ben. Maar dat mensen dan te beleefd zijn om dat te zeggen.
Dat is altijd met SC's. Deze is juist erg open. Je moet het eens in klb proberenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om mensen hier, eigenlijk. In GRTD.Dus geen poging tot m'n gelijk halen, maar gewoon even nuanceren wat ik bedoelde.
Omdat ik slechte ervaringen heb en altijd al buitengesloten ben door mensen. Ik heb er gewoon moeite mee, me ergens tussen wringen. Ik blijf het wel proberen hoor, maar ik denk al heel snel dat ik niet interessant of zelfs gewoon lastig ben. Maar dat mensen dan te beleefd zijn om dat te zeggen.
Hmmm. Nou, oké dan. Maar ik heb gewoon het idee dat je meer aanspraak krijgt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar daarom mag die me wel niet.
En net als Fax zijn neukertje.
Dat ze niet relevant zijn, doet er niet toe. Zijn er voldoende die me niet mogen.
Maar ik merk er weinig van omdat ik niet met ze om ga.
[..]
Dank je wel.
[..]
Och, er zullen hier ook mensen zijn die me niet mogen.
Misschien zijn ze wat minder fel daarin. Dat kan.
O, maar het is vooral de TC. Hier gaat het nog wel, gek genoeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is altijd met SC's. Deze is juist erg open. Je moet het eens in klb proberen
Eigenlijk ben jij in m'n ogen alleen welkom omdat je schattige kuiltjes hebt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is altijd met SC's. Deze is juist erg open. Je moet het eens in klb proberen
KLB SC, not even once.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nouja, ik heb in wat meer diverse topics en en SC's gezeten. Ik ken wat meer mensen daardoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Nou, oké dan. Maar ik heb gewoon het idee dat je meer aanspraak krijgt.
hosselquote:Op zondag 13 juli 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij in m'n ogen alleen welkom omdat je schattige kuiltjes hebt.
Daar wordt nog mannelijk gepost. Gewoon snoeihard op de man ook al staat de scheidsrechter er bovenop. Vergeleken met dat is dit een rubberenstoeptegelparadijsquote:
Ja, ik zei ook al: het zal wel aan mij liggen. Misschien juist omdat ik er slechte ervaringen mee heb ga ik er extra op letten en maak ik van een mug een olifant. Ik weet ook wel dat ik me niet zo aan moet stellen, maar m'n gevoel luistert niet naar m'n verstand.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Veel zit in je hoofd denk ik hoor Fera. Niet dat je rot gevoel san minder is maar probeer het te relativeren als je dat denkt waarom precies en shit. En zoals je net al zeg, bijna iedereen geeft je ongelijk dus onthoudt dat vooral
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KLB SC, not even once.
[..]
Nouja, ik heb in wat meer diverse topics en en SC's gezeten. Ik ken wat meer mensen daardoor.
Sorry. Heb ik nu een mooi moment verpest?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
LMIShit ik was even vergeten hoe kut het was met LMI
Jij ook.quote:
Ik kan het aan, maar was wel even een zuur momentje jaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry. Heb ik nu een mooi moment verpest?
vind ik wel leukquote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar wordt nog mannelijk gepost. Gewoon snoeihard op de man ook al staat de scheidsrechter er bovenop. Vergeleken met dat is dit een rubberenstoeptegelparadijs
Laten we nog even genieten van onze tijd zonder hem.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan het aan, maar was wel even een zuur momentje ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |